Zodra de bellen gaan rinkelen denk ikquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
En gaan die 15sec al in als de belletjes rinkelen, of na het omroepen van de naam van de gene die moet zingen .. duurt ook al 3 sec![]()
En als de naam alleen op het scherm staat van diegene die in bed ligt...
In het laatste geval is iemand te laat? Eigenlijk moeten ze de matrassen naar de woonkamer slepen en een slaapfeestje maken, maar dat is voor een week niet te doen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
En gaan die 15sec al in als de belletjes rinkelen, of na het omroepen van de naam van de gene die moet zingen .. duurt ook al 3 sec![]()
En als de naam alleen op het scherm staat van diegene die in bed ligt...
Dan nog de deelnemer roepen..quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zodra de bellen gaan rinkelen denk ik
Naam komt op het scherm toch, wordt niet omgeroepenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan nog de deelnemer roepen..
Dit, zeiden zequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:04 schreef Loveable het volgende:
[..]
Naam komt op het scherm toch, wordt niet omgeroepen
Dat is geheel in de hand van Febo.. hoeveel gunnen ze Isaac The Great Dictatorquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In het laatste geval is iemand te laat? Eigenlijk moeten ze de matrassen naar de woonkamer slepen en een slaapfeestje maken, maar dat is voor een week niet te doen.
Ben benieuwd hoeveel of weinig ze gaan verdienen
Ja idd...quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is geheel in de hand van Febo.. hoeveel gunnen ze Isaac The Great Dictator
Ze kunnen makkelijk iedereen kiezen die toevallig langs het podium loopt.. en snachts niemand roepen
Yesquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:06 schreef Loveable het volgende:
Dus als degene op bed ligt of op de wc. kan een andere bewoner de naam wel roepen
Op de WC liggen ja?quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:06 schreef Loveable het volgende:
Dus als degene op bed ligt of op de wc. kan een andere bewoner de naam wel roepen
25 euro per nummer dat ze binnen 15 seconden zingenquote:
oke klinkt goedquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
25 euro per nummer dat ze binnen 15 seconden zingen
0 euro als ze 30 seconden erover doen
en anders -25 euro van het gewonnen bedrag
hoe vaak per dag is niet gezegd, alleen zingen bij de microfoon en het duurt 7 dagenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oke klinkt goed
En het duurt een week?
Hoe vaak per dag?
Met zijn allen of alleen?
Hoe vaak per dag is een raadsel. Duurt een week. Eentje wordt genoemd, maar iedereen mag meezingenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oke klinkt goed
En het duurt een week?
Hoe vaak per dag?
Met zijn allen of alleen?
Thanks!quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hoe vaak per dag is niet gezegd, alleen zingen bij de microfoon en het duurt 7 dagen
Thanks!quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe vaak per dag is een raadsel. Duurt een week. Eentje wordt genoemd, maar iedereen mag meezingen
Hij maakt thuis naakt zijn badkamer schoon. Hier trekt die voor de vorm zijn onderbroek aan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom is Martin nu weer in boxershort aan het stofzuigen? Die man spoort echt niet
Zingend (gaat dag en nacht door)quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:15 schreef HappyCharly het volgende:
Maar ehhh... als het een week duurt,.. hoe komen ze dan komende week door?
Dan moet Isaac in de buidel tasten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:15 schreef HappyCharly het volgende:
Dát is de grote vraag die ons allen bezighoudt...quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:15 schreef HappyCharly het volgende:
Hadden ze maar niet zo met geld moeten smijten.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:15 schreef HappyCharly het volgende:
Ohhh maar het scheelt. Isaac heeft nog zo'n 350 euro, kunnen ze dagen van eten. En dat geld krijgt ie gewoon weer terug van de pot. Dus geen probleem.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dát is de grote vraag die ons allen bezighoudt...
Isaac leent geld..of
Ze halen geld uit de prijzenpot
Als het goed is, heeft Isaac afgelopen donderdag al ¤25 bijgelegd voor de vandaag boodschappen.. maar hij wilde dat ook graag terug .quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhh maar het scheelt. Isaac heeft nog zo'n 350 euro, kunnen ze dagen van eten. En dat geld krijgt ie gewoon weer terug van de pot. Dus geen probleem.
Ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:19 schreef FreshFruit het volgende:
Hebben jullie je shirts ook zo omhoog?
I know. Dus meer van dat.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het goed is, heeft Isaac afgelopen donderdag al ¤25 bijgelegd voor de vandaag boodschappen.. maar hij wilde dat ook graag terug .
Ik had al zitten forumgooglen... Fok is een wereld op zichquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kom langs.
ONZ / [ronde 52 Het dodetopicspel #12646] fryslan bobbe
Ja, idioteriequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is toch echt een dure lunch?
Mwa als een worst door 4en deelt valt het wel meequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tegenwoordig goedkoper als een plak kaas..quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nu moet ik het tv topicn weer gaan lezen...quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:26 schreef ledn81 het volgende:
houthakkende Erik in beeld. Is te zien geweest waar Maddy die tondeuse tussen het hout heeft gelegd?
Dat is op TV geweest begrijp ik?
ik las het al, maar zie het daar niet echt staanquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nu moet ik het tv topicn weer gaan lezen...
quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik las het al, maar zie het daar niet echt staan
quote:Op dinsdag 6 december 2022 00:58 schreef freaky40 het volgende:
En weer Maddy als schuldige aanwijzen als dievegge van de tondeuse. Dat ding ligt dus blijkbaar verstopt bij de hottub tussen het hout voor de kachel.
Valt mee Gelderse rookworst van de Jumo kost 1.89quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar dan nog.. wat is er mis met 2 sneetjes brood met pindakaas of jam..quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Valt mee Gelderse rookworst van de Jumo kost 1.89
Hoeven dus niet te klagen..volop eten in de loods..quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Valt mee Gelderse rookworst van de Jumo kost 1.89
of gewoon lekker een plakje ham, of snijworst of ander hartig belegquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dan nog.. wat is er mis met 2 sneetjes brood met pindakaas of jam..
Dat is koud en niet warmquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dan nog.. wat is er mis met 2 sneetjes brood met pindakaas of jam..
Is ondertussen ook niet meer te betalenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
of gewoon lekker een plakje ham, of snijworst of ander hartig beleg
quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ondertussen ook niet meer te betalen
uit een ons snijworst kun je flink wat bruine boterhammen beleggen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar izeik wilde niet bezuingen op eten..moet zijn statement hoog houden..quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze hadden de rookworst beter bij een stamppot kunnen doen en op brood gewoon beleg (pindakaas of appelstroop, jam etc.)
Ja beleg is echt megä dür geworden. Zeker voor 28 personenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb./had altijd pepercervelaat, betaalde ik ong. 1.25 voor, nu 3,18 voor 130 gramquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:34 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
uit een ons snijworst kun je flink wat bruine boterhammen beleggen.
Doe de Boodschappen meestal in belgie..maar ook daar wordt het snel duurder.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb./had altijd pepercervelaat, betaalde ik ong. 1.25 voor, nu 3,18 voor 130 gram
?quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:38 schreef mario390 het volgende:
hoezo kunnen ze niet op wc ziiten gaan?
je gaat toch niet zo lang zitten dat de innenkont
kleben blijvt
Volgens mij moet je binnen 15 seconden starten met zingen las ik net, zoietsquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:38 schreef mario390 het volgende:
hoezo kunnen ze niet op wc ziiten gaan?
je gaat toch niet zo lang zitten dat de innenkont
kleben blijvt
Daarom best slim om een rookworst te verdelen..zit je ook sneller vol van.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja beleg is echt megä dür geworden. Zeker voor 28 personen
dat zeggen ze toch erder wie zingen moet of?quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:39 schreef patat het volgende:
[..]
Volgens mij moet je binnen 15 seconden starten met zingen las ik net, zoiets
Komt op het scherm te staan wie moet zingenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zeggen ze toch erder wie zingen moet of?
Stond toch ook 666 bij, of had ik dat verkeerd gezien?quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
Wanneer hadden ze een groot pentagram op de grond getekend, martin haalt het nu weg.
Zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stond toch ook 666 bij, of had ik dat verkeerd gezien?
Martin doet dit voor de aandacht pontificaal op het drukste moment van de dag want zoiets doe je beter even met een groepjequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
Wanneer hadden ze een groot pentagram op de grond getekend, martin haalt het nu weg.
Dat zal best, hoe hij net dat kleed ook weghaalde en opzij gooide, ik dacht daardoor, wtf gaat ie nu weer doen en toen zag je van bovenaf dus wat er op de vloer stond. Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin doet dit voor de aandacht pontificaal op het drukste moment van de dag want zoiets doe je beter even met een groepje
quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:50 schreef 5thencounter het volgende:
Beste Martin Je loopt aan een tijd ½naakt rond zonder zender.. wil jij je microfoon controleren
Ja echt he en niemand erover gehoord ook, en het is best een joekel daar op de grond dus was vast wel ff werk. Oh en dikke kans dat het martin zelf is geweest natuurlijk, hoezo zou hij het anders schoonmaken.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:50 schreef Kakadylo het volgende:
Degene die het geschreven heeft treft blijkbaar geen blaam wat ook wel weer opmerkelijk is want ze klagen daar over alles
Met Halloween dacht ik.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, dat zou kunnen.quote:
Alle spieren gelijk trainenquote:
Wanda heeft het eigenlijk gewoon over zichzelf maar koppelt er andere namen aanquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:54 schreef R0T29 het volgende:
Volgens Wanda zijn Babette en Wendy sneaky en achterbaks.
Met Wendy kan Wanda geen normaal gesprek voeren
Ik heb een paar uitzendingen doorgescrold en aflevering 67 rond 8:33 vertellen ze dit:quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:26 schreef ledn81 het volgende:
houthakkende Erik in beeld. Is te zien geweest waar Maddy die tondeuse tussen het hout heeft gelegd?
Dat is op TV geweest begrijp ik?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:01 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dan matcht eindelijk haar hoofd met haar gevoel
Wint ze nooit van Moirama.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:01 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dan matcht eindelijk haar hoofd met haar gevoel
'Twee eendjes... oh kijk hij wordt weggestuurd...'quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik had Jappie veel hoger staan... ik ga het hem zeggen ook. Normaal zou ik nog zeggen, schat van een meid, maar ook niet.
JW : Hij heeft er toch wat mee.
Ik vind Jasper een leuke, nette knul en begrijp ook niet wat hij met Wanda moet, die in elke zin, minstens 2 x fokking en tering zegt. Dat past totaal niet bij hem, in mijn ogenquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:07 schreef mootie het volgende:
Jeff had Jappie hoger geschat.
Wat een gedrocht, nog nooit zo’n lelijk kind gezien blabla. Hij gaat er wel wat van zeggen.
Jeffs keuze is uiteraard fantastisch.
En zo gezond ook!!quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Maar izeik wilde niet bezuingen op eten..moet zijn statement hoog houden..
Ik ga ze niet terug kijken iig.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:15 schreef spapaars het volgende:
Veel succes voor die hier video's van maken.
.Liedje is nog niet afgelopen, hij moet het helemaal uit zingen.... dus niet voor het zingen.....quote:
Ik ga zeker geen 7 dagen lang de PC aanhouden voor ditquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:15 schreef spapaars het volgende:
Veel succes voor die hier video's van maken.
De kerk uit.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
.Liedje is nog niet afgelopen, hij moet het helemaal uit zingen.... dus niet voor het zingen.....
Esther komt zo ,en dan JW.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:19 schreef 5thencounter het volgende:
Erik kan rustig gaan slapen.. die is geweest
En volgende keer in Hardstylequote:Op vrijdag 9 december 2022 14:20 schreef Silves het volgende:
Oke de tekst mag dus zelf ingevuld worden..
Uiteraard zolang je maar je best doetquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:20 schreef Silves het volgende:
Oke de tekst mag dus zelf ingevuld worden..
't Zal eens niet... De verliezersmentaliteit van tegenwoordig (sorry anders kan ik de zesjescultuur niet noemen)quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Uiteraard zolang je maar je best doet
vooral de uithalen klonken geweldigquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Uiteraard zolang je maar je best doet
Het is wel een leuke opdr iddquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:26 schreef Kakadylo het volgende:
Misschien vond ik dit wel het allerleukste in al die maanden ook omdat ik uitging van een klotekaraoke en toen kwam dit
1. Jasperquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:27 schreef woxxel het volgende:
even mijn voorspelling. jasper gaat dit programma winnen.
hij is echt een vreselijke vent. die heeft hulp nodigquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:21 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey zit weer chagrijnig en ongemakkelijk op een stoel kijkende naar al het plebs
Over wie?quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:28 schreef ledn81 het volgende:
Wanda : "Hoe kan iemand zo verbitterd zijn in het leven"![]()
![]()
![]()
hm..quote:
laat 'm lekker in zijn eigen vet gaarkokenquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:28 schreef woxxel het volgende:
[..]
hij is echt een vreselijke vent. die heeft hulp nodig
Dat is niet waar, Jeff is juist degene die iedereens plezier loopt te verzieken, Jasper ziet dat ook, daar hebben ze het overquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:31 schreef HappyCharly het volgende:
Jasper vertelt nog dat Jeff ook een topgozer kan zijn,hoe ze net ff samen hebben gewerkt tijdens schoonschip
Wanda hoort dat niet en emmert door over haar mening
Ze neemt niks aan wat ook maar in de buurt komt van positiviteit
Het is genuanceerd dan dat. Ik belicht alleen even wat ze nu doet. Geen zin in weer een jeffdiscussiequote:Op vrijdag 9 december 2022 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is niet waar, Jeff is juist degene die iedereens plezier loopt te verzieken, Jasper ziet dat ook, daar hebben ze het over
Jeff noemde wanda net een gedrocht, lelijkste kind dat hij ooit heeft gezien. Het is ook niet echt de vrolijke noot.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:31 schreef HappyCharly het volgende:
Jasper vertelt nog dat Jeff ook een topgozer kan zijn,hoe ze net ff samen hebben gewerkt tijdens schoonschip
Wanda hoort dat niet en emmert door over haar mening
Ze neemt niks aan wat ook maar in de buurt komt van positiviteit
Esther kon niet meehelpen met schoonmaken....hier gooit ze er toch weer even een "can can" move uit, waarbij ik mijn nek zou brekenquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:33 schreef spapaars het volgende:
Stream 2
https://streamable.com/idqy8z
[ afbeelding ]
Alleen in de aflevering. Maddy verstopte hem bij het hout vlakbij de hottub. Nog niet gevonden blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hm...
@:Freaky40, heb jij de tondeuse bij het hout gezien? En door wie?
Omdat hij in een dip zit? Hoeveel hebben er al in een dip gezeten? Dan verpest je het toch niet voor de hele loods? Overdrevenquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is niet waar, Jeff is juist degene die iedereens plezier loopt te verzieken, Jasper ziet dat ook, daar hebben ze het over
Thanks!!quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alleen in de aflevering. Maddy verstopte hem bij het hout vlakbij de hottub. Nog niet gevonden blijkbaar.
Knap van haar he, dat ze toch even de energie heeft gevonden hiervoor!quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:35 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Esther kon niet meehelpen met schoonmaken....hier gooit ze er toch weer even een "can can" move uit, waarbij ik mijn nek zou breken
Hebben alle ex-managers gehad. Komt wel weer goedquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:37 schreef R0T29 het volgende:
Jeff kan na zijn managersschap zijn verblijf daar niet meer zo goed managen lijkt het
Wat Jasper net over Jeff zei, dan ben je ook geen vriendjesquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:39 schreef mootie het volgende:
Kim vind het maar raar dat Jeff tegen Jasper wil zeggen dat hij nog nooit zo’n dom, stom, lelijk wijf als Wanda heeft gezien. Dan ben je geen vriendjes.
Ja maar ja maar hullie!quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat Jasper net over Jeff zei, dan ben je ook geen vriendjes
Prima maar het verhaal was andersquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is genuanceerd dan dat. Ik belicht alleen even wat ze nu doet. Geen zin in weer een jeffdiscussie
Jappie maakt gewoon zijn eigen keuzes, ligt niet aan de leiband van Jeff.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:40 schreef freaky40 het volgende:
Jappie is gewoon een overloper en een slang alleen omdat hij een stramme kabouter krijgt van die terrorhamster...
Aandoenlijk...quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Jappie maakt gewoon zijn eigen keuzes, ligt niet aan de leiband van Jeff.
ja voor jou wel.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prima maar het verhaal was anders
Neequote:Op vrijdag 9 december 2022 14:44 schreef R0T29 het volgende:
Kunnen wij ook een Kerstcosaoke doen? Een Mod noemt lied en naam diegene moet dan binnen 30 seconden het bijpassende nummer plaatsen of de volledige tekst overtypen.![]()
Zal de sfeer hier goed doen
neequote:Op vrijdag 9 december 2022 14:44 schreef R0T29 het volgende:
Kunnen wij ook een Kerstcosaoke doen? Een Mod noemt lied en naam diegene moet dan binnen 30 seconden het bijpassende nummer plaatsen of de volledige tekst overtypen.![]()
Zal de sfeer hier goed doen
Jeff ten voeten uit: 'Mirthe komt tekort maar heeft in zijn maand een dikke bolle kop gekregen en een pens alsof ze zwanger is'quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff noemde wanda net een gedrocht, lelijkste kind dat hij ooit heeft gezien. Het is ook niet echt de vrolijke noot.
Nee, zijn ego is geknaktquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:37 schreef R0T29 het volgende:
Jeff kan na zijn managersschap zijn verblijf daar niet meer zo goed managen lijkt het
Wan leuk mens is het tochquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff ten voeten uit: 'Mirthe komt tekort maar heeft in zijn maand een dikke bolle kop gekregen en het lijkt alsof ze zwanger is'
was het wham?quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:33 schreef spapaars het volgende:
Stream 2
https://streamable.com/idqy8z
[ afbeelding ]
Waar de fuck bemoeit Jeff zich mee. Ik hoorde hem al janken over Jasperquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:39 schreef mootie het volgende:
Kim vindt het maar raar dat Jeff tegen Jasper wil zeggen dat hij nog nooit zo’n dom, stom, lelijk wijf als Wanda heeft gezien. Dan ben je geen vriendjes.
whamageddon...quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Er staat goddorie een filmpje, kijk dan gewoon.
En dus vind je het nodig te vloeken?quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Er staat goddorie een filmpje, kijk dan gewoon.
Wanda haat Jeff en wil hem het liefst gisteren nog elimineren maar zijn allerbeste maat Jappie wil er verkering meequote:Op vrijdag 9 december 2022 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar de fuck bemoeit Jeff zich mee. Ik hoorde hem al janken over Jasper
Is dit vloekenquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dus vind je het nodig te vloeken?
zucht .. dat is toch geen vloeken?quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dus vind je het nodig te vloeken?
Er gaan kerstballen af en dan moet je snel naar het scherm en meezingen met een liedje wat dan verschijnt, karaoke dus.quote:
Als de kerstbellen gaan, moet de naam die verschijnt, binnen 15 sec voor het karaokescherm staanquote:
Ah ja, kerstbellen klinkt logischer, dacht al, kerstballen, wat tik ik nou weer.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:51 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als de kerstbellen gaan, moet de naam die verschijnt, binnen 15 sec voor het karaokescherm staan
quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah ja, kerstbellen klinkt logischer, dacht al, kerstballen, wat tik ik nou weer.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er gaan kerstballen af en dan moet je snel naar het scherm en meezingen met een liedje wat dan verschijnt, karaoke dus.
Toffe opdrachtquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:51 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als de kerstbellen gaan, moet de naam die verschijnt, binnen 15 sec voor het karaokescherm staan
7 dagenquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Toffe opdrachtHoe lang gaat dit duren?
een hele weekquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Toffe opdrachtHoe lang gaat dit duren?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:53 schreef patat het volgende:
Ik heb gemist of er 's nachts ook bellen kunnen afgaan?
Grappig , nu snap ik waarom Erik ineens naar de loods rendequote:Op vrijdag 9 december 2022 14:51 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Oeh goede vraag, ik weet het antwoord ook niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:53 schreef patat het volgende:
Ik heb gemist of er 's nachts ook bellen kunnen afgaan?
Ze zijn dus niet af als ze te laat zijn, het levert alleen niets op.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
een hele week
25 euro per liedje
binnen 15 seconden = 25 euro
binnen 30 secoinden klaartaan; 0
geloof ik
er was nog iets met mingeld... eh,..quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zijn dus niet af als ze te laat zijn, het levert alleen niets op.
Niets mis met een beetje orde en regelmaatquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:55 schreef HappyCharly het volgende:
Koren op Isaacs molen: ]
iedereen op tijd wakker, iedereen tegelijk eten
Nog even en de loods kleurt legergroen
Tuurlijk en gewoon een eliminatie tijdens "Driving home for Christmas"quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Is er iets gezegd tijdens de uitleg over de normale opdrachten? Gaan die tussen dat karaoke gewoon door? Dat karaoke is geen dagtaak natuurlijk.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Tuurlijk en gewoon een eliminatie tijdens "Driving home for Christmas"
15 seconden?quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:51 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zoe en Mexx.quote:
Iedereen moet met een broekje aan gaan slapen zodat ze snel bij het scherm kunnen zijn. Geen liedjes in string dus.quote:
Martin lukt het wel om zo snel te komen volgens Mexxquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat wordt nog wel spannend dan
Mexxquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:01 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Martin lukt het wel om zo snel te komen volgens Mexx
Was geloof ik verkeerde.quote:Op vrijdag 9 december 2022 15:00 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Maria Carry, al i want for christmas
Die imadi is wel n satanist hoor, check zn kleding teksten, satanische schildering op zijn huiskamer muur levensgroot, snachts met pieten legde hij een satan kruis neer met gewichten. Zie hem ervoor aanquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stond toch ook 666 bij, of had ik dat verkeerd gezien?
Alleen de foto's van Erik zijn al geweldigquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:00 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik was sceptisch maar na het optreden van Erik ben ik om
Jawel Jasper is gwn eerlijk over jeff zijn overdreven kut gedrag tegen Wanda witchquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat Jasper net over Jeff zei, dan ben je ook geen vriendjes
Veel mensen in de loods hebben 0 of weinig contact met familie viel me opquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:49 schreef juul. het volgende:
Kerst viert Jeff met zijn ouders en zusje, hij heeft geen opa's en oma's en tantes, ooms, neven en nichten zien ze niet, al vanaf zijn geboorte of mss wel daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |