abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? woensdag 7 december 2022 @ 09:11:20 #51
70532 loveli
N
pi_206978766
Voor de mensen die Cernovich niet kennen, hij heeft ervoor gezorgd dat de "Epstein files" openbaar werden.
https://www.cernovich.com(...)rey-epstein-lawsuit/
https://www.cernovich.com/epstein/
crap in = crap out
  woensdag 7 december 2022 @ 09:27:29 #52
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_206978938
quote:
Will Twitter remain a useful disaster planning tool under Musk?

Twitter is a valuable tool for disaster response worldwide, though its function could be at risk if new policies from Elon Musk lead to service delays, or even crashes. Humanitarian aid activists worldwide seek to reduce their dependence on the platform.

[..]
https://www.csmonitor.com(...)ning-tool-under-Musk
are we infinite or am I alone
pi_206979032
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2022 04:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Precies! Niet dat het me verbaast, het is de default mode van Republikeinse Partij om stemmen te trekken (het verspreiden van misinformatie). Van de feiten moeten ze het niet hebben. Ik had alleen niet verwacht dat Musk iemand is die daar zo makkelijk in meegaat.
Klopt, mensen kunnen beter stemmen voor een partij die op basis van intersectionele identiteitspolitiek een land polariseert, wetten implementeert waar mensen financiële steun en medicatie krijgen tijdens een pandemie op basis van hun huidskleur en miljarden aan een land in Oost-Europa blijft geven.
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2022 05:45 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Prima voorstel maar moeilijk te verifieren of dat dan ook werkelijk gebeurt.
Maar wat nu als dit meer Democraten blijkt te betreffen dan Republikeinen? Zulke 'misinformatie' moet toch juist voor het publiek verborgen worden gehouden? Ik denk het daarom beter is om alleen een onderzoek te doen naar Trump en andere Republikeinen en hoe zij Twitter hebben gebruikt in het voordeel van de eigen partij.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_206979247
Okay. Twitter wordt geen ultra-rechtse hel. Het wordt een conspiracy wappie hel. Doodvermoeiend.
pi_206979455
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2022 09:37 schreef HowardRoark het volgende:

Maar wat nu als dit meer Democraten blijkt te betreffen dan Republikeinen?
Als dat zo is dan is dat maar zo. Echter is dat statistisch gezien niet heel erg aannemelijk:

https://rantt.com/gop-adm(...)-democrats-1961-2016

Democraten zijn over het algemeen beter in verantwoording nemen. Er loopt immers nog steeds een zekere voormalige president te schreeuwen dat de verkiezingen "gestolen" zijn, zonder bewijs. En hij heeft redelijk wat aanhang die hetzelfde schreeuwen.

Als je je notificatie checkt kom je er ws ook achter dat je nog een reactie hebt overgeslagen :)
pi_206979513
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 10:07 schreef Ulx het volgende:
Okay. Twitter wordt geen ultra-rechtse hel. Het wordt een conspiracy wappie hel. Doodvermoeiend.
Waar bevinden volgens jou zich de ultra-rechtse elementen precies? Ik zou het vermeende probleem voornamelijk proberen te zoeken bij de accounts die je zelf volgt.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 10:35 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Als dat zo is dan is dat maar zo. Echter is dat statistisch gezien niet heel erg aannemelijk:

https://rantt.com/gop-adm(...)-democrats-1961-2016
[ afbeelding ]

Democraten zijn over het algemeen beter in verantwoording nemen. Er loopt immers nog steeds een zekere voormalige president te schreeuwen dat de verkiezingen "gestolen" zijn, zonder bewijs. En hij heeft redelijk wat aanhang die hetzelfde schreeuwen.

Als je je notificatie checkt kom je er ws ook achter dat je nog een reactie hebt overgeslagen :)
Leuke meme, wat dit verder te maken heeft met Twitter is mij onduidelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Vis een optie? woensdag 7 december 2022 @ 10:44:41 #57
70532 loveli
N
pi_206979530
Voor degenen die Bari Weiss niet kennen, ze werkte van 2017 tot zomer 2020 als journalist bij de NYTimes, haar afscheidsbrief is breed gedeeld en voor sommigen de moeite waard om te lezen.
https://www.bariweiss.com/resignation-letter
crap in = crap out
pi_206979610
quote:
14s.gif Op woensdag 7 december 2022 10:42 schreef HowardRoark het volgende:

Implicatie is dat ze dat doen omdat ze iets (crimineels) te verbergen hebben :) Zeg alleen dat het statitisch aannemelijker is dat R meer gebruik van die optie zal maken om criminele activiteiten te verbergen dan D :)
pi_206979757
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2022 08:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als ze zelfs bij Fox News niet weten hoe ze dat gigantisch op kunnen blazen dan weet je zeker dat het echt helemaal niks voorstelt _O-
Inderdaad.

Ze hebben dit al eens bij Fox opgeblazen. Om daar een tweede keer mee in de weer te gaan hebben ze zelfs daar blijkbaar geen zin meer in. Misschien dat Carlsen het nog even zal proberen maar dat is alles.

Musk komt zo een beetje over als iemand die onder een steen vandaan komt en met een breed geherkauwd onderwerp de scoop van het jaar meent te hebben.

Hij heeft wat meer coke nodig waarschijnlijk.
pi_206979814
quote:

Leuke meme,
Het is geen meme maar gewoon een overzicht.
pi_206980160
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 08:44 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Elke editor kan een AfD (Article for Deletion) nomineren. In de laatste 7 dagen zijn er 439 artikels genomineerd. Dat is de normale gang van zaken op wikipedia.
Wat mij betreft is "Twitter Files Investigation" een onnodige en ongewenste fork van het "Hunter Biden laptop controversy" artikel. Er is geen enkele reden om er een apart artikel van te maken, ipv een sectie in het hoofdartikel.
Ben ik wel met je eens. Het artikel aanhouden als draft, mocht er de komende periode verschillende onderwerpen de revue passeren binnen de Twitter files, dan zou die eventueel gepubliceerd kunnen worden als stand alone artikel. Het is voor nu nog veels te specifiek.
De enige echte.
pi_206980276
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 04:33 schreef YStec het volgende:
Grootste issue met de Twitter Files vind ik de manier waarop de informatie wordt gereleased. Het is blijkbaar erg dat er bias is en dat er er 'vetting' heeft plaatsgevonden, maar er wordt vervolgens wel informatie beetje bij beetje gedeeld door mensen die er om de een of andere reden voor zijn gekozen (Matt Taibbi). Dat er wordt gekozen wat er wel en niet wordt gelekt (bijv. niet vertellen wat de Trump White House heeft gevraagd) is blijkbaar dan wel okay, of zo.

Ik stoor me er verder aan dat Twitter hiervoor wordt gebruikt, het leest echt voor geen meter...

De betere aanpak zou zijn: hier, alle data die we hebben, iedereen mag erin kijken en zoeken en zelf conclusies trekken.

Dát zou pas transparant zijn (iets dat Musk graag wil bereiken op/met Twitter, volgens zijn eigen tweets).
Maar als die data nou niet alle data zou zijn? Als blijkt dat stukken omtrent Jim Baker niet in de data zit en hij diegene is die de data heeft vrijgegeven? Dat is waar deze ophef over gaat.

Wat betreft de transparantie omtrent de data in plaats van het overlaten aan 2 journalisten (al dan niet gekleurd) vind ik dat je gelijkt hebt.

Dat Twitter met zijn 1/36 deeltjes in een thread niet de juiste manier is, dat is ook waar. Op naar longform.
De enige echte.
  woensdag 7 december 2022 @ 11:49:57 #63
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206980300
DRAIN THE SWAMP!!!

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206980360
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 11:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
DRAIN THE SWAMP!!!

:')
But first Become the SWAP.
pi_206980412
Al dagen lees ik dat dit schandaal voor eens en altijd aantoont dat Twitter tot voor kort opereerde met een 'links-progressieve' bias. Prima, foei medewerkers van Twitter. Lange leve Musk.

Maar hoe zit het nou met die laptop van Hunter Biden? Is daar nou al iets schokkends uit voortgekomen, behalve wat neuk- en drugsfoto's?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 7 december 2022 @ 12:12:07 #66
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206980521
quote:

[..]
Waar bevinden volgens jou zich de ultra-rechtse elementen precies? Ik zou het vermeende probleem voornamelijk proberen te zoeken bij de accounts die je zelf volgt.
[..]
Het betreft vooral een conspiracy-hel, zoals heel goed geobserveerd is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206980689
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 12:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is alleen een conspiracy-hel als dat hetgeen is waar je constant naar opzoek gaat binnen Twitter. Maargoed, je hebt geen Twitter. Ik zou ook kunnen claimen dat Fok een extreem links bolwerk is omdat het merendeel demmy is in dit specifieke draadje.

Daarbij, hoeveel van de 250 miljoen actieve dagelijkse gebruikers zullen zich dagelijks bezighouden met politiek geneuzel denk je? Exclusief bots voor het geval je bijdehand gaat doen.
De enige echte.
pi_206980792
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2022 12:28 schreef Rnie het volgende:

. Ik zou ook kunnen claimen dat Fok een extreem links bolwerk is omdat het merendeel demmy is in dit specifieke draadje.

Wat is demmy?

Koop fok van Danny en publiceer de FOK files en laat nog meer progressieven bannen om onnozele reden. 8-)
  woensdag 7 december 2022 @ 12:45:33 #69
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_206980870
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 12:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Wat is demmy?

Koop fok van Danny en publiceer de FOK files en laat nog meer progressieven bannen om onnozele reden. 8-)
Ik gok dat hij doelt op pro de Democraten (in de VS). Dus dat hij denkt dat het merendeel vd posters in dit draadje pro de Democraten zijn.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_206980949
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 12:01 schreef KoosVogels het volgende:

Maar hoe zit het nou met die laptop van Hunter Biden? Is daar nou al iets schokkends uit voortgekomen, behalve wat neuk- en drugsfoto's?
Ik snap wel dat voor veel conservatieve mushroommennekes de full frontal van Hunter Biden iets is om te haten.
pi_206980982
Ik heb net maar een account gemaakt op Post. Een zien wat het is.
pi_206981053
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2022 08:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als ze zelfs bij Fox News niet weten hoe ze dat gigantisch op kunnen blazen dan weet je zeker dat het echt helemaal niks voorstelt _O-
Is dat geen censuur van Fox?
  Vis een optie? woensdag 7 december 2022 @ 13:01:44 #73
70532 loveli
N
pi_206981089
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
Al dagen lees ik dat dit schandaal voor eens en altijd aantoont dat Twitter tot voor kort opereerde met een 'links-progressieve' bias. Prima, foei medewerkers van Twitter. Lange leve Musk.

Mailtjes, ook zonder dickpicks, schijnt.
crap in = crap out
pi_206981115
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 12:53 schreef Ulx het volgende:
Ik heb net maar een account gemaakt op Post. Een zien wat het is.
Enige wat mij wel tof lijkt is dat je nieuwsartikelen kan kopen ala het vroegere Blendle.

Buy individual articles from different premium news providers so you can access multiple perspectives, not just the ones you're subscribed to
De enige echte.
pi_206981627
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 12:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

SPOILER
Als je dat idee hebt, dan was heeft de overname van Musk daar niets mee te maken. Er zijn namelijk niet ineens meer complottheorieën daar te vinden.
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 12:45 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik gok dat hij doelt op pro de Democraten (in de VS). Dus dat hij denkt dat het merendeel vd posters in dit draadje pro de Democraten zijn.
Nou, dat is ook het geval. We zien dat dit topic een toevluchtsoord is geworden voor veel users die ook AMV draaiende houden en zoals algemeen bekend is betreft dat een topicreeks waar ongeveer alle users sterk pro-Democraten zijn. Je zou de topicreeks ook wel kunnen zien als een bash-reeks met betrekking tot de Republikeinen. En dat mag, daar moet ook de ruimte voor zijn vind ik, maar als er dan veel user van dat topic naar hier komen met hun vooringenomenheid valt dat sommigen op.
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2022 13:04 schreef Rnie het volgende:

[..]
Enige wat mij wel tof lijkt is dat je nieuwsartikelen kan kopen ala het vroegere Blendle.

Buy individual articles from different premium news providers so you can access multiple perspectives, not just the ones you're subscribed to
Het is voornamelijk bijzonder om te zien dat eerst conservatieven met allerlei eigen platforms kwamen (Parler, Gettr, Rumble, enz.) en nu progressieven een alternatief willen voor Twitter omdat er niet meer gemodereerd wordt met de door hun geprefereerde bias.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')