SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2022 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier alle foto'sDeze nog nog ff gefilmd met m'n nokia halverwege de meet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierr wordt dus stropdasz door oma gewaterboard met wodka in 't keukentje (op eigen verzoek). En vervolgens buiten nog even goed gepakt met voorbindpiemels (op eigen verzoek). Raar en onbeschaafd kereltje
love & heet
quote:Op zondag 11 december 2022 22:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deze nog nog ff gefilmd met m'n nokia halverwege de meet:
[ afbeelding ]
Hierr wordt dus stropdasz door oma gewaterboard met wodka in 't keukentje (op eigen verzoek). En vervolgens buiten nog even goed gepakt met voorbindpiemels (op eigen verzoek). Raar en onbeschaafd kereltje
quote:Op zondag 11 december 2022 22:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deze nog nog ff gefilmd met m'n nokia halverwege de meet:
[ afbeelding ]
Dat kan wel kloppen.quote:Op zondag 11 december 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
sommige nummers van de lijst compleet gemist
Dat wist ikquote:Op zondag 11 december 2022 23:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen.
Soury en chocofan hun nummers was die jongen vergeten...
Dan had je wel wakker gebleven![]()
Klopt. Herkenbaarquote:Op zondag 11 december 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat wist ik
Maar sommige anderen ook niet echt gehoord, te druk met luisteren en ouwehoeren
Ik zat in de SC, zoals elke zaterdagavondquote:Op zondag 11 december 2022 23:38 schreef Koen66 het volgende:
Heb jij nog veel foto's genomen @:domnivoor? Zag je regelmatig met je tablet rommelen
Paar foto's begin avond gemaakt, verder vergetenquote:Op zondag 11 december 2022 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zat in de SC, zoals elke zaterdagavond![]()
Ik heb maar een paar foto’s gemaakt.
Oehhh. Hopelijk knap je snel wat op.quote:Op maandag 12 december 2022 11:27 schreef Prisha het volgende:
Ik moest vandaag om 5 uur op...aiai..ik ben nog brak![]()
I'm too old for this shit
quote:Op maandag 12 december 2022 11:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oehhh. Hopelijk knap je snel wat op.
Ik wordt misselijk van koffie. Heb wel lekkere sterke theequote:Op maandag 12 december 2022 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Uitbrakken doe je op je werk. Een paar stevige koppen koffie helpen wellicht.
Echt hč, het herstel duurt steeds langer, al was ik vanmorgen volledig uitgebrakt, maar ik heb gisteren echt heel de dag op de bang gehangen.quote:Op maandag 12 december 2022 11:27 schreef Prisha het volgende:
Ik moest vandaag om 5 uur op...aiai..ik ben nog brak![]()
I'm too old for this shit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |