Ben jij er ook bij?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
De goal deed @:KingRoland en mij denken aan de goal van Arjen Robben, hadden jullie dat ook?
kwam voor bij een pubquizquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen weet moet je misschien iets minder op het internet zitten
quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedum.
Ik moest meer aan dit doelpunt denken......Na 2 minuut 40
Dit is correct. Jullie zijn de enige 2 die de vraag correct hebben beantwoord.quote:
Volg jij zelf wel éénderde van de adviezen die je aan andere users ongevraagd voorschrijft?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen weet moet je misschien iets minder op het internet zitten
Zeker niet Gruning?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef KingRoland het volgende:
Quizvraag voor de rust: Waar is arjen robben geboren?
ik wist het niet dus dan geldt het niet voor mijquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volg jij zelf wel éénderde van de adviezen die je aan andere users ongevraagd voorschrijft?
Bedumquote:
Alweer?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedum
Ik moest aan dit doelpunt denken na 2 minuut 40
Ik zou dat nooit durven. Anders word ik ontslagen.quote:
Deze video heb ik net samen met @GGMM gekeken. Ik zal vragen of hij er nogmaals naar wil kijken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedum
Ik moest aan dit doelpunt denken na 2 minuut 40
Als je ziet hoe vaak de NOS dingen herhaalt valt dit nog wel mee.quote:
Je bent zelf een kudde boze huisvrouwen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg daar niets meer over. straks krijg ik weer een kudde boze huisvrouwen op m'n dak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |