quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:06 schreef Aggie46 het volgende:
Zo mascara aanbrengen had ik nog nooit eerder gezien
[ afbeelding ]
geen aandacht aan bestedenquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:07 schreef HappyCharly het volgende:
En vervolgens gaat JW pochen met zijn spiegelwaskunsten omdat hij heel veel ramen heeft gewassen. En heeft zelf ook toe dat hij zich graag van de domme houdt.
Wat is dat toch daar? Al die vrouwen die maar steeds het gros van het opruim- en schoonmaakwerk doen.. alsof we in de jaren 50 zijn beland.
Wel opletten dat ie er niet vanuit gaat dat het eten is, zo'n schuurspons kan taai zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen aandacht aan besteden
iets in zijn handen douwen en zeggen veel plezier
Mirthe weet het ook niet want ze zegt dat je met warm/ heet water de vloer moet doen. Dat is niet waar koud water is beterquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:04 schreef HappyCharly het volgende:
Storend.. JW vraagt aan Mirthe hoe hij moet schoonmaken, de volgorde en wat er in het water moet..
dan ben ik ook waarschijnlijk heel erg dom. Ik gebruik altijd warm water om de vloer te doen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe weet het ook niet want ze zegt dat je met warm/ heet water de vloer moet doen. Dat is niet waar koud water is beter
Warm water op koude vloer verdampt sneller waardoor zeep blijft hangen.je krijgt dan strepen en vloer plakt.en vuil blijft daarna eerder plakkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:11 schreef Verida het volgende:
[..]
dan ben ik ook waarschijnlijk heel erg dom. Ik gebruik altijd warm water om de vloer te doen.
Ze zijn er wel bijna dat izeik geen genotspullen meer gaat geven..wat gaan ze er mee doen? Wendy is vandaag een beetje opstandig.quote:
bepaalde moeten meer met elkaar praten wat ze horenquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:16 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze zijn er wel bijna dat izeik geen genotspullen meer gaat geven..wat gaan ze er mee doen? Wendy is vandaag een beetje opstandig.
2 x een half brood in de avond weg zitten kanen zegt Wendyquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:18 schreef Silves het volgende:
Ja wendy, Mirthe is de grootste hebberd.
Denk dat bijna niemand met koud water de vloer schrobt. Waarom is dat?quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe weet het ook niet want ze zegt dat je met warm/ heet water de vloer moet doen. Dat is niet waar koud water is beter
ligt er heel erg aan wat je in je water doetquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat bijna niemand met koud water de vloer schrobt. Waarom is dat?
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Warm water op koude vloer verdampt sneller waardoor zeep blijft hangen.je krijgt dan strepen en vloer plakt.en vuil blijft daarna eerder plakken
Daar heeft ie gelijk aanquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
Rupie tegen babette
je lijkt op barbara streisand
Zeker. En toch luistert ze wel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:25 schreef pingu66 het volgende:
KimD is af en toe wel een beetje een doos
Dat lijkt me wel een generatieding.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:26 schreef pingu66 het volgende:
Hoezo weet Wendy niet eens wie Bette Midler is
Wendy is toch geen 20..quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een generatieding.
Ik denk dat er heel veel van die generatie niet zullen weten wie Bette Midler is.
Hoe oud is Wendy?quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een generatieding.
Ik denk dat er heel veel van die generatie niet zullen weten wie Bette Midler is.
ook de generatie van veertigers zullen niet echt van Bette Middler hebben gehoord.quote:
Helemaal mee eens. En over het algemeen ook gewoon direct ipv tegen iedereen behalve tegen om wie het gaat.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:28 schreef HappyCharly het volgende:
Lekkere is dat dit allebei vrouwen zijn die niet blijven hangen als het opgelost is. En niet zoals een Wanda of Mirthe uren tegen iedereen hetzelfde vertellen.
Misschien is dat ook waarom Wendy het mikpunt is van Wanda en consorten... je kunt minder lekker uren roddelen en zeuren met Wendy, ze lult niet achter je rug en is moeilijker te manipuleren..quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En over het algemeen ook gewoon direct ipv tegen iedereen behalve tegen om wie het gaat.
Ja dat zag ik, maar vooraf verstopte hij het wel onder de broden, want het lag er bovenop.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Staat inmiddels in de kast op kantoor waar het altijd staat/stond.
Idd .. gaf het vervolg weerquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja dat zag ik, maar vooraf verstopte hij het wel onder de broden, want het lag er bovenop.
100% dat die gaan jonko's klappen in die kantoor bro, ja toch.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:44 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb nu al geen zin dat Isaac manager wordt.. Dan gaan Marciano en hij steeds op kantoor zitten vergaderen.. gaat hij uiteraard ook eten/ drank of wat dan ook achterover drukken en dan mag het ineens wel... en het ergste.. dan moeten we coooooontinu de kutstem van Marciano en het megalomane gebral van Isaac horen
Te saai. En dat alleen zodat ze volgende week leuke passende Sintbeelden hebben?quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Kijken naar groeiend gras is nog boeiender...dit gaat hem niet worden deze week met opdrachten...
Mijn irritatie gaat nu al door het dak.. laat staan dan..quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
100% dat die gaan jonko's klappen in die kantoor bro, ja toch.
Ik zie Marciano ook niet eens lief naar Kim doen overdag. Keer kleine knuffel of aanrakingquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mijn irritatie gaat nu al door het dak.. laat staan dan..
Ik zie zo weinig leuks/ liefs in die mannen.. zorgwekkend...
idd, die zullen het scheerapparaat gedoe ook wel uitsmeren over meerdere afleveringen, en dan Ruben's exit, Maddy de draaideur, beetje pubzquiz en hop weer een week vol.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Te saai. En dat alleen zodat ze volgende week leuke passende Sintbeelden hebben?
Ik wil eliminaties en opdrachten.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Kijken naar groeiend gras is nog boeiender...dit gaat hem niet worden deze week met opdrachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |