Of Bern op kantoor roept: wat is je probleem? Spreek je uitquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:18 schreef Silves het volgende:
Het zou nu een stunt zijn als jef nu vraagt Sas zou je ff op kantoor willen komen..prive graag![]()
En gewoon een glas wijn inschenken voor bern en hemzelf....quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of Bern op kantoor roept: wat is je probleem? Spreek je uit
Vrijwillige exit mssn.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Probeert Bern haar nu 'n depressie aan te praten, wat is nu zijn doel?
Bern stond gisteravond voor lul toen dronken Sasha hem uit stond te lachen waar iedereen bij was.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bern jaloers dat anderen meer krijgen dan hij
Sasha zat 1,5 uur alleen met Jeff op kantoor
Sasha heeft wij gedronken en mssn wat te veel , so what?
Bern is bang? Waarvoor?
Bern jaloers dat Sasha het leuk had met Jeff en hij daar geen onderdeel van kon zijn
Iemand aanvulling???
Niet alleen zij lichte hdm uitquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:26 schreef engine het volgende:
[..]
Bern stond gisteravond voor lul toen dronken Sasha hem uit stond te lachen waar iedereen bij was.
Was niet dronken, gewoon plezier had ze...en ruppie had een leuk liedje gemaakt..daar lachten iedereen om.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:26 schreef engine het volgende:
[..]
Bern stond gisteravond voor lul toen dronken Sasha hem uit stond te lachen waar iedereen bij was.
Ja erg he, die zit weer maanden in de hangstoel met hem...geen contact met haar medebewoners..geen plezier, en depri samen met haar egotripper.quote:Op vrijdag 2 december 2022 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo Bern heeft het voor elkaar, Sasha een schuldgevoel aanpraten. Ze zit te huilen, voelt zich sad.
Ik heb wel weer genoeg gezien. Manipuleren kan op veel verschillende manieren, dit is er ook 1
tja, hij wil haar met niemand delen. Maar vind Sasha ook een aparte. Raar stel zal ik maar zeggen. Ze hebben niets, zijn maatjes, maar.... Ik wil het niet eens begrijpenquote:Op vrijdag 2 december 2022 14:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja erg he, die zit weer maanden in de hangstoel met hem...geen contact met haar medebewoners..geen plezier, en depri samen met haar egotripper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |