Zoe en Mexx.quote:
Iedereen moet met een broekje aan gaan slapen zodat ze snel bij het scherm kunnen zijn. Geen liedjes in string dus.quote:
Op vrijdag 9 december 2022 14:49 schreef HappyCharly het volgende:
Martin lukt het wel om zo snel te komen volgens Mexxquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat wordt nog wel spannend dan
Mexxquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:01 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Martin lukt het wel om zo snel te komen volgens Mexx
Was geloof ik verkeerde.quote:Op vrijdag 9 december 2022 15:00 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Maria Carry, al i want for christmas
Die imadi is wel n satanist hoor, check zn kleding teksten, satanische schildering op zijn huiskamer muur levensgroot, snachts met pieten legde hij een satan kruis neer met gewichten. Zie hem ervoor aanquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stond toch ook 666 bij, of had ik dat verkeerd gezien?
Alleen de foto's van Erik zijn al geweldigquote:Op vrijdag 9 december 2022 15:00 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik was sceptisch maar na het optreden van Erik ben ik om
Jawel Jasper is gwn eerlijk over jeff zijn overdreven kut gedrag tegen Wanda witchquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat Jasper net over Jeff zei, dan ben je ook geen vriendjes
Veel mensen in de loods hebben 0 of weinig contact met familie viel me opquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:49 schreef juul. het volgende:
Kerst viert Jeff met zijn ouders en zusje, hij heeft geen opa's en oma's en tantes, ooms, neven en nichten zien ze niet, al vanaf zijn geboorte of mss wel daarvoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |