Die is toch wel een beetje vergaande glorie?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Of is Leona Philippo, die heeft met AJ samengewerkt.
Dat welquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die is toch wel een beetje vergaande glorie?
Het is gewoon overduidelijkquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:19 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Oké. Heb ik iets gemist dat je dat zo zeker weet?
Johan Derksen in the masked singerquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Zou de mannen van VI hier aan meedoen?
Dat zou wel een stunt zijnquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Johan Derksen in the masked singer![]()
Wilfred zegt daar genee tegenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Zou de mannen van VI hier aan meedoen?
Kim Lian woont gewoonlijk in Zweden, dat lijkt me logistiek onhandiger voor een programma als dit.quote:
Iets zegt me dat die afleveringen vrij kort op elkaar worden opgenomenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kim Lian woont gewoonlijk in Zweden, dat lijkt me logistiek onhandiger voor een programma als dit.
Ze hebben ook wel weer tijd nodig om nummers te oefenen inclusief danspasjes en act.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die afleveringen vrij kort op elkaar worden opgenomen
Past wel Ferry Doedens vermoedenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:59 schreef Koen66 het volgende:
Die olifant ziet er uit alsof ie een paar pilletjes teveel op heeft
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Past wel Ferry Doedens vermoeden
Totaal andere Engelse uitspraak heeft die als die zingt.quote:
Dat dus. En dat irritante vriendinnetje van hemquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die is ook bekend om het bekend zijn
Die doet tenminste nog watquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat dus. En dat irritante vriendinnetje van hem
Deze bijnaam vind ik zooo topquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:14 schreef AgnesGru het volgende:
Als het maar niet Glennis Krijs is, maar de bij praat wel zonder overdreven Amsterdams accent.
TMF en MTV nog muziekclips uitzendenquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:30 schreef Cirilico het volgende:
Die goeie ouwe tijd van zingende Soapies.
Denk ik ookquote:
MTV bestaat nog wel maar zelfs geen idee op welk kanaalquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
TMF en MTV nog muziekclips uitzenden
Britt zou wel erg makkelijk zijn met dat paardquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:32 schreef SiGNe het volgende:
Britt Dekker zou het allang ergens in de media verklapt hebben
Zij heeft ook een herkenbare stem.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:32 schreef SiGNe het volgende:
Britt Dekker zou het allang ergens in de media verklapt hebben
Dan Aukje.. Lieke heeft een andere stem volgens mijquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:33 schreef Cirilico het volgende:
Lieke of Aukje. IN ieder geval Charlie uit GTST. :p
Chantal Janzen kan beter zingenquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Chantal Janzen vanwege Rotterdam Ahoy en verwijzing naar het ESF
Ja klinkt best als Aukje.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan Aukje.. Lieke heeft een andere stem volgens mij
Dat is al de flamingoquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:40 schreef AgnesGru het volgende:
Zou het paard Monica Geuze kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |