Monkyyy: De bal is in, iedereen ziet toch dat de bal in is? Fcuk that de bal is in hoor!quote:Op maandag 5 december 2022 23:11 schreef dvdfreak het volgende:
gedraag jij je tijden en tenniswedstrijd
~~monkyyy
Vraag is wat je ziet als groot. Budgettaire omvang? Als de aow stijgt en dus de uitgaven, is de overheid dan ineens groot en lomp geworden?quote:
Angela de Jong is het met me eens. Ze noemt hem tevens kwaadaardig seksistische en NPO onwaardig.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:58 schreef tong80 het volgende:
Wat een slechte Sinterklaas was die vreselijke Jan Slachter. De extreem rechtse omroep WNL ophemelen en de VARA/BNN afkraken met slechte grappen. Wel Lillian Marijnissen geneukt met zijn stijve staf.
Arme Jan Marijnissen en arme Edgar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:28 schreef PotjeSambal het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je dochter Jan Slagter ligt te pijpen.
Nee andersom dan dat Jan Slagter je dochter likt. Ook ranzig.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arme Jan Marijnissen en arme Edgar.
"Journalist Sander de Kramer", lees ik.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:17 schreef NoCigar het volgende:
Heeft die dikkop die altijd zolang aan het woord is ooit iets gezegd dat geen gierend cliché is?
Maar wat zei die dan wat niet door de beugel kon?quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:30 schreef NoCigar het volgende:
Misschien moeten ze Gordon daar toch maar eventjes opsluiten, dan weet ie wat ie verkeerd gezegd heeft. Ik persoonlijk zou bij die schreeuwlelijk van een de Kramer al weggelopen zijn, maar goed.
Ook al zo'n narcist van het kaliber Hugo Borstquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:30 schreef NoCigar het volgende:
Misschien moeten ze Gordon daar toch maar eventjes opsluiten, dan weet ie wat ie verkeerd gezegd heeft. Ik persoonlijk zou bij die schreeuwlelijk van een de Kramer al weggelopen zijn, maar goed.
Niks.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Maar wat zei die dan wat niet door de beugel kon?
Hij heeft een nieuw programma.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Nou ja, hij had een genuanceerde mening over Dubai en hij wilde het liever over zijn nieuwe programma's hebben...tsja als dat alles is.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Niks.
Maar wel typisch gordon. Ik woon in dubai dus het is allemaal prima en niet zeiken.
Zelfde als grapjes over anderen maken dat doet gordon, maar gaat het over gordon is meneer boos
Mogelijk die rant van hem (voor zover je het dat kunt noemen) over hoe Nederland in het verleden ook vreselijke dingen had gedaan blablabla en daarna nog iets van "laten we niet zo woke doen met z'n allen"quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Op zich is het feit dat Gordon aan tafel zit al reden om op te stappen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Daar wachtte ze dan wel erg lang meequote:Op dinsdag 6 december 2022 23:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op zich is het feit dat Gordon aan tafel zit al reden om op te stappen.
Is dat zo ja? Ik mijd dat soort figuren liever zoveel mogelijk maar dacht dat hij nog wel enigszins kon incasserenquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Zelfde als grapjes over anderen maken dat doet gordon, maar gaat het over gordon is meneer boos
Och, https://www.dumpert.nl/item/6560031_af22506dquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Ik mijd dat soort figuren liever zoveel mogelijk maar dacht dat hij nog wel enigszins kon incasseren
Ohja die weet ik nog, wat een sneue bedoeningquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Och, https://www.dumpert.nl/item/6560031_af22506d
Ik was nog wakker, even teruggekeken, was raar. Inderdaad. Verder niet heel spectaculair.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:28 schreef dvdfreak het volgende:
ooh jee zij vertrekt @:monkyyy mist wat
Stabielquote:Op woensdag 7 december 2022 01:20 schreef Gehrman het volgende:
Dat mens kwam al niet heel labiel over met haar gejank over grensoverschrijdend gedrag.
Gordon schiet altijd in de verongelijkte modus. Terwijl meneer zelf ook grappen op het randje maakt. En dat is niet erg, als je kan incasseren. Maar goed, Gordon is überhaupt labiel.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Ik mijd dat soort figuren liever zoveel mogelijk maar dacht dat hij nog wel enigszins kon incasseren
Die zit net zoals die gruwelijke Robert Molendijk in ieder programma. Kennen totaal geen schaamte gaan er zelfs over voetbal of F1 zitten lullen terwijl ze er de ballen verstand van hebben. Enge mensen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
"Journalist Sander de Kramer", lees ik.
Type Boulevard journalist.
Hugo Borst is alles behalve een narcist. Dat is een top columnist en schrijver.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ook al zo'n narcist van het kaliber Hugo Borst
Wat is er nou weer mis met Sander de Kramer?quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
"Journalist Sander de Kramer", lees ik.
Type Boulevard journalist.
Gruwelijke vent, nergens verstand van. Gebakken lucht verkoper in een ingetrapte open deur.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:17 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Sander de Kramer?
Ik vroeg niet om jezelf te beschrijven.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gruwelijke vent, nergens verstand van. Gebakken lucht verkoper in een ingetrapte open deur.
Om 16:00 uur de herhalingquote:Op woensdag 7 december 2022 12:50 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal @:monkyyy @:coco hebben dit spektakel gemist
Hey jongens, ik ben scheel, HAHAHAHAHAAHquote:Op woensdag 7 december 2022 22:23 schreef NoCigar het volgende:
Godgodgod, als ik alleen die leeghoofdige wappenkop van Weijers is al genoeg om de temperatuur telaten dalen.
Help, ik ben miljonair en kan eventjes geen geld binnenharken. GROOT ONRECHT IK MOET DAGELIJKS OP DE TVquote:Op woensdag 7 december 2022 22:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hey jongens, ik ben scheel, HAHAHAHAHAAH
Of je Putin mag nuken?quote:Op woensdag 7 december 2022 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb maar één vraag, maar die zal vast niet gesteld worden.
Ik mag ook niets meer tegenwoordig. =(quote:Op woensdag 7 december 2022 22:39 schreef svann het volgende:
Niet niks om je huis te delen.
[..]
Of je Putin mag nuken?
Niet vanuit Nederland graag.
Een beetje te meelevend misschien, maar die gierenkop van Weijers op de achtergrond helpt ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Die man geeft me de kriebels. Rare vibe.
Vind ik wel meevallen. Hij liet zich kennen als narcist bij dat boek over Van Gaal, dat eigenlijk over hemzelf ging.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hugo Borst is alles behalve een narcist. Dat is een top columnist en schrijver.
Dat doet iedere goede biograaf. Anders moet het onderwerp maar zelf een boek schrijven.quote:Op donderdag 8 december 2022 06:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Hij liet zich kennen als narcist bij dat boek over Van Gaal, dat eigenlijk over hemzelf ging.
Mis jij COR?quote:Op donderdag 8 december 2022 22:56 schreef NoCigar het volgende:
Vroeger, vorig jaar nog, was er in de wintermaanden altijd wel wat te doen.
Vol in het oog.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:02 schreef svann het volgende:
Schuimrubber kogels, Sven?
Die kun je niet afschieten. Stevig rubber, waarschijnlijk stomp, maar niet ongevaarlijk.
Nee ik ga lekker rellen op twitter.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Zijn jullie weleens zo boos dat je gaat lopen krijsen op straat
Nee, ik ga dan posts verwijderen.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Zijn jullie weleens zo boos dat je gaat lopen krijsen op straat
quote:Op donderdag 8 december 2022 23:06 schreef monkyyy het volgende:
In de goede oude tijd werd er gewoon kokende olie over schavuiten gegooid.
quote:
quote:
Ik koop dan jouw landgoed en plaats een AZC.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Als ik 100 miljoen zou krijgen, dan zou nog een extra verwarmde snuggie kopen sowieso.
quote:Op donderdag 8 december 2022 23:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik koop dan jouw landgoed en plaats een AZC.
Sigarenwinkeltje starten.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:22 schreef NoCigar het volgende:
Spelers uit de tijd dat je nog niet levenslang rijk werd van een korte carrière.
3-1quote:
quote:Op donderdag 8 december 2022 23:17 schreef svann het volgende:
Moeten ze met dit soort ellende hun geld verdienen?
100 miljoen... Moet je nagaan hoeveel Netflix er aan gaat verdienen met commerciële inkomsten... Dat moeten veelvouden zijn.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:18 schreef ddx het volgende:
Nou met 100 miljoen kan je volgens mij wel wat jaartjes overleven.
quote:
Helemaal naar morgen verschoven.quote:
Dat moet je aan hun ouders overlaten. Nieuwe snackbars willen verbieden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 23:16 schreef dvdfreak het volgende:
Maarten van Ooijen wil overgewicht bij kinderen aanpakken
Nou ja, dat ie wat al te kort door de bocht.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:13 schreef monkyyy het volgende:
Dan doen we geen excuses.
Problem solved.
Ze zei dat dus echt hé? Ik dacht al dat ik het verkeerd begreep.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:16 schreef monkyyy het volgende:
Sorry zeggen op het verkeerde moment is een schending van de mensenrechten.
quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:16 schreef NoCigar het volgende:
Zonder overleg met de expert excuusontvangers. De mensenrechten zijn hierdoor blijkbaar geschonden.
Dat inderdaad ook weer niet, beetje overdreven imo.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:16 schreef monkyyy het volgende:
Sorry zeggen op het verkeerde moment is een schending van de mensenrechten.
Plantage economiequote:
Denk dat frans zijn tweede taal is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:40 schreef NoCigar het volgende:
Inclusief nep frans-accent: dit zain min latste worde
Ja, maar zijn Nederlands in dat lied had dat accent, terwijl hij accentloos NL praat, Althans, dat meen ik te horen, kan me vergissen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 00:42 schreef svann het volgende:
[..]
Denk dat frans zijn tweede taal is.
Dat is het iig van veel afrikanen.
Wat nog meer ?quote:
Zonder auto had je winst gemaakt.quote:Op maandag 12 december 2022 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Jeuj, ik krijg een paar centjes terug op mijn jaarnota voor gas/licht
Ik gebruik de stuurverwarming niet meer in m'n tesla om stroom te besparen. Het leven is snoeihard geworden hier.quote:
Stuurverwarming zie ik het nu niet zo van in. Stoelverwarming daarentegenquote:Op maandag 12 december 2022 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik gebruik de stuurverwarming niet meer in m'n tesla om stroom te besparen. Het leven is snoeihard geworden hier.
Die staat altijd op vol, ik hou van heet aan de reet.quote:Op maandag 12 december 2022 22:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Stuurverwarming zie ik het nu niet zo van in. Stoelverwarming daarentegen
Sappelen!quote:Op maandag 12 december 2022 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Ik gebruik de stuurverwarming niet meer in m'n tesla om stroom te besparen. Het leven is snoeihard geworden hier.
Mijn doorlopers moeten het zonder doen.quote:Op maandag 12 december 2022 23:04 schreef dvdfreak het volgende:
heb jij je schaatsen ingevet
~~monkyyy
Hij verontschuldigde zich er wel voor.quote:Op dinsdag 13 december 2022 07:37 schreef TLC het volgende:
Was de garderobe dicht of zo dat Jort nog zijn jas aan had ?
Op welk moment van de Sovjettijd spreken we dan?quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:08 schreef svann het volgende:
Indrukwekkend verslag van meneer Vranckx.
Achter het nieuwe ijzeren gordijn is naar verluid de repressie groter dan in de sovjettijd.
Dat stuk met dat meisje? Daar is eigenlijk vooral triest hoe de Oekraïense overheid het leed van die familie misbruiken om een media-show te geven.quote:
Groter dan de tientallen miljoenen doden die onder Stalin vielen ?quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:08 schreef svann het volgende:
Indrukwekkend verslag van Rudi Vranckx.
Achter het nieuwe ijzeren gordijn is naar verluid de repressie groter dan in de sovjettijd.
Okay, de meer recente sovjettijd.quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Groter dan de tientallen miljoenen doden die onder Stalin vielen ?
Je treft het.quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:27 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik kijk ook weer even sinds een tijd.
Tis gewoon weer die ''multiculturele samenleving + Islam/Marokkanen is onze kracht'' show. Je moet wat met al die negatieve berichtgeving daaromtrent.
Ik denk dat ze niet op allerlei random plaatsen graven willen hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat stuk met dat meisje? Daar is eigenlijk vooral triest hoe de Oekraïense overheid het leed van die familie misbruiken om een media-show te geven.
Wat willen ze in godsnaam nog bewijzen met dat kind op te graven?
Heb er ook dubbele gevoelens bij. Lijkt propagandistisch van het mediavirus.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Is iedereen nou serieus lyrisch over Marokko, of is dit gespeeld
Nooit geweten... dacht dat het daar wel zou meevallen... Het is geen Primark...quote:Op woensdag 14 december 2022 22:38 schreef svann het volgende:
Aylin Fakili, Bonnie Rietveld en Linda Vermeulen over de lage lonen bij Bijenkorf
Ziyech en Amrabat zijn sympathieke jongens.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb er ook dubbele gevoelens bij. Lijkt propagandistisch van het mediavirus.
Ik vond ze ook prima in de laatste wedstrijd: hun spel vond ik leuker om te kijken dan dat van Frankrijk.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Is iedereen nou serieus lyrisch over Marokko, of is dit gespeeld
Zeker, maar overall is de aandacht wat overdreven... (Mijn mening.)quote:Op woensdag 14 december 2022 22:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Ziyech en Amrabat zijn sympathieke jongens.
Welk land?quote:Op woensdag 14 december 2022 22:58 schreef NoCigar het volgende:
Morgen 11 graden, in het zuiden hier en daar 16-18.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |