SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2022 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hier alle foto'sDeze nog nog ff gefilmd met m'n nokia halverwege de meet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierr wordt dus stropdasz door oma gewaterboard met wodka in 't keukentje (op eigen verzoek). En vervolgens buiten nog even goed gepakt met voorbindpiemels (op eigen verzoek). Raar en onbeschaafd kereltje
love & heet
quote:Op zondag 11 december 2022 22:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deze nog nog ff gefilmd met m'n nokia halverwege de meet:
[ afbeelding ]
Hierr wordt dus stropdasz door oma gewaterboard met wodka in 't keukentje (op eigen verzoek). En vervolgens buiten nog even goed gepakt met voorbindpiemels (op eigen verzoek). Raar en onbeschaafd kereltje
quote:Op zondag 11 december 2022 22:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deze nog nog ff gefilmd met m'n nokia halverwege de meet:
[ afbeelding ]
Dat kan wel kloppen.quote:Op zondag 11 december 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
sommige nummers van de lijst compleet gemist
Dat wist ikquote:Op zondag 11 december 2022 23:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen.
Soury en chocofan hun nummers was die jongen vergeten...
Dan had je wel wakker gebleven![]()
Klopt. Herkenbaarquote:Op zondag 11 december 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat wist ik
Maar sommige anderen ook niet echt gehoord, te druk met luisteren en ouwehoeren
Ik zat in de SC, zoals elke zaterdagavondquote:Op zondag 11 december 2022 23:38 schreef Koen66 het volgende:
Heb jij nog veel foto's genomen @:domnivoor? Zag je regelmatig met je tablet rommelen
Paar foto's begin avond gemaakt, verder vergetenquote:Op zondag 11 december 2022 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zat in de SC, zoals elke zaterdagavond![]()
Ik heb maar een paar foto’s gemaakt.
Oehhh. Hopelijk knap je snel wat op.quote:Op maandag 12 december 2022 11:27 schreef Prisha het volgende:
Ik moest vandaag om 5 uur op...aiai..ik ben nog brak![]()
I'm too old for this shit
quote:Op maandag 12 december 2022 11:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oehhh. Hopelijk knap je snel wat op.
Ik wordt misselijk van koffie. Heb wel lekkere sterke theequote:Op maandag 12 december 2022 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Uitbrakken doe je op je werk. Een paar stevige koppen koffie helpen wellicht.
Echt hč, het herstel duurt steeds langer, al was ik vanmorgen volledig uitgebrakt, maar ik heb gisteren echt heel de dag op de bang gehangen.quote:Op maandag 12 december 2022 11:27 schreef Prisha het volgende:
Ik moest vandaag om 5 uur op...aiai..ik ben nog brak![]()
I'm too old for this shit
Echtquote:Op maandag 12 december 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hč, het herstel duurt steeds langer, al was ik vanmorgen volledig uitgebrakt, maar ik heb gisteren echt heel de dag op de bang gehangen.
Het was het zeker waard, wat was het weer een leuke avond, ik moet soms weer lachen als ik aan bepaalde dingen denk, ik had dit echt even nodig, hier krijg je zoveel positieve energie van
We hebben inderdaad nog lang zal ze leven gezongen, of happy birthday dat kan ook. Als het goed is heeft oma er nog een geluidsfragment vanquote:Op maandag 12 december 2022 12:26 schreef Prisha het volgende:
Hebben er nou lang zal ze leven gezongen of heb ik dat gedroomd![]()
Ik heb een vage herinnering
Ja. Ik zal kijken of ik de opname hier kan krijgen..quote:Op maandag 12 december 2022 12:26 schreef Prisha het volgende:
Hebben er nou lang zal ze leven gezongen of heb ik dat gedroomd![]()
Ik heb een vage herinnering
quote:Op maandag 12 december 2022 12:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja. Ik zal kijken of ik de opname hier kan krijgen..
Nou... het lukt me nog even niet, maar dat is misschien maar beter. Als ik zo eens terugluister![]()
![]()
dus tochquote:Op maandag 12 december 2022 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We hebben inderdaad nog lang zal ze leven gezongen, of happy birthday dat kan ook. Als het goed is heeft oma er nog een geluidsfragment van
Ik word er wel nieuwsgierig vanquote:Op maandag 12 december 2022 12:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja. Ik zal kijken of ik de opname hier kan krijgen..
Nou... het lukt me nog even niet, maar dat is misschien maar beter. Als ik zo eens terugluister![]()
![]()
Ik ben vooral benieuwd naar het zingen van de hele groepquote:
uhuh...quote:Op maandag 12 december 2022 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar het zingen van de hele groep
Ik hoop op oma's kennis en kunde, misschien kan degene die de VOC-lijst heeft gemaakt haar helpenquote:
🤐🤐 Ik kom er nogal bovenuit ... Alhoewel je zou denken, dat er een vent van 2 meter staat te galmenquote:Op maandag 12 december 2022 14:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar het zingen van de hele groep
Als iemand weet hoe ik het vanuit messenger hier krijg.quote:
Ik ben geduldigquote:Op maandag 12 december 2022 15:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als iemand weet hoe ik het vanuit messenger hier krijg.
@:Domnivoor misschien? Die heb ik op vleesboek
Het is alleen geluid.quote:Op maandag 12 december 2022 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Je gaat het hier posten?
Ivm privacy?
Niet dat ik het niet wil horen hoor.Ik heb Deisyy altijd al willen horen zingen...
Even zoeken op messenger to mp3quote:Op maandag 12 december 2022 16:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is alleen geluid.
Beeld zou ik nooit doen
quote:
quote:Op maandag 12 december 2022 16:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Even wachten op iemand
Ben een kneus. Als ik dat soort dingen probeer, gaat de wasmachine aan
Ik doe er bijna niets meer mee. Als verjaardagskalender wel makkelijkquote:
Je weet wat je zegt hequote:Op maandag 12 december 2022 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Je gaat het hier posten?
Ivm privacy?
Niet dat ik het niet wil horen hoor.Ik heb Deisyy altijd al willen horen zingen...
Ik heb wel fb, maar geen vriendenquote:
Nee, dat weet ik niet. Maar ik ga het avontuur aan...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |