Echt weer zo’n nietszeggende reactie van je na die matige gaslight over Veritas. Kan je gewoon eens voor 1 keer in dit topic een beetje zinnige bijdrage leveren? En dan die quasi-verontwaardiging faken om jezelf eronderuit te lullen, hou op met me hoorquote:Op vrijdag 9 december 2022 06:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit is zeker die 'fatsoenlijke maatschappelijke discussie'? Man man man wat een vooringenomenheid weer
Okeeeej .... ik geloof niet dat we het eens worden over wat nietszeggend of zinnig isquote:Op vrijdag 9 december 2022 06:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt weer zo’n nietszeggende reactie van je na die matige gaslight over Veritas. Kan je gewoon eens voor 1 keer in dit topic een beetje zinnige bijdrage leveren?
quote:Op donderdag 8 december 2022 23:37 schreef Rnie het volgende:
Jawel, die lening staat op dit moment juist los van Twitter.
(...)
Gezien jouw posthistory ben ik daar overtuigd van, dus we zijn het in ieder geval daar over eens.quote:Op vrijdag 9 december 2022 06:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Okeeeej .... ik geloof niet dat we het eens worden over wat nietszeggend of zinnig is
Hij is unbanned dus misschien kun je zijn verslagen terugkijken en concluderen dat het geen hij heeft vastgelegd correleert met wat Bari Weis heeft geplaatst.quote:Op vrijdag 9 december 2022 06:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Project Veritas![]()
Is O'Keefe al unbanned trouwens? Hoe staat het met zijn rechtszaak tegen Twitter?
En wat had hij precies 'ontdekt' met die verborgen camera wat nog niemand wist?
Today in “things that never gonna happen”.quote:Op vrijdag 9 december 2022 06:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij is unbanned dus misschien kun je zijn verslagen terugkijken en concluderen dat het geen hij heeft vastgelegd correleert met wat Bari Weis heeft geplaatst.
Oh dat geloof ik graag hoor! Maar dat is dan ook de discussie niet. Het gaat om de suggestie dat wat er in die tweets staat GEHEIM was. Twitter heeft indertijd gewoon aangekondigd dat ze gingen 'shadowbannen' en hebben de reden daarvoor gegeven. Bovendien gaat Musk hetzelfde doenquote:Op vrijdag 9 december 2022 06:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij is unbanned dus misschien kun je zijn verslagen terugkijken en concluderen dat het geen hij heeft vastgelegd correleert met wat Bari Weis heeft geplaatst.
Wat is de onthulling? Een openbare tweet van iemand?quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:22 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Maar verder waren ze bij Twitter volledig neutraal en objectief hoor.
Twitter top pre-Musk beweerde dat een shadowban niet bestond.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:29 schreef koemleit het volgende:
[..]
Wat is de onthulling? Een openbare tweet van iemand?
Ik snap het echt niet.
Het feit dat hij een eigen mening heeft en die buiten werktijd uit betekend dat hij per definitie niet neutraal in zijn werk kan zijn?quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Twitter top pre-Musk beweerde dat een shadowban niet bestond.
Hoofd veiligheid Twitter roept dat er Nazi's in het Witte Huis zitten en heeft iets tegen conservatieve feministes.
Hij is niet neutraal in zijn werk.
Wat snap je niet?
Eens hoor. Was niet netjes van mij.quote:Op vrijdag 9 december 2022 00:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit vliegt natuurlijk niet he. "Het was niet netjes van MIJ, maar JIJ hebt het verdient, omdat IK het onzin VOND." Je punt was bovendien veel beter gemaakt zonder dat imho. En ik vond het een goed punt, begrijp me niet verkeerd.![]()
wat ik niet snap, dat verhaal over Naz's in het witte huis, dat is toch geen onthulling?quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Twitter top pre-Musk beweerde dat een shadowban niet bestond.
Hoofd veiligheid Twitter roept dat er Nazi's in het Witte Huis zitten en heeft iets tegen conservatieve feministes.
Wat snap je niet?
Uit wat er nu naar voren is gekomen, heb jij de indruk dat hij neutraal was in zijn werk?quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:37 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het feit dat hij een eigen mening heeft en die buiten werktijd uit betekend dat hij per definitie niet neutraal in zijn werk kan zijn?
Als daar sprake van is dan moet de chief Twit toch wel in staat zijn om met met direct bewijs daarvan te komen en niet wat vage insinuaties?quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Uit wat er nu naar voren is gekomen, heb jij de indruk dat hij neutraal was in zijn werk?
De nieuwe chief twit nu is observeerbaar ook niet neutraal, waarom de selectieve ophef bij de liefhebbers van onbeschoft gedrag, dat scheldende nazi's eerst geband werden en nu blijkbaar met open armen weer door musk verwelkomd worden. Helaas voor musk trappen niet alle grote publiektrekkers in zijn rattenvanger van hamelen strategie, anders was trump natuurlijk alweer als een wilde stier los gegaan.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:35 schreef loveli het volgende:
Wat snap je niet?
ja straks gaat Musk weer dingen op twitter doen die totaal biased zijn, en dan gaat men zeggen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:55 schreef IndoorKite het volgende:
Dat ze politieke voorkeuren hebben wilt niet zeggen dat ze niet neutraal zijn in hun werk.
En sowieso, zelfs als dat waar is, wat is de verbetering? Musk zelf is R en heeft Twitter gebruikt om stemmen te winnen voor Republikeinen. Als baas zet je dan ook gelijk de toon voor je organisatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |