abonnement Unibet Coolblue
pi_206977980
quote:
San Francisco Is Investigating The Bedrooms Elon Musk Installed At Twitter For Possible Code Violations

San Francisco’s Department of Building Inspection is investigating a complaint that Twitter CEO Elon Musk has converted office space at the company’s headquarters into bedrooms for employees, following a Forbes report.

“We need to make sure the building is being used as intended,” said Patrick Hannan, the communications director for the department, in a statement. “There are different building code requirements for residential buildings, including those being used for short-term stays.”

Forbes reported Monday that Twitter employees arriving to work that day had been surprised by the rooms, which feature what appear to be queen-sized mattresses. An image shared with Forbes showed a room that looked like it had been converted from a conference room, based on two large telepresence monitors on the wall. The conference table had been replaced with an unmade mattress.

“It’s not a good look,” one source who requested anonymity for fear of reprisal told Forbes. “It’s yet another unspoken sign of disrespect. There is no discussion. Just like, beds showed up.”

In response to the department’s investigation, Musk tweeted, “So city of SF attacks companies providing beds for tired employees instead of making sure kids are safe from fentanyl. Where are your priorities @LondonBreed!?” Twitter did not otherwise respond to a request for comment.

The Department of Building Inspection investigation was triggered by a 311 complaint filed on Tuesday stating, “Several offices at Twitter have apparently been turned into motel rooms for workers to live in, contrary to code.”
twitter

Tsss... :')
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_206977981
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2022 02:51 schreef Rnie het volgende:

[..]
Omdat er "obstakels" zijn. :P
Dat is een aanname van jouw kant. Dat kan je helemaal niet weten.

Mijn aanname is dat er 'obstakels' waren omdat Musk de achtergrond van Baker niet kende en op grond van informatie uit rechtse bronnen (zoals Turley) hem nu niet vertrouwt. Dus die moest eerst ontslagen worden en iemand anders moet dat werk overnemen. Daarom zal het ook wel zo lang geduurd hebben voordat ze met die files kwamen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 07-12-2022 03:01:20 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206977983
Het zou ook wel heel dom van Baker zijn als hij voor hem schadelijke informatie achtergehouden zou hebben _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206977984
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2022 02:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat is een aanname van jouw kant. Dat kan je helemaal niet weten.

Mijn aanname is dat er 'obstakels' waren omdat Musk de achtergrond van Baker niet kende en op grond van informatie uit rechtse bronnen (zoals Turley) hem nu niet vertrouwt. Dus die moest eerst ontslagen worden en iemand anders moet dat werk overnemen. Daarom zal het ook wel zo lang geduurd hebben voordat ze met die files kwamen.
https://www.dailymail.co.(...)sel-James-Baker.html
https://www.foxbusiness.c(...)biden-laptop-fallout
Ik krijg nog geld van je.
pi_206977986
quote:
Ja precies! Hij is ontslagen omdat hij de files aan het uitzoeken was op samenwerking met de FBI. Hij is chief counsel en het is zijn taak om ervoor te zorgen dat Twitter niet in de problemen komt.

Wat is het probleem daarmee?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206977988
Waarom heeft Musk hem niet eerder ontslagen dan?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206977991
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2022 03:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja precies! Hij is ontslagen omdat hij de files aan het uitzoeken was op samenwerking met de FBI. Hij is chief counsel en het is zijn taak om ervoor te zorgen dat Twitter niet in de problemen komt.

Wat is het probleem daarmee?
Haha, leuk geprobeerd.
Ik krijg nog geld van je.
pi_206977992
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2022 03:16 schreef Rnie het volgende:

[..]
Haha, leuk geprobeerd.
Nou ja veel verder kom ik niet. Ik zie nergens beschuldigingen dat hij iets achtergehouden heeft? Het is weer een hoop gebakken lucht.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206977994
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206977995
quote:
10s.gif Op woensdag 7 december 2022 03:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nou ja veel verder kom ik niet. Ik zie nergens beschuldigingen dat hij iets achtergehouden heeft? Het is weer een hoop gebakken lucht.
I know. Geeft niet hoor.

Aan die gebakken lucht zit wel een luchtje. Shockerend? Neuh. Popcorntaferelen? Neuh.

Laten we maar afwachten hoe deeltje 2 wordt.
Ik krijg nog geld van je.
pi_206977997
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2022 03:21 schreef Rnie het volgende:

[..]
I know. Geeft niet hoor.

Aan die gebakken lucht zit wel een luchtje. Shockerend? Neuh. Popcorntaferelen? Neuh.

Laten we maar afwachten hoe deeltje 2 wordt.
Blijkbaar vindt Musk dat hij (gezien zijn achtergrond) die files niet had moeten 'vetten'. Blijft de vraag waarom hij hem niet eerder ontslagen heeft als hij hem niet vertrouwt.

En de kant van het verhaal van Baker hebben we ook nog niet gehoord.

Maar de rechtse propaganda-media (Daily Mail en Fox News) vinden het iig GROOT nieuws!

De rest houdt zich bezig met belangrijker zaken: de schuldigverklaring van Trump Org. voor het 15 jaar lang plegen van fraude en belastingontduiking en de runoff in Georgia voor de laatste senaatszetel (nu al gewonnen door de Democraat Warnock) :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 07-12-2022 05:22:02 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206978008
Grootste issue met de Twitter Files vind ik de manier waarop de informatie wordt gereleased. Het is blijkbaar erg dat er bias is en dat er er 'vetting' heeft plaatsgevonden, maar er wordt vervolgens wel informatie beetje bij beetje gedeeld door mensen die er om de een of andere reden voor zijn gekozen (Matt Taibbi). Dat er wordt gekozen wat er wel en niet wordt gelekt (bijv. niet vertellen wat de Trump White House heeft gevraagd) is blijkbaar dan wel okay, of zo.

Ik stoor me er verder aan dat Twitter hiervoor wordt gebruikt, het leest echt voor geen meter...

De betere aanpak zou zijn: hier, alle data die we hebben, iedereen mag erin kijken en zoeken en zelf conclusies trekken.

Dát zou pas transparant zijn (iets dat Musk graag wil bereiken op/met Twitter, volgens zijn eigen tweets).
pi_206978013
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 02:53 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
[ twitter ]
Tsss... :')
Allejezus. :').

Wat een trieste vertoning van Musk weer.
pi_206978015
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 04:33 schreef YStec het volgende:
Grootste issue met de Twitter Files vind ik de manier waarop de informatie wordt gereleased. Het is blijkbaar erg dat er bias is en dat er er 'vetting' heeft plaatsgevonden, maar er wordt vervolgens wel informatie beetje bij beetje gedeeld door mensen die er om de een of andere reden voor zijn gekozen (Matt Taibbi). Dat er wordt gekozen wat er wel en niet wordt gelekt (bijv. niet vertellen wat de Trump White House heeft gevraagd) is blijkbaar dan wel okay, of zo.

Ik stoor me er verder aan dat Twitter hiervoor wordt gebruikt, het leest echt voor geen meter...

De betere aanpak zou zijn: hier, alle data die we hebben, iedereen mag erin kijken en zoeken en zelf conclusies trekken.

Dát zou pas transparant zijn (iets dat Musk graag wil bereiken op/met Twitter, volgens zijn eigen tweets).
Precies! Niet dat het me verbaast, het is de default mode van Republikeinse Partij om stemmen te trekken (het verspreiden van misinformatie). Van de feiten moeten ze het niet hebben. Ik had alleen niet verwacht dat Musk iemand is die daar zo makkelijk in meegaat.

Alle data zomaar vrijgeven kan natuurlijk niet. Je kan niet achteloos allerlei prive-gegevens/ gevoelige informatie openbaren en daarom moet er wel eerst gevet worden. Tenminste ... als je niet een heleboel rechtszaken aan je broek wil krijgen.

Maar het lijkt er sterk op dat het vooral Musk's doel is om aan te tonen hoe ONEERLIJK! het vorige bestuur was voor conservatief Amerika. Dat roepen Republikeinen al tijden. Tot nu toe lukt dat nog niet zo erg hoewel media als Daily News natuurlijk wel doen alsof het nu al de openbaring van de eeuw is.

Ik kijk nu al uit naar het aangekondigde onderzoek van het Huis *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 07-12-2022 05:17:36 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206978031
twitter

Prima voorstel maar moeilijk te verifieren of dat dan ook werkelijk gebeurt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206978091
Staat TS soms om de loonlijst van de Musk PR afdeling?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 7 december 2022 @ 07:03:31 #42
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206978108
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 04:33 schreef YStec het volgende:
Grootste issue met de Twitter Files vind ik de manier waarop de informatie wordt gereleased. Het is blijkbaar erg dat er bias is en dat er er 'vetting' heeft plaatsgevonden, maar er wordt vervolgens wel informatie beetje bij beetje gedeeld door mensen die er om de een of andere reden voor zijn gekozen (Matt Taibbi). Dat er wordt gekozen wat er wel en niet wordt gelekt (bijv. niet vertellen wat de Trump White House heeft gevraagd) is blijkbaar dan wel okay, of zo.

Ik stoor me er verder aan dat Twitter hiervoor wordt gebruikt, het leest echt voor geen meter...

De betere aanpak zou zijn: hier, alle data die we hebben, iedereen mag erin kijken en zoeken en zelf conclusies trekken.

Dát zou pas transparant zijn (iets dat Musk graag wil bereiken op/met Twitter, volgens zijn eigen tweets).
Newsflash; Twitter onder de huidige eigenaar is niet zoveel anders dan onder de vorige eigenaar.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_206978179
Bij Fox News heeft een host de Hunter Biden onhullingen van Musk afgedaan als een lege huls.
pi_206978213
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 02:53 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
[ twitter ]
Tsss... :')
_O-
Vakman pur sang
  woensdag 7 december 2022 @ 08:27:22 #45
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206978451
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2022 07:29 schreef Beathoven het volgende:
Bij Fox News heeft een host de Hunter Biden onhullingen van Musk afgedaan als een lege huls.
Als ze zelfs bij Fox News niet weten hoe ze dat gigantisch op kunnen blazen dan weet je zeker dat het echt helemaal niks voorstelt _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 07-12-2022 09:59:10 ]
Huilen dan.
pi_206978583
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 december 2022 22:17 schreef Rnie het volgende:
[ twitter ]
Elke editor kan een AfD (Article for Deletion) nomineren. In de laatste 7 dagen zijn er 439 artikels genomineerd. Dat is de normale gang van zaken op wikipedia.
Wat mij betreft is "Twitter Files Investigation" een onnodige en ongewenste fork van het "Hunter Biden laptop controversy" artikel. Er is geen enkele reden om er een apart artikel van te maken, ipv een sectie in het hoofdartikel.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Vis een optie? woensdag 7 december 2022 @ 08:46:00 #47
70532 loveli
N
pi_206978592
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 06:49 schreef Nielsch het volgende:
Staat TS soms om de loonlijst van de Musk PR afdeling?
"Vroeger was het een serieuze user, maar nu is hij afgegleden tot PR-machine voor de rijkste man op aarde".
www.mediaite.com/online/t(...)er-biden-tweets/amp/
quote:
Construct Tweet: [Say formerly respected or once great, etc.] Matt Taibbi [call it PR or comms or like that] for the [world’s richest man, the richest person in the world, so on]. Quote tweet thread. [hashtag optional].


[ Bericht 33% gewijzigd door loveli op 07-12-2022 08:52:13 ]
crap in = crap out
pi_206978655
quote:
99s.gif Op woensdag 7 december 2022 02:12 schreef Rnie het volgende:

[..]
Als ik jouw baas zou zijn en ik vraag aan jou al het mailverkeer op tussen 2015 en nu, dan verwacht ik niet dat jij daar op geen enkele wijze iets mee doet. Taibbi en Weiss zijn daar wel vaag in. Maar dat is uiteraard juridisch. Als je nu gaat claimen dat hij mails heeft weggegooid of verdoezeld en het klopt niet, dan hang je.

Ze zeggen dus heel juridischdat ze tegen "obstakels" aanliepen.

[ twitter ]
Wat is dit voor vage shit? Wat bewijst dit? Maar belangrijker wat bewijst dit niet?
Waarom heb jij overal verkeerde verwachtingen?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206978669
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 02:53 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
[ twitter ]
Tsss... :')
Echt wat een enorme kleuter. Hij gedraagt zich in het echte leven zoals veel mensen hier op Fok! doen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Vis een optie? woensdag 7 december 2022 @ 09:01:16 #50
70532 loveli
N
pi_206978685
Een gewaarschuwd mens..:
twitter

Datum: 27 april.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')