Oh jaquote:
Die zat een paar maanden terug ook bij het programma Goud maar foutquote:Op vrijdag 2 december 2022 21:53 schreef Cirilico het volgende:
Is Wolter Kroes niet kort dan?
Voor de liefhebbers een zingende Aukje in de GTST-gelegenheidsband Good Times.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Kikker valt dus af. Die is overduidelijk.
Dit ja.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:56 schreef SiGNe het volgende:
Grr.. kikker door terwijl iedereen eigenlijk al weet wie het is
Dan staat ze al op speeddial.quote:Op vrijdag 2 december 2022 21:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die zat een paar maanden terug ook bij het programma Goud maar fout
Krekelsquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Wie op het forum had dit goed geraden?
Bij nader inzien...quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:05 schreef NailQueen het volgende:
The Masked Singer heeft geen geheimen voor FOK
Half.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:00 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:12 schreef WillemijnB het volgende:
Jeeeej, daar zijn we weer!!![]()
![]()
Mijn vermoedens tot nu toe:
Pinguïn: ?
Tijger: Alex Klaassen
Flamingo: ?
Zeemeermin: Loïza Lamers
Joker: Henry van Loon of Douwe Bob
Kikker: Wolter Kroes
Bij: Envy Peru of Judeska
Ridder: Gerard Ekdom
Panda: Birgit Schuurman
Olifant: ?
Paard: Bridget Maasland/Lieke van Lexmond
Dan moet Fabienne de Vries ook nog langskomen, die zat overigens ook al in het programma Goud maar fout.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:05 schreef Cirilico het volgende:
Owja de VJ's deden net als de soapies aan gelegenheidsbands.
Help me even, Miljuschka, Bridget en ...?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:06 schreef Cirilico het volgende:
Dat zijn trouwens al drie TMF VJ's dit seizoen.
Renate net. Met als hint 'fabriek' vanwege The Music Factory.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:08 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Help me even, Miljuschka, Bridget en ...?
Die robotquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:08 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Help me even, Miljuschka, Bridget en ...?
Oh ja, duh.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:09 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Renate net. Met als hint 'fabriek' vanwege The Music Factory.
Keuzes zat. Ik zou Katja Schuurman ook wel gaaf vinden. Vooral nu haar zus er ook al in zit. Babette van Veen was al geweest dacht ik vorig jaar toch?quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan moet Fabienne de Vries ook nog langskomen, die zat overigens ook al in het programma Goud maar fout.
Katja heeft wel een heel bekende stem, denk niet dat ik die stem dit seizoen gehoord heb.quote:Op vrijdag 2 december 2022 22:27 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Keuzes zat. Ik zou Katja Schuurman ook wel gaaf vinden. Vooral nu haar zus er ook al in zit. Babette van Veen was al geweest dacht ik vorig jaar toch?
Zag op Twitter regelmatig de naam Everon (Bing van GTST) voorbijkomen. Zou goed kunnen dat hij het is.quote:Op zaterdag 3 december 2022 09:40 schreef GereDathan het volgende:
Kikker en Ridder overduidelijk.
Olifant is niet Ferry Doedens, zoveel is ook duidelijk geworden. Maar wie is het dan wel? Lastige!
Goede om in de gaten te houden een volgende keer, geen zin om filmpjes met optreden te gaan opzoeken nuquote:Op zaterdag 3 december 2022 09:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zag op Twitter regelmatig de naam Everon (Bing van GTST) voorbijkomen. Zou goed kunnen dat hij het is.
Zware drinker @Zipportalquote:Op zaterdag 3 december 2022 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
Wolter mag trouwens inderdaad vaker Engels zingen. Fantastische stem
Wel sympathieke gast in elk geval!quote:
Ik hoorde het gewoon zo duidelijk in de eerste ronde en ik herinnerde me the magnificent four.quote:
Mijn man zei het, mij leek dat onzin omdat ik het paard te ingetogen vond om Bridget te kunnen zijnquote:Op vrijdag 2 december 2022 22:00 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Loiza zat samen met samantha in de finale van de verraders
quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:11 schreef NailQueen het volgende:
Tineke Schouten heb ik nooit grappig gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |