Dat is niet waar, Jeff is juist degene die iedereens plezier loopt te verzieken, Jasper ziet dat ook, daar hebben ze het overquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:31 schreef HappyCharly het volgende:
Jasper vertelt nog dat Jeff ook een topgozer kan zijn,hoe ze net ff samen hebben gewerkt tijdens schoonschip
Wanda hoort dat niet en emmert door over haar mening
Ze neemt niks aan wat ook maar in de buurt komt van positiviteit
Het is genuanceerd dan dat. Ik belicht alleen even wat ze nu doet. Geen zin in weer een jeffdiscussiequote:Op vrijdag 9 december 2022 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is niet waar, Jeff is juist degene die iedereens plezier loopt te verzieken, Jasper ziet dat ook, daar hebben ze het over
Jeff noemde wanda net een gedrocht, lelijkste kind dat hij ooit heeft gezien. Het is ook niet echt de vrolijke noot.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:31 schreef HappyCharly het volgende:
Jasper vertelt nog dat Jeff ook een topgozer kan zijn,hoe ze net ff samen hebben gewerkt tijdens schoonschip
Wanda hoort dat niet en emmert door over haar mening
Ze neemt niks aan wat ook maar in de buurt komt van positiviteit
Esther kon niet meehelpen met schoonmaken....hier gooit ze er toch weer even een "can can" move uit, waarbij ik mijn nek zou brekenquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:33 schreef spapaars het volgende:
Stream 2
https://streamable.com/idqy8z
[ afbeelding ]
Alleen in de aflevering. Maddy verstopte hem bij het hout vlakbij de hottub. Nog niet gevonden blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hm...
@:Freaky40, heb jij de tondeuse bij het hout gezien? En door wie?
Omdat hij in een dip zit? Hoeveel hebben er al in een dip gezeten? Dan verpest je het toch niet voor de hele loods? Overdrevenquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is niet waar, Jeff is juist degene die iedereens plezier loopt te verzieken, Jasper ziet dat ook, daar hebben ze het over
Thanks!!quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alleen in de aflevering. Maddy verstopte hem bij het hout vlakbij de hottub. Nog niet gevonden blijkbaar.
Knap van haar he, dat ze toch even de energie heeft gevonden hiervoor!quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:35 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Esther kon niet meehelpen met schoonmaken....hier gooit ze er toch weer even een "can can" move uit, waarbij ik mijn nek zou breken
Hebben alle ex-managers gehad. Komt wel weer goedquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:37 schreef R0T29 het volgende:
Jeff kan na zijn managersschap zijn verblijf daar niet meer zo goed managen lijkt het
Wat Jasper net over Jeff zei, dan ben je ook geen vriendjesquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:39 schreef mootie het volgende:
Kim vind het maar raar dat Jeff tegen Jasper wil zeggen dat hij nog nooit zo’n dom, stom, lelijk wijf als Wanda heeft gezien. Dan ben je geen vriendjes.
Ja maar ja maar hullie!quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat Jasper net over Jeff zei, dan ben je ook geen vriendjes
Prima maar het verhaal was andersquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is genuanceerd dan dat. Ik belicht alleen even wat ze nu doet. Geen zin in weer een jeffdiscussie
Jappie maakt gewoon zijn eigen keuzes, ligt niet aan de leiband van Jeff.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:40 schreef freaky40 het volgende:
Jappie is gewoon een overloper en een slang alleen omdat hij een stramme kabouter krijgt van die terrorhamster...
Aandoenlijk...quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Jappie maakt gewoon zijn eigen keuzes, ligt niet aan de leiband van Jeff.
ja voor jou wel.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prima maar het verhaal was anders
Neequote:Op vrijdag 9 december 2022 14:44 schreef R0T29 het volgende:
Kunnen wij ook een Kerstcosaoke doen? Een Mod noemt lied en naam diegene moet dan binnen 30 seconden het bijpassende nummer plaatsen of de volledige tekst overtypen.![]()
Zal de sfeer hier goed doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |