Ik mis een Theo Janssen en Wim Kieft.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:57 schreef Socios het volgende:
Topic niet gelezen maar wat een deugtafeltje weer.![]()
![]()
Milla was 42 iddquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pepe op 1 na oudste speler ooit die gescoord heeft.
Wil je een andere hulplijn raadplegen?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Leuk jongens, dit is misschien wel de laatste keer dat ik jullie mening vraag. Doodleuk 50/50
Kies dan iemand uit voor de beslissende stem.quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Leuk jongens, dit is misschien wel de laatste keer dat ik jullie mening vraag. Doodleuk 50/50
Ik heb kwantitatief gestemd en ben MScquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kies dan iemand uit voor de beslissende stem.
Staat 7-7 hoorquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Ja, meteen idd. Beide erg mooi.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
De goal deed @:KingRoland en mij denken aan de goal van Arjen Robben, hadden jullie dat ook?
Ja, hij was ook geinspireerd door onze Arjen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
De goal deed @:KingRoland en mij denken aan de goal van Arjen Robben, hadden jullie dat ook?
quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
Die donkere meneer heeft geen beste teksten
@Wereldgozerquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kies dan iemand uit voor de beslissende stem.
Ik vind het goed. Eén van de weinigentijdens de feestdagenquote:
Was echt wel een heel stuk dichterbij de achterlijn.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zeg daar niets meer over. straks krijg ik weer een kudde boze huisvrouwen op m'n dak.quote:
Al besprokenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nope.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Inderdaad.
Die viel wel vanuit de andere kant toch?
Wat is de vraag ?quote:
Ja, daar dacht ik direct aan. Ook onhoudbaar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef KingRoland het volgende:
Quizvraag voor de rust: Waar is arjen robben geboren?
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef KingRoland het volgende:
Je hebt gelijk.quote:
Bedum neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef KingRoland het volgende:
Dit is voor mij de reden om langer te blijven.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb ongelooflijk goed nieuws:
Ik sluit de tweede helft aan
Yannick, is that you!?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het altijd erg onsympathieke Portugal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |