Wollen vest over de trui en ook overdag verwarmingloos. Maar ik doe wel ook een deel van mijn werk op de bank onder mijn wollen dekbedquote:Op vrijdag 25 november 2022 07:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik draag nu overigens consequent een thermolegging onder mijn joggingbroek als ik thuis werk en ik heb de verwarming op mijn werkkamer nog helemaal niet nodig gehad
Tijdschakelaar op zetten, dat ie altijd na een uur automatisch uit gaat. Kun altijd weer aanzetten als het te koud wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:05 schreef exode het volgende:
B was deze week vergeten de electrische radiator uit te doen in de werk/speelkamer die heeeeeeeeeeel slecht geisoleerd is. Dat ding heeft 24 uur warmte geblazen dus ik ga maar een orgaan verkopen denk ik.
Ik vind overigens de Giesweinn sloffen fijn Majo en verloofde heeft de Falcke huissokken. Je weet wel die waar je er maar 1 van aan doet.
Ik slaap met twee paar van die dikke huissokken over elkaarquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:22 schreef Nijna het volgende:
Ook Giesweinn sloffen hier. Ik vind ze niet te warm, meestal wel aangenaam en soms blijven mn voeten gewoon koud. Meestal voordat ik (met sokken aan) in bed ga liggen en dan val ik niet in slaap omdat ze koud blijven...
Hij had hem aangezet zonder dat wij het wisten. Hij ging wat Lego pakken, die 5 minuten moesten blijkbaar in warmte.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Tijdschakelaar op zetten, dat ie altijd na een uur automatisch uit gaat. Kun altijd weer aanzetten als het te koud wordt.
Elektrische kacheltjes zijn de snelste manier om je energierekening te boosten
Is toch ook fascinerendquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:52 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
Ondertussen is mijn nieuwe stofzuiger mijn huis in kaart aan het brengen en volg ik dat gefascineerd zowel live als op de app![]()
Alsof ik niks beters te doen had vandaag
quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:48 schreef amaranta het volgende:
Ik ken een goede grap.
Leg een computermuis onder een pan zeg tegen je partner/kind dat je een muis hebt gevangen. Ik deed dit gisteren en ik pieste bijna in m’n broek van het lachen
Dan gaat gewoon zuigstoffen toch snellerquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:52 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
Ondertussen is mijn nieuwe stofzuiger mijn huis in kaart aan het brengen en volg ik dat gefascineerd zowel live als op de app![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:48 schreef amaranta het volgende:
Ik ken een goede grap.
Leg een computermuis onder een pan zeg tegen je partner/kind dat je een muis hebt gevangen. Ik deed dit gisteren en ik pieste bijna in m’n broek van het lachen
quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:52 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
Briljantquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zie whatsaap voor beeldmateriaal
Ik heb een zwarte. Heerlijk voor in huis.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:56 schreef Nijna het volgende:
[..]
[..]![]()
@:Vicky, ik heb voor de meiden een Oodie gekocht, maar ik zie mezelf daar toch niet in rondlopen.
12 euro per keer
@:Mushanga71, fijn he zo'n opgeruimd huis![]()
Nou, ik heb nog steeds met veel plezier allebei aanquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:05 schreef exode het volgende:
en verloofde heeft de Falcke huissokken. Je weet wel die waar je er maar 1 van aan doet.
Ja, maar dat is nog geen 1m3 per dag.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:46 schreef Clubsoda het volgende:
Maar zit douchen daar niet ook bij in?
Superleuk! A zou eerst ook gaan met een vriendinnetje, maar gaat het niet redden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:14 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ons hele gezin heeft inmiddels een Oodie en morgen moet ik er ook eentje voor mijn vader halen.Mijn man lachte me eerst uit, maar heeft toen stiekem die van mij eens aangetrokken en wilde er toen toch ook wel eentje. Inmiddels loopt hij er elke avond in. We noemen het ding ook wel 'the passionkiller'.
![]()
Ik zit te wachten tot de kinderen uit school komen. Er wacht een verrassing op ze, ze mogen mee naar de Arena om daar het NL elftal te kijken.
Mag ik hier een foto van?quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:14 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ons hele gezin heeft inmiddels een Oodie en morgen moet ik er ook eentje voor mijn vader halen.Mijn man lachte me eerst uit, maar heeft toen stiekem die van mij eens aangetrokken en wilde er toen toch ook wel eentje. Inmiddels loopt hij er elke avond in. We noemen het ding ook wel 'the passionkiller'.
![]()
Ik zit te wachten tot de kinderen uit school komen. Er wacht een verrassing op ze, ze mogen mee naar de Arena om daar het NL elftal te kijken.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mag ik hier een foto van?![]()
Ik ken het niet
Het is kennelijk een soort kruising tussen een regenponcho en een snuggiequote:Op vrijdag 25 november 2022 14:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mag ik hier een foto van?![]()
Ik ken het niet
En is het ook echt warm? Ik zit te denken om voor mezelf ook zoiets aan te schaffen. Heb het heel snel koud.quote:
Ja, ik vind van wel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
En is het ook echt warm? Ik zit te denken om voor mezelf ook zoiets aan te schaffen. Heb het heel snel koud.
Zit zelfs te denken aan een gewatteerde joggingbroek als dat al bestaat voor 's avonds.
Mountainwarehouse.comquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:59 schreef trui het volgende:
Het ligt ook aan het materiaal waar zoiets van gemaakt is. Wol isoleert het best, dus je kunt eigenlijk beter een wollen dekentje nemen dan een fleece dekentje, bijvoorbeeld. (merino) wollen ondergoed werkt ook heel goed wat dat betreft.
SQ, ik meen me te herinneren dat jij ooit een webshop aan hebt geraden voor fleece-truien/vesten trouwens, weet je nog welke dat was?
Wat handig dat je dat zelf kan!quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb vorig jaar zo’n Oodie voor Sjaak gemaakt (gratis patroon Blaise blanket of iets dergelijks) Heerlijke fleece gekocht op de markt dus hij had hem ook graag aan. Nu is hij tijdelijk meer fan van zijn onesie.
Die ziet er heerlijk warm uit en niet van echt wol. Pluspunt voor mij, want ik ben daar allergisch voor kwam ik laatst achter.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Mountainwarehouse.com
Ben zelf helemaal fan van deze:
https://www.mountainwareh(...)-hoodie-p13261.aspx/
Krijg je het echt niet koud in.
thanks!quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Mountainwarehouse.com
bij dilling heb ik ook inderdaad heel fijne ondershirts en hemden enzo gekocht.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:06 schreef mousemicky het volgende:
Ik draag tegenwoordig bijna elke dag een wollen hemd/shirt/longsleeve. Van fleece ga ik zweten, maar dit is warm en zacht en niet zweterig. Mijn voorraad komt van dilling, en houdt t nu al een hele hoop wasbeurten goed.
Het is nu binnen 18 graden, en ik vind t bijna te warm. Nu hebben we dit jaar nieuwe ramen/kozijnen laten plaatsen en de tochtende dakkoepel is ook vervangen, maar toch, een jaar geleden had ik denk ik lopen rillen en de verwarming op 20 graden gezet.
Zoiets heb ik ook (zonder fur binnenkant), 2 stuks met inmiddels bijna doorgesleten ellebogen, ik kan steeds niks vinden wat erop lijkt, maar dit lijkt wel wat... en toch iets charmanter dan een Oodie.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Mountainwarehouse.com
Besteld, ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Mountainwarehouse.com
quote:
Ik zei toch al dat zo'n robotstofzuiger een miskoop isquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:44 schreef Vanyel het volgende:
Grmblskshegejsbwiebeieb
Hele hut leeggehaald Roborock doet uur zuigzuig voor de eerste kaart, raakt weg kwijt, kaart weg. Opnieuw. Leeg. Uuuuren laden. 5 kwartier rondrijden. Wiel vast. Weg kwijt. Kaart weg.
Halve hut onbegaanbaar. Weer uren wachten, klaarstaan om deuren open en dicht te doen, niks op de grond te hebben
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:44 schreef Vanyel het volgende:
Grmblskshegejsbwiebeieb
Hele hut leeggehaald Roborock doet uur zuigzuig voor de eerste kaart, raakt weg kwijt, kaart weg. Opnieuw. Leeg. Uuuuren laden. 5 kwartier rondrijden. Wiel vast. Weg kwijt. Kaart weg.
Halve hut onbegaanbaar. Weer uren wachten, klaarstaan om deuren open en dicht te doen, niks op de grond te hebben
Ze zuigt wel schoon en praat lollig en werkt methodisch, itt de mensen in dit huis.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:54 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat zo'n robotstofzuiger een miskoop isMijn nieuwe steelstofzuiger daarentegen lijkt zijn geld dik waard te zijn.
Ik overwoog al even te doen alsof woonkamer en rest van huis 2 verdiepingen zijn, maar dat is ook zo'n gedoe.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Als de kaart er eenmaal instaat is het makkelijker, maar godsamme de frustratie is real… (en ergens in dit proces heb ik een keiharde trap tegen Ronnie de robotstofzuiger gegeven en brak ik mijn teen
).
Omdat!quote:
Huh nee. Als je alles moet optillen werkt t juist niet?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Omdat!
Hij moet een complete kaart maken. Daarvoor moet een tafel uit zijn richting bewegen. Een stoel. 4 deuren open en dicht. Zooi van de ene kant van de hut naar de andere, omdat ik teveel shit heb om alles structureel van de grond te hebben![]()
Maar ik ga idd wel proberen het met de kennis van hoe hij werkt vannacht nog eens te doen..
Jaaaaa niet voor altijd, maar de eerste keer met het maken van de kaart haal je idealiter de losse obstakels weg. En daar heb ik er op het moment ongeveer 272892827 vanquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:36 schreef SQ het volgende:
[..]
Huh nee. Als je alles moet optillen werkt t juist niet?
Ja maar losse obstakels zijn geen meubelen die altijd in je kamer staan he. Dat zijn kratten wasgoed en de hotwheels garage van je zoon.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jaaaaa niet voor altijd, maar de eerste keer met het maken van de kaart haal je idealiter de losse obstakels weg. En daar heb ik er op het moment ongeveer 272892827 van
Nee. Net tot over mijn derrierequote:
Dat hoeft toch niet?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jaaaaa niet voor altijd, maar de eerste keer met het maken van de kaart haal je idealiter de losse obstakels weg. En daar heb ik er op het moment ongeveer 272892827 van
Mijn werkgever strooit ook met aanbiedingen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:14 schreef FlyingFish het volgende:
Wie trouwens een nieuw telefoon-abonnement kan afsluiten, het loont om vandaag even te kijken naar de aanbiedingen. Ik ga minder per maand betalen voor meer gb, en krijg daar nog een apparaat bij cadeau. Voor mijn man geldt hetzelfde, maar dan bij verlenging van zijn abonnement met telefoon er bij. Van die besparing kan ik toch de verwarming weer een avondje aanzetten
Ja datquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar losse obstakels zijn geen meubelen die altijd in je kamer staan he. Dat zijn kratten wasgoed en de hotwheels garage van je zoon.
Ja weet je Vanyel, als die spullen er al maanden staan zijn het ook gewoon meubelen he. Kan dat apparaat er maar beter aan wennen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja dat
En de ladder en de klusspullen en de losse krukjes en de stoelen bij de eettafel die ik altijd wegzet als ik de stofzuiger aanzet en alle spullen die in de kast horen die ik nog moet kopen en en en en...
En 1 tafel en 1 stoel die geen vaste plek hebben.
Nu vraag ik me wel af wat dan nog de toegevoegde waarde is ten opzichte van een normale lelijke truiquote:
Dat moet je melden hoor, dat mag helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:26 schreef Clubsoda het volgende:
Jouw werkgever stond voor mijn deur te prediken dat we bij de concurrent vast veel te veel betaalden en of hij mocht vragen hoeveel dan wel precies. Met nee nam hij geen genoegen![]()
Maar ja, de concurrent is de enige met een uitgebreid Duits zenderpakket, dat maakt de keus vrij duidelijk.
Ik heb inderdaad gisteren een mail gestuurd. Nog niets gehoord, ik wacht nog even af.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef exode het volgende:
[..]
Dat moet je melden hoor, dat mag helemaal niet.
Zijn niet onze medewerkers (wellicht wel namens ons) en die meldingen worden serieus genomen.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja weet je Vanyel, als die spullen er al maanden staan zijn het ook gewoon meubelen he. Kan dat apparaat er maar beter aan wennen.
Gut, ik had je niet zo naïef ingeschat.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Jij bent hard zeg![]()
Wij hopen dat het beter wordt nu ze van hun plek zijn.
Wij hebben ook bij jouw werkgever afgesloten / verlengd (via een andere website)quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:20 schreef exode het volgende:
[..]
Mijn werkgever strooit ook met aanbiedingen.
Bij alle 3 onze merken.
Ik heb nog geen black friday aankopen gedaan, ik hoopte op een Switch lite deal maar die is er geloof ik niet.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:47 schreef FlyingFish het volgende:
Toch niet de stofzuiger die daar in ligt he Vanyel? Die mag daar niet in maar moet bij het recycle-punt ingeleverd worden.
Tja geen idee maar hij is zo lekker zacht en warmquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:44 schreef SQ het volgende:
[..]
Nu vraag ik me wel af wat dan nog de toegevoegde waarde is ten opzichte van een normale lelijke trui
Ik scrollde meteen naar deze post toen het nog de laatste was en moest hem drie keer lezen voor het kwartje viel waar het over gingquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:01 schreef Vanyel het volgende:
De kaart is klaar.
Ik herhaal
De kaart is klaar.
Ze was moe en had de wc overgeslagen. Wel op de kaart, niet gezogen. Wat een genot om na een laadmomentje vanaf de bank te kunnen vragen of ze ff zo goed wilde zijn om die nog mee te pikken.
Ze is zo braaf nu
Bij het maken van de plattegrond doe ik ook netjes alles aan de kant. En planken op de convectorput waar de wieltjes in vast komen te zitten. En als de plattegrond erin staat, kan ik netjes lijntjes trekken waar dat ding nooit meer hoeft te komen (hoekje met los speelgoed, convectorput, fornuis waar hij zich vastrijdt…). Maar moeten die stukjes dus wel op de kaart staan eerstquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Jij bent hard zeg![]()
Wij hopen dat het beter wordt nu ze van hun plek zijn.
Ik wilde ook alle ruimtes erop zodat ik vanaf de bank kan condenseren dat ze ff decwc moet stofzuigen ofzo. Heb daar net al zeer van genotenquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij het maken van de plattegrond doe ik ook netjes alles aan de kant. En planken op de convectorput waar de wieltjes in vast komen te zitten. En als de plattegrond erin staat, kan ik netjes lijntjes trekken waar dat ding nooit meer hoeft te komen (hoekje met los speelgoed, convectorput, fornuis waar hij zich vastrijdt…). Maar moeten die stukjes dus wel op de kaart staan eerst.
Ik las net op Twitter over iemand die een sexspeeltje bestelde. Dus ik zat nog even in deze modus.quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:30 schreef Mushanga71 het volgende:
Zolang die zuigstoffers de plinten, vensterbank, plafond enzo niet meezuigstoffen, doe ik het lekker zelf![]()
Zoon wil de kerstboom opzetten. Correctie: zoon wil dat IK de kerstboom opzet![]()
Maar heb weer es last van mn schouder dus moet eerst eten en dan een diclo. Heb nog ff om na te denken
Ik heb er al 2 (én een vent)quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:34 schreef amaranta het volgende:
Ik heb zo’n ding ongeopend in een gesealde verpakking liggen. 25 euro excl verzenden en hij is van jou.
Een werkende dus, geen kerstbal.
Voor als de batterij van de een leeg is natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:17 schreef amaranta het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ik las net op Twitter over iemand die een sexspeeltje bestelde. Dus ik zat nog even in deze modus.
Hence dat ik in jouw post las dat je eerst een dildo ging doen.
So, snap nu een gesprek van collega’s laatst waar ik flarden van opving, dat ik denk wat hebben die twee dingen met elkaar te makenquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb geen vent en geen airfryer![]()
(Dat is slang voor een satisfyer. Een airfryer voor de frietjes heb ik wel)
Dafuk! Ik open TikTok zie ik vrouw met 2 kuttenquote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:03 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb een Satisfyer, airfryer én vent. Who says a woman can't have it all?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Onze ookquote:Op zaterdag 26 november 2022 08:28 schreef BE het volgende:
Ik wil ook plattegronden…
Maar onze Roomba is nog prima. Alleen doet ie er soms irritant lang over voor ie z’n dockingstation vindt.
Thanx!quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:50 schreef SQ het volgende:
Gefeliciteerd Mushanga71!
Al zie ik de link met de kerstboom nog niet zo, maar dat ga je me vast uitleggen
Ik denk niet dat ze dat leuk zou vinden om te horen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb geen vent en geen airfryer![]()
(Dat is slang voor een satisfyer. Een airfryer voor de frietjes heb ik wel)
Nou, voordat je kleinkind dat soort dingen snapt is het toch zeker 2026 hoor, dus je hebt nog ffquote:Op zaterdag 26 november 2022 12:53 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Thanx!
Hahaha, uiteraard![]()
Kan het dan niet meer maken om sinterklaas te verstoren met de kerstboom![]()
Zei tegen zoon dat als ie het huis uit is, ik stop met kerstbomen. Zijn antwoord: ik verhuis nooit mam![]()
Wat maakt die aantrekkelijker?quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:52 schreef SQ het volgende:
Ik heb wel een satisfyer maar ik prefereer mijn wevibe tango
Hoeft zoon niet te wetenquote:Op zaterdag 26 november 2022 12:54 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou, voordat je kleinkind dat soort dingen snapt is het toch zeker 2026 hoor, dus je hebt nog ff
Die trilt gewoon bijzonder hard. Ik hou daar wel van.quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat maakt die aantrekkelijker?
Ik heb ze allebei niet overigens.
Ja maar jij hebt een vrouw, dan heb je volgens de statistieken geen satisfyer meer nodig.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:46 schreef Mushanga71 het volgende:
En ik heb een kerstboom![]()
Zal voorlopig de laatste keer zijn dat ie voor 5 december staat.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dan snap ik m welquote:Op zaterdag 26 november 2022 12:58 schreef SQ het volgende:
[..]
Die trilt gewoon bijzonder hard. Ik hou daar wel van.
De satisfyer is een andere techniek, beetje te soft voor mijn smaak.
De mijne dweilt wel, maar dan moet ik hem wel eerst vullen en dat dingetje er onder zetten, dat vergt natuurlijk ook weer wat discipline.quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Onze ook
Maar die dweilt niet. En mijn nieuwe schatje heeft vannacht nog even alles voor me gedweild. Zonder noemenswaardig geluid, waar ik de Roomba 's nachts niet kan gebruiken omdat die te luidruchtig is.
Combineer ze in 1 postquote:Op zaterdag 26 november 2022 13:16 schreef Troel het volgende:
Ik weet niet of ik nu door moet gaan op de stofzuigers of op de zuigers
Correctquote:Op zaterdag 26 november 2022 13:00 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een vrouw, dan heb je volgens de statistieken geen satisfyer meer nodig.
Zal voorlopig de laatste keer zijn dat ie voor 5 december staat.Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Migrainelijer en algehele malaiselijer gaan die zooi natuurlijk niet opruimen zonder het goed door de handen te laten gaan. Dat was niet het planquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja weet je Vanyel, als die spullen er al maanden staan zijn het ook gewoon meubelen he. Kan dat apparaat er maar beter aan wennen.
Zal voorlopig de laatste keer zijn dat ie voor 5 december staat.Wat leuk! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gok dat de 71 in haar username haar geboortejaar is, dus dan was ze ongeveer 26/27 toen haar dochter geboren werd en 38/39 toen haar zoon geboren werdquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:55 schreef Vanyel het volgende:
Ik denk nu steeds dat @:Mushanga71 12 was toen dochter kwam![]()
Hoop op denkfout. Dan gefeliciteerd
Anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 baarmoeders is toch niet hetzelfde als 2 kuttenquote:Op zaterdag 26 november 2022 12:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dafuk! Ik open TikTok zie ik vrouw met 2 kutten
https://www.tiktok.com/@:theladyleanne?_t=8XfxPN5a6ek&_r=1
Je kunt gerust klikken, het is enkel een link naar haar profiel
Ze zegt zelf dat ze 2 vaginas heeftquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:02 schreef SQ het volgende:
[..]
2 baarmoeders is toch niet hetzelfde als 2 kutten
Oh ja oké ik ga geen filmpjes van die mensen kijken ofzoquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat ze 2 vaginas heeft
https://vm.tiktok.com/ZMFxjNTkB/
Het is geen porno hè. Ze vertelt gewoon dat ze 2 vaginas heeft. 2x ongesteld is. 2 tampons moet gebruiken etcquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh ja oké ik ga geen filmpjes van die mensen kijken ofzo
Jij hebt er toch een over?quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is geen porno hè. Ze vertelt gewoon dat ze 2 vaginas heeft. 2x ongesteld is. 2 tampons moet gebruiken etc
Dus zij zou wel 2 satisfyers tegelijk kunnen gebruiken
Dat ligt eraan of ze alleen aan de binnenkant dubbel is of ook aan de buitenkant... als t alleen inwendig dubbel is, heb je niks aan 2 satisfyers...quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het is geen porno hè. Ze vertelt gewoon dat ze 2 vaginas heeft. 2x ongesteld is. 2 tampons moet gebruiken etc
Ik ben niet vies van porno hoor. Ik ben alleen volkomen ongeïnteresseerd in filmpjes van onbekende mensen. Daarom heb ik denk ik ook geen tiktok.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ehhhh?quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:00 schreef PoesInDoos het volgende:
Mush, gefeliciteerd!
En jij ook SQ!
Misschien doet ze aan vaginale orgasmes?quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van porno hoor. Ik ben alleen volkomen ongeïnteresseerd in filmpjes van onbekende mensen. Daarom heb ik denk ik ook geen tiktok.
Maar het is wél fascinerend, dat verschijnsel
Oh en 2 vaginas is ook niet hetzelfde als 2 clitten
Vaginale orgasmes ontstaan door inwendige stimulans van de clitoris (die een stukje groter is dan alleen het zichtbare knopje). Dus zelfs dan heb je nog steeds 2 clitten nodig.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Misschien doet ze aan vaginale orgasmes?
Deze grap deed het net uitzonderlijk goed hier in huis, dank voor het ideequote:Op vrijdag 25 november 2022 10:48 schreef amaranta het volgende:
Ik ken een goede grap.
Cool!quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Deze grap deed het net uitzonderlijk goed hier in huis, dank voor het idee!
Mooi beeld.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:00 schreef SQ het volgende:
Weet je wat pas kut is? Een zachte strontluier verschonen van een tweejarige die nog niet praat of op enigszins andere wijze voor rede vatbaar is zoals al die wonderkinderen op fok, terwijl je wordt geschopt en geslagen en de stront zo ongeveer in het rond spat.
En als het nou een incident was...
Ik herken het niet zo van mijn andere 2. Maar die hadden ook stevigere stront dus wellicht dat ik er daarom niet zo door getraumatiseerd ben.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:12 schreef PKM het volgende:
[..]
Mooi beeld.Hadden ze daar maar robots voor he.
Mijnes praat wel. De hele dag door is alles stom. Heel af en toe ook dom. Het is geen verbetering.
Met je speuter (spuitpeuter)quote:
*kuch*quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:52 schreef SQ het volgende:
Ik heb wel een satisfyer maar ik prefereer mijn wevibe tango
quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:23 schreef BE het volgende:
[..]
*kuch*
Deze? https://www.easytoys.nl/w(...)dnight-blue-p-41554/
Of deze? https://www.we-vibe.com/e(...)GEAAYAiAAEgKvjfD_BwE
#ikvraagditnietvooreenvriend. :’)
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 13:37 schreef Vanyel het volgende:
genot en zelfzorg
Niet omdat het moet, maar omdat het kan
How could this possibly be a bad thing????????quote:
It isn’t! Sterker nog, ik heb genoeg speeltjes van hem gekregen dus hij stelt zich aan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:59 schreef SQ het volgende:
[..]
How could this possibly be a bad thing????????
Anyway BE, ik heb de onderste. Met de bovenste geen ervaring
Ik weet hetquote:Op zondag 27 november 2022 13:45 schreef amaranta het volgende:
Vervelend Fr_
Wij hebben ook 3 vacatures open staan. (Waarvan 1 sinds deze week gevuld is…) het is echt lastig om mensen te vinden momenteel.
Klinkt als een heerlijk dagje. Hier ook, wij keken Slumberland met 3 vd 4 dames.quote:Op zondag 27 november 2022 16:12 schreef exode het volgende:
Sinds vandaag is er 1 vacature bij op de school van verloofde. Collega van haar gaat vanaf 1 februari weg. Ze kreeg vanochtend een Appje maar zag het al weken aankomen.
Niet alleen een issue in het onderwijs natuurlijk. In 'mijn' team hebben we ook 2 vacatures en dat in een team van slecht 8 collega's. Ik word door 2 collega's aangespoord om op 1 van de 2 te solliciteren. Ik ga eens polsen bij mijn manager hoe hij daarin staat en wat de functie precies in zou houden. (nee ik let dus niet altijd even goed op tijdens teammeetings)
We hebben hier een heerlijke zondagDe deur niet uitgeweest, croissantjes, koffie, Lego'en, Gamen, tosti's, Super surprise terugkijken, nog meer Lego'en etc etc. En de kinderen zijn zo heerlijk relaxt.
Dat is toch niet iets wat je op zondag via whatsapp mededeelt?quote:Op zondag 27 november 2022 16:12 schreef exode het volgende:
Sinds vandaag is er 1 vacature bij op de school van verloofde. Collega van haar gaat vanaf 1 februari weg. Ze kreeg vanochtend een Appje maar zag het al weken aankomen.
Niet alleen een issue in het onderwijs natuurlijk. In 'mijn' team hebben we ook 2 vacatures en dat in een team van slecht 8 collega's. Ik word door 2 collega's aangespoord om op 1 van de 2 te solliciteren. Ik ga eens polsen bij mijn manager hoe hij daarin staat en wat de functie precies in zou houden. (nee ik let dus niet altijd even goed op tijdens teammeetings)
We hebben hier een heerlijke zondagDe deur niet uitgeweest, croissantjes, koffie, Lego'en, Gamen, tosti's, Super surprise terugkijken, nog meer Lego'en etc etc. En de kinderen zijn zo heerlijk relaxt.
Ik heb er ook NUL plezier in. Vrees dat ik een kind heb dat het fantastisch gaat vinden en dan overal half affe shit laat liggenquote:Op zondag 27 november 2022 19:05 schreef Cathmar het volgende:
Surprises zitten dit jaar nog meer dan ooit in mijn allergie zone. Ik heb er zo’n vreselijke hekel aan. Mijn kinderen hebben er NUL plezier in. Kan niet wachten tot we er vanaf zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier heb ik de surprises uitbesteed.
Wel aan het MT blijkbaar waar verloofde in zit.quote:Op zondag 27 november 2022 19:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is toch niet iets wat je op zondag via whatsapp mededeelt?
Ik denk daar anders over. MaarGoed.quote:Op zondag 27 november 2022 20:37 schreef exode het volgende:
[..]
Wel aan het MT blijkbaar waar verloofde in zit.
Verloofde wist het al, ik weet eigenlijk niet of de rest het al wist.
Elmex is echt ranzig.quote:Op zondag 27 november 2022 21:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Elmex is vrij neutraal volgens mij.
Oh god ja, ik hoef het ook echt niet, maar voor de kinderen is het helemaal prima!quote:Op zondag 27 november 2022 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Elmex is echt ranzig.
Iig voor volwassenen.
Ik zeg niet dat ik of verloofde het er mee eens zijn. Ze heeft ook niets gedaan met het Appje. Glimlachte, vertelde het en ging weer verder met Lego'enquote:Op zondag 27 november 2022 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk daar anders over. MaarGoed.
Elmex is de Koetjesreep onder de tandpasta's. Oftewel: prima zolang je niks beters geproefd hebt, daarna niet meer te hachelen.quote:Op zondag 27 november 2022 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Elmex is echt ranzig.
Iig voor volwassenen.
quote:Op zondag 27 november 2022 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Elmex is echt ranzig.
Iig voor volwassenen.
quote:Op zondag 27 november 2022 21:48 schreef Viv het volgende:
[..]
Elmex is de Koetjesreep onder de tandpasta's. Oftewel: prima zolang je niks beters geproefd hebt, daarna niet meer te hachelen.
Misschien Elmex junior (6-12jr)? Die smaakt vrij mild en volgens mij heeft die dezelfde samenstelling qua fluoride als volwassen tandpasta, dus kan je wellicht ook wel langer blijven gebruiken. Scheelt misschien overstappen weer tzt.quote:Op zondag 27 november 2022 21:10 schreef TolstoiFan het volgende:
Welke tandpasta gebruiken jullie voor de kids?
Wij zijn met redelijke spoed op zoek naar een tandpasta met milde muntsmaak voor Simon. Wij hebben normaal gesproken de tandpasta van Aquafresh Melktand 0,5-5 jaar, maar die lijkt nergens meer te krijgen. Onze laatste tube is bijna op.
Simon blieft verder geen andere tandpasta met smaakjes, want dat hebben we geprobeerd met HEEL VEEL GROOT tandenpoetsdrama, incl. kokhalsen omdat hij de smaakjes echt niet trekt.
Prodent glitter!!quote:Op maandag 28 november 2022 08:08 schreef exode het volgende:
Zelf zitten wij al jaren aan de Aquafresh. Prima vind ik die.
Ik kan me herinneren dat ik ooit tandpasta had die precies hetzelfde smaakte als die roze kauwgom, bubble nog iets. MIERZOET.
Er staat me vaag iets bij dat ik die ook gebruikte ergens in mijn feestfase. Was vast super hip.quote:Op maandag 28 november 2022 08:17 schreef SQ het volgende:
[..]
Prodent glitter!!
Ongelooflijk dat ik daar mijn tanden ooit mee kon poetsen
Ik moest hier toevallig laatst nog aan denken, nu we een glittertandpasta voor onze dochter hebben.quote:
Vroegah thuis met Mcleans, maar ook al jaren Aquafresh.quote:Op maandag 28 november 2022 08:08 schreef exode het volgende:
Zelf zitten wij al jaren aan de Aquafresh. Prima vind ik die.
Ik kan me herinneren dat ik ooit tandpasta had die precies hetzelfde smaakte als die roze kauwgom, bubble nog iets. MIERZOET.
Wij hebben een keer op kamp de leiding hiermee hun tanden laten poetsen. Met een (uiteraard nieuwe) toiletborstel ipv tandenborstelquote:
Eens!quote:Op maandag 28 november 2022 08:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Deze flashback was de tandpasta opsom meer dan waard.
Mijn tandarts zei dat bij gevoelige als Elmex niet werkt, dat je dan Sensodyne kan proberen, maar niet door elkaar ofzo.quote:Op maandag 28 november 2022 11:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier heel lang elmex groen whitening gehad en zoon de oranje junior. Ik heb nogal gevoelige tanden en steeds als ik bij de mondhygiënist was geweest, ging ik door de grond van de pijn bij het eten. Dat werd minder en tegen de tijd dat het over was, moest ik weer naar de mondhygiënistElmex hielp wel iets.
De laatste paar jaar krijg ik na de behandeling een spulletje erop en heb ik amper nog pijn. Gebruik nu sensodyne, die helpt het laatste restje pijn te verhelpen. Zoon gebruikt die tegenwoordig ook. En er ligt nog elmex junior![]()
Zoon weer naar school maar nu ben ik niet lekker. Keelpijn en hoesten
En ik heb mn schouder verzwikt, ofzo![]()
En ik zeg beide. Ben ik in een luibui is het tampasta en anders tandpasta.
Kan hoor. Mijn tandarts zei toen dat sensodyne zou helpen. Tijd gebruikt en deed niks. Toen elmex en dat hielp prima. Maar te lang gebruikt ofzo want dat werkte niet meer. Toen weer sensodyne. Ach, zo blijven we bezigquote:Op maandag 28 november 2022 13:13 schreef Nijna het volgende:
[..]
Mijn tandarts zei dat bij gevoelige als Elmex niet werkt, dat je dan Sensodyne kan proberen, maar niet door elkaar ofzo.
Mensen wat een troosteloos weer, het regent al de hele dag
Bij je eerste zinnen wilde ik dat al typen!quote:Op maandag 28 november 2022 14:01 schreef exode het volgende:
B zeurt al een tijdje dat hij lezen in bed niet fijn vindt, tenminste hij leest graag in bed maar kan geen goede houding vinden. Dus ik zoeken naar een leeskussen voor die jongen, van die gevaartes die vooral door Ali verkocht worden.
Vertelde hij net dat hij wel graag liggend wil lezen dus niet zo'n zit gevaart in zijn bed.
En toen had ik toch een geniale ingeving (vind ik he), een zwangerschapskussen! En die hebben wij allang niet meer liggen dus net besteld.
Hoe lang gaat het duren voordat de buurvrouw vragen gaat stellen? Die ziet namelijk ALLES dus als er een pakket van Prenatal binnenkomt......
Ik heb zoiets:quote:Op maandag 28 november 2022 16:40 schreef LeSage het volgende:
[..]
Bij je eerste zinnen wilde ik dat al typen!
Ik slaap zelf altijd met dat kussen (wegens rugproblemen kan ik beter niet met mijn knieën op elkaar liggen als zijslaper en dat kussen ertussen is perfect).
En ik gebruik het dus ook wel eens voor lezen.
Ik had natuurlijk meteen de Fok hulplijn in moeten schakelenquote:Op maandag 28 november 2022 16:40 schreef LeSage het volgende:
[..]
Bij je eerste zinnen wilde ik dat al typen!
Ik slaap zelf altijd met dat kussen (wegens rugproblemen kan ik beter niet met mijn knieën op elkaar liggen als zijslaper en dat kussen ertussen is perfect).
En ik gebruik het dus ook wel eens voor lezen.
Dit!quote:Op maandag 28 november 2022 09:03 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Eens!
Wij hebben ook enkel Elmex. Jacob heeft dankzij zijn 2-huizensituatie wel ontdekt dat er andere tandpasta bestaat maar ik heb de opmerkingen daarover genegeerd.
Variatie op deze opsom: hoe spreken jullie tandpasta uit? Ik zeg tampasta. Met de zelfde klemtonen als in tekening.
tssk… gewoon tandpasta, wel met een zangerig effect, dan is het keurige er wel vanafquote:Op maandag 28 november 2022 21:12 schreef BE het volgende:
[..]
Dit!
Heel keurig tanDpasta zeggen klinkt ook gewoon echt niet.
Oh?quote:Op maandag 28 november 2022 12:53 schreef trui het volgende:
Meestal ook 'gewoon' tampesta hier.
Ik ben trouwens ook al jaren een Elmex Sensitive gebruiker (niet de professional versie!), maar onlangs is de formule volgens mij gewijzigd, wat een slap grauw kwakje komt er uit die tube zeg, dus ik moet me misschien toch maar eens gaan verdiepen in alternatieven. Ik heb ook Smyle tabletjes omdat ik het idee sympathiek vond (geen plastic tubes meer), maar die kan ik niet altijd verdragen. Iets te scherp naar mijn zin.
Ik probeerde dit net uit en F kijkt me nu heel raar aan.quote:Op maandag 28 november 2022 21:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
tssk… gewoon tandpasta, wel met een zangerig effect, dan is het keurige er wel vanaf
quote:Op maandag 28 november 2022 21:28 schreef BE het volgende:
[..]
Ik probeerde dit net uit en F kijkt me nu heel raar aan.
Te scherp zei je? Details?quote:Op maandag 28 november 2022 12:53 schreef trui het volgende:
Meestal ook 'gewoon' tampesta hier.
Ik ben trouwens ook al jaren een Elmex Sensitive gebruiker (niet de professional versie!), maar onlangs is de formule volgens mij gewijzigd, wat een slap grauw kwakje komt er uit die tube zeg, dus ik moet me misschien toch maar eens gaan verdiepen in alternatieven. Ik heb ook Smyle tabletjes omdat ik het idee sympathiek vond (geen plastic tubes meer), maar die kan ik niet altijd verdragen. Iets te scherp naar mijn zin.
Dit dus..quote:Op maandag 28 november 2022 21:12 schreef BE het volgende:
[..]
Dit!
Heel keurig tanDpasta zeggen klinkt ook gewoon echt niet.
Ik denk dat ze gewoon een link wil.quote:Op maandag 28 november 2022 22:23 schreef trui het volgende:
SQ, Het is ook gewoon wat wennen, ipv een schuimend smooth pastaatje heb je nu een of twee tabletjes waar je op moet kauwen en het gekauwde een beetje door je mond heen moet zien te verspreiden. Het schuimt wat minder (vind ik op zich niet zo erg), maar mijn speekselproduktie wordt wel danig gestimuleerd, waardoor ik dus al voortijdig enorm sta te kwijlen boven de wastafel. (Genoeg details?).
Zie hier voor meer info.
Hier de grote al 3 jaar en nog geen datum dat ie eruit mag... en de kleine(re) een maand of 9, dus nog een heel stuk te gaan en het budget van de verzekering is al op, dure hobby kinderbekkies...quote:Op maandag 28 november 2022 22:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dit dus..
Tampasta zeggen, maar wel tandpasta opschrijven.
Voor de opsomming, wij gebruiken Colgate Max white en bij voorkeur die met de blauwe balletjes.
T gebruikt Elmex
En een hallelujamoment... aanstaande donderdag gaat T haar beugel eruit 🥳🥳🥳
Ze heeft 2 jaar een vaste beugel gehad. Ben zo benieuwd
Die van A is er al bijna een jaar uit.quote:Op dinsdag 29 november 2022 07:59 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hier de grote al 3 jaar en nog geen datum dat ie eruit mag... en de kleine(re) een maand of 9, dus nog een heel stuk te gaan en het budget van de verzekering is al op, dure hobby kinderbekkies...
Attent van jullie ❤quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:44 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, mijn vrouw komt vanochtend naar me toe, zegt ze 'kijk wat er in <naam>'s rugzakje zat'.
Zat dus een handgeschreven briefje in van de ouders van het meisje waar wij onze dochter een extra broodtrommel voor mee geven elke dag, met dank je dit dat.
Onnodig, maar ik vind het wel heel erg tof.
Doet ook weinig, het is niet dat elk stukje metaal keihard de MRI in wordt getrokken ofzo. Een spalkje zit vast genoeg. Het verstoort alleen het beeld rondom het spalkje een beetje en dat is lastig als je precies dat stukje in beeld wil brengen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:50 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een spalkje, 60000 mri-s gehad, en nog nooit problemen gehad. Sterker nog, zelfs die vraag nog nooit gehad.
Weleens van m’n hersenpan. Met m’n hoofd in een bakje. Niks over gehoordquote:Op dinsdag 29 november 2022 11:57 schreef Elleska het volgende:
[..]
Doet ook weinig, het is niet dat elk stukje metaal keihard de MRI in wordt getrokken ofzo. Een spalkje zit vast genoeg. Het verstoort alleen het beeld rondom het spalkje een beetje en dat is lastig als je precies dat stukje in beeld wil brengen.
Bij een blokjesbeugel zit er wat meer metaal in maar zelfs daar heb je bij de hartregio geen last van.
mja naja, op school van onze dochter geven we de kinderen aan de deur van de klas af, en dan heb je een soort van 'halletje' voor je in de klas zelf komt, en daar zijn ook de toiletjes en de kapstokjes etc. Hoe dan ook, daar staat ook een hele grote plastic...ja...bak, waar alle kindjes dan hun broodtrommeltje in doen, en dan wordt dat tijdens de pauze uitgedeeld etc.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:43 schreef Clubsoda het volgende:
Een MRI is een hele grote magneet, dus als je daar magnetisch materiaal in doet, dan heb je een probleem jaGoogle vertelt me dat een beugel in principe kan maar wel artefacten kan veroorzaken. Even overleggen met het ziekenhuis kan inderdaad een hoop verduidelijken denk ik .
Hij moet beide nog, beugel en oproep voor de MRI krijgen. Las daar laatst iets over, had er nooit over nagedacht eigenlijk. Dus het lijkt me slimmer om eerst de MRI te laten doen en dan pas de beugel.quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:57 schreef Elleska het volgende:
[..]
Doet ook weinig, het is niet dat elk stukje metaal keihard de MRI in wordt getrokken ofzo. Een spalkje zit vast genoeg. Het verstoort alleen het beeld rondom het spalkje een beetje en dat is lastig als je precies dat stukje in beeld wil brengen.
Bij een blokjesbeugel zit er wat meer metaal in maar zelfs daar heb je bij de hartregio geen last van.
Geen algemene vraag gehad over metalen in het lichaam?
Kunnen we niet gewoon de Roomba rondjes laten zuigen in ons kruis? Ben wel benieuwd naar die kaartquote:
Ik ben een beelddenker. En bedanktquote:Op dinsdag 29 november 2022 12:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon de Roomba rondjes laten zuigen in ons kruis? Ben wel benieuwd naar die kaart
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rklaas-komt-niet-alsquote:Op dinsdag 29 november 2022 12:21 schreef arvensis het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar onderwerpen terug al weer.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 13:12 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rklaas-komt-niet-als
Jankzakkenquote:Veel mensen reageerden positief op sociale media, maar anderen schreven ook: "Wel lastig voor de ouders die dit in de Kruidvat aan hun kindertjes uit moeten leggen."
Datquote:Op dinsdag 29 november 2022 13:18 schreef SQ het volgende:
[..]
[..]
Jankzakkenhoezo moet je dit aan je kindertjes uitleggen. Alsof ze er uberhaupt om vragen. En tegen dat ene kind dat het daadwerkelijk leest en er om vraagt zeg je gewoon dat de paashaas ook komt en klaar er mee.
Miewiewiwiewie.
Het antwoord voor de kinderen staat er ook al onder: de kerstman komt ook.quote:Op dinsdag 29 november 2022 13:18 schreef SQ het volgende:
[..]
[..]
Jankzakkenhoezo moet je dit aan je kindertjes uitleggen. Alsof ze er uberhaupt om vragen. En tegen dat ene kind dat het daadwerkelijk leest en er om vraagt zeg je gewoon dat de paashaas ook komt en klaar er mee.
Miewiewiwiewie.
Mijn jongens roepen waarschijnlijk inderdaad: ‘mama kijk dan, blote tieten! Hahaha!’quote:Op dinsdag 29 november 2022 13:41 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat![]()
Laatst moesten er kunstwerken weg uit het stadhuis in purmerend. Blote tietuh. Was over geklaagd maar uiteindelijk mocht het blijven hangen.
Ik vond de werken oprecht heel mooi![]()
Maar dit land verzuurd steeds meer.
Weet je hoe groot dat ding is?quote:Op dinsdag 29 november 2022 12:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon de Roomba rondjes laten zuigen in ons kruis? Ben wel benieuwd naar die kaart
Idemquote:Op dinsdag 29 november 2022 13:00 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik ben een beelddenker. En bedankt
Dank voor de reminder. Ik heb meteen de garage gebeld voor de bandenwissel. Eerste mogelijkheid 20 decemberquote:Op dinsdag 29 november 2022 14:19 schreef Leandra het volgende:
Voor degenen die het nog niet gedaan hebben:
Vanmorgen de bandenwissel naar winterbanden laten doen, daarna de oude dame even in de wasbox afgespoeld met een sopje en de hogedrukspuit, dus ze is ook weer lekker fris.
Helaas moet ik zo toch nog met haar op weg, dus ze kan niet lekker schoon in de garage blijven staan, maar goed, daar is ze voor gemaakt
quote:Op dinsdag 29 november 2022 15:43 schreef SQ het volgende:
Moet je wel je schaamhaar beetje bijwerken, anders draait dat borsteltje vast.
Auw.quote:
IPL FTWquote:Op dinsdag 29 november 2022 15:43 schreef SQ het volgende:
Moet je wel je schaamhaar beetje bijwerken, anders draait dat borsteltje vast.
Je bent bijna een maand later dan de wintertijdquote:Op dinsdag 29 november 2022 14:19 schreef Leandra het volgende:
Voor degenen die het nog niet gedaan hebben:
Vanmorgen de bandenwissel naar winterbanden laten doen, daarna de oude dame even in de wasbox afgespoeld met een sopje en de hogedrukspuit, dus ze is ook weer lekker fris.
Helaas moet ik zo toch nog met haar op weg, dus ze kan niet lekker schoon in de garage blijven staan, maar goed, daar is ze voor gemaakt
quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:12 schreef BE het volgende:
[..]
Ik zie een heel nieuw concept ontstaan!
Je hoeft dan iig niet meer te stofzuigenquote:
Ja joh, dan had het weer maar mee moeten werken.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:05 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je bent bijna een maand later dan de wintertijd
Ja, maar de afspraak al wel even geleden gemaakt, zo'n 3 weken geleden denk ik.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:05 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je bent bijna een maand later dan de wintertijd
Het was ook raar warm begin november. Wij waren vorige week, precies op tijd omdat we afgelopen weekend naar Duitsland moesten.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar de afspraak al wel even geleden gemaakt, zo'n 3 weken geleden denk ik.
Maar toen zag het er naar uit dat het nog wel even zou duren voor het koud zou worden dus voor vandaag ingepland.
De running gag is natuurlijk dat Leandra ons bij elke klokomstelling hier komt herinneren dat we de banden moeten wisselenquote:Op woensdag 30 november 2022 06:52 schreef Tink89 het volgende:
Ik wissel deze week ook hoor. Niks met de wintertijd, maar pas als het ook overdag onder een graad of 8 is.
Yeahh top!!quote:Op woensdag 30 november 2022 08:20 schreef arvensis het volgende:
Weten jullie nog dat ik schade had gereden nav asociaal rijgedrag van een buschauffeur? Die beste man “kon zich een dergelijk voorgeval niet herinneren”.
Ik heb van beide kanten camerabeelden opgevraagd en gekregen. Dat hielp hem bij het herinneren.Het schadebedrag is uitgekeerd en m’n auto wordt gemaakt.
![]()
Anywayssss. Bij wie staat de boom al?
Zal voorlopig de laatste keer zijn dat ie voor 5 december staat.Hier wilde ik nog even voor jompelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! Oma Mushanga
![]()
.
Ik werd tante op mijn 12e, is ook heel tof hoor.
Venus in pocketformaat
© loveli
Ohh heb je voorbeelden?quote:Op woensdag 30 november 2022 08:30 schreef SQ het volgende:
De ouders op onze school hebben weer flink hun best gedaan met het maken van de surprises
Echt zo jammer eigenlijk. Ik had nog een beetje hoop dat mijn kind gewoon lekker zelf kon knutselen als de tijd komt, maar al die ouders gaan zo over the top.
Haha ja dit inderdaadquote:Op woensdag 30 november 2022 08:37 schreef SQ het volgende:
Vroeger was je enige hoop op een echt mooie surprise als de leraar jouw lootje had. Nu is het de norm.
quote:Op woensdag 30 november 2022 07:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De running gag is natuurlijk dat Leandra ons bij elke klokomstelling hier komt herinneren dat we de banden moeten wisselen
Beide kanten?quote:Op woensdag 30 november 2022 08:20 schreef arvensis het volgende:
Weten jullie nog dat ik schade had gereden nav asociaal rijgedrag van een buschauffeur? Die beste man “kon zich een dergelijk voorgeval niet herinneren”.
Ik heb van beide kanten camerabeelden opgevraagd en gekregen. Dat hielp hem bij het herinneren.Het schadebedrag is uitgekeerd en m’n auto wordt gemaakt.
![]()
Wat sneu dat het nodig is, maar kudo's voor je doorzettingsvermogen!! Het kost bakken energie, dat geregel...quote:Op woensdag 30 november 2022 08:20 schreef arvensis het volgende:
![]()
Neem jij dan een Kerstman voor op het dak mee?quote:Op woensdag 30 november 2022 09:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat sneu dat het nodig is, maar kudo's voor je doorzettingsvermogen!! Het kost bakken energie, dat geregel...
@:exode: kan je me adopteren voor de kerstperiode? Het klinkt zo heerlijk gezellig allemaal, terwijl de kerstboom opzetten hier toch vooral een hoop gezeik is over het algemeen. Helpen is leuk voor 2 min en dan sta je toch weer in je eentje lampjes uit de knoop te halen en haakjes aan kerstballen te frotten.
De surprise is bij ons bijna klaar. Het viel me dit jaar erg mee (ok, gedicht moet nog). We maakten een nagellakpotje, dat is natuurlijk ook niet al te ingewikkeld. Maar I. heeft er echt zijn best op gedaan, terwijl hij dus naar eigen zeggen het stomste meisje uit de klas heeft.
Tip: als je de lampjes weer uit de kerstboom haalt rol ze dan om een stok of een colafles, dan kun je ze volgend jaar gewoon weer afrollen.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:09 schreef Phaidra het volgende:
Helpen is leuk voor 2 min en dan sta je toch weer in je eentje lampjes uit de knoop te halen en haakjes aan kerstballen te frotten.
Nou ja, ik zag onder andere een absoluut perfecte stoomboot, een enorme gitaar van geschilderd triplex, een mandje popcorn dat zo uit de bioscoop leek te komen en "iets" van hout dat zo groot was dat 2 ouders het moesten dragen.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2022 09:11 schreef exode het volgende:
[..]
Neem jij dan een Kerstman voor op het dak mee?
Wij zijn wel echt alle4 Kerstgroupies ja, de kinderen lopen al weken in Kerstsokken en neurien Kerstliedjes. MAAR het is nu wel echt versierd in huis voor Sinterklaas.
Je bent welkom voor warme chocomel of Gluhwein als alles klaar is hoor.
Ze zitten dit jaar om een stuk karton, hopelijk scheelt dat al een stuk!quote:Op woensdag 30 november 2022 09:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tip: als je de lampjes weer uit de kerstboom haalt rol ze dan om een stok of een colafles, dan kun je ze volgend jaar gewoon weer afrollen.
quote:Op woensdag 30 november 2022 08:37 schreef SQ het volgende:
Vroeger was je enige hoop op een echt mooie surprise als de leraar jouw lootje had. Nu is het de norm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Wij hebben zo’n verlichte arrenslee met een rendier ervoor (erfenis van schoongrootouders) en mijn vriend wil die zo graag op het platte dakje van de erker. Misschien geef ik dit jaar toe…quote:Op woensdag 30 november 2022 08:56 schreef exode het volgende:
Oh wat fijn Arvensis! Dat scheelt stress.
Wij halen denk ik maandag een boom, we vieren zondag![]()
Volgende week vrijdag gaan we versieren, dat is bij ons altijd wel een ding, als in traditie. Kerstliedjes op, lekker eten erbij en dan met zijn 4tjes de boom versieren. De boom hangt vol herinneringen dus ik hou echt enorm van het samen versieren, alle verhalen komen dan weer boven![]()
![]()
![]()
En daarna gaat verloofde met de rest van de versiering los, echt er komt een moment dat we een kerstman op het dak hebben staan, zo 1 met een verlichte arreslee.
B heeft dit jaar voor het eerst een surprise gemaakt, ik denk 90% zelf, een enorme raket is het geworden vol tekeningen met de lievelingsdingen van zijn klasgenoot.
Dat was wel een kleine strijd want hij is vrij makkelijk dus het was steeds 'nee mama dat kan ik niet dat moet jij doen!' Verloofde heeft wel geholpen met het lijmpistool want B is zo'n dromerd die zich daaraan brandt.
Hij moest ook zelf een cadeau kopen van ons, dat heeft ie verrassend goed gedaan.
Overigens ben ik nog slechter in knutselen en dus surprise maken dan menig peuter, ik had als kind zelfs knutselbijles (ja echt), ik kan nog steeds geen rechte lijn knippen.
Zo jammer dat je dan denkt dat je ergens van op aan kunt en dat ze dan zó verzaaktquote:Op woensdag 30 november 2022 09:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit jaar deed ze helemaal niks![]()
Wij zijn dus pas volgende week aan de beurt.
Door Leandra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |