abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207002489
quote:
82s.gif Op vrijdag 9 december 2022 06:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dit is zeker die 'fatsoenlijke maatschappelijke discussie'? Man man man wat een vooringenomenheid weer :')
Echt weer zo’n nietszeggende reactie van je na die matige gaslight over Veritas. Kan je gewoon eens voor 1 keer in dit topic een beetje zinnige bijdrage leveren? En dan die quasi-verontwaardiging faken om jezelf eronderuit te lullen, hou op met me hoor :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2022 06:42:02 ]
pi_207002494
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 06:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Echt weer zo’n nietszeggende reactie van je na die matige gaslight over Veritas. Kan je gewoon eens voor 1 keer in dit topic een beetje zinnige bijdrage leveren?
Okeeeej .... ik geloof niet dat we het eens worden over wat nietszeggend of zinnig is :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_207002496
quote:
Op donderdag 8 december 2022 23:37 schreef Rnie het volgende:

Jawel, die lening staat op dit moment juist los van Twitter.
(...)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2022 06:45:13 ]
pi_207002504
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2022 06:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Okeeeej .... ik geloof niet dat we het eens worden over wat nietszeggend of zinnig is :D
Gezien jouw posthistory ben ik daar overtuigd van, dus we zijn het in ieder geval daar over eens.
pi_207002506
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2022 06:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Project Veritas :')

Is O'Keefe al unbanned trouwens? Hoe staat het met zijn rechtszaak tegen Twitter?

En wat had hij precies 'ontdekt' met die verborgen camera wat nog niemand wist?
Hij is unbanned dus misschien kun je zijn verslagen terugkijken en concluderen dat het geen hij heeft vastgelegd correleert met wat Bari Weis heeft geplaatst.
pi_207002513
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 06:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hij is unbanned dus misschien kun je zijn verslagen terugkijken en concluderen dat het geen hij heeft vastgelegd correleert met wat Bari Weis heeft geplaatst.
Today in “things that never gonna happen”.
pi_207002534
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 06:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Oh dat geloof ik graag hoor! Maar dat is dan ook de discussie niet. Het gaat om de suggestie dat wat er in die tweets staat GEHEIM was. Twitter heeft indertijd gewoon aangekondigd dat ze gingen 'shadowbannen' en hebben de reden daarvoor gegeven. Bovendien gaat Musk hetzelfde doen :D

Maar daarvoor moet je wel het artikel lezen in het draadje dat ik postte

Uit dat draadje:

twitter

Maar mss vind jij dat ook nietszeggend en niet zinnig :D

En nu ff slapen :z :W

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 09-12-2022 07:36:05 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_207002547
Wederom de volgende storm in een glas water deze onthulling van Twitter files. Elon moet toch met meer sappige feiten komen anders haakt het publiek af bij deze soap.
  Vis een optie? vrijdag 9 december 2022 @ 09:10:34 #209
70532 loveli
N
pi_207003320
Maar hoe zat het met DM's?
twitter

En blijkbaar was het algemeen bekend dat er naar willekeur werd geshadowband niks te zien, doorlopen.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 9 december 2022 @ 09:13:06 #210
70532 loveli
N
pi_207003344
twitter
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 9 december 2022 @ 09:14:40 #211
70532 loveli
N
pi_207003362
Nog een "nothingburger".
twitter
crap in = crap out
pi_207003385
Ik begrijp deze "the witter files" niet goed.
Is Elon nu lijken uit de kast aan het het halen van voor z'n tijd? en brengt ie die nu naar buiten?

Ik snap niet goed waarom? Om zichzelf te overtuigen dat het een goed idee was om twitter te kopen? Om andere te overtuigen dat het toch maar goed is dat hij het heeft gekocht?

En als het allemaal zo schokkend is, waarom laat hij het dan niet onderzoeken door een onderzoeksbureau? Of door een groot media outlet, (Ny Times, Washington post ofzo) die kunnen dan toch een mooi onderzoek doen, en hierover publiceren. Nu gooit ie zelf wat naar buiten, niet te verifiren, is er context weggelaten? We zullen het nooit weten.
pi_207003466
twitter

Maar verder waren ze bij Twitter volledig neutraal en objectief hoor.
  Vis een optie? vrijdag 9 december 2022 @ 09:25:11 #214
70532 loveli
N
pi_207003495
twitter
crap in = crap out
pi_207003530
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:22 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Maar verder waren ze bij Twitter volledig neutraal en objectief hoor.
Wat is de onthulling? Een openbare tweet van iemand?

Ik snap het echt niet.
  Vis een optie? vrijdag 9 december 2022 @ 09:35:03 #216
70532 loveli
N
pi_207003592
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:29 schreef koemleit het volgende:

[..]
Wat is de onthulling? Een openbare tweet van iemand?

Ik snap het echt niet.
Twitter top pre-Musk beweerde dat een shadowban niet bestond.

Hoofd veiligheid Twitter roept dat er Nazi's in het Witte Huis zitten en heeft iets tegen conservatieve feministes.
Hij is niet neutraal in zijn werk.

Wat snap je niet?
crap in = crap out
pi_207003631
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoofd veiligheid Twitter roept dat er Nazi's in het Witte Huis zitten en heeft iets tegen conservatieve feministes.

Wat snap je niet?
Het feit dat hij een eigen mening heeft en die buiten werktijd uit betekend dat hij per definitie niet neutraal in zijn werk kan zijn?
pi_207003666
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 december 2022 00:47 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dit vliegt natuurlijk niet he. "Het was niet netjes van MIJ, maar JIJ hebt het verdient, omdat IK het onzin VOND." Je punt was bovendien veel beter gemaakt zonder dat imho. En ik vond het een goed punt, begrijp me niet verkeerd. :)
Eens hoor. Was niet netjes van mij.

@Rnie bij dezen mijn excuses dat ik je hier met een scheldnaam heb uitgemaakt. Was niet netjes van mij en kwam de discussie zeker niet ten goede.
pi_207003696
quote:

[..]

Wat snap je niet?
wat ik niet snap, dat verhaal over Naz's in het witte huis, dat is toch geen onthulling?
dat is gewoon een tweet van die man. Openbaar.

dat Shaddowbannen zal ook wel meevallen, gezien er dus gedaan wordt dat "rechts wordt steeds geshadowbanned". Terwijl twitter een tijdje zowat alleen om Trump draaide.
  Vis een optie? vrijdag 9 december 2022 @ 09:45:11 #220
70532 loveli
N
pi_207003743
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:37 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Het feit dat hij een eigen mening heeft en die buiten werktijd uit betekend dat hij per definitie niet neutraal in zijn werk kan zijn?
Uit wat er nu naar voren is gekomen, heb jij de indruk dat hij neutraal was in zijn werk?
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 9 december 2022 @ 09:45:49 #221
70532 loveli
N
pi_207003753
Ik vraag me zomaar af of Epstein een Twitter account had en wie zijn DM"s heeft gelezen.
crap in = crap out
pi_207003767
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:45 schreef loveli het volgende:

[..]
Uit wat er nu naar voren is gekomen, heb jij de indruk dat hij neutraal was in zijn werk?
Als daar sprake van is dan moet de chief Twit toch wel in staat zijn om met met direct bewijs daarvan te komen en niet wat vage insinuaties?
pi_207003789
quote:

Wat snap je niet?
De nieuwe chief twit nu is observeerbaar ook niet neutraal, waarom de selectieve ophef bij de liefhebbers van onbeschoft gedrag, dat scheldende nazi's eerst geband werden en nu blijkbaar met open armen weer door musk verwelkomd worden. Helaas voor musk trappen niet alle grote publiektrekkers in zijn rattenvanger van hamelen strategie, anders was trump natuurlijk alweer als een wilde stier los gegaan. :D
pi_207003866
Dat ze politieke voorkeuren hebben wilt niet zeggen dat ze niet neutraal zijn in hun werk.

En sowieso, zelfs als dat waar is, wat is de verbetering? Musk zelf is R en heeft Twitter gebruikt om stemmen te winnen voor Republikeinen. Als baas zet je dan ook gelijk de toon voor je organisatie.
pi_207003877
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 09:55 schreef IndoorKite het volgende:
Dat ze politieke voorkeuren hebben wilt niet zeggen dat ze niet neutraal zijn in hun werk.

En sowieso, zelfs als dat waar is, wat is de verbetering? Musk zelf is R en heeft Twitter gebruikt om stemmen te winnen voor Republikeinen. Als baas zet je dan ook gelijk de toon voor je organisatie.
ja straks gaat Musk weer dingen op twitter doen die totaal biased zijn, en dan gaat men zeggen.
"ja het is toch zijn platform!!! moet ie toch zelf weten!!!!"

nu al zin in die episode.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')