Inspector Maddy doet verhoor.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
Erik weet niet meer wat er stond op de muur
Ze weten het primaquote:
Leuk tochquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:38 schreef puzziepie het volgende:
Ah een gele kaart en boete
Ik denk dat dit een hele bewuste actie was en dat ze al de beslissing hadden genomen om heel snel weg te gaan
Dus Djedi wil naar huis, maar wil niet vrijwillig weg.. dus dan maar op de muur kalken en hopen dat je een gele kaart krijgt..quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:38 schreef puzziepie het volgende:
Ah een gele kaart en boete
Ik denk dat dit een hele bewuste actie was en dat ze al de beslissing hadden genomen om heel snel weg te gaan
Je kan die tekst nog bijna op de muur lezen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze weten het prima
Maar ja als ze dat hardop zeggen ….
En een ander 10000 euro door de neus boortquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dus Djedi wil naar huis, maar wil niet vrijwillig weg.. dus dan maar op de muur kalken en hopen dat je een gele kaart krijgt..
Oja dat gaat uit de pot..maar afwachten of Djedi gaat zeggen dat zij gedaan heeftquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een ander 10000 euro door de neus boort
Ze deden vannacht ook debiel , raar sfeertje tussen die tweequote:
Dat heeft ze zelf bedachtquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
Bijzonderheden: Alleen Djedi mag op het bord(de muur) schrijven.
Ik zal ze allebei geen moment missenquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze deden vannacht ook debiel , raar sfeertje tussen die twee
Ik denk dat ze allebei weg willen. rare vibe hing erquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dus Djedi wil naar huis, maar wil niet vrijwillig weg.. dus dan maar op de muur kalken en hopen dat je een gele kaart krijgt..
Dit vind ik een goed idee. Er is namelijk niet / nauwelijks duidelijk wie wat heeft gekregen qua strafquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:27 schreef chufi het volgende:
@:FEBO kunnen de actuele straffen , lees gele kaarten, ook niet op het grote scherm komen te staan?
Niemand zal ze missenquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal ze allebei geen moment missen
Als het goed is heeft alleen zoe nog een persoonlijke gele kaartquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit vind ik een goed idee. Er is namelijk niet / nauwelijks duidelijk wie wat heeft gekregen qua straf
Maar bij 1 gele kaart ben je toch nog niet weg?quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allebei weg willen. rare vibe hing er
Ze willen zelf wegquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar bij 1 gele kaart ben je toch nog niet weg?
1 gele kaart kan eventueel nog kwijtgescholden worden. Tot nu toe is Zoe volgens mij de enige met 1 gele kaart op zak die niet meer weg gaat.
Alle gele kaarten die ze nu krijgen zijn blijvendquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
1 gele kaart kan eventueel nog kwijtgescholden worden. Tot nu toe is Zoe volgens mij de enige met 1 gele kaart op zak die niet meer weg gaat.
oh, dat had ik nog niet meegekregen dat ze blijvend zouden zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alle gele kaarten die ze nu krijgen zijn blijvend
Dat is na zoe meegedeeld als ik het goed heb
quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:46 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, dat had ik nog niet meegekregen dat ze blijvend zouden zijn.
Maar je hebt toch 2 gele kaarten nodig om weg te moeten?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Nee in principe niet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Isaak niet ok zoThinking is difficult, that’s why most people judge
Hij is managerrrrrquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:51 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: dan is het aan de groep om op diegene (Djedi) te stemmen.
Ahhhh..... Daar gaat het Jeffrey om. Vooral niet op hem stemmen!!
Ik heb toen helemaal niet meegekregen dat ze een waarschuwing hadden gehad van de regie dat ze dat niet meer mochten doen. Hoe lang is dat geleden ?quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze willen zelf weg
En hopen dat ze hierdoor er uit gestemd worden ofzo??
dat maakt het voor hem veiliger als er straks een eliminatie komt als hij geen manager meer isquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:51 schreef Harry het volgende:
Jeffrey: dan is het aan de groep om op diegene (Djedi) te stemmen.
Ahhhh..... Daar gaat het Jeffrey om. Vooral niet op hem stemmen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen de spelletjes verstopt waren.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb toen helemaal niet meegekregen dat ze een waarschuwing hadden gehad van de regie dat ze dat niet meer mochten doen. Hoe lang is dat geleden ?
Dat was de nacht voordat Isaak op de muur had geschrevenquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb toen helemaal niet meegekregen dat ze een waarschuwing hadden gehad van de regie dat ze dat niet meer mochten doen. Hoe lang is dat geleden ?
En dat was een hele flinke waarschuwing in die mail zei Jeff toen. Het was absoluut verboden op de muren te schrijven.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt alweer zo fokking lang geledenquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen de spelletjes verstopt waren.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:57 schreef Silves het volgende:
Ben wel blij dat kimk nu zegt dat ze ook er bij betrokken is..wel fluisterend
Ik denk 2 weken ??quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt alweer zo fokking lang geleden
Ik moest ook even denken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt alweer zo fokking lang geleden
Alleen bij het verstoppen toch? Dat is kinderachtig .. maar niet meer dan dat..quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:57 schreef Silves het volgende:
Ben wel blij dat kimk nu zegt dat ze ook er bij betrokken is..wel fluisterend
Waarna alle caps hier volgden van het krijt op de muur bij het kantoorquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dat was een hele flinke waarschuwing in die mail zei Jeff toen. Het was absoluut verboden op de muren te schrijven.
Miss het kan niks het wil niks en het doet niksquote:
FEBO bemoeit zich veel te veel met allesquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:01 schreef Silves het volgende:
Kimk weet van achter dat er geen corona meer is..wordt steeds meer de verwenshow daar.
Ze gaan dus dan een gesprek aan bij de Febo en horen blijkbaar ook dingen van buiten af.. Kunnen ze net goed elke week een krant in de brievenbus stoppen, zijn ze ook op de hoogte van alles wat er speelt in de buitenwereldquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:01 schreef Silves het volgende:
Kimk weet van achter dat er geen corona meer is..wordt steeds meer de verwenshow daar.
Ze zal het wel opschrijven in haar krantje.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:03 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of Djedi het lef heeft om te zeggen dat ze het samen met Ruben heeft gedaan
En RTL boulevard kijken,en Jinek etc...quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze gaan dus dan een gesprek aan bij de Febo en horen blijkbaar ook dingen van buiten af.. Kunnen ze net goed elke week een krant in de brievenbus stoppen, zijn ze ook op de hoogte van alles wat er speelt in de buitenwereld
En voetbalquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En RTL boulevard kijken,en Jinek etc...
Doe ook maar Netflix.quote:
Gisteren was Mexx nog een kuthoer volgens Kim kquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:05 schreef Silves het volgende:
Kimk heeft meegedaan met verstoppen, Wanda en Kimk hebben een bloedhekel aan die 2..maar hebben de stemmen nodig om het sterk clubje te blijven..want 2 bewoners minder van kamer 3 is natuurlijk klote.
Toch knapquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:07 schreef puzziepie het volgende:
Djedi heeft het ook niet meegekregen
Nee, maar dat was het begin van de waarschuwingen volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:07 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Sasha ook een gele kaart gekregen toen ze op de muurtekende in het washok
(tijdens de wasgate met Esther)?
slap excuus ..quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:08 schreef Harry het volgende:
Djedi zegt dat ze niet heeft meegekregen dat ze niet op de muren mogen schrijven.
Aan JW en Esther wel zekerquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:06 schreef Loveable het volgende:
Esther en JW in gesprek over Leila daar zit geen lak of smak aan zegt JW
Jaquote:
Check mijn cap.Of ze stond de deur te knuffelen.quote:
Jij ook.quote:
Is niet het eerste wat ze doenquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:10 schreef Flow3r het volgende:
De 2 brave nono's hebben iets stouts gedaan en krijgen meteen een gele kaart ?![]()
Ben blij dat je het zegtquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zijn heel wat extra voedingswaarden ingegaan de laatste tijd .. wat een plofkop
Dat was na Isaac.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:08 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Nee, maar dat was het begin van de waarschuwingen volgens mij
Neeee jaa jaquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:11 schreef puzziepie het volgende:
Wat een slap gedoe dit
Ik dacht dat ze weg wilde
Hamsteren.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zijn heel wat extra voedingswaarden ingegaan de laatste tijd .. wat een plofkop
quote:
Hij heeft het door de loods geschreeuwdquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat was na Isaac.
Misschien had Jeff dat in het Centraal ( dat er niet was die week) moeten zeggen.
Ik vind dit echt zo raarquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeee jaa ja
Jaa dat klopt ja ja
De meesten die stiekem een grote bek hebbenquote:
Hij is anders zo lekker to the pointquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:13 schreef 5thencounter het volgende:
Nah Sjeff wordt langdradig, hij heeft al 8x hetzelfde gezegd
Meerdere malen gezegd door hemquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:13 schreef Seattle het volgende:
Onschuldig grapje.
Jeff had dit trouwens goed moeten melden in een weekoverleg. Hij is daarom verantwoordelijk. Gewoon iets schreeuwen in de loods bereikt niet iedereen
Maakt niet uit. Hij moet er zeker van zijn dat iedereen het kan wetenquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meerdere malen gezegd door hem
Maar als je jezelf constant buiten de groep plaatst
Ze deden vannacht echt raar. Djedi bleef tijdens het klimmen nog ergens half aan hangen , Ruben moest haar opvangen. een hoop lawaai , dat niemand daar wakker van is geworden is me ook een raadselquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
De meesten die stiekem een grote bek hebben
Zijn heel gedwee als het er op aan komt
Ik had het op de muur geschreven.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:15 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij moet er zeker van zijn dat iedereen het kan weten
hij had ook gewoon centraal kunnen houden vorige week en deze punten nog eens goed aan kunnen kaarten bij iedereen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meerdere malen gezegd door hem
Maar als je jezelf constant buiten de groep plaatst
quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:13 schreef Harry het volgende:
Om 11.00 uur toch maar Argentinië kijken
quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had het op de muur geschreven.
Eerst zien dan geloven.quote:
Waar blijft die grote waffel dan van Rubenquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:18 schreef puzziepie het volgende:
En nou is iedereen boos op mij![]()
Helden
[ afbeelding ]
Ze zaten niet te roken nuquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:18 schreef 5thencounter het volgende:
Dat Beste Rokers stilte roepen is allang een faluwekulletje, ze wauwelen gewoon door... beter wat meer gele kaarten uitdelen
Djedi had ook zelf kunnen bedenken dat op muren schrijven not done is. Of doet ze dat thuis ookquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:16 schreef Verida het volgende:
[..]
hij had ook gewoon centraal kunnen houden vorige week en deze punten nog eens goed aan kunnen kaarten bij iedereen.
Kim K iedereen weet hetquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:18 schreef puzziepie het volgende:
En nou is iedereen boos op mij![]()
Helden
[ afbeelding ]
het is speciale verf waar met krijt op geschreven kan worden. Is al meerdere keren gebeurd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Djedi had ook zelf kunnen bedenken dat op muren schrijven not done is. Of doet ze dat thuis ook
Ik hoop dat ze wel 10000 boete krijgenquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:21 schreef Seattle het volgende:
Ik hoop dat ze geen 10K boete krijgen voor muur schrijven, maar boete voor praten tijdens het roken. Wetten en regels
Ja of gewoon 2x!quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wel 10000 boete krijgen
2x 10K want ja ook Ruben heeft het gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze wel 10000 boete krijgen
Ruben ook.quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:22 schreef chufi het volgende:
[..]
2x 10K want ja ook Ruben heeft het gedaan
Die man is de realiteit ver voorbij. Leeft compleet in zijn eigen wereldje.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:22 schreef Harry het volgende:
Jeffrey legt aan Jasper uit dat hij het incident eigenlijk zelf in scene heeft gezet. Vasthouden....
Hij doet nu heel stoer tegen Jasper.
Jeffrey: als jij je mond moet houden, moet je je mond houden. Ze eraan houden wat er van je gevraagd wordt.
Is de hele tijd al zoquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:23 schreef Seattle het volgende:
Weer een hoop SL’s. Gaat zo wat gebeuren hoop ik? Zoemerrrrr
Kan Ruben met haar meequote:Op dinsdag 22 november 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
Nou die 10000 graag
Dan is djedi ook weg
Ze gaat nu dreigen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
Nou die 10000 graag
Dan is djedi ook weg
quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
Het is geen chantage of een dreigement
Maar ik ga wel weg dan
Zullen we zo'n mazzel hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:26 schreef ledn81 het volgende:
Verwende Djedi : "Als er 10.000 van de prijzenpot gaat, vraag ik ook vandaag mijn 24u aan (net als Ruben blijkbaar)"
"Het is geen chantage of dreigement hoor, maar dan zijn er wel 2 weg."
Lekker de poort uit met haar domme uitgestreken smoelquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:25 schreef Harry het volgende:
Djedi: als we een boete krijgen, dan ga ik hier niet blijven.
En dan ook nog zeggen dat ze in december sowieso gaatquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:28 schreef puzziepie het volgende:
Een boete zou zeer terecht zijn
maar Djedi trekt dat niet en die wil het liefst zo snel mogelijk weg
Dat is ook lekker makkelijk : de anderen de schuld geven want het is onduidelijk , hadden ze dat goed moeten zeggen wat wel en niet kan. Aan Djedi ligt het niet. en anders gaat ze haar 24 uur aanvragen
Niet om te chanteren of zo![]()
Als de regie dit door de vingers ziet zou het ook debiel zijn.
Huh dit begrijp ik niet ,waar gaat het over?quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:22 schreef Harry het volgende:
Jeffrey legt aan Jasper uit dat hij het incident eigenlijk zelf in scene heeft gezet. Vasthouden....
Hij doet nu heel stoer tegen Jasper.
Jeffrey: als jij je mond moet houden, moet je je mond houden. Je eraan houden wat er van je gevraagd wordt.
Ja!! En dat het nog niet uitkomt, dat het te vroeg nog is voor haar vertrekquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan ook nog zeggen dat ze in december sowieso gaat![]()
FEBO moet gewoon die koffer er in gooienquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja1 dat het nog niet uitkomt, dat het te vroeg nog is voor haar vertrek![]()
WTF denkt ze wel niet
En weer smoesjes . waarom wist ik dit niet
Ik ben Ruben,quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:35 schreef puzziepie het volgende:
Die rare vibe klopte dus wel
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
Ruben: "Want ik had al mijn 24u aangevraagd... In mijn hoofd"
In mijn hoofd heb ik de stofzuiger ook al door mn huis gehaald ...
In mijn hoofd ben ik heel hard aan het werkquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
Ruben: "Want ik had al mijn 24u aangevraagd... In mijn hoofd"
In mijn hoofd heb ik de stofzuiger ook al door mn huis gehaald ...
Gefikstquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je was te snel er moest een p tussen![]()
Dat is ook een taak van de managerquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:38 schreef Silves het volgende:
Neee jef, probeer hem nu niet van gedachten te veranderen...lijkt wel of het een moetje is van de manager.
Meteen djedi erachteraanquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:38 schreef Seattle het volgende:
Verdomme weer geen eliminatie als Ruben weggaat
Als ze beide gaan heb ik er vrede mee.quote:
Ik alleen als Jeff ook meegaatquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze beide gaan heb ik er vrede mee.
Ja tochquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:39 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dan wil ik het nog wel okee vinden
En Mirthe.quote:
Ja ik zie en hoor het...quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is ook een taak van de manager
Gewoon allemaal naar huisquote:
Behalve Erik.quote:
Mirthe is altijd welkomquote:
Lijkt me een prima format.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Haha Erik laten zitten tot en met juli, anders geen 970K
Met een jointjequote:Op dinsdag 22 november 2022 10:42 schreef greysbones het volgende:
Ruben gaat van alles doen als hij thuis komt
Ik denk dat hij onder zijn dekentje gaat liggen
quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:43 schreef Seattle het volgende:
Wauw wat een ontwikkeling heeft Ruben doorgemaakt!
Ze meent het ook nog.quote:
Zou ik ook doen .quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:43 schreef FreshFruit het volgende:
Nee Ruben,je rent als eerste naar de Coffeeshop.
In DM best veel.quote:
Ik ga het eerlijk zeggen,quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:46 schreef greysbones het volgende:
Ruben wil eerder aan het woord
Voordat ze schuld bekennen
Alies een keer.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:49 schreef Seattle het volgende:
Tegen wie heeft Jeff gezegd: dat gaan we niet doen! bij willen aanvragen 24 uur?
Niks van meegekregenquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:50 schreef greysbones het volgende:
Wie o wie
Ik doe een Mariotje
Heeft er een gele kaart bij de monkeybar gekregen
Djediiiiiquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:51 schreef freaky40 het volgende:
Wie wil er nog meer weg behalve Ruben? Jeff hoor ik nu over meerdere.
Ja ik bedoel ook toen niet meegekregen of vlak daarnaquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff zei het net.. maar geen naam
Geloof dat hij bedoelde dat FEBO daarbij erg duidelijk was dat wanneer ze wat anders deden dan de opdracht was ze een gele kaart en boete zouden krijgen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:50 schreef greysbones het volgende:
Wie o wie
Ik doe een Mariotje
Denk het ook nietquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:51 schreef D. het volgende:
De regie laat altijd over zich heenlopen en geven toe aan chantages, dus vans weer geen straf
Volgens mij hebben wij dat ook niet mogen zienquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:52 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook toen niet meegekregen of vlak daarna
Misschien komt het in de uitzending, al een poosje niet gekekenquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij dat ook niet mogen zien
Ja dan is Wendy de volgende ..dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:43 schreef freaky40 het volgende:
De kneus vertrekt dus? Nou, dan is de urgentie om op Djedi te stemmen ook vervlogen...
Ik heb er 2 of 3 gezienquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
Misschien komt het in de uitzending, al een poosje niet gekeken
Ik heb wel iets gehoord over een gele kaart ,was in het weekend. maar dat is nooit verder duidelijk besproken dus ik dacht dat het onzin was. Geen idee verderquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:50 schreef greysbones het volgende:
Wie o wie
Ik doe een Mariotje
Jeff schreeuwt wel meer door de.loods zakgeld Moirama's evenement gaat niet door,ik bestel niets meer, ik kan wel voorbeeld zorgen jullie niet etc etcquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft het door de loods geschreeuwd
Dat bepaalde personen in hun eigen bubbel zitten
Kan hij niks aan doen
Zo werkt dat in een RLS.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:53 schreef Flow3r het volgende:
waarom 24 uur, zet die poort gewoon meteen open
Dat dusquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb wel iets gehoord over een gele kaart ,was in het weekend. maar dat is nooit verder duidelijk besproken dus ik dacht dat het onzin was. Geen idee verder
Neequote:Op dinsdag 22 november 2022 10:54 schreef juul. het volgende:
Denken jullie niet dat de 10.000 boete compleet uit Jeff's grote duim gezogen?
Djedi heeft a l gedreigd dat ze dan weg gaat, Mexx zei nog dat ze dan geen boete zullen geven omdat ze dat niet willenquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:53 schreef engine het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niet dat er nog een boete komt.
Mexx vertelde het op de slaapkamer net heel duidelijkquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jeff schreeuwt wel meer door de.loods zakgeld Moirama's evenement gaat niet door,ik bestel niets meer, ik kan wel voorbeeld zorgen jullie niet etc etc
Benieuwd of Babette zijn bubbel.gaat doorbreken door oets over het drankgebruik op kantoor gaat zeggen. Daar vindt ze namelijk van alles van ( alleen tegen anderen)
Dat jaquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Je hoort elke keer plukjes gesprekken over een gele kaart voor iemand
Irritantquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat jaIk kon er verder ook niets over vinden maar volgens mij had Leila het daar in het weekend over. Maar dat ging zo snel en was tussen het gefluister door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |