Ik heb dat expres eraf gehaald.quote:Op maandag 12 december 2022 16:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik doe er bijna niets meer mee. Als verjaardagskalender wel makkelijk
Om teleurstelling te voorkomen, ik herken alleen mijn eigen stemquote:Op maandag 12 december 2022 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet. Maar ik ga het avontuur aan...
De vinger bij de mute button...
Ik vind handigquote:
Die van mij he? Van mijn al mijn vriend zie ik welquote:
Wat moet je daar dan meequote:Op maandag 12 december 2022 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wel fb, maar geen vrienden![]()
Op mijn vorige account wel, maar dat was ik zo zat, dat ik een vriendloos account heb aangemaakt.
Daar volg ik pagina's mee die ik leuk vind, winkels, haak-, eet- en reisdingen en de wijkpagina natuurlijkquote:
Huh, wat?quote:Op maandag 12 december 2022 15:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als iemand weet hoe ik het vanuit messenger hier krijg.
@:Domnivoor misschien? Die heb ik op vleesboek
Het is gezellig hier.quote:Op maandag 12 december 2022 18:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Huh, wat?
Ik kom net thuis, nog niks teruggelezen.
Geen problemen mee hoor. Ik wil het ook wel terughoren eigenlijk.quote:Op maandag 12 december 2022 16:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat leek mij geen probleem.
Ik wacht eerst de rest wel af. Als er 1 het niet wil, gaat het feest niet door
Oh Flory bemoeit er mee.quote:Op maandag 12 december 2022 18:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Geen problemen mee hoor. Ik wil het ook wel terughoren eigenlijk.
Hoe was jouw dagquote:Op maandag 12 december 2022 18:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Geen problemen mee, al houd ik mijn hart vast.
Oke, teruggelezenquote:Op maandag 12 december 2022 15:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als iemand weet hoe ik het vanuit messenger hier krijg.
@:Domnivoor misschien? Die heb ik op vleesboek
Volgens mij wilt ze een geluidsopname hier zetten en het per FB naar jou sturen zodat je het hier in een of andere format kan neerzettenquote:Op maandag 12 december 2022 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke, teruggelezen
Je wil me een geluidsopname via feestboek sturen?
Prima. Maar als dat al lukt, kun je het net zo makkelijk op vocaroo.com zetten.
Jij was prima bij stem volgens mijquote:Op maandag 12 december 2022 18:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Geen problemen mee, al houd ik mijn hart vast.
Ja, dat had ik begrepen.quote:Op maandag 12 december 2022 18:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij wilt ze een geluidsopname hier zetten en het per FB naar jou sturen zodat je het hier in een of andere format kan neerzetten
Geen actieve herinnering aan. Maar meestal zijn mijn zangkunsten het hoeft niet mooi, maar als het maar hard is.quote:Op maandag 12 december 2022 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was prima bij stem volgens mij
Hard was hetquote:Op maandag 12 december 2022 18:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen actieve herinnering aan. Maar meestal zijn mijn zangkunsten het hoeft niet mooi, maar als het maar hard is.
Dat is fijnquote:Op maandag 12 december 2022 18:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik bemoei me nergens mee mens.
Wilde oma helpen meer niet.
Dat waardeer ik zeerquote:Op maandag 12 december 2022 18:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik bemoei me nergens mee mens.
Wilde oma helpen meer niet.
Ik heb het gestuurd. Kan jij ook eerst oordelen of het ivm de privacywet kamquote:Op maandag 12 december 2022 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke, teruggelezen
Je wil me een geluidsopname via feestboek sturen?
Prima. Maar als dat al lukt, kun je het net zo makkelijk op vocaroo.com zetten.
Joh je moet je audio wat lager zetten, meer nietquote:Op maandag 12 december 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb het gestuurd. Kan jij ook eerst oordelen of het ivm de privacywet kam![]()
Op mute bedoel je.quote:Op maandag 12 december 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh je moet je audio wat lager zetten, meer niet
Jaquote:
Dat klinkt wel grappigquote:Op maandag 12 december 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb het gestuurd. Kan jij ook eerst oordelen of het ivm de privacywet kam![]()
Ik kan het anders ook wel even doen.quote:Op maandag 12 december 2022 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat klinkt wel grappig![]()
Maar… wat je mij hebt gestuurd kan ik niet downloaden, alleen luisteren.
Geef je FB-adres even door aan oma.quote:Op maandag 12 december 2022 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan het anders ook wel even doen.
Badeendjes voelen zich nu gediscrimineerd.quote:Op maandag 12 december 2022 19:34 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb het via FB naar een paar mensen doorgestuurd.
Geef me je adres even door.quote:Op maandag 12 december 2022 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes voelen zich nu gediscrimineerd.
Ohquote:Op maandag 12 december 2022 19:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat klinkt wel grappig![]()
Maar… wat je mij hebt gestuurd kan ik niet downloaden, alleen luisteren.
Ik herken niks....ook nuchter nietquote:Op maandag 12 december 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh je moet je audio wat lager zetten, meer niet
Ik hoop hem straks in mijn messenger te krijgen, dus ik ben benieuwdquote:Op maandag 12 december 2022 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik herken niks....ook nuchter niet
Ik herken jou welquote:Op maandag 12 december 2022 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik herken niks....ook nuchter niet
Ja, alleen maarquote:
Lukte ook niet zeker?quote:Op maandag 12 december 2022 20:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, alleen maar![]()
![]()
Ik werd op de lagere school al verzocht om mijn muil te houden tijdens zangles
quote:
Daar was wel een akoestiekquote:
Zit nog in therapiequote:
Ik moest lijden in stiltequote:
Generatie billenkoekquote:
Het zou pas fijn zijn als je je bitch act tegenover mij een keer zou stoppen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |