Doe mij zo'n pakquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Pakken kunnen ze wel dikker maken, niet dunner
En centimeters lengte verloren hebbenquote:
Niet nodig, lijkt mequote:
quote:
ff quoten hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Als Douwe Bob niet de joker blijkt te zijn, verander ik mijn UI voor één week in Ed Sheeran.
Quote dit voor later als het wel zo isquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Als Douwe Bob niet de joker is, verander ik mijn UI voor één week in Ed Sheeran.
Voor de zekerheid even vastleggen, dezequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Als Douwe Bob niet de joker blijkt te zijn, verander ik mijn UI voor één week in Ed Sheeran.
Mensen van het ESF forum weten hoe groot fan ik hiervan ben.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
I love Ed Sheeranquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |