Ja maar die laatste Nations League wedstrijden waren niet zó bagger als ditquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frenkie en Memphis zijn onze belangrijkste spelers. Die blinken vooral uit tegen Levante.
België, Polen en Wales kunnen er ook niet zo veel vanquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar die laatste Nations League wedstrijden waren niet zó bagger als dit
Klopt. Waarbij ze vooral in de laatste minuten de tegenstander nog naar de keel vlogen en vaak scoorden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar die laatste Nations League wedstrijden waren niet zó bagger als dit
Wel het moment om Frimpong en Simons te laten debuteren.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit was wel echt compleet door de ondergrens heen. Tegen Qatar maar even wat andere spelers een kans geven. Laat Louis het maar zo neerzetten (aannemend dat hij sowieso vasthoudt aan 5-3-2):
Bijlow
Frimpong - Timber (toch dan maar) - Van Dijk - Aké - Malacia
Frenkie - Berghius
Simons
Gakpo - Depay
Dit gaat hij niet natuurlijk, maar toch
Om je kapot te schamen.quote:
1.69quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om je kapot te schamen.
Wat was die van Ecuador?
Louis zal het daar wel niet mee eens zijn.quote:
Dit is volgens mij ook de beste opstelling die je met de beschikbare spelers kunt maken. Evt. Blind ipv Malacia, die is beter aan de bal. Opzouten met de 'balans' op het middenveld, gewoon je beste spelers opstellen. Wat heb je nou aan die gasten die alleen maar achter de bal aanrennen en overal te laat komen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit was wel echt compleet door de ondergrens heen. Tegen Qatar maar even wat andere spelers een kans geven. Laat Louis het maar zo neerzetten (aannemend dat hij sowieso vasthoudt aan 5-3-2):
BijlowW
Frimpong - Timber (toch dan maar) - Van Dijk - Aké - Malacia
Frenkie - Berghius
Simons
Gakpo - Depay
Dit gaat hij niet natuurlijk, maar toch
We mogen inderdaad niet klagen dat Ecuador het liet lopen tegen Qatar.quote:Op zondag 20 november 2022 18:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom Ecuador nu inhoudt. Als Nederland alles wint (haha) en Qatar alles verliest is de kans groot dat het op doelsaldo beslist gaat worden in deze poule.
Als je Louis hoort dat ze vooral zuinig aan de bal moeten zijn. Dan gaat het helaas niet veel anders worden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is volgens mij ook de beste opstelling die je met de beschikbare spelers kunt maken. Evt. Blind ipv Malacia, die is beter aan de bal. Opzouten met de 'balans' op het middenveld, gewoon je beste spelers opstellen. Wat heb je nou aan die gasten die alleen maar achter de bal aanrennen en overal te laat komen.
Al die coaches hebben dat, volgens mij krijgen ze dat te horen op de trainerscursus. Er moet altijd iemand bij om de balans te bewaken. Dat is dan vaak iemand die helemaal niet kan voetballen. In dit geval Klaassen. En dan ook nog Koopmeiners ipv Berghuis, want die kan een beetje ballen afpakken. Alsof Berghuis dat niet kan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je Louis hoort dat ze vooral zuinig aan de bal moeten zijn. Dan gaat het helaas niet veel anders worden.
Louis heeft blijkbaar advies ingewonnen bij Frons/Drank.
Ik vind Blind vooralsnog toch nog wel vrij matig aan de bal en verdedigend is het een constant risico, dan liever Malacia die ook matig is aan de bal, maar in ieder geval wel kan verdedigen en wat meer pit brengt in je spelquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is volgens mij ook de beste opstelling die je met de beschikbare spelers kunt maken. Evt. Blind ipv Malacia, die is beter aan de bal. Opzouten met de 'balans' op het middenveld, gewoon je beste spelers opstellen. Wat heb je nou aan die gasten die alleen maar achter de bal aanrennen en overal te laat komen.
Op papier wel.quote:
Een stukje kan nog wel, maar liever geen twee want de zweep is nog niet droog.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
We hebben (weer) kaasfondue vandaag, ik ga geen brood erin laten vallen
Ja, je zou zeggen: waarom niet, slechter kan het niet. Maar zoals je ook al zei, dit gaat niet gebeuren. Zeker met vadertje Blind als assistent.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik vind Blind vooralsnog toch nog wel vrij matig aan de bal en verdedigend is het een constant risico, dan liever Malacia die ook matig is aan de bal, maar in ieder geval wel kan verdedigen en wat meer pit brengt in je spel
Daar ben je wel even zoet meequote:Op vrijdag 25 november 2022 20:05 schreef H_T het volgende:
Ik ben gezwicht en heb de Turtles collectie gekocht13 spellen erin, en natuurlijk ga je dan als eerste het enige spel spelen dat je vroeger thuis had
In principe welquote:
Klopt. In Nederland zie je vooral maar dat krampachtig vasthouden aan heel geduldig opbouwen. Balbezit is heilig. Of het andere uiterste dat er veel te aanvallend wordt gespeeld zonder een goed doordachte spelopvatting (Peter Bosz). Al had Koeman dan nog wel begrepen dat je met Oranje juist heel effectief countervoetbal kon spelen wat bij vlagen verfrissend was.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Al die coaches hebben dat, volgens mij krijgen ze dat te horen op de trainerscursus. Er moet altijd iemand bij om de balans te bewaken. Dat is dan vaak iemand die helemaal niet kan voetballen. In dit geval Klaassen. En dan ook nog Koopmeiners ipv Berghuis, want die kan een beetje ballen afpakken. Alsof Berghuis dat niet kan.
Zeker als die aan de bal weer elke keer terugdraait en de bal breed of terug speelt zoals dit seizoen. Hij kan aanvallend echt heel erg goed zijn, maar dat is maar net hoe zijn pet erbij hangt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik vind Blind vooralsnog toch nog wel vrij matig aan de bal en verdedigend is het een constant risico, dan liever Malacia die ook matig is aan de bal, maar in ieder geval wel kan verdedigen en wat meer pit brengt in je spel
Vroeger een van de spellen heel veel gespeeld in de Arcade versiequote:Op vrijdag 25 november 2022 20:05 schreef H_T het volgende:
Ik ben gezwicht en heb de Turtles collectie gekocht13 spellen erin, en natuurlijk ga je dan als eerste het enige spel spelen dat je vroeger thuis had
Ik had koffie met gevulde speculaasquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:25 schreef NailQueen het volgende:
Mensen. Het is weer tijd voor warme chocomelk
Ik had Turtles II Arcade Game op de Nintendo vroegerquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vroeger een van de spellen heel veel gespeeld in de Arcade versieEn later diezelfde dan op de Sega Mega Drive.
Wil je daar wat pepernoten bij?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had koffie met gevulde speculaas
Slot is echt top. Dat zou de ideale bondscoach zijn. Koeman is meer een motivator dan dat het nou echt een tactisch genie is. Gelukkig neemt hij wel de assistent van Slot mee naar Oranje.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. In Nederland zie je vooral maar dat krampachtig vasthouden aan heel geduldig opbouwen. Balbezit is heilig. Of het andere uiterste dat er veel te aanvallend wordt gespeeld zonder een goed doordachte spelopvatting (Peter Bosz). Al had Koeman dan nog wel begrepen dat je met Oranje juist heel effectief countervoetbal kon spelen wat bij vlagen verfrissend was.
Qua huidige trainers zijn alleen Ten Hag en Slot die het goed begrepen hebben.
Kruid of pepernoten?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wil je daar wat pepernoten bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook nog wel positief nieuws op werkgebied. Wat onverwachts komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:48 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft Sinterklaas snoepgoed etc. Dat gaat het voor mij voorlopig niet/niet meer worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook nog wel positief nieuws op werkgebied. Wat onverwachts komt.Hmmm that sucksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Koeman is inderdaad geen tactisch genie. Sowieso geen wondercoach.Al heeft die Oranje er wel weer bovenop geholpen. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen hierna.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Slot is echt top. Dat zou de ideale bondscoach zijn. Koeman is meer een motivator dan dat het nou echt een tactisch genie is. Gelukkig neemt hij wel de assistent van Slot mee naar Oranje.
Gelukkig is er maar een stukje van de vork gevallen, en nog teruggevonden ookquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een stukje kan nog wel, maar liever geen twee want de zweep is nog niet droog.
Wat betreft Sinterklaas snoepgoed etc. Dat gaat het voor mij voorlopig niet/niet meer worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook nog wel positief nieuws op werkgebied. Wat onverwachts komt.Ah dat is serieus wel schrikken, gelukkig lijkt het wat mee te vallen, al is dit ook balen natuurlijk. Mooi dat je je nog aardig oké voelt, hopelijk gaat het maandag alweer wat beter. Beterschap in ieder geval!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op vrijdag 25 november 2022 20:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah dat is serieus wel schrikken, gelukkig lijkt het wat mee te vallen, al is dit ook balen natuurlijk. Mooi dat je je nog aardig oké voelt, hopelijk gaat het maandag alweer wat beter. Beterschap in ieder geval!
Wat betreft Sinterklaas snoepgoed etc. Dat gaat het voor mij voorlopig niet/niet meer worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Maar ook nog wel positief nieuws op werkgebied. Wat onverwachts komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat laatste gaat wel goed komen. Een keuze uit luxe
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ik wilde van de week 's avonds de katten binnenhalen, dus ik roepen en met snoepjes rammelen enz. Eentje bleef stocijns op de schutting zitten (draak) en komt een kat aangestormd en loopt naar binnen. Vriend en ik kijken elkaar aan, is dit wel onze kat? Bleek die ontzettend te lijken op onze kat, die gewoon in het mandje van de krabpaal lag
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Sterkte Redefine!Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Dank je.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Die onzekerheid mbt het medische issue is niet fijn, @Redefine (dat rijmt, niet met opzet gedaan). Hopelijk weet je snel meer en is het goed te behandelen, of zijn er goede middelen voor die niet te veel belemmeren. Ik ga voor je duimen!
Wat betreft die andere onzekerheid mbt de job-issue: dat heb je gelukkig zelf in de hand dus denk er even rustig en helder over na en dan weet ik zeker dat je voor jezelf de beste keuze maakt!![]()
![]()
Dank je. Gelukkig is het meeste nu wel bekend, dus dat scheelt. Alleen even afwachten wat goed aanslaat.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:29 schreef Cee het volgende:
Die onzekerheid mbt het medische issue is niet fijn, @:Redefine (dat rijmt, niet met opzet gedaan). Hopelijk weet je snel meer en is het goed te behandelen, of zijn er goede middelen voor die niet te veel belemmeren. Ik ga voor je duimen!
Wat betreft die andere onzekerheid mbt de job-issue: dat heb je gelukkig zelf in de hand dus denk er even rustig en helder over na en dan weet ik zeker dat je voor jezelf de beste keuze maakt!
En ja wat betreft werk is dat juist weer iets goeds.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
En oh ja, wat een rijm van lik mijn vestje is dat zegquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:29 schreef Cee het volgende:
Die onzekerheid mbt het medische issue is niet fijn, @:Redefine (dat rijmt, niet met opzet gedaan). Hopelijk weet je snel meer en is het goed te behandelen, of zijn er goede middelen voor die niet te veel belemmeren. Ik ga voor je duimen!
Wat betreft die andere onzekerheid mbt de job-issue: dat heb je gelukkig zelf in de hand dus denk er even rustig en helder over na en dan weet ik zeker dat je voor jezelf de beste keuze maakt!
Ik zal een nieuw prisma woordenboek vragen voor de kerst.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
En oh ja, wat een rijm van lik mijn vestje is dat zeg![]()
![]()
Met Prisma komt je gedicht het verstquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zal een nieuw prisma woordenboek vragen voor de kerst.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Jubelstemming in Engeland zal nu ook wel weer wat minder zijn ja.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:38 schreef Cee het volgende:
“Mooi” om te zien dat ‘we’ niet de enigen zijn die moeite hebben met kansen creëren vandaag.![]()
De Engelsen die ik op Twitter volg zijn er in elk geval niet gerust op en ik heb nog geen enkele It’s Coming Home gezien.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jubelstemming in Engeland zal nu ook wel weer wat minder zijn ja.![]()
Wis en waarachtigquote:Ik ben de kleur MAGENTA
Duitsland en Argentinie hebben al verloren, België was ook niet heel erg overtuigend, Dus nog niks aan de handquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:38 schreef Cee het volgende:
“Mooi” om te zien dat ‘we’ niet de enigen zijn die moeite hebben met kansen creëren vandaag.
Het is dan ook I'ts coming an end.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
De Engelsen die ik op Twitter volg zijn er in elk geval niet gerust op en ik heb nog geen enkele It’s Coming Home gezien.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja denk dat ze sowieso wel anders in het toernooi zijn gegaan door wat er in de Nations League gebeurde, maar Iran gaf toch weer wat een ander beeld. Maar zo positief als vorige jaren waren ze sowieso niet neequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
De Engelsen die ik op Twitter volg zijn er in elk geval niet gerust op en ik heb nog geen enkele It’s Coming Home gezien.![]()
![]()
Ik hoor het al, we worden nog steeds kampioen!quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Duitsland en Argentinie hebben al verloren, België was ook niet heel erg overtuigend, Dus nog niks aan de hand![]()
We can come an endquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, we worden nog steeds kampioen!
Zoals Louis zei, we moeten met zijn allen achter Nederland blijven staan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, we worden nog steeds kampioen!Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Tactische meesterzet van Van Gaal. Tweede in de poule worden en zodoende Engeland ontlopenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, we worden nog steeds kampioen!![]()
![]()
En als Van Gaal iets vraagt, dan doe ik dat!quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals Louis zei, we moeten met zijn allen achter Nederland blijven staan.![]()
We must stay stand after Nederland.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals Louis zei, we moeten met zijn allen achter Nederland blijven staan.![]()
Wie ken kum an endquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
We must stay stand after Nederland.
If biehajnt Nezzerlands wie stend![]()
In Hollund wie trust.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
We must stay stand after Nederland.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Es de finnisjing totsjquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wie ken kum an end
If biehajnt Nezzerlands wie stend
God kriejeeted de DutsjIk ben de kleur MAGENTA
Omdat ik zo sportief ben, neem ik deze quote uit The Masked Singer ook mee naar de SCDat staat dan zwart op witquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Als Douwe Bob niet de joker blijkt te zijn, verander ik mijn UI voor één week in Ed Sheeran.![]()
![]()
Zal ik alvast een mooie foto van Ed voor je uitzoeken dan?quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Omdat ik zo sportief ben, neem ik deze quote uit The Masked Singer ook mee naar de SC
[..]
Dat staat dan zwart op witReality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Dat is een contradictio in terminisquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal ik alvast een mooie foto van Ed voor je uitzoeken dan?![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Ja ok, wel een beetje.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:27 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is een contradictio in terminisReality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.![]()
quote:
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael![]()
Succes daarmeequote:Op vrijdag 25 november 2022 22:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het fijne aan 5 uur wedstrijden is dat je al vroeg ana het bier zit en het nu nog steeds geen middernacht is![]()
Wat een leuke avond, al is het jammer dat we gelijkgespeeld hebben.![]()
Staat genoteerd! Stroopwafelkruidnoten mis je ook weinig aanquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
De blauwe kruidnootjes moet je NIET halen.
Ze zijn niet lekker.Ik ben de kleur MAGENTA
Dan ga ik die zeker niet halenquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Staat genoteerd! Stroopwafelkruidnoten mis je ook weinig aan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
Ze zijn niet lekker.
Wat maakt ze blauw?quote:Op vrijdag 25 november 2022 23:07 schreef BillDauterive het volgende:
Ze zijn niet lekker.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geperste smurf.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Waarom zou je dat doenquote:Op vrijdag 25 november 2022 23:20 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm denk dat ik toch verkouden ga worden
Doe het dan ook gewoon nietquote:
Ik ben het hier eens met @Redefine, als je het eigenlijk niet wil moet je het ook niet doen.quote:![]()
Tenzij het echt moet voor je werk of zo, dan kan je er nog over nadenken.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: