Ik denk dat ze niet op allerlei random plaatsen graven willen hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat stuk met dat meisje? Daar is eigenlijk vooral triest hoe de Oekraïense overheid het leed van die familie misbruiken om een media-show te geven.
Wat willen ze in godsnaam nog bewijzen met dat kind op te graven?
Heb er ook dubbele gevoelens bij. Lijkt propagandistisch van het mediavirus.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Is iedereen nou serieus lyrisch over Marokko, of is dit gespeeld
Nooit geweten... dacht dat het daar wel zou meevallen... Het is geen Primark...quote:Op woensdag 14 december 2022 22:38 schreef svann het volgende:
Aylin Fakili, Bonnie Rietveld en Linda Vermeulen over de lage lonen bij Bijenkorf
Ziyech en Amrabat zijn sympathieke jongens.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb er ook dubbele gevoelens bij. Lijkt propagandistisch van het mediavirus.
Ik vond ze ook prima in de laatste wedstrijd: hun spel vond ik leuker om te kijken dan dat van Frankrijk.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Is iedereen nou serieus lyrisch over Marokko, of is dit gespeeld
Zeker, maar overall is de aandacht wat overdreven... (Mijn mening.)quote:Op woensdag 14 december 2022 22:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Ziyech en Amrabat zijn sympathieke jongens.
Welk land?quote:Op woensdag 14 december 2022 22:58 schreef NoCigar het volgende:
Morgen 11 graden, in het zuiden hier en daar 16-18.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |