Of je Putin mag nuken?quote:Op woensdag 7 december 2022 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb maar één vraag, maar die zal vast niet gesteld worden.
Ik mag ook niets meer tegenwoordig. =(quote:Op woensdag 7 december 2022 22:39 schreef svann het volgende:
Niet niks om je huis te delen.
[..]
Of je Putin mag nuken?
Niet vanuit Nederland graag.
Een beetje te meelevend misschien, maar die gierenkop van Weijers op de achtergrond helpt ook niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Die man geeft me de kriebels. Rare vibe.
Vind ik wel meevallen. Hij liet zich kennen als narcist bij dat boek over Van Gaal, dat eigenlijk over hemzelf ging.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hugo Borst is alles behalve een narcist. Dat is een top columnist en schrijver.
Dat doet iedere goede biograaf. Anders moet het onderwerp maar zelf een boek schrijven.quote:Op donderdag 8 december 2022 06:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Hij liet zich kennen als narcist bij dat boek over Van Gaal, dat eigenlijk over hemzelf ging.
Mis jij COR?quote:Op donderdag 8 december 2022 22:56 schreef NoCigar het volgende:
Vroeger, vorig jaar nog, was er in de wintermaanden altijd wel wat te doen.
Vol in het oog.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:02 schreef svann het volgende:
Schuimrubber kogels, Sven?
Die kun je niet afschieten. Stevig rubber, waarschijnlijk stomp, maar niet ongevaarlijk.
Nee ik ga lekker rellen op twitter.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Zijn jullie weleens zo boos dat je gaat lopen krijsen op straat
Nee, ik ga dan posts verwijderen.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Zijn jullie weleens zo boos dat je gaat lopen krijsen op straat
quote:Op donderdag 8 december 2022 23:06 schreef monkyyy het volgende:
In de goede oude tijd werd er gewoon kokende olie over schavuiten gegooid.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |