Ga je gang in dat geval.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit durven. Anders word ik ontslagen.
Dat zou nog wel eens heel lastig kunnen wordenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:10 schreef Felagund het volgende:
Zwitserland moet nu alles op alles zetten om minstens 3 keer te scoren.
Dacht dat-ie niet was geplaatst. FOK! deed raar. En 3-0. Heb 4-0 gepouled.quote:
Maar het kan zomaar een andere wedstrijd worden als Zwitserland drie keer scoort!quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
Stelling: Portugal zou wel eens door kunnen gaan naar de kwartfinale
Zou je wel willen he. Dat ik terug zwart benquote:
Nee hoor, dan is het nog steeds dezelfde wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar het kan zomaar een andere wedstrijd worden als Zwitserland drie keer scoort!
Bij andere sporten heb je vaak een B-WK (of zelfs een C-WK), misschien een idee voor @capuchon_jongen?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:10 schreef DeeBee het volgende:
Ik hoop dat het altijd nutteloze Zwitserland degradeert
In hun Gotthardtunneltje genomen.quote:
Geloof dat ik dit ooit heb uitgewerkt in een topic.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij andere sporten heb je vaak een B-WK (of zelfs een C-WK), misschien een idee voor @:capuchon_jongen?
Genot.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:11 schreef GGMM het volgende:
Feeststemming na WK-winst Marokko slaat om, ME veegt pleinen leeg in grote steden
@:slobeend
Ik krijg net door dat dit interessante gespreksonderwerp al was besproken dus dan ga ik weer!quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben jij er ook bij?
Nu wordt het bad wel héél warm
Afgekeurdquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rekenen we dit goed? @:johannes_vermeer de jury
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |