Dat zal best, hoe hij net dat kleed ook weghaalde en opzij gooide, ik dacht daardoor, wtf gaat ie nu weer doen en toen zag je van bovenaf dus wat er op de vloer stond. Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin doet dit voor de aandacht pontificaal op het drukste moment van de dag want zoiets doe je beter even met een groepje
quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:50 schreef 5thencounter het volgende:
Beste Martin Je loopt aan een tijd ½naakt rond zonder zender.. wil jij je microfoon controleren
Ja echt he en niemand erover gehoord ook, en het is best een joekel daar op de grond dus was vast wel ff werk. Oh en dikke kans dat het martin zelf is geweest natuurlijk, hoezo zou hij het anders schoonmaken.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:50 schreef Kakadylo het volgende:
Degene die het geschreven heeft treft blijkbaar geen blaam wat ook wel weer opmerkelijk is want ze klagen daar over alles
Met Halloween dacht ik.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
Wanneer hadden ze een groot pentagram op de grond getekend, martin haalt het nu weg.
Oh ja, dat zou kunnen.quote:
Alle spieren gelijk trainenquote:
Wanda heeft het eigenlijk gewoon over zichzelf maar koppelt er andere namen aanquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:54 schreef R0T29 het volgende:
Volgens Wanda zijn Babette en Wendy sneaky en achterbaks.
Met Wendy kan Wanda geen normaal gesprek voeren
Ik heb een paar uitzendingen doorgescrold en aflevering 67 rond 8:33 vertellen ze dit:quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:26 schreef ledn81 het volgende:
houthakkende Erik in beeld. Is te zien geweest waar Maddy die tondeuse tussen het hout heeft gelegd?
Dat is op TV geweest begrijp ik?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:01 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dan matcht eindelijk haar hoofd met haar gevoel
Wint ze nooit van Moirama.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:01 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dan matcht eindelijk haar hoofd met haar gevoel
'Twee eendjes... oh kijk hij wordt weggestuurd...'quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik had Jappie veel hoger staan... ik ga het hem zeggen ook. Normaal zou ik nog zeggen, schat van een meid, maar ook niet.
JW : Hij heeft er toch wat mee.
Ik vind Jasper een leuke, nette knul en begrijp ook niet wat hij met Wanda moet, die in elke zin, minstens 2 x fokking en tering zegt. Dat past totaal niet bij hem, in mijn ogenquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:07 schreef mootie het volgende:
Jeff had Jappie hoger geschat.
Wat een gedrocht, nog nooit zo’n lelijk kind gezien blabla. Hij gaat er wel wat van zeggen.
Jeffs keuze is uiteraard fantastisch.
En zo gezond ook!!quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Maar izeik wilde niet bezuingen op eten..moet zijn statement hoog houden..
Ik ga ze niet terug kijken iig.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:15 schreef spapaars het volgende:
Veel succes voor die hier video's van maken.
.Liedje is nog niet afgelopen, hij moet het helemaal uit zingen.... dus niet voor het zingen.....quote:
Ik ga zeker geen 7 dagen lang de PC aanhouden voor ditquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:15 schreef spapaars het volgende:
Veel succes voor die hier video's van maken.
De kerk uit.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
.Liedje is nog niet afgelopen, hij moet het helemaal uit zingen.... dus niet voor het zingen.....
Esther komt zo ,en dan JW.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:19 schreef 5thencounter het volgende:
Erik kan rustig gaan slapen.. die is geweest
En volgende keer in Hardstylequote:Op vrijdag 9 december 2022 14:20 schreef Silves het volgende:
Oke de tekst mag dus zelf ingevuld worden..
Uiteraard zolang je maar je best doetquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:20 schreef Silves het volgende:
Oke de tekst mag dus zelf ingevuld worden..
't Zal eens niet... De verliezersmentaliteit van tegenwoordig (sorry anders kan ik de zesjescultuur niet noemen)quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Uiteraard zolang je maar je best doet
vooral de uithalen klonken geweldigquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Uiteraard zolang je maar je best doet
Het is wel een leuke opdr iddquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:26 schreef Kakadylo het volgende:
Misschien vond ik dit wel het allerleukste in al die maanden ook omdat ik uitging van een klotekaraoke en toen kwam dit
1. Jasperquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:27 schreef woxxel het volgende:
even mijn voorspelling. jasper gaat dit programma winnen.
hij is echt een vreselijke vent. die heeft hulp nodigquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:21 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey zit weer chagrijnig en ongemakkelijk op een stoel kijkende naar al het plebs
Over wie?quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:28 schreef ledn81 het volgende:
Wanda : "Hoe kan iemand zo verbitterd zijn in het leven"![]()
![]()
![]()
hm..quote:
laat 'm lekker in zijn eigen vet gaarkokenquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:28 schreef woxxel het volgende:
[..]
hij is echt een vreselijke vent. die heeft hulp nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |