Hebben weinig positieve inbreng in de loods .. het enige wat ze kunnen is inderdaad zeggen wat er niet goed is...quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:21 schreef Silves het volgende:
En kamer 3 noemt weer alles op wat te weinig is..klaagmobile
GJ heeft toch niet genoeg stemmersquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:23 schreef Silves het volgende:
Heb hier gelezen dat Gj ook voor manager gaat, en veel van het huidige beleid over gaat nemen?
Het zou wel grappig zijn als Isaac verslagen wordt..quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ heeft toch niet genoeg stemmers
ik zou het toejuichenquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als Isaac verslagen wordt..
Als het uitkomt dat izeik geen tabak wil geven, weg stemmers, tenminste als gj het wel gaat doen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ heeft toch niet genoeg stemmers
Als Jeff iets beter zou opletten zou hij zien waar Isaak mee bezig isquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Als het uitkomt dat izeik geen tabak wil geven, weg stemmers, tenminste als gj het wel gaat doen.
hoe zou hij het isaac dan moeilijk kunnen gaan maken?quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Jeff iets beter zou opletten zou hij zien waar Isaak mee bezig is
en kan hij het Isaak heel moeilijk gaan maken
Moeilijk maken om manager te worden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:36 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe zou hij het isaac dan moeilijk kunnen gaan maken?
als er geen budget meer is, kan de febo gewoon weer met een leuke verdienopdracht komen.
maar dan wordt het dus de tegenkandidaat van isaac....en dat kan nog wel eens veel slechter uitpakkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moeilijk maken om manager te worden.
Ja ... of niet...quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:37 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dan wordt het dus de tegenkandidaat van isaac....en dat kan nog wel eens veel slechter uitpakken
Ja klopt, Soms denk ik hij heeft het in de gaten, maar dan zie ik hem weer alles vertellen tegen hem, jasper zag het ook in het begin, tja mss een moetje.Wanda heeft izeik ook niet hoog zitten, allemaal bang om iets te zeggen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Jeff iets beter zou opletten zou hij zien waar Isaak mee bezig is
en kan hij het Isaak heel moeilijk gaan maken
dat vat zijn denkwijze wel goed samenquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Toen Max wereldkampioen werd... reed ie eerst 2 minuten achter.. ik viel in slaap op de bank. Werd ik wakker, reed ie er ineens naast... Ik ben zitten juichen, alleen op de bank!
Erik : Ja... dat soort dingen kijk ik meestal alleen de samenvatting.
Het was dan ook niet live voor iedereen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:47 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Toen Max wereldkampioen werd... reed ie eerst 2 minuten achter.. ik viel in slaap op de bank. Werd ik wakker, reed ie er ineens naast... Ik ben zitten juichen, alleen op de bank!
Erik : Ja... dat soort dingen kijk ik meestal alleen de samenvatting.
Isaak wilde zich toch ook op het laatste moment terug trekken als kandidaat. Of is dit plan inmiddels alweer gewijzigd?quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn als Isaac verslagen wordt..
hij is nu de god in de loodsquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:00 schreef IkFok het volgende:
[..]
Isaak wilde zich toch ook op het laatste moment terug trekken als kandidaat. Of is dit plan inmiddels alweer gewijzigd?
Zou de rest van de groep niet doorhebben dat er een groepje is ontstaan die de macht op deze manier houdt?quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is nu de god in de loods
dus hij gaat het helemaal geweldig doen als Manager
"Master" plan Isaac en Marciano (denk ikquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze kijken letterlijk en figuurlijk neer op de loods en de andere deelnemers
All you can eat-broodquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Het was slim van hem om meer meel te bestellen. Dan heb je altijd brood.
Daar kunnen ze iets aan doen. Zichzelf verkiesbaar stellen. Maar ja dan is het niet meer janjen zeuren zeiken aan de zijlijn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou de rest van de groep niet doorhebben dat er een groepje is ontstaan die de macht op deze manier houdt?
Na Isaac krijg je Jasper en of Kim D
Giet er beton overheen en je hebt een soort boeddha voor bij de vijver...quote:
Ze vraagt elke dag haar 24 uur aan, zodat als ze echt weg wil ook meteen kan gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:20 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze zou hem gisteren weer hebben ingetrokken, het is niet meer te volgen
Kan je doen, maar dan moet je wel er voor zorgen dat een groepje meekrijgt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Daar kunnen ze iets aan doen. Zichzelf verkiesbaar stellen. Maar ja dan is het niet meer janjen zeuren zeiken aan de zijlijn.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is nu de god in de loods
dus hij gaat het helemaal geweldig doen als Manager
Ik dacht dat Jeff dat vergeten was door te sturen naar de Febo. Als het verhaal van Maddy klopt wat Jeff rond verteldquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:24 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze vraagt elke dag haar 24 uur aan, zodat als ze echt weg wil ook meteen kan gaan.
Ze hebben ook geen ander alternatief.quote:Op vrijdag 25 november 2022 10:24 schreef Seattle het volgende:
Is er nou een groepje aan het rummikubben?? Is het echt een bejaardentehuis geworden? Pffff echt hoor
huh?quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : ..... ze [febo] moeten ook een beetje sturing geven, want we zijn geen acteurs... sommigen dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |