lief hequote:
Sfeerspons.quote:
Je corfee blijft staan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
aah Moraima breekt een beetje
jeff klaart de lucht met een grapje
ze heeft even een momentje nodigquote:
He toch.Wyfke.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft even een momentje nodig
Ik vermoed Kim Dquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik weet niet wie dit iniatief heeft genomen om dit voor Moraima te doen, maar ik vond dit heel erg lief
KimDquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik weet niet wie dit iniatief heeft genomen om dit voor Moraima te doen, maar ik vond dit heel erg lief
Ruben?quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
Ruben geeft wat kleine tips mbt het afvallen van Moraima
Ik zei vannacht nog dat Kim D een lieve meid is en haar hart op de goede plek heeft zitten. Lieve meid en mooi gedaan voor Moraima, ze waardeert het heel ergquote:
Jeff is een lul op zoveel momenten... maar dit kan hij heel goed. Hij kan goed aanvoelen wanneer er even een geintje nodig is om de gespannen sfeer te doorbreken of wat luchtigheid te brengen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima houdt er van dat Jeff ff een geintje maakte om de spanning te breken, even wat luchtigs er tussen door, zodat ze moest lachen. Jeff is wel een mensenkenner
Zal vast iets zijn wat ze zelf bedacht heeftquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Het is fucking grappig .. [iets]
over de pietjesquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zal vast iets zijn wat ze zelf bedacht heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |