Joh je moet je audio wat lager zetten, meer nietquote:Op maandag 12 december 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb het gestuurd. Kan jij ook eerst oordelen of het ivm de privacywet kam![]()
Op mute bedoel je.quote:Op maandag 12 december 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh je moet je audio wat lager zetten, meer niet
Jaquote:
Dat klinkt wel grappigquote:Op maandag 12 december 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb het gestuurd. Kan jij ook eerst oordelen of het ivm de privacywet kam![]()
Ik kan het anders ook wel even doen.quote:Op maandag 12 december 2022 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat klinkt wel grappig![]()
Maar… wat je mij hebt gestuurd kan ik niet downloaden, alleen luisteren.
Geef je FB-adres even door aan oma.quote:Op maandag 12 december 2022 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan het anders ook wel even doen.
Badeendjes voelen zich nu gediscrimineerd.quote:Op maandag 12 december 2022 19:34 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb het via FB naar een paar mensen doorgestuurd.
Geef me je adres even door.quote:Op maandag 12 december 2022 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes voelen zich nu gediscrimineerd.
Ohquote:Op maandag 12 december 2022 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat klinkt wel grappig![]()
Maar… wat je mij hebt gestuurd kan ik niet downloaden, alleen luisteren.
Ik herken niks....ook nuchter nietquote:Op maandag 12 december 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh je moet je audio wat lager zetten, meer niet
Ik hoop hem straks in mijn messenger te krijgen, dus ik ben benieuwdquote:Op maandag 12 december 2022 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik herken niks....ook nuchter niet
Ik herken jou welquote:Op maandag 12 december 2022 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik herken niks....ook nuchter niet
Ja, alleen maarquote:
Lukte ook niet zeker?quote:Op maandag 12 december 2022 20:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, alleen maar![]()
![]()
Ik werd op de lagere school al verzocht om mijn muil te houden tijdens zangles
quote:
Daar was wel een akoestiekquote:
Zit nog in therapiequote:
Ik moest lijden in stiltequote:
Generatie billenkoekquote:
Het zou pas fijn zijn als je je bitch act tegenover mij een keer zou stoppen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |