Bern gisteren tegen Sasha: Je zegt toch altijd dat we niks zijn, dan vraag je morgen je 24 uur maar aan (met een glimlach op zijn gezicht).quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : Hij zei gister, half als grapje : Je zegt toch altijd dat we niks zijn .. dus bij deze.
Lol! Een werkoverleg tussen 2 kinderen over het bouwen van een zandkasteel verloopt vlotter.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit lijkt een werkoverleg tussen Sas en Bern.
Is toch te gek,niet genoeg voedingswaarde in de loods en dan ff zoveel kerstollen kopen en verpesten eigquote:
Hu gekke opmerking van hem, ik snap m niet eens eig...rare bernquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:08 schreef Harry het volgende:
[..]
Bern gisteren tegen Sasha: Je zegt toch altijd dat we niks zijn, dan vraag je morgen je 24 uur maar aan (met een glimlach op zijn gezicht).
Ik vind hun gesprekken altijd moeizaam verlopenquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:09 schreef R0T29 het volgende:
Wat een gesprek tussen Bern en Sasha joh....
Zie het meer als uit zijn druk willen ontsnappen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zij speelt een spel. Ze heeft veilig onder de vleugels van Bern de kat uit de boom gekeken en Bern is nu in de meeste gevallen overbodig voor haar geworden.
Dat is voor het record.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:09 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Is toch te gek,niet genoeg voedingswaarde in de loods en dan ff zoveel kerstollen kopen en verpesten eig
Haar toon naar hem vind ik niet fijn.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:11 schreef HappyCharly het volgende:
Misschien moet sas nu wat zeggen ipv eerst helemaal Bern uithoren
Dat is dus waar ik gister op doelde ze heeft iets over zich waardoor je haar niet wilt of kunt vertrouwen en maar afstand creëertquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:06 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Wauw terwijl zij dat verhaal zelffff de wereld inhielpen toen als excuus om op jeff te stemmen
Hij heeft toch 2 flessen likeur gehad of gwn jaloezie opjef dusquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:11 schreef mootie het volgende:
Zo emotieloos, leeg, geen gevoel.
Inderdaad alsof ze collega’s zijn.
Sas ook vrij aanvallend.
Bern vindt het vervelend om van anderen te horen dat Sas en Jeff boven lekker wijn zitten weg te tikken.
Ze is geclaimd, en dat wist ze nog niet, tot vandaag.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:11 schreef KinKiJan het volgende:
Heb ik nu gemist waarom Sasha verantwoording aan Bern zou moeten afleggen?
Wat heeft dat er nou mee te maken.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hij heeft toch 2 flessen likeur gehad of gwn jaloezie opjef dus
Allebei leugenaars to the max die bern en sasquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat is dus waar ik gisteren op doelde ze heeft iets over zich waardoor je haar niet wilt of kunt vertrouwen en maar afstand creëert
Bern stond inderdaad weer vooraan bij de eliminatiebesprekingenquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:13 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Allebei leugenaars to the max die bern en sas
Misschien mag hi volgend jaar meedoen aan de passion?quote:
Hij is wel gekwetst, voor hem voelt het alsof ze iets verborgen houdt voor hem. En ze stond hem gister natuurlijk hard uit te lachen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:14 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb het idee dat Bern Sascha nog steeds ziet als een lief poezelig zachtaardig ziekig meisje die beschermd moet worden. En dan schrikt hij als ze zoals gisteren wat feller is en lacht en drinkt. Denk dat zijn beeld all wrong is..
Volgens mij is het een dominante tante die precies weet wat ze wil. Zeker niet zo soft als Bern denkt.
Allebei leugenaars to the max die bern en sasquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat is dus waar ik gisteren op doelde ze heeft iets over zich waardoor je haar niet wilt of kunt vertrouwen en maar afstand creëert
Janksmoelquote:
Ze had slappe lach, ze lachte hem niet uitquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is wel gekwetst, voor hem voelt het alsof ze iets verborgen houdt voor hem. En ze stond hem gister natuurlijk hard uit te lachen.
Jaa she fooled him en de restquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:14 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb het idee dat Bern Sascha nog steeds ziet als een lief poezelig zachtaardig ziekig meisje die beschermd moet worden. En dan schrikt hij als ze zoals gisteren wat feller is en lacht en drinkt. Denk dat zijn beeld all wrong is..
Volgens mij is het een dominante tante die precies weet wat ze wil. Zeker niet zo soft als Bern denkt.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Het voordeel van hun gesprekken is, dat het goed bij te benen is met meetypen.
Past wel de slachtofferrol.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij hoopt op de hoofdrol in The Passion met zijn Jesus-look
quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Het voordeel van hun gesprekken is, dat het goed bij te benen is met meetypen.
that's what i saidquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mag zij van Bern geen wijn drinken of is het de jaloezie dat ze met Jeff wijn heeft gedronken
Ik denk jaloezie?quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mag zij van Bern geen wijn drinken of is het de jaloezie dat ze met Jeff wijn heeft gedronken
Met name door Bern zelfquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern : Als laatste dan nog wat erbij kwam, hoe mensen spraken over jou en Jeffrey.
Sas : Wat dan?
Bern : Dat kun je zelf wel raden..
Sas : Doe nou niet zo vervelend, de mensen hebben de ballen niet om het tegen mij te zeggen, zeg het gewoon.
Bern : Dat jullie samen lekker wijn wegtikken.
Sas : En wat frustreert je nog meer dan?
Bern : In welk daglicht je dan wordt gezet, en dat is niet positief.
Dat vroeg ik net dus ook ja mee eens hoorquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:20 schreef Silves het volgende:
Hij zegt iedereen ..noem dan namen lulletje..ik denk kamer 3. de afgunst kamer.
Zo veel sliepen ze niet samen volgens mijquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou die 2 gaan ook weer apart slapen
Zij slapen al apart, alleen even knuffelen samen in bedquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nou die 2 gaan ook weer apart slapen
Judasquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee daar hebben ze net Isaac voor gevraagdquote:
Nou ja, je kunt er ook niet aan meedoen. En enkel de gunstelingen van Jeff mogen daar wijnen, of mensen die hij wil paaien.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:21 schreef HappyCharly het volgende:
Iedereen weet nu toch wel dat als je op kantoor zit, je daar iets eet/ drinkt met de bossman. Hoeven we toch niet steeds moeilijk over te doen?
Klopt maar ook dat weet toch iedereen?quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt er ook niet aan meedoen. En enkel de gunstelingen van Jeff mogen daar wijnen, of mensen die hij wil paaien.
Bern jij drinkt geen wijn en wilde daarom likeur, heb je van jeff al 2 flessen gehad. Jank niet zo jaloersquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern : Ze zeggen dat je daar ruim 1,5 uur hebt gezeten, en de flessen wijn zijn gezien. Dus daar wordt 1 plus 1 is 2 gedaan. Waarom drinken zij rode wijn, en wij niet. Hekel punt alom. Anderen vragen zich af, waarom staat dat op kantoor, waarom zij wel, en wij niet?
Sas : Het gaat me er niet om wat de rest denkt, het gaat me erom wat jij denkt.
Bern : Wat ik denk, dat er een hoop mensen zijn, die niet kunnen waarderen wat er tot nu toe gebeurde in het managerschap van Jeff. En hoe jij Eunice pakte in de kring..
Sas : Ik voel met niet omgekocht.
Bern : Nee... nee.. dat neemt niemand in de mond.
Sas : Daar had Eunice het over.
Bern : Het leek of je het opnam voor Jeffrey. En nu zit je gewoon met hem wijn te drinken. Dat ziet er voor andere mensen heel raar uit. En voor mij is dat kut, want ik wil niet dat andere mensen zo naar je kijken.
Ja, en dat vindt een aantal ook totaal belachelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt maar ook dat weet toch iedereen?
Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Bern jij drinkt geen wijn en wilde daarom likeur, heb je van jeff al 2 flessen gehad. Jank niet zo jaloers
Bern heeft een soort kokoslikeur van Jeff gekregen, die had ie ook kunnen weigeren ( voor het goede beeld)quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt maar ook dat weet toch iedereen?
Dat drinkt hij als de groep gaat bieren en wijnen?quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bern heeft een soort kokoslikeur van Jeff gekregen, die had ie ook kunnen weigeren ( voor het goede beeld)
Myrthe wist dat niet..🤣quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en dat vindt een aantal ook totaal belachelijk.
2e fles al, ook baco of zo eerder ietsquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bern heeft een soort kokoslikeur van Jeff gekregen, die had ie ook kunnen weigeren ( voor het goede beeld)
win/winquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:26 schreef HappyCharly het volgende:
wat is dit voor gekkigheid?
Geef ze dan weg aan het goede doel..
en als je het serieus doet dan moet je proppen natuurlijk...
Erik zei ook dat hij makkelijk een dartpijl in de roos zou gooien vanaf 7 mquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:27 schreef Silves het volgende:
Niet gehaald, Erik zei dit is makkelijk..iedereen nu maar aan de stol.
Het gaat hem ook om wat je vertegenwoordigt als je boven zit en met ‘de elite’ meeprofiteert van extraatjes.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern wil gewoon niet dat Sas drinkt met Jeff.. wijn, maar als het cola was geweest of water had hij nog steeds hetzelfde probleem gehad. Het gaat niet om de wijn.
Iedereen weet het, iedereen doet er moeilijk over, maar niemand durft er iets aan te doen (omdat er een grote kans is dat wanneer Jeffrey erachter komt jou belachelijk gaat maken).quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:21 schreef HappyCharly het volgende:
Iedereen weet nu toch wel dat als je op kantoor zit, je daar iets eet/ drinkt met de bossman. Hoeven we toch niet steeds moeilijk over te doen?
Erik overschat zichzelf altijd, tot het tegendeel bewezen is, en dan heeft een excuusquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:27 schreef Silves het volgende:
dat zegt ie .. maar hij is gewoon stikjaloers.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat hem ook om wat je vertegenwoordigt als je boven zit en met ‘de elite’ meeprofiteert van extraatjes.
Vind je het raar? mag geen lol hebben, mag niet met andere praten,, ziekelijk jaloers..ze blijft nog rustig,, met andere bewoners heeft ze nu eindelijk een klik..ja loslaten die bern.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Maar hoe sasha op hem reageert vind ik ook wel wat koud
Het is jaloezie dat zij 1,5 uur alleen met Jeff in kantoor heeft gezegen. De wijn heeft er niets mee te makenquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat hem ook om wat je vertegenwoordigt als je boven zit en met ‘de elite’ meeprofiteert van extraatjes.
En de bal op de knie hoog houdenquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Erik zei ook dat hij makkelijk een dartpijl in de roos zou gooien vanaf 7 m
Ik snap haar maar hem ook bij hem zit er meer achter door zijn verleden ( vreemdgaande mensen in zijn omgeving etc)quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Vind je het raar? mag geen lol hebben, mag niet met andere praten,, ziekelijk jaloers..ze blijft nog rustig,, met andere bewoners heeft ze nu eindelijk een klik..ja loslaten die bern.
Hij mag Jeff niet en dan is het zuur dat je beste maatje 1 op 1 met hem zit te borrelen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
dat zegt ie .. maar hij is gewoon stikjaloers.
Wil hem zelf weleens zien kauwenquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:27 schreef Silves het volgende:
ze doen ook totaal geen serieuze poging, slaat nergens opquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:33 schreef mootie het volgende:
Ze hebben hier geen aanleg voor.
Het is proppen proppen proppen. Kauwen is overrated.
Gewoon op hun dooie akkertje kauwen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ze doen ook totaal geen serieuze poging, slaat nergens op
doneer die stollen dan aan een voedselbank
Vind ik wel meevallen nuquote:
En met de handen door zijn haren gaan..quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:35 schreef spapaars het volgende:
Martin eet net zo snel als hij neukt.
Mijn spons zit nog steeds driekwart volquote:
Esther moet weg...quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther krijgt een half hapje weg in 1 minuut.
Zag je die enorme hap die ze nam toen ze klaar wasquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Mag ik een botertje erbij zei ze..quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
hahaha... dat viel mij ook op ..quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Zag je die enorme hap die ze nam toen ze klaar was
Bern heeft er een 3e fan bijquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:19 schreef Loveable het volgende:
De twee fans van Sas en Bern hebben nu wel wat te lezen in de COS
Ja toch niet te doen en dan droogquote:
koek en ei hoorquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hoorde ik net Jeff een grapje maken en KimD lachen?
ongemakkelijkquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Hoorde ik net Jeff een grapje maken en KimD lachen?
Ook zoiets.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:35 schreef Silves het volgende:
[..]
En met de handen door zijn haren gaan..
hoezo?quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:38 schreef Kakadylo het volgende:
Niet alleen Isaac is van de FEBO maar Babs ook zo te zien
Maddy schuift 'm onder haar kleding en gaat 'm verstoppenquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:40 schreef mootie het volgende:
Maddy schuift hem zo naar binnen, die is goed in challenges.
Bij de tondeuse?quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:41 schreef D. het volgende:
[..]
Maddy schuift 'm onder haar kleding en gaat 'm verstoppen
Neemt em mee naar huis voor haar friend with benefitquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:41 schreef D. het volgende:
[..]
Maddy schuift 'm onder haar kleding en gaat 'm verstoppen
En ze komt niet ver, ze zit te kauwen en te schuddenquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:41 schreef R0T29 het volgende:
Mora: "...Ik eet alles..je gaat verbaast kijken"
En zonder roomboterquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:43 schreef D. het volgende:
Is die kerststol wel een beetje vers? Als dat droge meuk is maakt dat het natuurlijk stukken lastiger
Nee totaal niet meer. Vind haar gewoon een naar persoon. Egoïstisch en gevoelloos.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:44 schreef spapaars het volgende:
Eric verliest omdat hij zo nodig ook zijn bord zal aflikken.
2 plakken, maar hij zat ook echt door te stampenquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. Martin is blijkbaar de beste geweest.
Je snapt wel dat ze tijdens haar verblijf daar jouw fanmail niet kon beantwoorden he?quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:45 schreef engine het volgende:
[..]
Nee totaal niet meer. Vind haar gewoon een naar persoon. Egoïstisch en gevoelloos.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ze tijdens haar verblijf daar jouw fanmail niet kon beantwoorden he?
Ze is wel erg veranderen, maar ze komt nu meer los en zegt wat ze vindt//denkt..quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:45 schreef engine het volgende:
[..]
Nee totaal niet meer. Vind haar gewoon een naar persoon. Egoïstisch en gevoelloos.
Die DM’s ga ik verwijderenquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Je snapt wel dat ze tijdens haar verblijf daar jouw fanmail niet kon beantwoorden he?
En een schilderende Djequote:Op vrijdag 2 december 2022 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
En we zijn terug bij een zwijgende Bern en Sas boven.
Maar niet iedereen heeft zijn halve kerststol opquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Hebben ze net kerstbrood naar binnen gestamd gaan ze nog soep eten
Ze konden op hun gemak de rest opeten.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft zijn halve kerststol op
Dat klopt wel en daarmee laat ze zien helemaal niet zo leuk te zijn als ik gehoopt had.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze is wel erg veranderen, maar ze komt nu meer los en zegt wat ze vindt//denkt..
Die mogen nog samen aan de kerststolquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
En we zijn terug bij een zwijgende Bern en Sas boven.
Klopt of ze bewaren het gewoon voor morgen.. want wie bewaard die heeft watquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze konden op hun gemak de rest opeten.
Daarom ook de slappe lach natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:50 schreef mootie het volgende:
Ze heeft hele mooie, diepgaande gesprekken gehad.
Het gaat denk ik ook niet om het halen, maar om de vermakelijke momenten tijdens de pogingquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Febo heeft de faal ook gezien ... ze mogen nog wisselen van challenge...
Alsof ze er 1tje wel kunnen halen in het boek.
Kunnen ze ook wel blijven kerststol eten..quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:51 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat denk ik ook niet om het halen, maar om de vermakelijke momenten tijdens de poging
Ik had ook zo'n vermoeden dat dat gratis eten mede de reden was voor de keuzequote:Op vrijdag 2 december 2022 13:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kunnen ze ook wel blijven kerststol eten..
lijkt me niet leuk kijken hoor als je bij elke actie denkt dat het gestuurd is door de regie..quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:52 schreef spapaars het volgende:
Begint er op te lijken dat die Bern Sasha gedoe ook een moetje van de rakkers achter is.
Zou KimD geen relatie hebben met Jeffrey dan zou ik haar niet eens volgen dus ze zoeken het samen maar lekker uit die tweequote:Op vrijdag 2 december 2022 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. en ook nog Jeff en KimD op stream 2
En zijn pakje hagelslagquote:Op vrijdag 2 december 2022 13:58 schreef Silves het volgende:
En je fles likeur niet vergeten!! ook zo,n leugenaar...
Dat was ook al een probleem voor sas al in het begin, dat hij gierig was.,quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En zijn pakje hagelslag
Echt waar gaat het over, waar maakt Bern zich naar om, ook bang dat hij wat tekort komt.
Ga dan voor manager sukkel, dan heb je het zelf in de hand
Klopt inderdaad, hij wilde niet delen, Sasha welquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:01 schreef Silves het volgende:
[..]
Dat was ook al een probleem voor sas al in het begin, dat hij gierig was.,
Niets mis mee inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:02 schreef mootie het volgende:
Ik vind het punt van Bern ook prima. Samen verdienen, samen uitgeven.
Vind het geen fijn mens eerlijk gezegdquote:
Hij moet zeggen wat zij wil horen lijkt het wel.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:06 schreef mootie het volgende:
Ik vind het niet prettig, toen ze constant ziek, zwak, misselijk was liep Bern zijn benen uit zijn lijf voor haar.
Ze lijkt zich nu fitter te voelen, en ineens voldoet hij niet meer.
Ze verschillen te veel van mening en dat gaat steeds meer botsen nu ze elkaar beter leren kennen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:06 schreef mootie het volgende:
Ik vind het niet prettig, toen ze constant ziek, zwak, misselijk was liep Bern zijn benen uit zijn lijf voor haar.
Omdat ie zich lullig gedraagt .. hij vult alles maar in in z'n hoofd.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:06 schreef mootie het volgende:
Tja ze komt van het UWV ..wat wil je.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:11 schreef mootie het volgende:
Ik vind het een kil meisje. Kan er niks aan doen.
Hij probeert haar wat aan te praten, wat volgens mij niet klopt, die kamer 3, nou dat geroddel moet je met een korrel zout nemen en als Bern zo intelligent is als hij wil doen geloven, zou hij beter moeten wetenquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:11 schreef Silves het volgende:
Arrogante verschijning , hij doet haar geloven, dat iedereen over haar roddeld,
Die uitstraling heeft ze ook wel.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:11 schreef mootie het volgende:
Het boeit haar geen flikker hoe hij zich voelt. Leuke vriendinquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:11 schreef mootie het volgende:
Als het zo zou zijn, dan moet bern haar in bescherming nemen en zijn bek open trekken op kamer 3...nee hij spreekt dus mee met alle leugens..quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij probeert haar wat aan te praten, wat volgens mij niet klopt, die kamer 3, nou dat geroddel moet je met een korrel zout nemen en als Bern zo intelligent is als hij wil doen geloven, zou hij beter moeten weten
Ken het gevoelquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:15 schreef Dotteke het volgende:
JW blijft maar klagen en klagen en klagen, hij is niet boos maar gefrustreerd
Of Bern op kantoor roept: wat is je probleem? Spreek je uitquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:18 schreef Silves het volgende:
Het zou nu een stunt zijn als jef nu vraagt Sas zou je ff op kantoor willen komen..prive graag
En gewoon een glas wijn inschenken voor bern en hemzelf....quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of Bern op kantoor roept: wat is je probleem? Spreek je uit
Vrijwillige exit mssn.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Probeert Bern haar nu 'n depressie aan te praten, wat is nu zijn doel?
Aan het buikstuiteren ?quote:
Bern stond gisteravond voor lul toen dronken Sasha hem uit stond te lachen waar iedereen bij was.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern jaloers dat anderen meer krijgen dan hij
Sasha zat 1,5 uur alleen met Jeff op kantoor
Sasha heeft wij gedronken en mssn wat te veel , so what?
Bern is bang? Waarvoor?
Bern jaloers dat Sasha het leuk had met Jeff en hij daar geen onderdeel van kon zijn
Iemand aanvulling???
Niet alleen zij lichte hdm uitquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:26 schreef engine het volgende:
[..]
Bern stond gisteravond voor lul toen dronken Sasha hem uit stond te lachen waar iedereen bij was.
Was niet dronken, gewoon plezier had ze...en ruppie had een leuk liedje gemaakt..daar lachten iedereen om.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:26 schreef engine het volgende:
[..]
Bern stond gisteravond voor lul toen dronken Sasha hem uit stond te lachen waar iedereen bij was.
Ja erg he, die zit weer maanden in de hangstoel met hem...geen contact met haar medebewoners..geen plezier, en depri samen met haar egotripper.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo Bern heeft het voor elkaar, Sasha een schuldgevoel aanpraten. Ze zit te huilen, voelt zich sad.
Ik heb wel weer genoeg gezien. Manipuleren kan op veel verschillende manieren, dit is er ook 1
tja, hij wil haar met niemand delen. Maar vind Sasha ook een aparte. Raar stel zal ik maar zeggen. Ze hebben niets, zijn maatjes, maar.... Ik wil het niet eens begrijpenquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja erg he, die zit weer maanden in de hangstoel met hem...geen contact met haar medebewoners..geen plezier, en depri samen met haar egotripper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |