Ik heb je gemistquote:Op woensdag 14 december 2022 12:55 schreef espri het volgende:
Ook ik geniet nog steeds met meelezen hier,
heb meets meegemaakt van 40+ en een Koningsdag bij oma en silvervox met tonja erbij, altijd super leuk en gezellig.
Heb echt m’n liedje zingen met Pris gemist, m’n regenboog zusje![]()
En ik heb ontzettend gelachen om mijn verjaardagsliedje , schor, te hoog of te laag, vals en weet ik veel, maakt geen reet uit, het was gewoon lief.![]()
Blijf goede hoop houden dat ik er weer eens bij ben hoor, eens komt het goed.
"Wat duurt dat lied lang"quote:Op woensdag 14 december 2022 12:55 schreef espri het volgende:
Ook ik geniet nog steeds met meelezen hier,
heb meets meegemaakt van 40+ en een Koningsdag bij oma en silvervox met tonja erbij, altijd super leuk en gezellig.
Heb echt m’n liedje zingen met Pris gemist, m’n regenboog zusje![]()
En ik heb ontzettend gelachen om mijn verjaardagsliedje , schor, te hoog of te laag, vals en weet ik veel, maakt geen reet uit, het was gewoon lief.![]()
Blijf goede hoop houden dat ik er weer eens bij ben hoor, eens komt het goed.
Eens…. Ik blijf het proberen hoor.quote:Op woensdag 14 december 2022 13:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb je gemist![]()
Hoop je weer echt de volgende keer te zien, en het moet toch eens goed gaan met die gezondheid verdorie
quote:Op woensdag 14 december 2022 14:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Wat duurt dat lied lang"![]()
Jammer dat je er niet bij kon zijn espri, het had me leuk geleken jou eens in het echie te zien.
Ja zekers, dat komt echt nog wel een keer goed, dat moetquote:Op woensdag 14 december 2022 14:19 schreef espri het volgende:
[..]Jaaaaa ik verheugde me de vorige keer al om je te ontmoeten en toen lukte het ook al niet. Gewoon de volgende keer hoor.
espriquote:Op woensdag 14 december 2022 14:17 schreef espri het volgende:
[..]
Eens…. Ik blijf het proberen hoor.
Je blaast wel wat op he? Ik heb jou never nooit aan de telefoon gehad. Ook email never nooit. Ja wel met Fannquote:Op woensdag 14 december 2022 00:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Oh ik zit er vast ook vaak naast, maar bij jou niet hoor.
Zo gemeen doen al die jaren, mij belachelijk maken tegenover iedereen.
Weet je nog toen je niet kon lopen, moest revalideren, wie bood je toen aan om te komen helpen?
Bij wie kon je altijd terecht als je lief niet bleek te zijn wie je dacht?
Ja ook midden in de nacht!
We belden en mailden wat af weet je nog?
Nog niet 1 keer heb je gevraagd hoe ik er voorsta of hoe het gaat nu.
Het enige wat je kan is mij kleineren en belachelijk maken.
Al jaren doe je niks anders. Ja je weet immers dat ik toch niet naar een meet kan komen.
Want achja daar laat je je fok! act vallen en blijk je zowaar een leuk mens!
Misschien dat mens wat ik toen aan de foon had? Die leuke vrouw die eigenlijk heel gezellig bleek?
Trap mij gerust verder de grond in, de chemo heeft me sterk gemaakt, alle haar kwijt en nog amper kunnen lopen.
Maar hey joh, als jouw act maar werkt op fok, das het belangrijkste immers![]()
Wees vooral trots op jezelf!
Ik ben nog brak van zaterdag. Maar mijn jas is erquote:Op woensdag 14 december 2022 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kijk alweer uit naar de volgende meet.
Ik ben inmiddels uitgebraktquote:Op woensdag 14 december 2022 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben nog brak van zaterdag. Maar mijn jas is er
Ja TOET !!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 14 december 2022 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels uitgebrakt![]()
Heeft @:Sodeknetters hem uit de trein gegooid toen hij langsreed?
Fijn dat je hem terug hebt, een vestje is nu echt niet voldoende.quote:
Mijn musts is nog wel vermistquote:Op woensdag 14 december 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat je hem terug hebt, een vestje is nu echt niet voldoende.
Ik ook.quote:Op woensdag 14 december 2022 14:17 schreef espri het volgende:
[..]
Eens…. Ik blijf het proberen hoor.
Toch is deze kou wel lekker vind ik. Het heeft iets feestelijks. Gewoon lekker warm aankleden en dan dat tintelende weertje in. En als je dan thuis komt en de heerlijke warmte van 23 graden, oh wacht, 19 graden weer voelt is ook weer fijn.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat je hem terug hebt, een vestje is nu echt niet voldoende.
Ik heb niemand met een muts op zien vertrekken, of sly?quote:
Die zat in mijn jaszak. Sly is een mutsquote:Op woensdag 14 december 2022 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niemand met een muts op zien vertrekken, of sly?
Dit weer is inderdaad ook lekker, die vrieskouquote:Op woensdag 14 december 2022 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch is deze kou wel lekker vind ik. Het heeft iets feestelijks. Gewoon lekker warm aankleden en dan dat tintelende weertje in. En als je dan thuis komt en de heerlijke warmte van 23 graden, oh wacht, 19 graden weer voelt is ook weer fijn.
Zie je, dan had ik het toch goedquote:Op woensdag 14 december 2022 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zat in mijn jaszak. Sly is een muts
Ik zie het morgen wel.quote:Op woensdag 14 december 2022 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je, dan had ik het toch goed
Misschien ligt je muts nog bij Heintje op de achterbank.
Ik ben het er wel mee eens dat die frustraties hier niet thuishoren. En ik weet er verder ook niet het fijne van, maar dit werd wel allemaal getriggerd door jouw reactie op mijn post (waar ik overigens ook niet snapte dat het op mijn post was), dat Flory kwam bemoeien. En dat sloeg ook nergens op.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je blaast wel wat op he? Ik heb jou never nooit aan de telefoon gehad. Ook email never nooit. Ja wel met Fann![]()
Je hoeft je frustraties niet te delen in een topic waar mensen lol hebben. Ik trap je niet de grond in. Ik weet niet eens wie je bent en zo belangrijk ben je niet.
Beter dan een tas in je doosquote:Op woensdag 14 december 2022 19:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die zit in de doos bij je jas. TOOEET
Dit dusquote:Op woensdag 14 december 2022 19:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben het er wel mee eens dat die frustraties hier niet thuishoren. En ik weet er verder ook niet het fijne van, maar dit werd wel allemaal getriggerd door jouw reactie op mijn post (waar ik overigens ook niet snapte dat het op mijn post was), dat Flory kwam bemoeien. En dat sloeg ook nergens op.
Soms wordt iemand gewoon geraakt door een opmerking, omdat iemand misschien op dat moment kwetsbaar is. Niet iedereen kan het op dat moment maar gewoon naast zich neer te leggen. Getypte tekst kan hard overkomen, ook al bedoel je het niet zo.
ik mis relletjes altijdquote:Op donderdag 15 december 2022 09:23 schreef sly-nl het volgende:
Tamelijk absurd gedoe. In een meet-topic nog wel..
Was geen relletje. Gewoon een beetje sneue post (werd vannacht even wakker dus heb de post van Flory kunnen lezen) wat helemaal niks met de meet van doen heeftquote:
Hmmmm en die reactie daarna van Bitterbal?quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Was geen relletje. Gewoon een beetje sneue post (werd vannacht even wakker dus heb de post van Flory kunnen lezen) wat helemaal niks met de meet van doen heeft
Check topic in k&w, heb daar even update gedaanquote:Op vrijdag 16 december 2022 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Ben je al goed herstellende @:mascara-klodder ?
gelezenquote:Op vrijdag 16 december 2022 00:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Check topic in k&w, heb daar even update gedaan
Die van bitterbal heb ik niet gelezen, was al verwijderd.
vanuit emotie posten gaat nooit iets positiefs opleverenquote:Op vrijdag 16 december 2022 00:18 schreef Nachtzuster het volgende:
Bij deze mijn(=flory) oprechte excuses voor het verknallen van dit topic en waarschijnlijk nog veel meer.
En dan voornamelijk aan @:oma-nijn die verdient dit zeer zeker niet.
Dat was gewoon een lieve reactie.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm en die reactie daarna van Bitterbal?
Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat Jeroentje weer gauw bij je isquote:Op vrijdag 16 december 2022 00:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Beterschap, mascara.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh wat fijn om jou weer te zien postenquote:Op vrijdag 16 december 2022 00:18 schreef Nachtzuster het volgende:
Bij deze mijn(=flory) oprechte excuses voor het verknallen van dit topic en waarschijnlijk nog veel meer.
En dan voornamelijk aan @:oma-nijn die verdient dit zeer zeker niet.
quote:Op vrijdag 16 december 2022 09:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat Jeroentje weer gauw bij je is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |