Hij verontschuldigde zich er wel voor.quote:Op dinsdag 13 december 2022 07:37 schreef TLC het volgende:
Was de garderobe dicht of zo dat Jort nog zijn jas aan had ?
Op welk moment van de Sovjettijd spreken we dan?quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:08 schreef svann het volgende:
Indrukwekkend verslag van meneer Vranckx.
Achter het nieuwe ijzeren gordijn is naar verluid de repressie groter dan in de sovjettijd.
Dat stuk met dat meisje? Daar is eigenlijk vooral triest hoe de Oekraïense overheid het leed van die familie misbruiken om een media-show te geven.quote:
Groter dan de tientallen miljoenen doden die onder Stalin vielen ?quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:08 schreef svann het volgende:
Indrukwekkend verslag van Rudi Vranckx.
Achter het nieuwe ijzeren gordijn is naar verluid de repressie groter dan in de sovjettijd.
Okay, de meer recente sovjettijd.quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Groter dan de tientallen miljoenen doden die onder Stalin vielen ?
Je treft het.quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:27 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik kijk ook weer even sinds een tijd.
Tis gewoon weer die ''multiculturele samenleving + Islam/Marokkanen is onze kracht'' show. Je moet wat met al die negatieve berichtgeving daaromtrent.
Ik denk dat ze niet op allerlei random plaatsen graven willen hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2022 23:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat stuk met dat meisje? Daar is eigenlijk vooral triest hoe de Oekraïense overheid het leed van die familie misbruiken om een media-show te geven.
Wat willen ze in godsnaam nog bewijzen met dat kind op te graven?
Heb er ook dubbele gevoelens bij. Lijkt propagandistisch van het mediavirus.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Is iedereen nou serieus lyrisch over Marokko, of is dit gespeeld
Nooit geweten... dacht dat het daar wel zou meevallen... Het is geen Primark...quote:Op woensdag 14 december 2022 22:38 schreef svann het volgende:
Aylin Fakili, Bonnie Rietveld en Linda Vermeulen over de lage lonen bij Bijenkorf
Ziyech en Amrabat zijn sympathieke jongens.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Heb er ook dubbele gevoelens bij. Lijkt propagandistisch van het mediavirus.
Ik vond ze ook prima in de laatste wedstrijd: hun spel vond ik leuker om te kijken dan dat van Frankrijk.quote:Op woensdag 14 december 2022 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Is iedereen nou serieus lyrisch over Marokko, of is dit gespeeld
Zeker, maar overall is de aandacht wat overdreven... (Mijn mening.)quote:Op woensdag 14 december 2022 22:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Ziyech en Amrabat zijn sympathieke jongens.
Welk land?quote:Op woensdag 14 december 2022 22:58 schreef NoCigar het volgende:
Morgen 11 graden, in het zuiden hier en daar 16-18.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |