Ja.quote:Op zondag 4 december 2022 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom open je een nieuw deel zonder mee te posten.
Ben je mij aan het begluren of zo?
Half tegen het stuur aan. Dit was wel 1 van mijn mindere creaties overigens maar mijn telefoon vrij recent gereinigd van werk fotos.quote:Op zondag 4 december 2022 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is wel een kunstig plaatje@:Littlerabbit
Is dat op schoot ingekleurd?
Klinkt als leuk en interessant om te doen.quote:Op zondag 4 december 2022 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar goed dat is mijn sport dus. Boren en puinhakken om de milieukundige kwaliteit te bepalen met historisch onderzoek en alles.
Ik sta morgen in Elst dus leef je uit.quote:Op zondag 4 december 2022 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klinkt als leuk en interessant om te doen.Zou best een dagje mee willen lopen.
Dit komt inderdaad erg dichtbij.quote:Op zondag 4 december 2022 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta morgen in Elst dus leef je uit.
Heb je wel eens wat leuks gevonden tijdens je werk?quote:Op zondag 4 december 2022 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Half tegen het stuur aan. Dit was wel 1 van mijn mindere creaties overigens maar mijn telefoon vrij recent gereinigd van werk fotos.
Maar goed dat is mijn sport dus. Boren en puinhakken om de milieukundige kwaliteit te bepalen met historisch onderzoek en alles.
Normaliter niet hoor maar woon op 20 minuten van Arnhem dus ontkom er alsnog niet aan.quote:
Teleurstellend weinig.quote:Op zondag 4 december 2022 20:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je wel eens wat leuks gevonden tijdens je werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente
A Pisces was in the waiting room.
@Pisces29
quote:Op maandag 5 december 2022 09:50 schreef Wereldgozer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:oriente
A Pisces was in the waiting room.
@:pisces29![]()
Kadetje kaas.quote:Op maandag 5 december 2022 12:00 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Hier doet-ie het niet.quote:Op maandag 5 december 2022 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schrik me de tering, kut NL Alert.
Ik kan nu heel flauw zeggen 'Je telefoon werkt dus ook niet', maar dat ga ik niet doen!quote:
Als men later de statistieken erop nakijkt blijken er meer doden door zo'n alert dan aan gevaarlijke situaties waar het systeem voor moet waarschuwenquote:Op maandag 5 december 2022 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2022 12:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Wij hebben ons natuurlijk keurig gedragen dit jaar.
Jammer dat hij niet afsluit met 'Geriefelijke groeten Ye'.quote:Op maandag 5 december 2022 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze man geeft echt @:klaasweetalles vibes af[ twitter ]
Dat is alleen weggelegd voor de allergrootsten.quote:Op maandag 5 december 2022 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet afsluit met 'Geriefelijke groeten Ye'.
Dat had het toch wel een soort van afgemaakt zeg maar
Volgens mij doelt hij op die chinese dubbelganger van elon musk, die gozer lijkt ook echt verdacht veel op hemquote:Op maandag 5 december 2022 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wanneer aan de slag bij de big four maat?quote:Op maandag 5 december 2022 13:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgens mij doelt hij op die chinese dubbelganger van elon musk, die gozer lijkt ook echt verdacht veel op hem
Was dit de eerste keer dat je wakker was rond dit tijdstip?quote:Op maandag 5 december 2022 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2022 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga gelijk even kijken!quote:
En jij wordt ook nog eens in die tweet genoemd, het lijkt me dat jullie een prima maandag hebben!quote:
Ja nou ja.quote:Op maandag 5 december 2022 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En jij wordt ook nog eens in die tweet genoemd, het lijkt me dat jullie een prima maandag hebben!
Goed dat je het erbij zegt! @GGMMquote:Op maandag 5 december 2022 17:31 schreef tong80 het volgende:
Boerenkool stamppot met rookworst en spekjes.
Doe even normaal. Hier een gehaktbal, jus en smerig lekkere bonenstampotquote:Op maandag 5 december 2022 17:36 schreef Wereldgozer het volgende:
HelloFresh @:drizzt @:de_boswachter
Ja, dat weten wij wel.quote:
@Mortaxx helaas weer een zonde erbij.quote:Op maandag 5 december 2022 19:26 schreef KingRoland het volgende:
Mijn zakje komt elke avond wel los hoor
Sodom en Gomorra is hetquote:Op maandag 5 december 2022 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:mortaxx helaas weer een zonde erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente
9 december krijgen we cadeau.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:09 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Mooie cadeautjes gekregen ?
We krijgen niks cadeau, gaan er gewoon met de buit vandoor.quote:
Hoe verzin je het... Net als die Jumbo reclame, dat gaat langs tig mensen en niemand denkt hee, wellicht niet zo'n goed idee...quote:Op maandag 5 december 2022 16:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Na boekjes nu ook kommen @:slobeend @:caland
Zou jij haar doen?quote:Op maandag 5 december 2022 16:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Na boekjes nu ook kommen @:slobeend @:caland
Gepolijste tanden van de mondhygiëniste en pepernoten. Niet in deze volgorde.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:09 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Mooie cadeautjes gekregen ?
Is toch gewoon "gratis" publiciteit?quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoe verzin je het... Net als die Jumbo reclame, dat gaat langs tig mensen en niemand denkt hee, wellicht niet zo'n goed idee...
Kiprol met gebakken aardappeltjes en bloemkool.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:02 schreef Scrummie het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk allemaal.
Excuus voor de vertraging.
Die mensen boeit het niet, als die producten maar niet duurder worden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is toch gewoon "gratis" publiciteit?
Interessant om te zien hoe onze marketeer hierover denkt. @:kingroland graag jouw mening.
Wanneer nodig jij Els eens uit op FOK!?quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
@:els_rechts heeft een sterke mening @:caland
Ben het wel met Els eens. Zal ik in haar dm glijdenquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
@:els_rechts heeft een sterke mening @:caland
Durf ik niet dan word ik weer een incel genoemd.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Wanneer nodig jij Els eens uit op FOK!?
Het leven raast onverminderd verder. Voor je het weet, is het weer vrijdag.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:29 schreef Sked het volgende:
Goedemorgen.
Geen voetbal vandaag. Zwart gat
Ja, dit.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:29 schreef Sked het volgende:
Goedemorgen.
Fijn, even een dagje boycotvrij meteen dus.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:29 schreef Sked het volgende:
Goedemorgen.
Hallo amice. Je begint steeds meer op @Scrummie te lijken. Waar hebben we dit nieuwe account aan te danken?quote:Op woensdag 7 december 2022 08:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het leven raast onverminderd verder. Voor je het weet, is het weer vrijdag.
Hij wil de Belgen steunen in deze zware voetbaltijden.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice. Je begint steeds meer op @:Scrummie te lijken. Waar hebben we dit nieuwe account aan te danken?
Ik zou maar voor hem bidden, die is echt het spoor TOTAAL bijsterquote:
Al 20 jaar. Maar nu was het nog idioter.quote:Op woensdag 7 december 2022 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou maar voor hem bidden, die is echt het spoor TOTAAL bijster
juquote:Op woensdag 7 december 2022 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al 20 jaar. Maar nu was het nog idioter.
Kadetjes kaas, rosbief.
Net de ellenlange FOK! verkiezingen ingevuld. Op verzenden geklikt en nu is het verdwenen. Sorry Tsjacka, GGMM en Onlogisch. Daar gaat ju stem.
Je zal maar lol in een typefout hebben.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2022 12:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zal maar lol in een typefout hebben.
Ja, ik eigenlijk ook nooit. Maar ik zit aan een lijstje voor de feestdagen en heb het idee dat mensen altijd 1 merk scanderen. Maar wist niet meer welke.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik neem eigenlijk nooit curry, maar die van Hela beviel me altijd wel.
Ben je dan team Coca-Cola of team Pepsi? Ingewikkeld dit.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hela is de coca-cola onder de currysaus
team coca-cola natuurlijkquote:Op woensdag 7 december 2022 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je dan team Coca-Cola of team Pepsi?
Ik drink allebei, mits de normale. Tegenwoordig meer Pepsi. Suikervrij vind ik met niks te doen.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:17 schreef KingRoland het volgende:
maar ik drink coca-cola zero, niet de normale.
Idemquote:Op woensdag 7 december 2022 15:17 schreef KingRoland het volgende:
maar ik drink coca-cola zero, niet de normale.
Het is Tong en tong80quote:Op woensdag 7 december 2022 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die Pepsi verkiezen boven Coca Cola hebben een rare tong.
Ik kan mijn tong draaien.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die Pepsi verkiezen boven Coca Cola hebben een rare tong.
Ik kan er een gootje van maken, kan ook niet iedereen.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan mijn tong draaien.
#nuttelozefeitjes
Ik dacht even aan zo'n tong met een inkeping, maar dat leek me al te heftig.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
#nuttelozefeitjes
Dat lijkt me ook niet erg fraai.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even aan zo'n tong met een inkeping, maar dat leek me al te heftig.
Ik ook. Ik doe niet anders.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
#nuttelozefeitjes
Ik hoop niet dat Windster de naam van iemand is.quote:Op woensdag 7 december 2022 11:51 schreef 3rr0r het volgende:
10.000 euro beloning voor tips over Windster @:Zipportal In NWS heeft iemand ( @:Viv of @:Frutsel ) het topic onterecht op slot gegooid terwijl we nog druk op zoek zijn naar 1 van de 2 ontsnapten
Sked de beffer.quote:Op woensdag 7 december 2022 15:39 schreef Sked het volgende:
[..]
#nuttelozefeitjes
Ik ga zo aan de spaghetti beginnen.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Hier kunnen we op allerlei manieren op reageren dus we doen dat maar niet.quote:
En ik was nog zo benieuwd naar jouw reactiequote:Op woensdag 7 december 2022 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier kunnen we op allerlei manieren op reageren dus we doen dat maar niet.![]()
Goedheiligmanquote:
Vanmiddag op. Zo rosbief met kaas. Doe ik altijd dubbel. Op de Bolognese natuurlijk ook kaas.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de spaghetti beginnen.
Hopelijk ben je niet vergeten plakken kaas in huis te halen.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de spaghetti beginnen.
Het zit al helemaal in m’n systeem.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk ben je niet vergeten plakken kaas in huis te halen.
Ga je morgen nog iets doen in het teken van de onbevlekte ontvangenis van Maria?quote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 7 december 2022 17:07 schreef Sked het volgende:
[..]
En ik was nog zo benieuwd naar jouw reactie
Ja, fijne avond @onlogischquote:
Ja precies.quote:
Ik heb alleen de Kruidvat reclame gezien. Om welke reclame zat deze man jankie te doen?quote:Op woensdag 7 december 2022 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
@:GGMM![]()
https://www.metronieuws.n(...)r-kerstreclame-beau/
Kun je er niet gewoon voor gaan in plaats van al dit gegiechel.quote:Op woensdag 7 december 2022 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar ik wil eerst @:onlogisch de kans geven
Ik denk niet dat mijn vriendin dat zo leuk vindt.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je er niet gewoon voor gaan in plaats van al dit gegiechel.
Is meer een korte film en heeft niks met een supermarkt te maken maar des te meer naar het zoeken van tranen.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de Kruidvat reclame gezien. Om welke reclame zat deze man jankie te doen?
Tevens Beau en talkshows![]()
Like gegeven!quote:Op woensdag 7 december 2022 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar ik wil eerst @:onlogisch de kans geven
Gezeik altijd die relaties.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn vriendin dat zo leuk vindt.
Natuurlijk. Waarom niet?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Like gegeven!
Maar is @:onlogisch nog geïnteresseerd?
Ah welnee, kijk naar @Sked, zijn vriendin vindt die pikante foto’s in de DM ook geen probleem.quote:
Deze (met niet erg goed ontvangen commentaar van @GGMM eronder)quote:Op woensdag 7 december 2022 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de Kruidvat reclame gezien. Om welke reclame zat deze man jankie te doen?
Tevens Beau en talkshows![]()
Als je dit onder die reclame post, dan krijg ook jij er flink van langs!quote:Op woensdag 7 december 2022 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is meer een korte film en heeft niks met een supermarkt te maken maar des te meer naar het zoeken van tranen.
Slaat helemaal nergens op.
Is @GGMM de nieuwe @Caland?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze (met niet erg goed ontvangen commentaar van @:GGMM eronder)
Ik heb hem niet gezien, ik vertrouw blind op het oordeel van @GGMM en @Littlerabbit !quote:Op woensdag 7 december 2022 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is @:GGMM de nieuwe @:Caland?Dat vraagt ook om een profielfoto, als je het maakt in Twitterland.
Tevens wat een absurde reclame. “Help mijn kind zit in de puberteit?”
Je snapt de reclame echt niet? Is dus zijn moeders nieuwe relatie en als ik de emotie bij de zoon zo zie zit hij nog in rouw omwille van zijn echte vader.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is @:GGMM de nieuwe @:Caland?Dat vraagt ook om een profielfoto, als je het maakt in Twitterland.
Tevens wat een absurde reclame. “Help mijn kind zit in de puberteit?”
Mijn verwarring was de reden van zijn post. @GGMM komt altijd voor mij opquote:Op woensdag 7 december 2022 18:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je dit onder die reclame post, dan krijg ook jij er flink van langs!
Ik keek met een half oog. Ik had er niet uitgehaald dat zijn vader dood is.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je snapt de reclame echt niet? Is dus zijn moeders nieuwe relatie en als ik de emotie bij de zoon zo zie zit hij nog in rouw omwille van zijn echte vader.
Eens hoor gewoon goedkoop scoren maar ieder zijn ding.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek met een half oog. Ik had er niet uitgehaald dat zijn vader dood is.
Mijn mening blijft hetzelfde.
Link?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:31 schreef tong80 het volgende:
Alweer de 8ste briljante WK-column in het WK-forum. Ook op de Frontpage. Het is dan altijd wachten op de eerste die vraagt wat ik nu weer heb gedronken, of een user die zegt dat het bagger is. Daarna komen de steunbetuigingen. Deze is lekker controverciëel en chauvinistisch.
Yesquote:
Je hebt al anderhalve week geen ban. Het gaat best goed.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:31 schreef tong80 het volgende:
Alweer de 8ste briljante WK-column in het WK-forum. Ook op de Frontpage. Het is dan altijd wachten op de eerste die vraagt wat ik nu weer heb gedronken, of een user die zegt dat het bagger is. Daarna komen de steunbetuigingen. Deze is lekker controverciëel en chauvinistisch.
Wat zoek je verder allemaal voor gezelligs op?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
Een paar dagen terug kreeg ik opeens een advertentie van alibaba in beeld, waarop een sekspop in babymodel te zien was, dit vond ik toch wel vrij bizar.
Ik hoop wel dat het echt een sekspop was en het geen verwarring bij jou betrof.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
Een paar dagen terug kreeg ik opeens een advertentie van alibaba in beeld, waarop een sekspop in babymodel te zien was, dit vond ik toch wel vrij bizar.
Het is een supermarkt reclame.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:36 schreef tong80 het volgende:
Als het over de Plus reclame gaat? Die is briljant. Zat gelijk te snotteren. Ook herkenbaar. Mijn biologische vader heb ik nooit gekend. Was weg voordat ik was geboren terwijl ma zwanger was. Knappe Itailliaan. Moeke nieuwe vriend. Mijn pa. Die moest vechten voor mijn vertrouwen. Ik had als kleuter de aandacht van moeke. Niet te vergelijken met leeftijd in deze briljante reclame. Maar zo goed gedaan, zonder sentimenteel te worden.
Als ik de ads op FOK! aan heb staan krijg ik allemaal shit over vastgoedinvesteringenquote:Op woensdag 7 december 2022 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zat op een beleggingssite. Ik was wel verrast toen die reclame opeens in beeld kwam.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zoek je verder allemaal voor gezelligs op?
Ik heb verder niet geklikt, maar het was een pop zonder kleding en er waren twee gaten/gaatjes zichtbaar.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het echt een sekspop was en het geen verwarring bij jou betrof.
Ja @tong80quote:
Wat is jouw specialiteit in de keuken?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:26 schreef Sked het volgende:
@:Pisces29 eet wat mij betreft ook veel te vaak Hollandse pot. Dat wordt nooit wat.
Ja die is ontsnapt uit een TBS kliniek en staat nu op Europe's Most Wanted lijst.quote:Op woensdag 7 december 2022 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Windster de naam van iemand is.
Pasta of lasagne met een vissaus. Dat werd altijd het meest gewaardeerd als ik het maakte.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is jouw specialiteit in de keuken?
Oh dat klinkt wel als bijzonder, ja.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Pasta of lasagne met een vissaus. Dat werd altijd het meest gewaardeerd als ik het maakte.
Bedanktquote:Op woensdag 7 december 2022 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel als bijzonder, ja.
Met zo'n naam zou ik ook gek worden.quote:Op woensdag 7 december 2022 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja die is ontsnapt uit een TBS kliniek en staat nu op Europe's Most Wanted lijst.
Op welke liedjes heb jij dit jaar gestemd?quote:Op woensdag 7 december 2022 18:47 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een zeer pittige mening over mensen die stemmen op de top 2000 en enige waarde hechten aan de top 2000
coolio gangsta's paradisequote:Op woensdag 7 december 2022 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op welke liedjes heb jij dit jaar gestemd?
Messi, de meest overschatte voetballer ooit. Veel te weinig prijzen gewonnen en de uitstraling van een zwangere schildpad. Natuurlijk TOP-tien allertijden, door zijn doelpunten en Ballon d'ors. Maar in seizoenen waar ie niet schitterde werd hij toch gekozen tot de beste speler. Puur door zijn naam. Robert Lewandoski en Virgil van Dijk werden "groot" onrecht aangedaan.quote:
Die's toch doos ?quote:
Als je klop bedoelt. Binnen.quote:
Ik ben aardig. Maar bin me er niet op vast. Ik ga even liggen. Dat doe ik altijd met briljante muziek. Alleen jammer dat Mieke Telkamp niet van necrofiel kontneuken hield.quote:
Prachtig gedaan maatquote:Op woensdag 7 december 2022 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Messi, de meest overschatte voetballer ooit. Veel te weinig prijzen gewonnen en de uitstraling van een zwangere schildpad. Natuurlijk TOP-tien allertijden, door zijn doelpunten en Ballon d'ors. Maar in seizoenen waar ie niet schitterde werd hij toch gekozen tot de beste speler. Puur door zijn naam. Robert Lewandoski en Virgil van Dijk werden "groot" onrecht aangedaan.
Ronaldo, niet de echte, profiteerde ook al van zijn status. Twee geweldige voetballers, maar ook twee overgewaardeerde spelers, in twee matige voetbal-decennia. Waarin fucking Miroslav Klose zomaar topscorer allertijden op een WK kon worden. En in een tijd waar je eerst VIDEO en daarna de VAR had. Pelé en Maradona werden tijdens een WK, onder het toeziend oog van de scheidsrechters, de wedstrijd of toernooien uitgeschopt. Tijdens de halve finale WK-74 Nederland-Brazilië, zou tegenwoordig de helft van de spelers rood krijgen. Een Neijmar zou huilend de kantine hebben opgezocht. Opzoek naar zijn troostende rietje in de Ranja. Zijn kniepleister koesterend.
Doordat-ie het geluk had in een gouden generatie van Barcelona te spelen kon deze goede voetballer schitteren. Cruijff maakte Ajax en Oranje groot. Barcelona maakte Messi groot. Met Argentinië moest deze geweldige slofferaar genoegen nemen met één prijs in 20 jaar. Maradona maakte van het kleine Napoli een topclub. Buiten zijn prestaties bij Ajax, maakte Cruijff op z'n ouwe dag, ook sloffend, Feijenoord landskampioen.
Vrijdag wordt het een simpele overwinning voor Oranje. Timber neutraliseert, blindelings Lional. "Is it me your looking for?" En Dennis wordt na afloop gevraagd of het wonderdoelpunt van Gakpo te vergelijken is met zijn legendarische treffer tegen de Argentijnen. Dennis Bergkamp stoïcijns: "Ach, ik ben nooit wereldvoetballer van het jaar geweest, ik heb geen recht van spreken."
Het wordt 3-1 voor Nederland brother. Volgens mij sta ik bovenaan in de FOK!-poule.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Prachtig gedaan maat
Al wint ARG vrijdag
Ik hoop dat je gelijk hebt. Zou lekker zijn om ze af te drogen met 3-1.quote:Op donderdag 8 december 2022 03:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wordt 3-1 voor Nederland brother. Volgens mij sta ik bovenaan in de FOK!-poule.Verder is het weer verdomd stil geweest hier in de SC. Nu kan het WK-voetbal geen excuus meer zijn. Integendeel. Tijdens zo'n rustdag hoort het te bruisen.
Wat denk je? Ligt FOK! aan de beademing??? Of is de stekker er al uit???quote:
FOK! is dood.quote:Op donderdag 8 december 2022 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat denk je? Ligt FOK! aan de beademing??? Of is de stekker er al uit???
Dit topic gaat al 4 dagen mee tong80!11!!!!!!!1!!1 Waar zijn de dagen dat er 6 topics op een dag doorheen gingen?
Heb je al een kopje koffie gehad?quote:Op donderdag 8 december 2022 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente graag ook even Murdle doen vandaag
quote:Op donderdag 8 december 2022 10:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Doe ik later ff, ben druk de laatste tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:oriente graag ook even Murdle doen vandaag![]()
Hallo forumgebruiker @Pisces29quote:Op donderdag 8 december 2022 10:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al een kopje koffie gehad?@:onlogisch
Waar zijn de dagen dat de legendarische tong80 onterecht belachelijk werd gemaakt in de VBL SCquote:Op donderdag 8 december 2022 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit topic gaat al 4 dagen mee tong80!11!!!!!!!1!!1 Waar zijn de dagen dat er 6 topics op een dag doorheen gingen?
Ik ga meteen kijkenquote:Op donderdag 8 december 2022 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Denk wel dat ik een goede tip heb gegeven in het R&P topic van @:Paul
Gezien de avances die ik richting @Pisces29 heb gemaakt weet ik niet of het predicaat vrijgezel nog van toepassing is op mijquote:Op donderdag 8 december 2022 11:44 schreef Sked het volgende:
Ik snap wel waarom @:onlogisch vrijgezel is
Like gezet omdat ik in een goede bui ben.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Denk wel dat ik een goede tip heb gegeven in het R&P topic van @:Paul
Al besproken.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Like gezet omdat ik in een goede bui ben.
En hoe denkt @Pisces29 daarover?quote:Op donderdag 8 december 2022 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien de avances die ik richting @:Pisces29 heb gemaakt weet ik niet of het predicaat vrijgezel nog van toepassing is op mij
Geen idee. Ik bedenk me nu alleen wel dat het ongemakkelijk wordt als ze een kassameisje blijkt te zijnquote:
Ik denk dat het wel handig is om dat soort dingen te weten voor je je committeert.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Ik bedenk me nu alleen wel dat het ongemakkelijk wordt als ze een kassameisje blijkt te zijn
Kassameisjes maken al vrij snel de rekening opquote:Op donderdag 8 december 2022 11:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel handig is om dat soort dingen te weten voor je je committeert.
Bonnetjesman representquote:
Wat is er mis met een kassameisje?quote:Op donderdag 8 december 2022 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Ik bedenk me nu alleen wel dat het ongemakkelijk wordt als ze een kassameisje blijkt te zijn
Helemaal nietsquote:Op donderdag 8 december 2022 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een kassameisje?
Krijgen we dat gejank hier. Nee doe maar niet Claire.quote:Op donderdag 8 december 2022 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien moet Claire lekker in het Oosten gaan wonen
Beter daar beginnen, dan is het ook meteen klaar.quote:Op donderdag 8 december 2022 16:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beter Nieuw-West overslaan bij je wandeling.
Die zou ik graag aanvullen met kouvrije zonesquote:
Stel mijn slaapkamer ter beschikkingquote:Op donderdag 8 december 2022 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien moet Claire lekker in het Oosten gaan wonen
kip, ajam kecap zeg maar met rijst en kimchiquote:Op donderdag 8 december 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Een Fok!hand is snel gevuld. Gelukkig maar. Niemand mag immers met kerst alleen zijn.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Stel mijn slaapkamer ter beschikking
@Sked approvesquote:Op donderdag 8 december 2022 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
kip, ajam kecap zeg maar met rijst en kimchi
Bedankt maat.quote:Op donderdag 8 december 2022 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een Fok!hand is snel gevuld. Gelukkig maar. Niemand mag immers met kerst alleen zijn.
Risotto en saladequote:Op donderdag 8 december 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:49 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 538 X/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
⬛🟨⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛🟩🟩🟩
Wat een kutdag.
Woordle6 334 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟩🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟨🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Kan je niet gewoon wegblijven?quote:Op vrijdag 9 december 2022 08:45 schreef MC-M het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen
Woordle 538 5/6
🟨⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛🟩🟨
⬛🟩🟨🟩⬛
⬛🟩🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goedemorgen allerbeste mod van VBL
quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:49 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 538 X/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
⬛🟨⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛🟩🟩🟩
Wat een kutdag.
wtfquote:Op vrijdag 9 december 2022 09:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goedemorgen allerbeste mod van VBL
Lekker aan de jasmijn IPA’s lurken in Vietnam, ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 9 december 2022 07:10 schreef Salina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:GurneyIsBestOke
Genot.quote:
Snijworst. Op brood, dat dan weer wel.quote:
De DM’s vliegen je hier om de oren.quote:
Oh @Sked toch!quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De DM’s vliegen je hier om de oren.
Is dat zo’n DM-slider?quote:
Bedankt! Beetje laat inderdaad maar erg druk.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is wel erg laat, maar geniet van je lunch
We vragen het een DIG expert @ChevyCapricequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Even aan mijn twittervrienden een vraag ;
Hoe voeg je een 2e account toe op je telefoon? Ik heb dus een 2e twitter account gemaakt waarmee ik op de pc ben ingelogd. Hier kan ik heel makkelijk switchen tussen de 2 accounts. Echter via de app op mijn telefoon word ik er geen wijs uit. Waar voeg ik daar dat 2e account toe?
Android
Heb je linksbovenin de app ook zo'n bol met je profielfoto erin? Daar moet ik op drukken en vervolgens een knop met die punten erin waarna ik een account kan toevoegen. Maar dat is op de iPhonequote:Op vrijdag 9 december 2022 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Even aan mijn twittervrienden een vraag ;
Hoe voeg je een 2e account toe op je telefoon? Ik heb dus een 2e twitter account gemaakt waarmee ik op de pc ben ingelogd. Hier kan ik heel makkelijk switchen tussen de 2 accounts. Echter via de app op mijn telefoon word ik er geen wijs uit. Waar voeg ik daar dat 2e account toe?
Android
Dat vind ik ook op de help van twitter. Maar dat is bij mij niet het geval.quote:Op vrijdag 9 december 2022 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je linksbovenin de app ook zo'n bol met je profielfoto erin? Daar moet ik op drukken en vervolgens een knop met die punten erin waarna ik een account kan toevoegen. Maar dat is op de iPhone
Bij stap 2 gaat het de mist in. Ik heb geen icon pijl omlaag in de header. Zodra ik op mijn profielfoto tik, kom ik op mijn profiel terecht en kan ik mijn profiel bewerken.quote:Voor Android:
Stap 1
In het bovenste menu zie je een navigatiemenu-icoon of je profielicoon. Tik op het icoon dat jij hebt.
Stap 2
Tik op het icoonpijl omlaag in de header.
Stap 3
Hier kan je een nieuw account aanmaken of een bestaand account toevoegen.
Stap 4
Nadat je je extra account hebt toegevoegd, kan je schakelen tussen accounts door op de pijl omlaag in de header te tikken.
Dit overweeg ik makkerquote:Op vrijdag 9 december 2022 14:06 schreef Scrummie het volgende:
Koop gewoon een normale telefoon. (iPhone)
Je moet op het icoontje met de drie puntjes rechtsboven klikken als je je profielfoto hebt aangekliktquote:Op vrijdag 9 december 2022 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook op de help van twitter. Maar dat is bij mij niet het geval.
[..]
Bij stap 2 gaat het de mist in. Ik heb geen icon pijl omlaag in de header. Zodra ik op mijn profielfoto tik, kom ik op mijn profiel terecht en kan ik mijn profiel bewerken.
De app is up-to-date. Dus daar kan het ook niet aan liggen.
Wat denk jezelf makker, ze zijn allebei een act.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:09 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou je twee twitteraccounts nemen
Tenzij er één een act is
@onlogisch act wat af op zolder.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat denk jezelf makker, ze zijn allebei een act.
quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:onlogisch act wat af op je zolder.
Jij hebt een obsessie met zolders.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:onlogisch act wat af op zolder.
Daar heb ik 5 keuzes.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet op het icoontje met de drie puntjes rechtsboven klikken als je je profielfoto hebt aangeklikt
Euh, ok.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:onlogisch act wat af op zolder.
Gooi dan je telefoon maar weg.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb ik 5 keuzes.
• Delen
• Concepten
• Lijsten waarop jij staat
• Momenten bekijken
• QR code
Zolang hij geen poll over Edgar Davids opent zal het wel meevallen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 14:16 schreef Coco het volgende:
Ik krijg de indruk dat @:onlogisch iets heel mokerdoms aan het doen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |