@Dottekequote:Op vrijdag 25 november 2022 07:52 schreef Seattle het volgende:
@:FreshFruit misschien kun je Eunice nog in de topic titel laten zetten? Even wat aandacht voor haar
Fijn dat ik heb geslapen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:57 schreef greysbones het volgende:
Sow.. eerst koffie
Wat een zure cos vannacht
Jeetje
Eunice moet shinen blijkbaar
quote:
Kwam er ook niet lekker doorheen, maar heb dapper doorgezetquote:Op vrijdag 25 november 2022 07:57 schreef greysbones het volgende:
Sow.. eerst koffie
Wat een zure cos vannacht
Jeetje
Eunice moet shinen blijkbaar
Ik ga kijken of dat pastquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:00 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja: Wat een Kutgroep, behalve Eunice die is lekker bezig
Matinquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:09 schreef FreshFruit het volgende:
Hoe kan ik zo vervelend mogelijk zijn?
Kim staat toch altijd een uur in de badkamer?quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Kim en Tiano verzorgen het eten vandaag, en zijn dus extra vroeg wakker.
Havermout met een kilo suiker.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin
Wat heb ik nu gewonnen ?
Ja ... als ze voor de lunch klaar wil zijn, moet ze wel nu alvast beginnenquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim staat toch altijd een uur in de badkamer?
Die hoef je niet te wassenquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof dat de kleren van Erik ook van bamboe zijn he.
Die heeft heel wat omhoog te houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:31 schreef greysbones het volgende:
Kim k houdt het amper een minuut vol
Tiano 2 minutenquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:32 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft heel wat omhoog te houden natuurlijk.
er is wel een kapper langsgeweest, of de dames hebben iedereen in de stoel gehadquote:
Jw door Estherquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:37 schreef Verida het volgende:
[..]
er is wel een kapper langsgeweest, of de dames hebben iedereen in de stoel gehadMartins haar is geknipt, dat van JW volgens mij ook, Het haar van Wendy is duidelijk bijgekleurd en zo nog wel meer.
maar wie heeft dan het bijkleuren van Wendy gedaan? Het is echt wel te zien dat haar haar ineens veel egaler van kleur is en ook weer egaler rood, niet meer die hele rode strengen van in het begin.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jw door Esther
De rest door wendy
G Humble.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat staat daar?
(ik bedoel de letters van zijn tattoo)
Ze zitten er bij alsof het zomer isquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac en Tiano kijken neer op de loods en bespreken de strategie.
ze kijken letterlijk en figuurlijk neer op de loods en de andere deelnemersquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac en Tiano kijken neer op de loods en bespreken de strategie.
ik hoop dat hij zichzelf enorm in de voet schietquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac gaat alles anders doen als manager ..... wordt weer feest
Deze.quote:
Hij heeft de rokers, tabak belooft, en dat voor stemmen..de grootste slang daar.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
ze voelen zich zo enorm verheven boven het gepeupel(Isaak en Tiano)quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij heeft de rokers, tabak belooft, en dat voor stemmen..de grootste slang daar.
ik zat ook al te kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja .. maar um past niet op de plek van het touwtje .. dus het is geen humble @:FreshFruit.
Het is gewoon overduidelijk dat bij deze RLS, de tabak de hoofdrol gaat spelen. Het uitdelen, beloven, beheren enz. van de tabakspot is de macht de je daar hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij heeft de rokers, tabak belooft, en dat voor stemmen..de grootste slang daar.
vreemde uitspraken weerquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : ..... ze [febo] moeten ook een beetje sturing geven, want we zijn geen acteurs... sommigen dan...
Is er toekomst als manager voor hem volgende maand?quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, hij gaat gekozen worden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er toekomst als manager voor hem volgende maand?
Hij kan het wel willen maar moet wel gekozen worden natuurlijk
de schaapjes lopen er gedwee achteraanquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er toekomst als manager voor hem volgende maand?
Hij kan het wel willen maar moet wel gekozen worden natuurlijk
Wendy kleurt haar eigen haar.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:41 schreef Verida het volgende:
[..]
maar wie heeft dan het bijkleuren van Wendy gedaan? Het is echt wel te zien dat haar haar ineens veel egaler van kleur is en ook weer egaler rood, niet meer die hele rode strengen van in het begin.
Het is verder niet belangrijk hoor, maar er zal toch wel verf voor Wendy binnen zijn gekomen dan. en Mirthe kreeg niet
O dat is slim hoop dat de niet rokers er tegen in bezwaar gaan komen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:06 schreef Silves het volgende:
[..]
er zijn 2 bewoners die hebben gezegd de tabak komt van kamer 5, ik geloof dit ook stellig, anders klopt ook de stand van het geld niet.of ze leggen de helft bij, Ima en Rupert en Esther vertelde dit gisteren, mss daarom geen echte opstand tot nu..quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is slim hoop dat de niet rokers er tegen in bezwaar gaan komen.
wat is het nuquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Als ik 1 minuut met iemand praat, dan weet ik precies ongeveer voor 80% hoe iemand is.
Hebben weinig positieve inbreng in de loods .. het enige wat ze kunnen is inderdaad zeggen wat er niet goed is...quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:21 schreef Silves het volgende:
En kamer 3 noemt weer alles op wat te weinig is..klaagmobile
GJ heeft toch niet genoeg stemmersquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:23 schreef Silves het volgende:
Heb hier gelezen dat Gj ook voor manager gaat, en veel van het huidige beleid over gaat nemen?
Het zou wel grappig zijn als Isaac verslagen wordt..quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ heeft toch niet genoeg stemmers
ik zou het toejuichenquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als Isaac verslagen wordt..
Als het uitkomt dat izeik geen tabak wil geven, weg stemmers, tenminste als gj het wel gaat doen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ heeft toch niet genoeg stemmers
Als Jeff iets beter zou opletten zou hij zien waar Isaak mee bezig isquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Als het uitkomt dat izeik geen tabak wil geven, weg stemmers, tenminste als gj het wel gaat doen.
hoe zou hij het isaac dan moeilijk kunnen gaan maken?quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Jeff iets beter zou opletten zou hij zien waar Isaak mee bezig is
en kan hij het Isaak heel moeilijk gaan maken
Moeilijk maken om manager te worden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:36 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe zou hij het isaac dan moeilijk kunnen gaan maken?
als er geen budget meer is, kan de febo gewoon weer met een leuke verdienopdracht komen.
maar dan wordt het dus de tegenkandidaat van isaac....en dat kan nog wel eens veel slechter uitpakkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moeilijk maken om manager te worden.
Ja ... of niet...quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:37 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dan wordt het dus de tegenkandidaat van isaac....en dat kan nog wel eens veel slechter uitpakken
Ja klopt, Soms denk ik hij heeft het in de gaten, maar dan zie ik hem weer alles vertellen tegen hem, jasper zag het ook in het begin, tja mss een moetje.Wanda heeft izeik ook niet hoog zitten, allemaal bang om iets te zeggen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Jeff iets beter zou opletten zou hij zien waar Isaak mee bezig is
en kan hij het Isaak heel moeilijk gaan maken
dat vat zijn denkwijze wel goed samenquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Toen Max wereldkampioen werd... reed ie eerst 2 minuten achter.. ik viel in slaap op de bank. Werd ik wakker, reed ie er ineens naast... Ik ben zitten juichen, alleen op de bank!
Erik : Ja... dat soort dingen kijk ik meestal alleen de samenvatting.
Het was dan ook niet live voor iedereen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Toen Max wereldkampioen werd... reed ie eerst 2 minuten achter.. ik viel in slaap op de bank. Werd ik wakker, reed ie er ineens naast... Ik ben zitten juichen, alleen op de bank!
Erik : Ja... dat soort dingen kijk ik meestal alleen de samenvatting.
Isaak wilde zich toch ook op het laatste moment terug trekken als kandidaat. Of is dit plan inmiddels alweer gewijzigd?quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als Isaac verslagen wordt..
hij is nu de god in de loodsquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:00 schreef IkFok het volgende:
[..]
Isaak wilde zich toch ook op het laatste moment terug trekken als kandidaat. Of is dit plan inmiddels alweer gewijzigd?
Zou de rest van de groep niet doorhebben dat er een groepje is ontstaan die de macht op deze manier houdt?quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is nu de god in de loods
dus hij gaat het helemaal geweldig doen als Manager
"Master" plan Isaac en Marciano (denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kijken letterlijk en figuurlijk neer op de loods en de andere deelnemers
All you can eat-broodquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Het was slim van hem om meer meel te bestellen. Dan heb je altijd brood.
Daar kunnen ze iets aan doen. Zichzelf verkiesbaar stellen. Maar ja dan is het niet meer janjen zeuren zeiken aan de zijlijn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou de rest van de groep niet doorhebben dat er een groepje is ontstaan die de macht op deze manier houdt?
Na Isaac krijg je Jasper en of Kim D
Giet er beton overheen en je hebt een soort boeddha voor bij de vijver...quote:
Ze vraagt elke dag haar 24 uur aan, zodat als ze echt weg wil ook meteen kan gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:20 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze zou hem gisteren weer hebben ingetrokken, het is niet meer te volgen
Kan je doen, maar dan moet je wel er voor zorgen dat een groepje meekrijgt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Daar kunnen ze iets aan doen. Zichzelf verkiesbaar stellen. Maar ja dan is het niet meer janjen zeuren zeiken aan de zijlijn.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is nu de god in de loods
dus hij gaat het helemaal geweldig doen als Manager
Ik dacht dat Jeff dat vergeten was door te sturen naar de Febo. Als het verhaal van Maddy klopt wat Jeff rond verteldquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze vraagt elke dag haar 24 uur aan, zodat als ze echt weg wil ook meteen kan gaan.
Ze hebben ook geen ander alternatief.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:24 schreef Seattle het volgende:
Is er nou een groepje aan het rummikubben?? Is het echt een bejaardentehuis geworden? Pffff echt hoor
huh?quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : ..... ze [febo] moeten ook een beetje sturing geven, want we zijn geen acteurs... sommigen dan...
FEBO laat het maar gebeuren.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen ander alternatief.
Enigste wat ze in beweging kan brengen is een langdurige opdracht.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Een lange weekendopdracht waarin maandag bekend wordt wie de show moet verlaten...lange onzekerheid gedurende het weekend. Kan leuke TV opleveren. Febo, doe er wat mee!
Nietsss mee te maken! Opdonderen met dat gedateerde feestje.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Het is sinterklaas dit weekend in de loods ... dat gaat de febo niet in de war gooien. Moet volgende week op tv.
Zo creatief acht ik ze niet in staat...quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi juist! Kunnen ze het 'verpakken' als wie gaat de zak in mee naar Spanje.![]()
Kom maar op met die zoemer!
Idd... waarom denk je dat ze dit weekend al sinterklaas vieren.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Trouwens, de Febo is de baas niet die gasten in de loods. Hun moeten zich aan het Febo draaiboek houden, niet andersom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans is er wel, want alles moet daar een week eerder gebeuren.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Idd... waarom denk je dat ze dit weekend al sinterklaas vieren.
Dat heeft dan te maken dat het een week later in de uitzending moet. Het loopt namelijk nog steeds zo achterlijk laat achter op de streams die uitzendingen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Idd... waarom denk je dat ze dit weekend al sinterklaas vieren.
Er mag schuim bij!quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
mwahaha.. op het programma staat 'Kaartverkoop Roast of Zoe'.... die mensen zijn
Volgens mij Wendy.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mexx, zij is echt verckracked maat, ik zweer het. Over wie heeft Mexx het?
Laten we het hopen. Ik zit te stream 2 te kijken, bewoners zijn nog bezig met haren en tandenpoetsen en Janet is aan het schoonmaken daarquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
3 van de mean girls (kimK, Mexx en Zoe) zitten zichzelf gek te maken. Ze denken dat als eliminiatie opdracht er maandag een balletje getrokken moet worden met een naam, en diegene moet planken als opdracht.
Ze denken alledrie dat ze dan getrokken gaan worden....
Doe maar Kim K dan die had 1 minuut vanochtendquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
3 van de mean girls (kimK, Mexx en Zoe) zitten zichzelf gek te maken. Ze denken dat als eliminiatie opdracht er maandag een balletje getrokken moet worden met een naam, en diegene moet planken als opdracht.
Ze denken alledrie dat ze dan getrokken gaan worden....
Nou dat denken sommige van niet. En dat zij de boel kunnen sturen. Op naast meer gele kaarten!quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Trouwens, de Febo is de baas niet die gasten in de loods. Hun moeten zich aan het Febo draaiboek houden, niet andersom.
En ik was net naar 2, maar op 1 ook geen ruzie nuquote:
Moraima en leila hebben al een paar dagen bonjequote:
We worden steeds onderbroken.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moraima en leila hebben al een paar dagen bonje
vraag me niet waarom
Dat was toch uitgesproken?quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag me niet waarom
perfecte samenvattingquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Er iets georganiseerd door de kamer van Moraima voor Moraima omdat haar vriend 3 jaar geleden overleden is. Leila is gevraagd om er ook bij te zijn. Ik geloof dat ze nu aan Moraima wil vragen hoe zij dat zou vinden.
Maar dat lukt nog niet zo goed, omdat ze steeds gestoord worden, en Moraima onverstoorbaar door gaat met afwassen.
Ja joh?! Maar ik heb al een tijdje geen "Dag Leila / Nee! Niet dag Leila!" gehoordquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag me niet waarom
was weer een nieuwe bonjequote:Op vrijdag 25 november 2022 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was toch uitgesproken?
Ik heb die bonje wel gezien maar weet niet eens meer waar het over ging, Hebben ze toen buiten uitgesproken
lief hequote:
Sfeerspons.quote:
Je corfee blijft staan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
aah Moraima breekt een beetje
jeff klaart de lucht met een grapje
He toch.Wyfke.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft even een momentje nodig
Ik vermoed Kim Dquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik weet niet wie dit iniatief heeft genomen om dit voor Moraima te doen, maar ik vond dit heel erg lief
KimDquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik weet niet wie dit iniatief heeft genomen om dit voor Moraima te doen, maar ik vond dit heel erg lief
Ruben?quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
Ruben geeft wat kleine tips mbt het afvallen van Moraima
Ik zei vannacht nog dat Kim D een lieve meid is en haar hart op de goede plek heeft zitten. Lieve meid en mooi gedaan voor Moraima, ze waardeert het heel ergquote:
Jeff is een lul op zoveel momenten... maar dit kan hij heel goed. Hij kan goed aanvoelen wanneer er even een geintje nodig is om de gespannen sfeer te doorbreken of wat luchtigheid te brengen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima houdt er van dat Jeff ff een geintje maakte om de spanning te breken, even wat luchtigs er tussen door, zodat ze moest lachen. Jeff is wel een mensenkenner
Zal vast iets zijn wat ze zelf bedacht heeftquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Het is fucking grappig .. [iets]
over de pietjesquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zal vast iets zijn wat ze zelf bedacht heeft
quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:06 schreef Aggie46 het volgende:
Zo mascara aanbrengen had ik nog nooit eerder gezien
[ afbeelding ]
geen aandacht aan bestedenquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:07 schreef HappyCharly het volgende:
En vervolgens gaat JW pochen met zijn spiegelwaskunsten omdat hij heel veel ramen heeft gewassen. En heeft zelf ook toe dat hij zich graag van de domme houdt.
Wat is dat toch daar? Al die vrouwen die maar steeds het gros van het opruim- en schoonmaakwerk doen.. alsof we in de jaren 50 zijn beland.
Wel opletten dat ie er niet vanuit gaat dat het eten is, zo'n schuurspons kan taai zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen aandacht aan besteden
iets in zijn handen douwen en zeggen veel plezier
Mirthe weet het ook niet want ze zegt dat je met warm/ heet water de vloer moet doen. Dat is niet waar koud water is beterquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:04 schreef HappyCharly het volgende:
Storend.. JW vraagt aan Mirthe hoe hij moet schoonmaken, de volgorde en wat er in het water moet..
dan ben ik ook waarschijnlijk heel erg dom. Ik gebruik altijd warm water om de vloer te doen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe weet het ook niet want ze zegt dat je met warm/ heet water de vloer moet doen. Dat is niet waar koud water is beter
Warm water op koude vloer verdampt sneller waardoor zeep blijft hangen.je krijgt dan strepen en vloer plakt.en vuil blijft daarna eerder plakkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:11 schreef Verida het volgende:
[..]
dan ben ik ook waarschijnlijk heel erg dom. Ik gebruik altijd warm water om de vloer te doen.
Ze zijn er wel bijna dat izeik geen genotspullen meer gaat geven..wat gaan ze er mee doen? Wendy is vandaag een beetje opstandig.quote:
bepaalde moeten meer met elkaar praten wat ze horenquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze zijn er wel bijna dat izeik geen genotspullen meer gaat geven..wat gaan ze er mee doen? Wendy is vandaag een beetje opstandig.
2 x een half brood in de avond weg zitten kanen zegt Wendyquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:18 schreef Silves het volgende:
Ja wendy, Mirthe is de grootste hebberd.
Denk dat bijna niemand met koud water de vloer schrobt. Waarom is dat?quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe weet het ook niet want ze zegt dat je met warm/ heet water de vloer moet doen. Dat is niet waar koud water is beter
ligt er heel erg aan wat je in je water doetquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat bijna niemand met koud water de vloer schrobt. Waarom is dat?
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Warm water op koude vloer verdampt sneller waardoor zeep blijft hangen.je krijgt dan strepen en vloer plakt.en vuil blijft daarna eerder plakken
Daar heeft ie gelijk aanquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
Rupie tegen babette
je lijkt op barbara streisand
Zeker. En toch luistert ze wel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:25 schreef pingu66 het volgende:
KimD is af en toe wel een beetje een doos
Dat lijkt me wel een generatieding.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:26 schreef pingu66 het volgende:
Hoezo weet Wendy niet eens wie Bette Midler is
Wendy is toch geen 20..quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een generatieding.
Ik denk dat er heel veel van die generatie niet zullen weten wie Bette Midler is.
Hoe oud is Wendy?quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een generatieding.
Ik denk dat er heel veel van die generatie niet zullen weten wie Bette Midler is.
ook de generatie van veertigers zullen niet echt van Bette Middler hebben gehoord.quote:
Helemaal mee eens. En over het algemeen ook gewoon direct ipv tegen iedereen behalve tegen om wie het gaat.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:28 schreef HappyCharly het volgende:
Lekkere is dat dit allebei vrouwen zijn die niet blijven hangen als het opgelost is. En niet zoals een Wanda of Mirthe uren tegen iedereen hetzelfde vertellen.
Misschien is dat ook waarom Wendy het mikpunt is van Wanda en consorten... je kunt minder lekker uren roddelen en zeuren met Wendy, ze lult niet achter je rug en is moeilijker te manipuleren..quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En over het algemeen ook gewoon direct ipv tegen iedereen behalve tegen om wie het gaat.
Ja dat zag ik, maar vooraf verstopte hij het wel onder de broden, want het lag er bovenop.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Staat inmiddels in de kast op kantoor waar het altijd staat/stond.
Idd .. gaf het vervolg weerquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, maar vooraf verstopte hij het wel onder de broden, want het lag er bovenop.
100% dat die gaan jonko's klappen in die kantoor bro, ja toch.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:44 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb nu al geen zin dat Isaac manager wordt.. Dan gaan Marciano en hij steeds op kantoor zitten vergaderen.. gaat hij uiteraard ook eten/ drank of wat dan ook achterover drukken en dan mag het ineens wel... en het ergste.. dan moeten we coooooontinu de kutstem van Marciano en het megalomane gebral van Isaac horen
Te saai. En dat alleen zodat ze volgende week leuke passende Sintbeelden hebben?quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Kijken naar groeiend gras is nog boeiender...dit gaat hem niet worden deze week met opdrachten...
Mijn irritatie gaat nu al door het dak.. laat staan dan..quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
100% dat die gaan jonko's klappen in die kantoor bro, ja toch.
Ik zie Marciano ook niet eens lief naar Kim doen overdag. Keer kleine knuffel of aanrakingquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mijn irritatie gaat nu al door het dak.. laat staan dan..
Ik zie zo weinig leuks/ liefs in die mannen.. zorgwekkend...
idd, die zullen het scheerapparaat gedoe ook wel uitsmeren over meerdere afleveringen, en dan Ruben's exit, Maddy de draaideur, beetje pubzquiz en hop weer een week vol.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Te saai. En dat alleen zodat ze volgende week leuke passende Sintbeelden hebben?
Ik wil eliminaties en opdrachten.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Kijken naar groeiend gras is nog boeiender...dit gaat hem niet worden deze week met opdrachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |