Staat op 1 in de tussenstand !quote:
ja minst populairequote:
quote:
Alsof de FEBO het risico gaat nemen door een balletje te laten trekkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:54 schreef greysbones het volgende:
Wanda vind het oneerlijk als de plankchallenge een eliminatieopdracht wordt(dat dmv een bal trekken iemand wordt gekozen)
Mooi! Ken ze naar huis, dit hele ding is een spelquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:04 schreef greysbones het volgende:
Wanda wil niet dat er mensen in haar buurt staan als ze een spelletje aan het doen is
Mag ze lekker helemaal alleen een spelletje gaan spelen en dan beloven we dat haar allemaal niet zullen storenquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:05 schreef greysbones het volgende:
Wanda wil gewoon niet gestoord worden als ze een spelletje speelt
dichte balletjes, en dan kan de febo gewoon heel vaak 1 naam erin doen....quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alsof de FEBO het risico gaat nemen door een balletje te laten trekken
In dat geval heb ik niets gezegd en vind ik het een prima planquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:06 schreef Verida het volgende:
[..]
dichte balletjes, en dan kan de febo gewoon heel vaak 1 naam erin doen....
Ze zullen heus niet ook de andere ballen open gaan maken
Woehoequote:
Ja zucht...quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:14 schreef HappyCharly het volgende:
Esther blijft maar bezig... maar verder is ze er klaar mee hoor
huh?quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:14 schreef pingu66 het volgende:
Pff weer zuiger Esther die zich binnen slijmt bij Babbel en Wendy. ( Esther wil Babbel wegstemmen)
Dat terecht is discutabel. Wat die er allemaal uitgooit en dan ook nog de kinderen van iemand erbij halen. Ze is vrij walgelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:13 schreef engine het volgende:
[..]
Woehoe
Maar het boeit geen ene flikker. In de loods is ze terecht populair.
Een onverwachte huiszoeking zou wel leuk zijn want nee heb je en ja kun je krijgenquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:12 schreef juul. het volgende:
Maddy is vanaf 9 uur vanochtend aan het kaarten of een spelletje te spelen
quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een onverwachte huiszoeking zou wel leuk zijn want nee heb je en ja kun je krijgen
Zelfs al zou je niks vinden heb je er wat aan want dan weet je dat het ergens in de loods is verstopt maar dus niet privaatquote:
Mensen psychisch kapot maken is pas echt walgelijk. Maar sinds Jeff heilig verklaard is negeren we dat soort uitspraken gewoon.quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat terecht is discutabel. Wat die er allemaal uitgooit en dan ook nog de kinderen van iemand erbij halen. Ze is vrij walgelijk.
En tevens onzin want het gaat over jouw mening buiten de loods. Daar ligt ze best goed...zoals ik zei in mijn post.quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat terecht is discutabel. Wat die er allemaal uitgooit en dan ook nog de kinderen van iemand erbij halen. Ze is vrij walgelijk.
Babette of Sashaquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh?
Esther wil Sasha wegstemmen
en anders Kim
met Babettequote:
Ik vind veel mensen idd vervelend, maar Wanda steekt er bovenuit. Spreekt zo vaak naar over anderen en stookt daarmee anderen ook met haar eigen voorkeuren.quote:
En als dan iemand iets durft tee zeggen..quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind veel mensen idd vervelend, maar Wanda steekt er bovenuit. Spreekt zo vaak naar over anderen en stookt daarmee anderen ook met haar eigen voorkeuren.
ik zap vaak weg als ze weer gaat kakelen, want het is 80% Wanda en 20% overige deelenemers als ze er al tussen komen.
Laat ze dat lekker weer bij Ivar gaan doen. Ze gaat niet winnen en heeft hier geen meerwaarde. DAAAG Wanda
Dat is jouw mening en die is niet relevant in de loods. Wanda heeft het prima naar haar zin daar en gaat vrijwillig nergens heenquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind veel mensen idd vervelend, maar Wanda steekt er bovenuit. Spreekt zo vaak naar over anderen en stookt daarmee anderen ook met haar eigen voorkeuren.
ik zap vaak weg als ze weer gaat kakelen, want het is 80% Wanda en 20% overige deelenemers als ze er al tussen komen.
Laat ze dat lekker weer bij Ivar gaan doen. Ze gaat niet winnen en heeft hier geen meerwaarde. DAAAG Wanda
Hey Marioquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En als dan iemand iets durft tee zeggen..
Wanda : "Oh ja nee zo bedoel ik het niet kakel kakel kakel kakel kakel kakel kakel kakel... "
Zo lult ze zich overal onderuit. Ze is vast lief en leuk in het echt, maar iemand waar ik echt niets mee heb.
Sorry dat ik mijn mening geef. Ga daar ook lekker over mopperen. Er reageert al bijna niemand meer dus het is een aflopende zaak. Ik ben er weg van.quote:
he ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sorry dat ik mijn mening geef. Ga daar ook lekker over mopperen. Er reageert al bijna niemand meer dus het is een aflopende zaak. Ik ben er weg van.
Hij zit ook niet in de loods, hij zit in de COS, en die zit vol met (verschillende) meningenquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en die is niet relevant in de loods.
je mag gewoon je mening gevenquote:
Howdoequote:Op vrijdag 25 november 2022 23:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sorry dat ik mijn mening geef. Ga daar ook lekker over mopperen. Er reageert al bijna niemand meer dus het is een aflopende zaak. Ik ben er weg van.
Heb ik gezegd van niet danquote:
zo komt het wel over jaquote:
Niet mijn probleem.quote:
en lekker over op houden weer. Vind het zelf altijd zo sneu om dit soort onzin discussies terug te lezen als je later even bij wil lezenquote:
Moet dit grappig zijn ?quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:33 schreef greysbones het volgende:
Matin
Leila je mag er bij komen staan
maar alsjeblieft niks zeggen
we hebben net .. ook al weg gestuurd
maar alsjeblieft niks zeggen
ik hoek je
maar niks zeggen
Welk spelletje is dat?quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:43 schreef greysbones het volgende:
de mannen hebben het gezellig met een spelletje
ze doet meequote:Op vrijdag 25 november 2022 23:43 schreef D. het volgende:
Maddy heeft weer aansluiting gevonden zie ik
Is dat dagelijkse 24 uur aanvragen nog steeds gaande?
ik heb geen ideequote:
Ik vind meer dat Jeff (degene die het moet aanvragen) niet aan die onzin mee moet werkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doet mee
daar heb je het wel redelijk mee gehad
als ze dagelijks haar 24 uur aanvraagt
dan zal de FEBO dat toch zoveel mogelijk van de stream houden
die heeft geen keusquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind meer dat Jeff (degene die het moet aanvragen) niet aan die onzin mee moet werken
quote:
Nooit van gehoordquote:Keezen is een Oud-Hollands bordspel voor minimaal 2 tot maximaal 8 personen
mens erger je niet maar dan met kaartenquote:
Dan moet de regie daar niet aan meewerkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft geen keus
als iemand dat wil moet hij het mailtje versturen
mail je even naar de FEBOquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet de regie daar niet aan meewerken
Daar gaat de Febo natuurlijk nooit mee akkoord. Is weer een of ander verhaallijntje geweest. Ze heeft een gesprek gehad en dat is het dan wel weer.quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze doet mee
daar heb je het wel redelijk mee gehad
als ze dagelijks haar 24 uur aanvraagt
dan zal de FEBO dat toch zoveel mogelijk van de stream houden
Tja ik keez ook liever in de slaapkamerquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Met keezen denk ik aan een werkwoord 😉
Gisteren leek het alsof ze gevraagd had om het dagelijks te doen ... aanvragen en dan eind van de dag in te trekken ... Daar zou ik niet aan meewerken ... Gewoon elke dag persoonlijk aanvragen en cancellen lijkt me ...quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft geen keus
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja ik keez ook liever in de slaapkamer
volg je het nog een beetje?quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe later op de avond, hoe schoner volk luidt het spreekwoord
Jeff heeft ook een poos in kamer 5 gezeten vandaagquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Gisteren leek het alsof ze gevraagd had om het dagelijks te doen ... aanvragen en dan eind van de dag in te trekken ... Daar zou ik niet aan meewerken ... Gewoon elke dag persoonlijk aanvragen en cancellen lijkt me ...
wisselendquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Probeer het wel. En jij? Hoe vind je het tot zover?
Om de lunch te missen en 10K verliezenquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff heeft ook een poos in kamer 5 gezeten vandaag
geen idee waarom
kan er mee te maken hebben
bijzonder dat hij de schuld krijgtquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Om de lunch te missen en 10K verliezen
Ja zo zijn ze ... roest m aan zn reet lijkt mequote:Op vrijdag 25 november 2022 23:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijzonder dat hij de schuld krijgt
Nog maar 5 dagen geleden kondigde Jeffrey aan om Mirthe psychisch kapot te maken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:24 schreef engine het volgende:
[..]
Mensen psychisch kapot maken is pas echt walgelijk. Maar sinds Jeff heilig verklaard is negeren we dat soort uitspraken gewoon.
Ja, soms is het saai, maar ja, in het echte leven is het ook vaak saai. Misschien morgen weer wat vuurwerk Greysie.quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
wisselend
zoals vanavond is het eigenlijk dodelijk saai
Ja dat weet ik wel zeker. En niet alleen Jeff is aangesproken op zijn uitspraken denk ik.quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:02 schreef Harry het volgende:
[..]
Nog maar 5 dagen geleden kondigde Jeffrey aan om Mirthe psychisch kapot te maken.
Ik denk zomaar dat Jeffrey door Kamer 5 in heeft moeten binden daarover, want vervolgens niets meer daarvan vernomen.
Kijk je überhaupt?quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, soms is het saai, maar ja, in het echte leven is het ook vaak saai. Misschien morgen weer wat vuurwerk Greysie.
Precies, Talpa kan niet nog meer incidenten met grensoverschrijdend gedrag gebruiken.quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel zeker. En niet alleen Jeff is aangesproken op zijn uitspraken denk ik.
Krijg je geen gele kaart voor maar het is wel duidelijk dat de regie daar niet op zit te wachten.
Te weinig. Vind het ook niet zo boeiend maar wellicht komt dat nog. En jij? Wat vind jij tot dusver?quote:
Dat mijn mening niet zo gewaardeerd wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Te weinig. Vind het ook niet zo boeiend maar wellicht komt dat nog. En jij? Wat vind jij tot dusver?
Ben ik nou de enige die hier de kriebels van krijgt. Heb het idee dat dit voor Bern ook 1 grote musical is met zn jounnnnquote:
Daaaaag sfeersponsquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:43 schreef engine het volgende:
Werkelijk wat een onzin. Maar goed, dan ben ik ook weg.
Ben ik weerquote:
lootjes werden al gewisseld i.v.m. vetesquote:Op zaterdag 26 november 2022 00:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik kijk deze week steeds minder. Geen spellen. De nadruk ligt op het slechte gedrag van de bewoners. Het is op de streams enkel nog negatieve praat over elkaar. En dan vast met sinterklaasavond weer even nep leuk doen met elkaar.
Wat als hij weigert of vergeet? Hij is de baas nuquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft geen keus
Ieder setje z'n gebrekjequote:Op zaterdag 26 november 2022 00:20 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die hier de kriebels van krijgt. Heb het idee dat dit voor Bern ook 1 grote musical is met zn jounnnn
Ze helpen het zelf om zeep door geen eliminatie te doen. Mensen zijn veel te zeker van hun plek daar.quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:23 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik kijk deze week steeds minder. Geen spellen. De nadruk ligt op het slechte gedrag van de bewoners. Het is op de streams enkel nog negatieve praat over elkaar. En dan vast met sinterklaasavond weer even nep leuk doen met elkaar.
Eliminaties zijn het probleem niet eens want als je januari start met 25 mensen dan kun je er nog steeds twee per maand doenquote:Op zaterdag 26 november 2022 00:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ze helpen het zelf om zeep door geen eliminatie te doen. Mensen zijn veel te zeker van hun plek daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |