Dat zal best, hoe hij net dat kleed ook weghaalde en opzij gooide, ik dacht daardoor, wtf gaat ie nu weer doen en toen zag je van bovenaf dus wat er op de vloer stond. Aandachtshoer.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Martin doet dit voor de aandacht pontificaal op het drukste moment van de dag want zoiets doe je beter even met een groepje
quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:50 schreef 5thencounter het volgende:
Beste Martin Je loopt aan een tijd ½naakt rond zonder zender.. wil jij je microfoon controleren
Ja echt he en niemand erover gehoord ook, en het is best een joekel daar op de grond dus was vast wel ff werk. Oh en dikke kans dat het martin zelf is geweest natuurlijk, hoezo zou hij het anders schoonmaken.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:50 schreef Kakadylo het volgende:
Degene die het geschreven heeft treft blijkbaar geen blaam wat ook wel weer opmerkelijk is want ze klagen daar over alles
Met Halloween dacht ik.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:43 schreef ChocoFan het volgende:
Wanneer hadden ze een groot pentagram op de grond getekend, martin haalt het nu weg.
Oh ja, dat zou kunnen.quote:
Alle spieren gelijk trainenquote:
Wanda heeft het eigenlijk gewoon over zichzelf maar koppelt er andere namen aanquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:54 schreef R0T29 het volgende:
Volgens Wanda zijn Babette en Wendy sneaky en achterbaks.
Met Wendy kan Wanda geen normaal gesprek voeren
Ik heb een paar uitzendingen doorgescrold en aflevering 67 rond 8:33 vertellen ze dit:quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:26 schreef ledn81 het volgende:
houthakkende Erik in beeld. Is te zien geweest waar Maddy die tondeuse tussen het hout heeft gelegd?
Dat is op TV geweest begrijp ik?
quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:01 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dan matcht eindelijk haar hoofd met haar gevoel
Wint ze nooit van Moirama.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:01 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dan matcht eindelijk haar hoofd met haar gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |