Zelfs al zou je niks vinden heb je er wat aan want dan weet je dat het ergens in de loods is verstopt maar dus niet privaatquote:
Mensen psychisch kapot maken is pas echt walgelijk. Maar sinds Jeff heilig verklaard is negeren we dat soort uitspraken gewoon.quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat terecht is discutabel. Wat die er allemaal uitgooit en dan ook nog de kinderen van iemand erbij halen. Ze is vrij walgelijk.
En tevens onzin want het gaat over jouw mening buiten de loods. Daar ligt ze best goed...zoals ik zei in mijn post.quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat terecht is discutabel. Wat die er allemaal uitgooit en dan ook nog de kinderen van iemand erbij halen. Ze is vrij walgelijk.
Babette of Sashaquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh?
Esther wil Sasha wegstemmen
en anders Kim
met Babettequote:
Ik vind veel mensen idd vervelend, maar Wanda steekt er bovenuit. Spreekt zo vaak naar over anderen en stookt daarmee anderen ook met haar eigen voorkeuren.quote:
En als dan iemand iets durft tee zeggen..quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind veel mensen idd vervelend, maar Wanda steekt er bovenuit. Spreekt zo vaak naar over anderen en stookt daarmee anderen ook met haar eigen voorkeuren.
ik zap vaak weg als ze weer gaat kakelen, want het is 80% Wanda en 20% overige deelenemers als ze er al tussen komen.
Laat ze dat lekker weer bij Ivar gaan doen. Ze gaat niet winnen en heeft hier geen meerwaarde. DAAAG Wanda
Dat is jouw mening en die is niet relevant in de loods. Wanda heeft het prima naar haar zin daar en gaat vrijwillig nergens heenquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:30 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik vind veel mensen idd vervelend, maar Wanda steekt er bovenuit. Spreekt zo vaak naar over anderen en stookt daarmee anderen ook met haar eigen voorkeuren.
ik zap vaak weg als ze weer gaat kakelen, want het is 80% Wanda en 20% overige deelenemers als ze er al tussen komen.
Laat ze dat lekker weer bij Ivar gaan doen. Ze gaat niet winnen en heeft hier geen meerwaarde. DAAAG Wanda
Hey Marioquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:36 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En als dan iemand iets durft tee zeggen..
Wanda : "Oh ja nee zo bedoel ik het niet kakel kakel kakel kakel kakel kakel kakel kakel... "
Zo lult ze zich overal onderuit. Ze is vast lief en leuk in het echt, maar iemand waar ik echt niets mee heb.
Sorry dat ik mijn mening geef. Ga daar ook lekker over mopperen. Er reageert al bijna niemand meer dus het is een aflopende zaak. Ik ben er weg van.quote:
he ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sorry dat ik mijn mening geef. Ga daar ook lekker over mopperen. Er reageert al bijna niemand meer dus het is een aflopende zaak. Ik ben er weg van.
Hij zit ook niet in de loods, hij zit in de COS, en die zit vol met (verschillende) meningenquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en die is niet relevant in de loods.
je mag gewoon je mening gevenquote:
Howdoequote:Op vrijdag 25 november 2022 23:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sorry dat ik mijn mening geef. Ga daar ook lekker over mopperen. Er reageert al bijna niemand meer dus het is een aflopende zaak. Ik ben er weg van.
Heb ik gezegd van niet danquote:
zo komt het wel over jaquote:
Niet mijn probleem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |