Omdat één user een bitchy opmerking maakt betekent dat natuurlijk niet dat alle 40+-ers jou pijn willen doen, en we lachen al helemaal niemand uit, dus gewoon lekker op FOK! en 40+ blijven posten hoorquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:20 schreef Flory het volgende:
Sinds ik zo ziek was reageer ik inderdaad met meer emoties.
De 40plussers weten dat en toch proberen zo me keer op keer pijn te doen.
Nou lach er maar lekker om met z'n allen op de volgende meet.
Kan me niet herinneren dat ik ooit iemand iets heb aangedaan hier.
.....
Van wat je hier schrijft heb ik nooit enige weet gehad.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:20 schreef Flory het volgende:
.....
Ik wist niet eens dat je ziek bent, maar waarom zou ik je pijn willen doen? Sorry hoor, maar die snap ik niet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 00:20 schreef Flory het volgende:
.....
Beterquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is mij niet gelukt om het geluidsfragment om te zetten en hier te plaatsen. Dwz dat de kwaliteit enorm bagger is, nauwelijks hoorbaar.
Ik denk dat je ernaast zit. Jesus zegquote:Op dinsdag 13 december 2022 00:11 schreef Flory het volgende:
Dm's nu dat ik er helemaal naast zit enzo.
Tuurlijk jongens, de grote smoelen hebben altijd gelijk immers.
Doei.
Koen we gaan even rustig pratenquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:49 schreef Koen66 het volgende:
Is de kalender al gepakt voor een volgende meet?
Vierde kerstdag!@!quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:49 schreef Koen66 het volgende:
Te snel ik moet nog even bijkomen.quote:
Bezorgenquote:Op dinsdag 13 december 2022 19:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Daarom bij jou thuis. Hoef je er niet uit. Alleen om drank te halen!@
Hoezo bagger?quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is mij niet gelukt om het geluidsfragment om te zetten en hier te plaatsen. Dwz dat de kwaliteit enorm bagger is, nauwelijks hoorbaar.
quote:Op dinsdag 13 december 2022 19:49 schreef Koen66 het volgende:
Wordt wegens succes herhaaldquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]De cursus vega ballen draaien duurt zeker tot maart
Workshop vega soep. Allemaal een plankje en een onsje vega gehakt....quote:
Het op de grond gooien heeft toch geholpen, gewoon hetzelfde doen dusquote:Op dinsdag 13 december 2022 20:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]De cursus vega ballen draaien duurt zeker tot maart
Dus mijn idee van een blik soep kopen en opwarmen in de ping gaat het de volgende meet ook niet halen?quote:Op dinsdag 13 december 2022 20:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Workshop vega soep. Allemaal een plankje en een onsje vega gehakt....Een soort doe het zelf soep
Haha. Groentesoep. Op verzoek. Er mocht gekozen worden tussen kip of groente.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus mijn idee van een blik soep kopen en opwarmen in de ping gaat het de volgende meet ook niet halen?
Wat voor soep had je trouwens? Groentesoep? Bruine bonensoep? Erwtensoep?
Chef Ping haalt het dus nooit bij een verse zelfgemaakte soep.quote:Op dinsdag 13 december 2022 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus mijn idee van een blik soep kopen en opwarmen in de ping gaat het de volgende meet ook niet halen?
Niet qua smaak. Wellicht wel in gemak. oma is uren bezig, ik ben klaar in 2min 30sec.quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Chef Ping haalt het dus nooit bij een verse zelfgemaakte soep.
Oh ik zit er vast ook vaak naast, maar bij jou niet hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je ernaast zit. Jesus zeg
Er komt geen vervolg, dit wilde ik nog even kwijt.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:46 schreef chufi het volgende:
Flory niets tegen jou..
en volgens mij heeft er niemand iets tegen jou...
En laat het eventuele verre verleden ... wij oudjes vergeten vaak sneller iets en vergeven ook vaker...
SWS was ik niet bij de meet dus ergens anders verder in het vervolg
Ik denk dat je je frustratie beter kan via dm ofzo kan bespreken in plaats van in dit meettopic.quote:Op woensdag 14 december 2022 00:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh ik zit er vast ook vaak naast, maar bij jou niet hoor.
Zo gemeen doen al die jaren, mij belachelijk maken tegenover iedereen.
Weet je nog toen je niet kon lopen, moest revalideren, wie bood je toen aan om te komen helpen?
Bij wie kon je altijd terecht als je lief niet bleek te zijn wie je dacht?
Ja ook midden in de nacht!
We belden en mailden wat af weet je nog?
Nog niet 1 keer heb je gevraagd hoe ik er voorsta of hoe het gaat nu.
Het enige wat je kan is mij kleineren en belachelijk maken.
Al jaren doe je niks anders. Ja je weet immers dat ik toch niet naar een meet kan komen.
Want achja daar laat je je fok! act vallen en blijk je zowaar een leuk mens!
Misschien dat mens wat ik toen aan de foon had? Die leuke vrouw die eigenlijk heel gezellig bleek?
Trap mij gerust verder de grond in, de chemo heeft me sterk gemaakt, alle haar kwijt en nog amper kunnen lopen.
Maar hey joh, als jouw act maar werkt op fok, das het belangrijkste immers![]()
Wees vooral trots op jezelf!
Pingsoep, dat is wel een beetje vloeken in de kerk hoorquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het.quote:Op woensdag 14 december 2022 08:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pingsoep, dat is wel een beetje vloeken in de kerk hoor
Lekker man, een vers soepje, vooral die groentesoep van oma. Heb jij die trouwens niet gegeten vorig jaar of was het al mop?quote:Op woensdag 14 december 2022 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het.Een belediging voor alle werk wat in de voorbereidingen gestoken wordt.
Nee, dat was allemaal al op. Heb wel m'n best gedaan toen om al die schalen met heerlijke hapjes weg te werken.quote:Op woensdag 14 december 2022 09:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker man, een vers soepje, vooral die groentesoep van oma. Heb jij die trouwens niet gegeten vorig jaar of was het al mop?
Dat was afgelopen zaterdag ook een hele klus, oma had voor een weeshuisquote:Op woensdag 14 december 2022 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat was allemaal al op. Heb wel m'n best gedaan toen om al die schalen met heerlijke hapjes weg te werken.
Had je nog wat meegenomen voor onderweg?quote:Op woensdag 14 december 2022 09:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was afgelopen zaterdag ook een hele klus, oma had voor een weeshuis
Niet aan gedachtquote:Op woensdag 14 december 2022 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had je nog wat meegenomen voor onderweg?![]()
quote:Op woensdag 14 december 2022 09:54 schreef Koen66 het volgende:
Aaaaaaarghhhhh
m'n ogen
m'n ABO is verlopen
Ze hebben het zo gemaakt dat het óf abbo is, óf gek worden van alle popups en reclame plaatjes en drukke banners en troep....quote:Op woensdag 14 december 2022 09:59 schreef Koen66 het volgende:
serieus dat iemand Fok zo kan/wil gebruiken
Ik heb weer sterretjesquote:Op woensdag 14 december 2022 10:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ze hebben het zo gemaakt dat het óf abbo is, óf gek worden van alle popups en reclame plaatjes en drukke banners en troep....
I
quote:
ja maar dat is voldoende om rustig te kunnen fokken..quote:
Het lijkt me geen doen, ik snap ook niet hoe mensen dat doenquote:Op woensdag 14 december 2022 09:59 schreef Koen66 het volgende:
serieus dat iemand Fok zo kan/wil gebruiken
Ik heb je gemistquote:Op woensdag 14 december 2022 12:55 schreef espri het volgende:
Ook ik geniet nog steeds met meelezen hier,
heb meets meegemaakt van 40+ en een Koningsdag bij oma en silvervox met tonja erbij, altijd super leuk en gezellig.
Heb echt m’n liedje zingen met Pris gemist, m’n regenboog zusje![]()
En ik heb ontzettend gelachen om mijn verjaardagsliedje , schor, te hoog of te laag, vals en weet ik veel, maakt geen reet uit, het was gewoon lief.![]()
Blijf goede hoop houden dat ik er weer eens bij ben hoor, eens komt het goed.
"Wat duurt dat lied lang"quote:Op woensdag 14 december 2022 12:55 schreef espri het volgende:
Ook ik geniet nog steeds met meelezen hier,
heb meets meegemaakt van 40+ en een Koningsdag bij oma en silvervox met tonja erbij, altijd super leuk en gezellig.
Heb echt m’n liedje zingen met Pris gemist, m’n regenboog zusje![]()
En ik heb ontzettend gelachen om mijn verjaardagsliedje , schor, te hoog of te laag, vals en weet ik veel, maakt geen reet uit, het was gewoon lief.![]()
Blijf goede hoop houden dat ik er weer eens bij ben hoor, eens komt het goed.
Eens…. Ik blijf het proberen hoor.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb je gemist![]()
Hoop je weer echt de volgende keer te zien, en het moet toch eens goed gaan met die gezondheid verdorie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |