*zet kruisje bij NQquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:32 schreef NailQueen het volgende:
Loterij is een nummer van Ronnie Flex.
(Ja triest genoeg weet ik dat)
Heeft hij ook opgetreden met de Toppers?quote:
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 25 november 2022 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft hij ook opgetreden met de Toppers?
Google zegt jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft hij ook opgetreden met de Toppers?
Snelle komt uit Deventer toch?quote:
Weer een kruisjequote:Op vrijdag 25 november 2022 20:38 schreef NailQueen het volgende:
Drank & Drugs was een hit in Duitsland
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:38 schreef NailQueen het volgende:
Drank & Drugs was een hit in Duitsland
jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Daar gaat mijn Ed Sheeran vrije dag
jaquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:44 schreef Koen66 het volgende:
Qua stem hoorde ik er iets van Jeroen vd Boom in
Jeroen kan wel leuk stemmetjes doen. Hij had ooit meerdere rollen in BNN-serie Egolandquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:44 schreef Koen66 het volgende:
Qua stem hoorde ik er iets van Jeroen vd Boom in
Vorige week ook Ajaxquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:48 schreef Mazikeen het volgende:
amsterdam de enige hintgeen fred van leer dus
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Daar gaat mijn Ed Sheeran vrije dag
Elke keer denk ik "ik maak een lijstje" en elke week zit ik van "wie dacht ik ook al weer???"quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:01 schreef Momo het volgende:
Lieke van Lexmond, Monica Geuze welke was deze ook al weer?
Lieke zit in het paard toch?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:01 schreef Momo het volgende:
Lieke van Lexmond, Monica Geuze welke was deze ook al weer?
Vind de pakken dit seizoen sowieso een klasse minderquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:59 schreef NailQueen het volgende:
Flamingo is, samen met de mummie, wel het lelijkste pak van dit jaar.
Nu ik hem hoor neig ik naar gewoon dikquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:10 schreef SiGNe het volgende:
De blauwe draak is zwanger of is gewoon dik
.... de Boer met dochter??quote:
quote:
Die heeft Nederlands elftal nooit gehaaldquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik zat nog te denken aan Nathan Rutjes
Ronnie en Demi hebben een relatie (en een dochtertje).quote:
Partner van bekende is idd vaak genoeg om ook bekend te zijnquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Steeds meer in de spotlights sinds ze met Ronnie gaat.
en eigen rlsquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Partner van bekende is idd vaak genoeg om ook bekend te zijn
Jaquote:
Haar vriend blijkt Jelle te heten, dat past wel bij die ontbijtkoekquote:
Doe mij zo'n pakquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Pakken kunnen ze wel dikker maken, niet dunner
En centimeters lengte verloren hebbenquote:
Niet nodig, lijkt mequote:
quote:
ff quoten hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Als Douwe Bob niet de joker blijkt te zijn, verander ik mijn UI voor één week in Ed Sheeran.
Quote dit voor later als het wel zo isquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Als Douwe Bob niet de joker is, verander ik mijn UI voor één week in Ed Sheeran.
Voor de zekerheid even vastleggen, dezequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Als Douwe Bob niet de joker blijkt te zijn, verander ik mijn UI voor één week in Ed Sheeran.
Mensen van het ESF forum weten hoe groot fan ik hiervan ben.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
I love Ed Sheeranquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Douwe gebruikte ook twee gleuven tegelijkquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Broodrooster kan ik alleen niet plaatsen.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Douwe gebruikte ook twee gleuven tegelijk
Hue huequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
nopequote:
Dat is geen toeval, Frank zou nooit aan zo iets meedoen. Heel ander type mens.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:28 schreef AgnesGru het volgende:
Carlo raadt heeel toevallig de juiste Boer
Henry van Loon kun je doorstrepenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:12 schreef WillemijnB het volgende:
Jeeeej, daar zijn we weer!!![]()
![]()
Mijn vermoedens tot nu toe:
Pinguïn: ?
Tijger: Alex Klaassen
Flamingo: ?
Zeemeermin: Loïza Lamers
Joker: Henry van Loon of Douwe Bob
Kikker: Wolter Kroes
Bij: Envy Peru of Judeska
Ridder: Gerard Ekdom
Panda: Birgit Schuurman
Olifant: ?
Paard: Bridget Maasland/Lieke van Lexmond
Die gaan ze echt niet meer uitnodigen. Ook al is het een lievelingetje van Carlo.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:14 schreef AgnesGru het volgende:
Als het maar niet Glennis Krijs is, maar de bij praat wel zonder overdreven Amsterdams accent.
Oké. Heb ik iets gemist dat je dat zo zeker weet?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Henry van Loon kun je doorstrepen
Of is Leona Philippo, die heeft met AJ samengewerkt.quote:
Die is toch wel een beetje vergaande glorie?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of is Leona Philippo, die heeft met AJ samengewerkt.
Dat welquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die is toch wel een beetje vergaande glorie?
Het is gewoon overduidelijkquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:19 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Oké. Heb ik iets gemist dat je dat zo zeker weet?
Johan Derksen in the masked singerquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Zou de mannen van VI hier aan meedoen?
Dat zou wel een stunt zijnquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Johan Derksen in the masked singer![]()
Wilfred zegt daar genee tegenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Zou de mannen van VI hier aan meedoen?
Kim Lian woont gewoonlijk in Zweden, dat lijkt me logistiek onhandiger voor een programma als dit.quote:
Iets zegt me dat die afleveringen vrij kort op elkaar worden opgenomenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kim Lian woont gewoonlijk in Zweden, dat lijkt me logistiek onhandiger voor een programma als dit.
Ze hebben ook wel weer tijd nodig om nummers te oefenen inclusief danspasjes en act.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die afleveringen vrij kort op elkaar worden opgenomen
Past wel Ferry Doedens vermoedenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:59 schreef Koen66 het volgende:
Die olifant ziet er uit alsof ie een paar pilletjes teveel op heeft
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Past wel Ferry Doedens vermoeden
Totaal andere Engelse uitspraak heeft die als die zingt.quote:
Dat dus. En dat irritante vriendinnetje van hemquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die is ook bekend om het bekend zijn
Die doet tenminste nog watquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat dus. En dat irritante vriendinnetje van hem
Deze bijnaam vind ik zooo topquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:14 schreef AgnesGru het volgende:
Als het maar niet Glennis Krijs is, maar de bij praat wel zonder overdreven Amsterdams accent.
TMF en MTV nog muziekclips uitzendenquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:30 schreef Cirilico het volgende:
Die goeie ouwe tijd van zingende Soapies.
Denk ik ookquote:
MTV bestaat nog wel maar zelfs geen idee op welk kanaalquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
TMF en MTV nog muziekclips uitzenden
Britt zou wel erg makkelijk zijn met dat paardquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:32 schreef SiGNe het volgende:
Britt Dekker zou het allang ergens in de media verklapt hebben
Zij heeft ook een herkenbare stem.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:32 schreef SiGNe het volgende:
Britt Dekker zou het allang ergens in de media verklapt hebben
Dan Aukje.. Lieke heeft een andere stem volgens mijquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:33 schreef Cirilico het volgende:
Lieke of Aukje. IN ieder geval Charlie uit GTST. :p
Chantal Janzen kan beter zingenquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Chantal Janzen vanwege Rotterdam Ahoy en verwijzing naar het ESF
Ja klinkt best als Aukje.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan Aukje.. Lieke heeft een andere stem volgens mij
Dat is al de flamingoquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:40 schreef AgnesGru het volgende:
Zou het paard Monica Geuze kunnen zijn?
Oh jaquote:
Die zat een paar maanden terug ook bij het programma Goud maar foutquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:53 schreef Cirilico het volgende:
Is Wolter Kroes niet kort dan?
Voor de liefhebbers een zingende Aukje in de GTST-gelegenheidsband Good Times.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Kikker valt dus af. Die is overduidelijk.
Dit ja.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:56 schreef SiGNe het volgende:
Grr.. kikker door terwijl iedereen eigenlijk al weet wie het is
Dan staat ze al op speeddial.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die zat een paar maanden terug ook bij het programma Goud maar fout
Krekelsquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Wie op het forum had dit goed geraden?
Bij nader inzien...quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:05 schreef NailQueen het volgende:
The Masked Singer heeft geen geheimen voor FOK
Half.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:00 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:12 schreef WillemijnB het volgende:
Jeeeej, daar zijn we weer!!![]()
![]()
Mijn vermoedens tot nu toe:
Pinguïn: ?
Tijger: Alex Klaassen
Flamingo: ?
Zeemeermin: Loïza Lamers
Joker: Henry van Loon of Douwe Bob
Kikker: Wolter Kroes
Bij: Envy Peru of Judeska
Ridder: Gerard Ekdom
Panda: Birgit Schuurman
Olifant: ?
Paard: Bridget Maasland/Lieke van Lexmond
Dan moet Fabienne de Vries ook nog langskomen, die zat overigens ook al in het programma Goud maar fout.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:05 schreef Cirilico het volgende:
Owja de VJ's deden net als de soapies aan gelegenheidsbands.
Help me even, Miljuschka, Bridget en ...?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:06 schreef Cirilico het volgende:
Dat zijn trouwens al drie TMF VJ's dit seizoen.
Renate net. Met als hint 'fabriek' vanwege The Music Factory.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:08 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Help me even, Miljuschka, Bridget en ...?
Die robotquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:08 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Help me even, Miljuschka, Bridget en ...?
Oh ja, duh.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:09 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Renate net. Met als hint 'fabriek' vanwege The Music Factory.
Keuzes zat. Ik zou Katja Schuurman ook wel gaaf vinden. Vooral nu haar zus er ook al in zit. Babette van Veen was al geweest dacht ik vorig jaar toch?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan moet Fabienne de Vries ook nog langskomen, die zat overigens ook al in het programma Goud maar fout.
Katja heeft wel een heel bekende stem, denk niet dat ik die stem dit seizoen gehoord heb.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:27 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Keuzes zat. Ik zou Katja Schuurman ook wel gaaf vinden. Vooral nu haar zus er ook al in zit. Babette van Veen was al geweest dacht ik vorig jaar toch?
Zag op Twitter regelmatig de naam Everon (Bing van GTST) voorbijkomen. Zou goed kunnen dat hij het is.quote:Op zaterdag 3 december 2022 09:40 schreef GereDathan het volgende:
Kikker en Ridder overduidelijk.
Olifant is niet Ferry Doedens, zoveel is ook duidelijk geworden. Maar wie is het dan wel? Lastige!
Goede om in de gaten te houden een volgende keer, geen zin om filmpjes met optreden te gaan opzoeken nuquote:Op zaterdag 3 december 2022 09:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zag op Twitter regelmatig de naam Everon (Bing van GTST) voorbijkomen. Zou goed kunnen dat hij het is.
Zware drinker @Zipportalquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
Wolter mag trouwens inderdaad vaker Engels zingen. Fantastische stem
Wel sympathieke gast in elk geval!quote:
Ik hoorde het gewoon zo duidelijk in de eerste ronde en ik herinnerde me the magnificent four.quote:
Mijn man zei het, mij leek dat onzin omdat ik het paard te ingetogen vond om Bridget te kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:00 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Loiza zat samen met samantha in de finale van de verraders
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:11 schreef NailQueen het volgende:
Tineke Schouten heb ik nooit grappig gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |