Wollen vest over de trui en ook overdag verwarmingloos. Maar ik doe wel ook een deel van mijn werk op de bank onder mijn wollen dekbedquote:Op vrijdag 25 november 2022 07:28 schreef Clubsoda het volgende:
Ik draag nu overigens consequent een thermolegging onder mijn joggingbroek als ik thuis werk en ik heb de verwarming op mijn werkkamer nog helemaal niet nodig gehad
Tijdschakelaar op zetten, dat ie altijd na een uur automatisch uit gaat. Kun altijd weer aanzetten als het te koud wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:05 schreef exode het volgende:
B was deze week vergeten de electrische radiator uit te doen in de werk/speelkamer die heeeeeeeeeeel slecht geisoleerd is. Dat ding heeft 24 uur warmte geblazen dus ik ga maar een orgaan verkopen denk ik.
Ik vind overigens de Giesweinn sloffen fijn Majo en verloofde heeft de Falcke huissokken. Je weet wel die waar je er maar 1 van aan doet.
Ik slaap met twee paar van die dikke huissokken over elkaarquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:22 schreef Nijna het volgende:
Ook Giesweinn sloffen hier. Ik vind ze niet te warm, meestal wel aangenaam en soms blijven mn voeten gewoon koud. Meestal voordat ik (met sokken aan) in bed ga liggen en dan val ik niet in slaap omdat ze koud blijven...
Hij had hem aangezet zonder dat wij het wisten. Hij ging wat Lego pakken, die 5 minuten moesten blijkbaar in warmte.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Tijdschakelaar op zetten, dat ie altijd na een uur automatisch uit gaat. Kun altijd weer aanzetten als het te koud wordt.
Elektrische kacheltjes zijn de snelste manier om je energierekening te boosten
Is toch ook fascinerendquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:52 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
Ondertussen is mijn nieuwe stofzuiger mijn huis in kaart aan het brengen en volg ik dat gefascineerd zowel live als op de app![]()
Alsof ik niks beters te doen had vandaag
quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:48 schreef amaranta het volgende:
Ik ken een goede grap.
Leg een computermuis onder een pan zeg tegen je partner/kind dat je een muis hebt gevangen. Ik deed dit gisteren en ik pieste bijna in m’n broek van het lachen
Dan gaat gewoon zuigstoffen toch snellerquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:52 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
Ondertussen is mijn nieuwe stofzuiger mijn huis in kaart aan het brengen en volg ik dat gefascineerd zowel live als op de app![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:48 schreef amaranta het volgende:
Ik ken een goede grap.
Leg een computermuis onder een pan zeg tegen je partner/kind dat je een muis hebt gevangen. Ik deed dit gisteren en ik pieste bijna in m’n broek van het lachen
quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:52 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
Briljantquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zie whatsaap voor beeldmateriaal
Ik heb een zwarte. Heerlijk voor in huis.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:56 schreef Nijna het volgende:
[..]
[..]![]()
@:Vicky, ik heb voor de meiden een Oodie gekocht, maar ik zie mezelf daar toch niet in rondlopen.
12 euro per keer
@:Mushanga71, fijn he zo'n opgeruimd huis![]()
Nou, ik heb nog steeds met veel plezier allebei aanquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:05 schreef exode het volgende:
en verloofde heeft de Falcke huissokken. Je weet wel die waar je er maar 1 van aan doet.
Ja, maar dat is nog geen 1m3 per dag.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:46 schreef Clubsoda het volgende:
Maar zit douchen daar niet ook bij in?
Superleuk! A zou eerst ook gaan met een vriendinnetje, maar gaat het niet redden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:14 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ons hele gezin heeft inmiddels een Oodie en morgen moet ik er ook eentje voor mijn vader halen.Mijn man lachte me eerst uit, maar heeft toen stiekem die van mij eens aangetrokken en wilde er toen toch ook wel eentje. Inmiddels loopt hij er elke avond in. We noemen het ding ook wel 'the passionkiller'.
![]()
Ik zit te wachten tot de kinderen uit school komen. Er wacht een verrassing op ze, ze mogen mee naar de Arena om daar het NL elftal te kijken.
Mag ik hier een foto van?quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:14 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ons hele gezin heeft inmiddels een Oodie en morgen moet ik er ook eentje voor mijn vader halen.Mijn man lachte me eerst uit, maar heeft toen stiekem die van mij eens aangetrokken en wilde er toen toch ook wel eentje. Inmiddels loopt hij er elke avond in. We noemen het ding ook wel 'the passionkiller'.
![]()
Ik zit te wachten tot de kinderen uit school komen. Er wacht een verrassing op ze, ze mogen mee naar de Arena om daar het NL elftal te kijken.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mag ik hier een foto van?![]()
Ik ken het niet
Het is kennelijk een soort kruising tussen een regenponcho en een snuggiequote:Op vrijdag 25 november 2022 14:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mag ik hier een foto van?![]()
Ik ken het niet
En is het ook echt warm? Ik zit te denken om voor mezelf ook zoiets aan te schaffen. Heb het heel snel koud.quote:
Ja, ik vind van wel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
En is het ook echt warm? Ik zit te denken om voor mezelf ook zoiets aan te schaffen. Heb het heel snel koud.
Zit zelfs te denken aan een gewatteerde joggingbroek als dat al bestaat voor 's avonds.
Mountainwarehouse.comquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:59 schreef trui het volgende:
Het ligt ook aan het materiaal waar zoiets van gemaakt is. Wol isoleert het best, dus je kunt eigenlijk beter een wollen dekentje nemen dan een fleece dekentje, bijvoorbeeld. (merino) wollen ondergoed werkt ook heel goed wat dat betreft.
SQ, ik meen me te herinneren dat jij ooit een webshop aan hebt geraden voor fleece-truien/vesten trouwens, weet je nog welke dat was?
Wat handig dat je dat zelf kan!quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb vorig jaar zo’n Oodie voor Sjaak gemaakt (gratis patroon Blaise blanket of iets dergelijks) Heerlijke fleece gekocht op de markt dus hij had hem ook graag aan. Nu is hij tijdelijk meer fan van zijn onesie.
Die ziet er heerlijk warm uit en niet van echt wol. Pluspunt voor mij, want ik ben daar allergisch voor kwam ik laatst achter.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Mountainwarehouse.com
Ben zelf helemaal fan van deze:
https://www.mountainwareh(...)-hoodie-p13261.aspx/
Krijg je het echt niet koud in.
thanks!quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Mountainwarehouse.com
bij dilling heb ik ook inderdaad heel fijne ondershirts en hemden enzo gekocht.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:06 schreef mousemicky het volgende:
Ik draag tegenwoordig bijna elke dag een wollen hemd/shirt/longsleeve. Van fleece ga ik zweten, maar dit is warm en zacht en niet zweterig. Mijn voorraad komt van dilling, en houdt t nu al een hele hoop wasbeurten goed.
Het is nu binnen 18 graden, en ik vind t bijna te warm. Nu hebben we dit jaar nieuwe ramen/kozijnen laten plaatsen en de tochtende dakkoepel is ook vervangen, maar toch, een jaar geleden had ik denk ik lopen rillen en de verwarming op 20 graden gezet.
Zoiets heb ik ook (zonder fur binnenkant), 2 stuks met inmiddels bijna doorgesleten ellebogen, ik kan steeds niks vinden wat erop lijkt, maar dit lijkt wel wat... en toch iets charmanter dan een Oodie.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Mountainwarehouse.com
Besteld, ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:05 schreef SQ het volgende:
[..]
Mountainwarehouse.com
quote:
Ik zei toch al dat zo'n robotstofzuiger een miskoop isquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:44 schreef Vanyel het volgende:
Grmblskshegejsbwiebeieb
Hele hut leeggehaald Roborock doet uur zuigzuig voor de eerste kaart, raakt weg kwijt, kaart weg. Opnieuw. Leeg. Uuuuren laden. 5 kwartier rondrijden. Wiel vast. Weg kwijt. Kaart weg.
Halve hut onbegaanbaar. Weer uren wachten, klaarstaan om deuren open en dicht te doen, niks op de grond te hebben
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:44 schreef Vanyel het volgende:
Grmblskshegejsbwiebeieb
Hele hut leeggehaald Roborock doet uur zuigzuig voor de eerste kaart, raakt weg kwijt, kaart weg. Opnieuw. Leeg. Uuuuren laden. 5 kwartier rondrijden. Wiel vast. Weg kwijt. Kaart weg.
Halve hut onbegaanbaar. Weer uren wachten, klaarstaan om deuren open en dicht te doen, niks op de grond te hebben
Ze zuigt wel schoon en praat lollig en werkt methodisch, itt de mensen in dit huis.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:54 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat zo'n robotstofzuiger een miskoop isMijn nieuwe steelstofzuiger daarentegen lijkt zijn geld dik waard te zijn.
Ik overwoog al even te doen alsof woonkamer en rest van huis 2 verdiepingen zijn, maar dat is ook zo'n gedoe.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Als de kaart er eenmaal instaat is het makkelijker, maar godsamme de frustratie is real… (en ergens in dit proces heb ik een keiharde trap tegen Ronnie de robotstofzuiger gegeven en brak ik mijn teen
).
Omdat!quote:
Huh nee. Als je alles moet optillen werkt t juist niet?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Omdat!
Hij moet een complete kaart maken. Daarvoor moet een tafel uit zijn richting bewegen. Een stoel. 4 deuren open en dicht. Zooi van de ene kant van de hut naar de andere, omdat ik teveel shit heb om alles structureel van de grond te hebben![]()
Maar ik ga idd wel proberen het met de kennis van hoe hij werkt vannacht nog eens te doen..
Jaaaaa niet voor altijd, maar de eerste keer met het maken van de kaart haal je idealiter de losse obstakels weg. En daar heb ik er op het moment ongeveer 272892827 vanquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:36 schreef SQ het volgende:
[..]
Huh nee. Als je alles moet optillen werkt t juist niet?
Ja maar losse obstakels zijn geen meubelen die altijd in je kamer staan he. Dat zijn kratten wasgoed en de hotwheels garage van je zoon.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jaaaaa niet voor altijd, maar de eerste keer met het maken van de kaart haal je idealiter de losse obstakels weg. En daar heb ik er op het moment ongeveer 272892827 van
Nee. Net tot over mijn derrierequote:
Dat hoeft toch niet?quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jaaaaa niet voor altijd, maar de eerste keer met het maken van de kaart haal je idealiter de losse obstakels weg. En daar heb ik er op het moment ongeveer 272892827 van
Mijn werkgever strooit ook met aanbiedingen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:14 schreef FlyingFish het volgende:
Wie trouwens een nieuw telefoon-abonnement kan afsluiten, het loont om vandaag even te kijken naar de aanbiedingen. Ik ga minder per maand betalen voor meer gb, en krijg daar nog een apparaat bij cadeau. Voor mijn man geldt hetzelfde, maar dan bij verlenging van zijn abonnement met telefoon er bij. Van die besparing kan ik toch de verwarming weer een avondje aanzetten
Ja datquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja maar losse obstakels zijn geen meubelen die altijd in je kamer staan he. Dat zijn kratten wasgoed en de hotwheels garage van je zoon.
Ja weet je Vanyel, als die spullen er al maanden staan zijn het ook gewoon meubelen he. Kan dat apparaat er maar beter aan wennen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja dat
En de ladder en de klusspullen en de losse krukjes en de stoelen bij de eettafel die ik altijd wegzet als ik de stofzuiger aanzet en alle spullen die in de kast horen die ik nog moet kopen en en en en...
En 1 tafel en 1 stoel die geen vaste plek hebben.
Nu vraag ik me wel af wat dan nog de toegevoegde waarde is ten opzichte van een normale lelijke truiquote:
Dat moet je melden hoor, dat mag helemaal niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:26 schreef Clubsoda het volgende:
Jouw werkgever stond voor mijn deur te prediken dat we bij de concurrent vast veel te veel betaalden en of hij mocht vragen hoeveel dan wel precies. Met nee nam hij geen genoegen![]()
Maar ja, de concurrent is de enige met een uitgebreid Duits zenderpakket, dat maakt de keus vrij duidelijk.
Ik heb inderdaad gisteren een mail gestuurd. Nog niets gehoord, ik wacht nog even af.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:48 schreef exode het volgende:
[..]
Dat moet je melden hoor, dat mag helemaal niet.
Zijn niet onze medewerkers (wellicht wel namens ons) en die meldingen worden serieus genomen.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja weet je Vanyel, als die spullen er al maanden staan zijn het ook gewoon meubelen he. Kan dat apparaat er maar beter aan wennen.
Gut, ik had je niet zo naïef ingeschat.quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Jij bent hard zeg![]()
Wij hopen dat het beter wordt nu ze van hun plek zijn.
Wij hebben ook bij jouw werkgever afgesloten / verlengd (via een andere website)quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:20 schreef exode het volgende:
[..]
Mijn werkgever strooit ook met aanbiedingen.
Bij alle 3 onze merken.
Ik heb nog geen black friday aankopen gedaan, ik hoopte op een Switch lite deal maar die is er geloof ik niet.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:47 schreef FlyingFish het volgende:
Toch niet de stofzuiger die daar in ligt he Vanyel? Die mag daar niet in maar moet bij het recycle-punt ingeleverd worden.
Tja geen idee maar hij is zo lekker zacht en warmquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:44 schreef SQ het volgende:
[..]
Nu vraag ik me wel af wat dan nog de toegevoegde waarde is ten opzichte van een normale lelijke trui
Ik scrollde meteen naar deze post toen het nog de laatste was en moest hem drie keer lezen voor het kwartje viel waar het over gingquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:01 schreef Vanyel het volgende:
De kaart is klaar.
Ik herhaal
De kaart is klaar.
Ze was moe en had de wc overgeslagen. Wel op de kaart, niet gezogen. Wat een genot om na een laadmomentje vanaf de bank te kunnen vragen of ze ff zo goed wilde zijn om die nog mee te pikken.
Ze is zo braaf nu
Bij het maken van de plattegrond doe ik ook netjes alles aan de kant. En planken op de convectorput waar de wieltjes in vast komen te zitten. En als de plattegrond erin staat, kan ik netjes lijntjes trekken waar dat ding nooit meer hoeft te komen (hoekje met los speelgoed, convectorput, fornuis waar hij zich vastrijdt…). Maar moeten die stukjes dus wel op de kaart staan eerstquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Jij bent hard zeg![]()
Wij hopen dat het beter wordt nu ze van hun plek zijn.
Ik wilde ook alle ruimtes erop zodat ik vanaf de bank kan condenseren dat ze ff decwc moet stofzuigen ofzo. Heb daar net al zeer van genotenquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij het maken van de plattegrond doe ik ook netjes alles aan de kant. En planken op de convectorput waar de wieltjes in vast komen te zitten. En als de plattegrond erin staat, kan ik netjes lijntjes trekken waar dat ding nooit meer hoeft te komen (hoekje met los speelgoed, convectorput, fornuis waar hij zich vastrijdt…). Maar moeten die stukjes dus wel op de kaart staan eerst.
Ik las net op Twitter over iemand die een sexspeeltje bestelde. Dus ik zat nog even in deze modus.quote:Op zaterdag 26 november 2022 09:30 schreef Mushanga71 het volgende:
Zolang die zuigstoffers de plinten, vensterbank, plafond enzo niet meezuigstoffen, doe ik het lekker zelf![]()
Zoon wil de kerstboom opzetten. Correctie: zoon wil dat IK de kerstboom opzet![]()
Maar heb weer es last van mn schouder dus moet eerst eten en dan een diclo. Heb nog ff om na te denken
Ik heb er al 2 (én een vent)quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:34 schreef amaranta het volgende:
Ik heb zo’n ding ongeopend in een gesealde verpakking liggen. 25 euro excl verzenden en hij is van jou.
Een werkende dus, geen kerstbal.
Voor als de batterij van de een leeg is natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 10:17 schreef amaranta het volgende:
[ twitter ]
[..]
Ik las net op Twitter over iemand die een sexspeeltje bestelde. Dus ik zat nog even in deze modus.
Hence dat ik in jouw post las dat je eerst een dildo ging doen.
So, snap nu een gesprek van collega’s laatst waar ik flarden van opving, dat ik denk wat hebben die twee dingen met elkaar te makenquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:50 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb geen vent en geen airfryer![]()
(Dat is slang voor een satisfyer. Een airfryer voor de frietjes heb ik wel)
Dafuk! Ik open TikTok zie ik vrouw met 2 kuttenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |