Hij moet zeggen wat zij wil horen lijkt het wel.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:06 schreef mootie het volgende:
Ik vind het niet prettig, toen ze constant ziek, zwak, misselijk was liep Bern zijn benen uit zijn lijf voor haar.
Ze lijkt zich nu fitter te voelen, en ineens voldoet hij niet meer.
Ze verschillen te veel van mening en dat gaat steeds meer botsen nu ze elkaar beter leren kennen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:06 schreef mootie het volgende:
Ik vind het niet prettig, toen ze constant ziek, zwak, misselijk was liep Bern zijn benen uit zijn lijf voor haar.
Omdat ie zich lullig gedraagt .. hij vult alles maar in in z'n hoofd.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:06 schreef mootie het volgende:
Tja ze komt van het UWV ..wat wil je.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:11 schreef mootie het volgende:
Ik vind het een kil meisje. Kan er niks aan doen.
Hij probeert haar wat aan te praten, wat volgens mij niet klopt, die kamer 3, nou dat geroddel moet je met een korrel zout nemen en als Bern zo intelligent is als hij wil doen geloven, zou hij beter moeten wetenquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:11 schreef Silves het volgende:
Arrogante verschijning , hij doet haar geloven, dat iedereen over haar roddeld,
Die uitstraling heeft ze ook wel.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:11 schreef mootie het volgende:
Het boeit haar geen flikker hoe hij zich voelt. Leuke vriendinquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:11 schreef mootie het volgende:
Als het zo zou zijn, dan moet bern haar in bescherming nemen en zijn bek open trekken op kamer 3...nee hij spreekt dus mee met alle leugens..quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij probeert haar wat aan te praten, wat volgens mij niet klopt, die kamer 3, nou dat geroddel moet je met een korrel zout nemen en als Bern zo intelligent is als hij wil doen geloven, zou hij beter moeten weten
Ken het gevoelquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:15 schreef Dotteke het volgende:
JW blijft maar klagen en klagen en klagen, hij is niet boos maar gefrustreerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |