Monkyyy: De bal is in, iedereen ziet toch dat de bal in is? Fcuk that de bal is in hoor!quote:Op maandag 5 december 2022 23:11 schreef dvdfreak het volgende:
gedraag jij je tijden en tenniswedstrijd
~~monkyyy
Vraag is wat je ziet als groot. Budgettaire omvang? Als de aow stijgt en dus de uitgaven, is de overheid dan ineens groot en lomp geworden?quote:
Angela de Jong is het met me eens. Ze noemt hem tevens kwaadaardig seksistische en NPO onwaardig.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:58 schreef tong80 het volgende:
Wat een slechte Sinterklaas was die vreselijke Jan Slachter. De extreem rechtse omroep WNL ophemelen en de VARA/BNN afkraken met slechte grappen. Wel Lillian Marijnissen geneukt met zijn stijve staf.
Arme Jan Marijnissen en arme Edgar.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:28 schreef PotjeSambal het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je dochter Jan Slagter ligt te pijpen.
Nee andersom dan dat Jan Slagter je dochter likt. Ook ranzig.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arme Jan Marijnissen en arme Edgar.
"Journalist Sander de Kramer", lees ik.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:17 schreef NoCigar het volgende:
Heeft die dikkop die altijd zolang aan het woord is ooit iets gezegd dat geen gierend cliché is?
Maar wat zei die dan wat niet door de beugel kon?quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:30 schreef NoCigar het volgende:
Misschien moeten ze Gordon daar toch maar eventjes opsluiten, dan weet ie wat ie verkeerd gezegd heeft. Ik persoonlijk zou bij die schreeuwlelijk van een de Kramer al weggelopen zijn, maar goed.
Ook al zo'n narcist van het kaliber Hugo Borstquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:30 schreef NoCigar het volgende:
Misschien moeten ze Gordon daar toch maar eventjes opsluiten, dan weet ie wat ie verkeerd gezegd heeft. Ik persoonlijk zou bij die schreeuwlelijk van een de Kramer al weggelopen zijn, maar goed.
Niks.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Maar wat zei die dan wat niet door de beugel kon?
Hij heeft een nieuw programma.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Nou ja, hij had een genuanceerde mening over Dubai en hij wilde het liever over zijn nieuwe programma's hebben...tsja als dat alles is.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Niks.
Maar wel typisch gordon. Ik woon in dubai dus het is allemaal prima en niet zeiken.
Zelfde als grapjes over anderen maken dat doet gordon, maar gaat het over gordon is meneer boos
Mogelijk die rant van hem (voor zover je het dat kunt noemen) over hoe Nederland in het verleden ook vreselijke dingen had gedaan blablabla en daarna nog iets van "laten we niet zo woke doen met z'n allen"quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Op zich is het feit dat Gordon aan tafel zit al reden om op te stappen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:30 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Daar wachtte ze dan wel erg lang meequote:Op dinsdag 6 december 2022 23:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op zich is het feit dat Gordon aan tafel zit al reden om op te stappen.
Is dat zo ja? Ik mijd dat soort figuren liever zoveel mogelijk maar dacht dat hij nog wel enigszins kon incasserenquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Zelfde als grapjes over anderen maken dat doet gordon, maar gaat het over gordon is meneer boos
Och, https://www.dumpert.nl/item/6560031_af22506dquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Ik mijd dat soort figuren liever zoveel mogelijk maar dacht dat hij nog wel enigszins kon incasseren
Ohja die weet ik nog, wat een sneue bedoeningquote:Op dinsdag 6 december 2022 23:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Och, https://www.dumpert.nl/item/6560031_af22506d
Ik was nog wakker, even teruggekeken, was raar. Inderdaad. Verder niet heel spectaculair.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:28 schreef dvdfreak het volgende:
ooh jee zij vertrekt @:monkyyy mist wat
Stabielquote:Op woensdag 7 december 2022 01:20 schreef Gehrman het volgende:
Dat mens kwam al niet heel labiel over met haar gejank over grensoverschrijdend gedrag.
Gordon schiet altijd in de verongelijkte modus. Terwijl meneer zelf ook grappen op het randje maakt. En dat is niet erg, als je kan incasseren. Maar goed, Gordon is überhaupt labiel.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Ik mijd dat soort figuren liever zoveel mogelijk maar dacht dat hij nog wel enigszins kon incasseren
Die zit net zoals die gruwelijke Robert Molendijk in ieder programma. Kennen totaal geen schaamte gaan er zelfs over voetbal of F1 zitten lullen terwijl ze er de ballen verstand van hebben. Enge mensen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
"Journalist Sander de Kramer", lees ik.
Type Boulevard journalist.
Hugo Borst is alles behalve een narcist. Dat is een top columnist en schrijver.quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ook al zo'n narcist van het kaliber Hugo Borst
Wat is er nou weer mis met Sander de Kramer?quote:Op dinsdag 6 december 2022 23:23 schreef svann het volgende:
[..]
"Journalist Sander de Kramer", lees ik.
Type Boulevard journalist.
Gruwelijke vent, nergens verstand van. Gebakken lucht verkoper in een ingetrapte open deur.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:17 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Sander de Kramer?
Ik vroeg niet om jezelf te beschrijven.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gruwelijke vent, nergens verstand van. Gebakken lucht verkoper in een ingetrapte open deur.
Om 16:00 uur de herhalingquote:Op woensdag 7 december 2022 12:50 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal @:monkyyy @:coco hebben dit spektakel gemist
Hey jongens, ik ben scheel, HAHAHAHAHAAHquote:Op woensdag 7 december 2022 22:23 schreef NoCigar het volgende:
Godgodgod, als ik alleen die leeghoofdige wappenkop van Weijers is al genoeg om de temperatuur telaten dalen.
Help, ik ben miljonair en kan eventjes geen geld binnenharken. GROOT ONRECHT IK MOET DAGELIJKS OP DE TVquote:Op woensdag 7 december 2022 22:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hey jongens, ik ben scheel, HAHAHAHAHAAH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |