Wat lekker. Geniet ervan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb een warme chocolademelk met slagroom
Portugal onderschat waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb Zwitserland zwaar overschat
Niet alleen de Zwitsers.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb Zwitserland zwaar overschat
Ook met de Portugezen hebben we nog een rekeningetje open staan. Laat de Slag om Doha beginnen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:39 schreef TLC het volgende:
Voorspelling halve finales
Nederland - Brazilie
Frankrijk - Portugal
en aangezien Portugal een angstgegner is voor de Fransen ga ik dus voor Nurnberg 2.0 als finale
Nederland - Portugal
Ik ben akkoord. Hopelijk worden die Portugezen in de finale ook helemaal kapot geschopt, maar dan wel met Nederland als winnaar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:39 schreef TLC het volgende:
Voorspelling halve finales
Nederland - Brazilie
Frankrijk - Portugal
en aangezien Portugal een angstgegner is voor de Fransen ga ik dus voor Nurnberg 2.0 als finale
Nederland - Portugal
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De finale wordt natuurlijk gewoon Brazilie - Frankrijk
Neymar vs. Mbappe.
En niets anders.
Bestaan er wel rasechte Zwitsers?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Wisten jullie dat Zwitsers konden voetballen? Ik kan mij eigenlijk alleen Blaise Nkufo herinneren, maar dat was dan ook wel een rasechte Zwitser.
Misschien handiger dat een van de landen in het rood/groen gaat spelen?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik merk op:
Marokko - Portugal
Groen/rood versus groen/rood
Dat weet ik nog niet zo lang, vandaag kunnen ze het iig wat minderquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Wisten jullie dat Zwitsers konden voetballen? Ik kan mij eigenlijk alleen Blaise Nkufo herinneren, maar dat was dan ook wel een rasechte Zwitser.
Dat was nog eens een stevige kerel die het duel niet schuwdequote:Op dinsdag 6 december 2022 20:42 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat was nog eens een stevige kerel die het duel niet schuwde
quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:26 schreef Wannebehoer het volgende:
Ik heb eigenlijk gewoon geld nodig en ben echt bereid om als hetero man te pijpen tegen betaling
Johan Vonlanthen en Johann Vogel niet kennenquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Engeland-Frankrijkquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik merk op:
Marokko - Portugal
Groen/rood versus groen/rood
Dat was nog eens een stevige kerel die het duel niet schuwdequote:Op dinsdag 6 december 2022 20:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben tegen homofobie.quote:
Dit gaat fout, behalve als Engeland in het uitshirt gaat.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Engeland-Frankrijk
Wit tegen wit.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Is er toch nog iets wit bij de Fransen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Engeland-Frankrijk
Wit tegen wit.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit geldt overigens ook voor heel veel andere users waarmee we het altijd zo gezellig hadden op de vorige voetbalavonden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Zwitsers geven niet thuis.
Jammer.
Present!quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit geldt overigens ook voor heel veel andere users waarmee we het altijd zo gezellig hadden op de vorige voetbalavonden.
Wij zijn tegen racisme.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is er toch nog iets wit bij de Fransen.
We kunnen inderdaad nog niet echt spreken van een stormlooptopicquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit geldt overigens ook voor heel veel andere users waarmee we het altijd zo gezellig hadden op de vorige voetbalavonden.
Dat klinkt wel een beetje beschuldigend.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik mis niemand. Alle leuke users zijn erquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is het ook wel. Ik voel mij door een enkeling stevig in de steek gelaten.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:54 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Dat klinkt wel een beetje beschuldigend.
En Hermann en Chapuisat.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Johan Vonlanthen en Johann Vogel niet kennen
De opdrachtgever eist kwaliteit, school eist kwantiteit.quote:
Ik mis een Theo Janssen en Wim Kieft.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:57 schreef Socios het volgende:
Topic niet gelezen maar wat een deugtafeltje weer.![]()
![]()
Milla was 42 iddquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pepe op 1 na oudste speler ooit die gescoord heeft.
Wil je een andere hulplijn raadplegen?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Leuk jongens, dit is misschien wel de laatste keer dat ik jullie mening vraag. Doodleuk 50/50
Kies dan iemand uit voor de beslissende stem.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Leuk jongens, dit is misschien wel de laatste keer dat ik jullie mening vraag. Doodleuk 50/50
Ik heb kwantitatief gestemd en ben MScquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kies dan iemand uit voor de beslissende stem.
Staat 7-7 hoorquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Ja, meteen idd. Beide erg mooi.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
De goal deed @:KingRoland en mij denken aan de goal van Arjen Robben, hadden jullie dat ook?
Ja, hij was ook geinspireerd door onze Arjen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
De goal deed @:KingRoland en mij denken aan de goal van Arjen Robben, hadden jullie dat ook?
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
Die donkere meneer heeft geen beste teksten
@Wereldgozerquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kies dan iemand uit voor de beslissende stem.
Ik vind het goed. Eén van de weinigentijdens de feestdagenquote:
Was echt wel een heel stuk dichterbij de achterlijn.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zeg daar niets meer over. straks krijg ik weer een kudde boze huisvrouwen op m'n dak.quote:
Al besprokenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nope.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Inderdaad.
Die viel wel vanuit de andere kant toch?
Wat is de vraag ?quote:
Ja, daar dacht ik direct aan. Ook onhoudbaar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef KingRoland het volgende:
Quizvraag voor de rust: Waar is arjen robben geboren?
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef KingRoland het volgende:
Je hebt gelijk.quote:
Bedum neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef KingRoland het volgende:
Dit is voor mij de reden om langer te blijven.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb ongelooflijk goed nieuws:
Ik sluit de tweede helft aan
Yannick, is that you!?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het altijd erg onsympathieke Portugal
Oké doei.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:05 schreef Socios het volgende:
Oké, in dit topic wordt ‘geveegd’. Tijd om weer pleite te maken.
Hiervoor wil ik de dienstdoende mod nogmaals complimenteren. Je bent ee held.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:05 schreef Socios het volgende:
Oké, in dit topic wordt ‘geveegd’. Tijd om weer pleite te maken.
Als je dit soort dingen weet moet je misschien iets minder op het internet zittenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:05 schreef KingRoland het volgende:
de memekikker of symbool voor de vrijheid van hong kong of 4chan mascotte
Bedum.quote:
Ben jij er ook bij?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
kwam voor bij een pubquizquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen weet moet je misschien iets minder op het internet zitten
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedum.
Ik moest meer aan dit doelpunt denken......Na 2 minuut 40
Dit is correct. Jullie zijn de enige 2 die de vraag correct hebben beantwoord.quote:
Volg jij zelf wel éénderde van de adviezen die je aan andere users ongevraagd voorschrijft?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen weet moet je misschien iets minder op het internet zitten
Zeker niet Gruning?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef KingRoland het volgende:
ik wist het niet dus dan geldt het niet voor mijquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volg jij zelf wel éénderde van de adviezen die je aan andere users ongevraagd voorschrijft?
Bedumquote:
Alweer?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedum
Ik moest aan dit doelpunt denken na 2 minuut 40
Ik zou dat nooit durven. Anders word ik ontslagen.quote:
Deze video heb ik net samen met @GGMM gekeken. Ik zal vragen of hij er nogmaals naar wil kijken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedum
Ik moest aan dit doelpunt denken na 2 minuut 40
Als je ziet hoe vaak de NOS dingen herhaalt valt dit nog wel mee.quote:
Je bent zelf een kudde boze huisvrouwen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg daar niets meer over. straks krijg ik weer een kudde boze huisvrouwen op m'n dak.
Ga je gang in dat geval.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit durven. Anders word ik ontslagen.
Dat zou nog wel eens heel lastig kunnen wordenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:10 schreef Felagund het volgende:
Zwitserland moet nu alles op alles zetten om minstens 3 keer te scoren.
Dacht dat-ie niet was geplaatst. FOK! deed raar. En 3-0. Heb 4-0 gepouled.quote:
Maar het kan zomaar een andere wedstrijd worden als Zwitserland drie keer scoort!quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
Stelling: Portugal zou wel eens door kunnen gaan naar de kwartfinale
Zou je wel willen he. Dat ik terug zwart benquote:
Nee hoor, dan is het nog steeds dezelfde wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar het kan zomaar een andere wedstrijd worden als Zwitserland drie keer scoort!
Bij andere sporten heb je vaak een B-WK (of zelfs een C-WK), misschien een idee voor @capuchon_jongen?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:10 schreef DeeBee het volgende:
Ik hoop dat het altijd nutteloze Zwitserland degradeert
In hun Gotthardtunneltje genomen.quote:
Geloof dat ik dit ooit heb uitgewerkt in een topic.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij andere sporten heb je vaak een B-WK (of zelfs een C-WK), misschien een idee voor @:capuchon_jongen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |