Kom op Flory, Niet iedereen weet wat jij hebt moet doorstaan. Deze discussie hoort hier sowieso niet thuis.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:20 schreef Flory het volgende:
Sinds ik zo ziek was reageer ik inderdaad met meer emoties.
De 40plussers weten dat en toch proberen zo me keer op keer pijn te doen.
Nou lach er maar lekker om met z'n allen op de volgende meet.
Kan me niet herinneren dat ik ooit iemand iets heb aangedaan hier.
.....
Er wordt niemand uitgelachen op een meet. Ik snapte de opmerking ook niet goed gisteravond, maar geloof me niemand probeert jou pijn te doen hier. Je wilde helpen en dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:20 schreef Flory het volgende:
.....
Omdat één user een bitchy opmerking maakt betekent dat natuurlijk niet dat alle 40+-ers jou pijn willen doen, en we lachen al helemaal niemand uit, dus gewoon lekker op FOK! en 40+ blijven posten hoorquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:20 schreef Flory het volgende:
.....
Van wat je hier schrijft heb ik nooit enige weet gehad.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:20 schreef Flory het volgende:
.....
Ik wist niet eens dat je ziek bent, maar waarom zou ik je pijn willen doen? Sorry hoor, maar die snap ik niet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:20 schreef Flory het volgende:
.....
Beterquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is mij niet gelukt om het geluidsfragment om te zetten en hier te plaatsen. Dwz dat de kwaliteit enorm bagger is, nauwelijks hoorbaar.
Ik denk dat je ernaast zit. Jesus zegquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:11 schreef Flory het volgende:
Dm's nu dat ik er helemaal naast zit enzo.
Tuurlijk jongens, de grote smoelen hebben altijd gelijk immers.
Doei.
Koen we gaan even rustig pratenquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:49 schreef Koen66 het volgende:
Is de kalender al gepakt voor een volgende meet?
Vierde kerstdag!@!quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:49 schreef Koen66 het volgende:
Te snel ik moet nog even bijkomen.quote:
Bezorgenquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Daarom bij jou thuis. Hoef je er niet uit. Alleen om drank te halen!@
Hoezo bagger?quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is mij niet gelukt om het geluidsfragment om te zetten en hier te plaatsen. Dwz dat de kwaliteit enorm bagger is, nauwelijks hoorbaar.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:49 schreef Koen66 het volgende:
Wordt wegens succes herhaaldquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]De cursus vega ballen draaien duurt zeker tot maart
Workshop vega soep. Allemaal een plankje en een onsje vega gehakt....quote:
Het op de grond gooien heeft toch geholpen, gewoon hetzelfde doen dusquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]De cursus vega ballen draaien duurt zeker tot maart
Dus mijn idee van een blik soep kopen en opwarmen in de ping gaat het de volgende meet ook niet halen?quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Workshop vega soep. Allemaal een plankje en een onsje vega gehakt....Een soort doe het zelf soep
Haha. Groentesoep. Op verzoek. Er mocht gekozen worden tussen kip of groente.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus mijn idee van een blik soep kopen en opwarmen in de ping gaat het de volgende meet ook niet halen?
Wat voor soep had je trouwens? Groentesoep? Bruine bonensoep? Erwtensoep?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |