Dat laatste heb je helemaal gelijk in vind ik.quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mijn mening niet zo gewaardeerd wordt.
Verder vind ik het een leuk programma. Ze moeten meer eliminaties doen maar dit is echt leuker dan big brother. Zoveel mensen nog en we zijn al een paar maanden bezig. Het kan nog alle kanten op.
Dat denk ik ook dat de eliminaties bewust worden uitgesteld. Dat gedeelte komt goed.quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eliminaties zijn het probleem niet eens want als je januari start met 25 mensen dan kun je er nog steeds twee per maand doen
Bern is bang dat Sasha te veel met Jeffrey om zal gaan dus gooit hij al zijn charme in de strijd wat wellicht een averechts effect gaat veroorzaken. (Dat zou het bij mij zijn.)quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Bern lijkt gay en nepverliefd als je t mij vraagt hahaha
Moet zeggen dat als ze op de stream zijn ik meteen alweer pleite ben zo saaiquote:Op zaterdag 26 november 2022 00:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hoorde in de aflevering vanavond dat hij bi is.quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Bern is bang dat Sasha te veel met Jeffrey om zal gaan dus gooit hij al zijn charme in de strijd wat wellicht een averechts effect gaat veroorzaken. (Dat zou het bij mij zijn.)
Nou dan kan ik je verzekeren dat dat niet zo is. Bern is verliefd op een meid die hem amper liefde geeft. Knap dat hij het zo lang volhoudt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik heb dat met jou als je iets post in dit forum....zoooo saai.quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet zeggen dat als ze op de stream zijn ik meteen alweer pleite ben zo saai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf het begin al komt het op mij over als een slimme tactiek van bern om met Sasha te gaan en idd ook omgekeerd slim van mevrouwquote:Op zaterdag 26 november 2022 00:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Bern is bang dat Sasha te veel met Jeffrey om zal gaan dus gooit hij al zijn charme in de strijd wat wellicht een averechts effect gaat veroorzaken. (Dat zou het bij mij zijn.)
Ja zo saai namaak tijd volmakerigquote:Op zaterdag 26 november 2022 00:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet zeggen dat als ze op de stream zijn ik meteen alweer pleite ben zo saai
quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:33 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik heb dat met jou als je iets post in dit forum....zoooo saai.Je mag er gewoon voor uitkomen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Wanda zei dat Bern ook op mannen viel jaquote:Op zaterdag 26 november 2022 00:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoorde in de aflevering vanavond dat hij bi is.
Of andersom. Ik denk een tactiek van allebei.quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vanaf het begin al komt het op mij over als een slimme tactiek van bern om met Sasha te gaan
Wat maakt dat uit dan? Geloof dat Sasha dan ook in zijn smaak zou vallen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoorde in de aflevering vanavond dat hij bi is.
Lijkt me toch belangrijk om te weten.quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:38 schreef engine het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit dan? Geloof dat Sasha dan ook in zijn smaak zou vallen.
Want Rupert is de betere homo?quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:38 schreef Poesjuh het volgende:
Met alle respect maar hij komt over als sportieve homo die een rol speelt. Dan liever nog slang Rupert kwa emoties, bern lijkt n robot
Waarom wil je dat graag weten?quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me toch belangrijk om te weten.
Als je zelf hetero bent, lijkt het mij niet fijn een partner te hebben die Bi is, maar dat is persoonlijk denk ik. Kan niet uitleggen waarom, gewoon gevoelquote:Op zaterdag 26 november 2022 00:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt me toch belangrijk om te weten.
Moraima en rup staan nog cake te bakkenquote:Op zaterdag 26 november 2022 00:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo weer bijgelezen na het voetbal kijken. Waarom slaapstreams als we op de achtergrond mensen horen lachen die nog wakker zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |