quote:Op maandag 21 november 2022 22:26 schreef D. het volgende:
Ben wel benieuwd met wat voor een surprise Jappie en Isaac komen nav dit gesprek
dat geeft te denkenquote:Op maandag 21 november 2022 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe heeft het nu al 5 dagen over het feit dat ze geen zeikwijf is....
Is er al iemand in huis betrapt op enige zelfkennis?quote:Op maandag 21 november 2022 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe heeft het nu al 5 dagen over het feit dat ze geen zeikwijf is....
het is bijna bijzonder dat 2 volwassen mannen een andere volwassen man willen sturenquote:Op maandag 21 november 2022 22:30 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac en Jappie hebben topoverleg over Jeff
Sinds ie een relatie heeft met KimD is er een dalende lijn ingezet door Jeffreyquote:Op maandag 21 november 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is bijna bijzonder dat 2 volwassen mannen een andere volwassen man willen sturen
Wat raar is eigenlijk, want KimD zegt vaak zinnige dingen tegen hem. Maar hij is ietwat eigenwijsquote:Op maandag 21 november 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
Sinds ie een relatie heeft met KimD is er een dalende lijn ingezet door Jeffrey
Nee,dat zou ook een teken van zwakte zijn.quote:Op maandag 21 november 2022 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Is er al iemand in huis betrapt op enige zelfkennis?
Kim D wil ook haar stempel er op drukkenquote:Op maandag 21 november 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
Sinds ie een relatie heeft met KimD is er een dalende lijn ingezet door Jeffrey
Ik geloof niet dat het dat helemaal is. Hij voelt zich niet achtergesteld door de Febo .. hij zegt altijd dat hij niks hoeft... maar hij snapt niet dat iemand die eigenlijk al 3 maand niks uitvoert beloond wordt voor het nietsdoen. En ook dat zal gechargeerd zijn.quote:Op maandag 21 november 2022 22:32 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe voelt zich achter gesteld door en Jeff voelt zich achter gesteld door de Febo omdat ze muziek heeft gekregen. Samen draaien ze hun lp telkens weer af.
Dat is het probleem, hij doet graag het totaal tegenovergestelde van wat hem gevraagd/geadviseerd wordt, puur om z'n egoquote:Op maandag 21 november 2022 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat raar is eigenlijk, want KimD zegt vaak zinnige dingen tegen hem. Maar hij is ietwat eigenwijs
In kader van muziek is dit een treffende post.quote:Op maandag 21 november 2022 22:32 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe voelt zich achter gesteld door en Jeff voelt zich achter gesteld door de Febo omdat ze muziek heeft gekregen. Samen draaien ze hun lp telkens weer af.
jasper vind ik ook het eerlijkstquote:Op maandag 21 november 2022 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper ziet eigenlijk alles het beste ...
Wat deed Jeff dan tijdens managerschap van Maddy en Martin allen opnaaien,stoken en er met een gestrekt been ingaan maar goed iedereen speelt zijn eigen rol/spel en heeft verschillende aannames.quote:Op maandag 21 november 2022 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het dat helemaal is. Hij voelt zich niet achtergesteld door de Febo .. hij zegt altijd dat hij niks hoeft... maar hij snapt niet dat iemand die eigenlijk al 3 maand niks uitvoert beloond wordt voor het nietsdoen. En ook dat zal gechargeerd zijn.
Isaac z'n belang is vrij duidelijk, de boel opstoken en Jeff helemaal loco te maken, maar dan wel zo sneaky mogelijk.quote:Op maandag 21 november 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
jasper vind ik ook het eerlijkst
Isaac vertrouw ik voor geen meter
Richting Martin 1x ... Maddy heeft hij de laatste 2 weken geholpen. Maddy werd vooral door haar eigen kamer opgenaaid.quote:Op maandag 21 november 2022 22:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat deed Jeff dan tijdens managerschap van Maddy en Martin allen opnaaien,stoken en er met een gestrekt been ingaan maar goed iedereen speelt zijn eigen rol/spel en heeft verschillende aannames.
Informatie verzamelen? Ik weet het ook niet.quote:Op maandag 21 november 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
ik snap Jappie in deze ook niet zo
hij heeft eerder ook aangegeven Isaac niet te vertrouwen
zou kunnenquote:Op maandag 21 november 2022 22:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Informatie verzamelen? Ik weet het ook niet.
Marciano vertrouw ik ook nietquote:Op maandag 21 november 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
jasper vind ik ook het eerlijkst
Isaac vertrouw ik voor geen meter
die is ook echt niet te vertrouwenquote:Op maandag 21 november 2022 22:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Marciano vertrouw ik ook niet
Is ook een onbetrouwbaar figuur idd, maar Isaac is nog een graadje erger..quote:Op maandag 21 november 2022 22:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Marciano vertrouw ik ook niet
NIetusquote:Op maandag 21 november 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Niemand is te vertrouwen, het is een spel
Dat zijn van die passanten dat is echt geen prioriteit.quote:Op maandag 21 november 2022 22:42 schreef greysbones het volgende:
Djedi staat boven aan de lijst bij Isaac
Vraag me altijd af in hoeverre dit gewoon hun persoonlijkheid isquote:Op maandag 21 november 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad, figuranten samen met Leila Ruben Bern Rene Erik etc etc.quote:Op maandag 21 november 2022 22:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zijn van die passanten dat is echt geen prioriteit.
Mee eens, alleen andere volgorde: Maddy, Ruben en dan Djedi.quote:Op maandag 21 november 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
Ruben
Madeleine
Djedi
die moeten weg volgens Isaac
quote:Op maandag 21 november 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Pak gewoon eerst de sterkere zoals een Wanda, Marciano, KimK en Jessie...quote:Op maandag 21 november 2022 22:46 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Inderdaad, figuranten samen met Leila Ruben Bern Rene Erik etc etc.
Als je slim bent pak je die als laatst.
Ja, vooral Renequote:Op maandag 21 november 2022 22:46 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Rene ....quote:Op maandag 21 november 2022 22:46 schreef JDB94 het volgende:
Rene blijft wel heeeel erg op de achtergrond.quote:Op maandag 21 november 2022 22:46 schreef JDB94 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2022 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Rene blijft wel heeeel erg op de achtergrond.
Hij heeft al aangegeven geen verzet te plegen en het lekker over zich heen te laten komenquote:Op maandag 21 november 2022 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Rene blijft wel heeeel erg op de achtergrond.
De afgelopen jaren is wel gebleken dat zo'n rls rare dingen met de bewoners doetquote:Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Vraag me altijd af in hoeverre dit gewoon hun persoonlijkheid isEr is nu alleen iets om het mee goed te praten
If I tell you that I love you.quote:
Dat heb ik niet gezien.quote:Op maandag 21 november 2022 22:50 schreef mootie het volgende:
Met wie was Jeff nou toen hij verkondigte de Djaily te gaan verbieden ivm opruiende taal?
Was dat Isaac? Die zal daar toch wel van geschrokken zijn.
Ga je nou ontopic vragen stellen hier>quote:Op maandag 21 november 2022 22:50 schreef mootie het volgende:
Met wie was Jeff nou toen hij verkondigde de Djaily te gaan verbieden ivm opruiende taal?
Staat me wel iets van bij, misschien zijn er wel filmpjes vanquote:Op maandag 21 november 2022 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Was vanmorgen ergens. Maar weet niet meer met wie.
Ik zou ze voor de rechter gooien net als Willem Engel wegens opruiingquote:Op maandag 21 november 2022 22:50 schreef mootie het volgende:
Met wie was Jeff nou toen hij verkondigde de Djaily te gaan verbieden ivm opruiende taal?
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 21 november 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ga je nou ontopic vragen stellen hier>
Deed ze gisteren, met de douchekop, hoorde ikquote:Op maandag 21 november 2022 22:53 schreef puzziepie het volgende:
Mirthie , sommige dingen zijn zo herkenbaar .Ik hoop dat ze echt wat met zichzelf gaat doen.
Heb stream 2 vanaf 9 uur, als iemand een tijdstip heb wil ik wel even zoeken ....quote:Op maandag 21 november 2022 22:53 schreef puzziepie het volgende:
Staat me wel iets van bij, misschien zijn er wel filmpjes van
Lange zit vandaag.quote:Op maandag 21 november 2022 22:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zou ze voor de rechter gooien net als Willem Engel wegens opruiing
Dat hoef ik niet te wetenquote:Op maandag 21 november 2022 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Deed ze gisteren, met de douchekop, hoorde ik
Als in aanslag?quote:
quote:Op maandag 21 november 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb stream 2 vanaf 9 uur, als iemand een tijdstip heb wil ik wel even zoeken ....
Bedoel je dit @mootie ?quote:Op maandag 21 november 2022 10:22 schreef KoningWouter het volgende:
Jeffrey wil de Djedi courant gaan verbieden omdat ze opruiing veroorzaakt met haar schrijven. Past goed bij deze dictator.
Ik zat me even af te vragen of dit gesprek daar een beetje uit voortkomt.quote:Op maandag 21 november 2022 22:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ga je nou ontopic vragen stellen hier>
Klopt, en nee, Isaac had 'm eigenlijk in de fik willen steken zei hijquote:Op maandag 21 november 2022 22:50 schreef mootie het volgende:
Ik lees dat er vanmorgen om 10:22u een opmerking over is gemaakt in de COSquote:Op maandag 21 november 2022 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb stream 2 vanaf 9 uur, als iemand een tijdstip heb wil ik wel even zoeken ....
Hmmmm,noem het dan een column.quote:Op maandag 21 november 2022 23:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Klopt, Isaac had 'm eigenlijk in de fik willen steken zei hij
Ik denk Mattin ik zou anders ook niet weten wie.quote:Op maandag 21 november 2022 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Wie was de dooie partner waar ze het over hadden?
Nee, niet met KimK erbij neequote:Op maandag 21 november 2022 23:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk Mattin ik zou anders ook niet weten wie.
Marciano zit ook vaak half dood te kijken maar die zullen ze wel niet bedoelen.
quote:Op maandag 21 november 2022 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lees dat er vanmorgen om 10:22u een opmerking over is gemaakt in de COS
https://streamable.com/rohoyn ?quote:Op maandag 21 november 2022 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Net gecheckt, heb de andere stream helaas .....
Kreeg er 3 van vandaag.quote:Op maandag 21 november 2022 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Net gecheckt, heb de andere stream helaas .....
quote:Op maandag 21 november 2022 23:08 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[..]
https://streamable.com/rohoyn ?
quote:Op maandag 21 november 2022 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Was vanmorgen ergens. Maar weet niet meer met wie.
Naar je nieuwe stoelen.quote:
Ontevreden smoel jaquote:Op maandag 21 november 2022 23:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat heeft dat kind toch 'n verveelde rot kop
Kan ze niks aan doen,staat heel serieus in het leven.quote:
oh ik dacht 'n aangeboren afwijkingquote:Op maandag 21 november 2022 23:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ze niks aan doen,staat heel serieus in het leven.
Dit is echt aangeleerd.quote:Op maandag 21 november 2022 23:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
oh ik dacht 'n aangeboren afwijking
Overal zijn pillen voor.quote:Op maandag 21 november 2022 23:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ow![]()
zijn daar ook pilletjes voor?
jeezus was mijn planten aan het verzorgen met de streams aan, geef haar een muilkorf pleasequote:Op maandag 21 november 2022 23:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die lach van Babette![]()
![]()
errug aanstekelijk
Zoiets....quote:Op maandag 21 november 2022 23:39 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
jeezus was mijn planten aan het verzorgen met de streams aan, geef haar een muilkorf please
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 november 2022 23:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoiets....Fritsieeeee.....dacht meer aan een muilkorf voor een hond haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan kan ze nog geluid maken met zo'n muilkorfquote:Op maandag 21 november 2022 23:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Fritsieeeee.....dacht meer aan een muilkorf voor een hond haha.
Ik kan er ook echt niet tegen.quote:Op maandag 21 november 2022 23:39 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
jeezus was mijn planten aan het verzorgen met de streams aan, geef haar een muilkorf please
Precies, maar ik zou die van jou dan graag inzetten voor Wandaquote:Op maandag 21 november 2022 23:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar dan kan ze nog geluid maken met zo'n muilkorf
die meid gebruikt ook gewoon heel bewust die knaap omdat ze zonder hem ook maar in der eentje staat, verder heeft ze natuurlijk 0,0 toegevoegde waarde..quote:
Thnx!!quote:Op maandag 21 november 2022 23:08 schreef Hoempah het volgende:
[..]
[..]
https://streamable.com/rohoyn ?
Wanda en Kim K. en Djedi waren een partijtje vilain bezig vanavond tijdens het salsa dansen dus die drie en zelfs over Mexx.quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar wie zijn hier de mean girls?
Dat begreep ik, maar meangirls in de COS?quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wanda en Kim K. en Djedi waren een partijtje vilain bezig vanavond tijdens het salsa dansen dus die drie en zelfs over Mexx.
Het ging ook niet over jou joh.quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Ja, ik denk ook omdat ze niet alleen verantwoordelijk wilde zijn ....quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:57 schreef Kakadylo het volgende:
Zie nu pas dat filmpje maar Zoe vraagt dus meerdere malen mensen om te helpen kijken
of die frikandellen klaar zijn
Nu moet ik ook.quote:
Gooit ook gewoon die frikandellen in het frituurvet alsof je iets in de prullenbak gooit zonder het bakje dus omhoog te halenquote:Op dinsdag 22 november 2022 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook omdat ze niet alleen verantwoordelijk wilde zijn ....
Als je maar ophoudt over frikandellenquote:Op dinsdag 22 november 2022 01:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat een toeval want ik ga nu ook pissen
Zonder dat ik kijk weet ik al dat het over Berend gaatquote:
'Stommeling, uilskuiken, bal gehakt, frikandel, zak patat, bitterbal, bamihap, kroket!'quote:Op dinsdag 22 november 2022 01:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Als je maar ophoudt over frikandellen
Wtf Kakaquote:Op dinsdag 22 november 2022 01:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al staat je vriendin ernaast te janken ik zou je zo doen hoor
Zo simpel is het eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2022 01:20 schreef FreshFruit het volgende:
Mooit dit,in een loods zitten waar alles voor je betaald wordt lullen over geld.
Hou het maar bij de meangirls in de Loods die zijn op de streams en daar gaat het hier over, niet over usersquote:Op dinsdag 22 november 2022 00:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vraag me na gisterenavond af waarom men hier durft te oordelen over de zogenaamde meangirls in de loods maar de meangirls in de cos laat doen wat ze doen. Dat vind ik oprecht jammer. Of zijn jullie ook een Maddy.
Sorry maar als dat gedrag niet aanvaard wordt, kan het pas stoppen.
Erik en Berend nog steeds in gesprek. Geen heel gemakkelijk gesprek. Ze gaan zo naar bedje toe.
Flory zit niet in de loodsquote:
Dit heeft niets met de streams te makenquote:Op dinsdag 22 november 2022 01:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al staat je vriendin ernaast te janken ik zou je zo doen hoor
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 01:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Is dat zo? Valt wel mee hoor. Maar ik probeer het goede in mensen te zien en ga niet meteen van het slechte uit in mensen.
quote:
Ik wilde net postenquote:Op dinsdag 22 november 2022 06:52 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen mede COS'ers
Het is nu tien voor zeven en er heerst een diepe rust in de loods. Spoedig zal de eerste bewoner wakker worden om ons te gaan vermaken.
Ciano en aanhang ligt al weer.quote:Op dinsdag 22 november 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
Langzaam aan ontwaken een voor een de bewoners in de loods.
Als zelfs Eunice niet meer buiten zit is het echt koudquote:Op dinsdag 22 november 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
Eunice is weer aan het mediteren, ze heeft er voor gekozen dit toch aar binnen te doen zo te zien
Post #184quote:
Het komt er op neer dat gisteren de stijltang is verstopt en nu wat anders.quote:
Lekker yoghurt met ui.quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:
Het ontbijt bestaat vanmorgen ui yoghurt 0% vet met fruit uit blik
ach dat gedreig van hem pfffquote:Op dinsdag 22 november 2022 08:48 schreef Harry het volgende:
Jeffrey tegen Kim vD in de badkamer: als ze denken dat ze het mij aan het moeilijk maken zijn, dan ga ik echt managen hoor, als in de buitenwereld.
Hij heeft gelijk vind ik.quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:48 schreef Harry het volgende:
Jeffrey tegen Kim vD in de badkamer: als ze denken dat ze het mij aan het moeilijk maken zijn, dan ga ik echt managen hoor, als in de buitenwereld.
Te soft oke, maar hij moet niet denken dat HIJ het de mensen moeilijk kan gaan maken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk vind ik.
Het gaat allemaal veel te soft daar er mag veel meer gebeuren het is wel 970.000 euro wat er te winnen is en geen 970 cent.
Ja dat slaat nergens op, pak degene aan die het gedaan heeft maar niet een hele groep.quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:56 schreef Harry het volgende:
Dus:
Iemand (Ruben?) heeft het moeilijk gemaakt voor de groep
Dan:
Gaat Jeffrey het moeilijk maken voor de hele groep............
Huh??
Ach hij loopt weer te raaskallen met zijn god-complex. Niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:56 schreef Harry het volgende:
Dus:
Dan:
Huh??
dat zal jeffs manier van managen zoals in de buitenwereld zijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 08:56 schreef Harry het volgende:
Dus:
Dan:
Huh??
Jeff denkt dat hij halfgod isquote:Op dinsdag 22 november 2022 08:56 schreef Harry het volgende:
Dus:
Dan:
Huh??
Zoals een dictator te werk gaat. Angstregime!quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat slaat nergens op, pak degene aan die het gedaan heeft maar niet een hele groep.
Maar we gaan zien/horen wat hij gaat doen.
En meer, er staat een fles wodka waarmee hij regelmatig het heupflesje van vriendje Jasper bijvult.quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jeff denkt dat hij halfgod is![]()
Hij mag alles zelfs wijn achterover drukken voor eigen gebruik![]()
Maar de andere bewoners hebben maar te luisteren en op 'n houtje bijten
De eerste zin kan ik niet lezen alleen ik pasquote:
Jeff de obersturmbannführerquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:04 schreef Dotteke het volgende:
"Of ik trek nu iedereen zijn nest uit, want als ik mijn nest uit wordt getrokken dan iedereen", zegt Jef
Ga maar in de kring zitten en zeg maar wie het gedaan heeft
Aaah jaquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De eerste zin kan ik niet lezen alleen ik pas
En dan over zonder krul en stijltang en natte haren. En wie het vindt mag speculaas houden of zo
Maar zo slecht Nederlands schrijven, en dat het over vrouwenzaken gaat, dan moet het haast wel Zoe zijn. Of misschien Leila? Die was ook nog laat wakker.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
Djedi en Ruben hebben dus nadat ze eerst de schroevendraaiers hadden verstopt nu de föhn en stijltang verstopt
Nee djediquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Maar zo slecht Nederlands schrijven, en dat het over vrouwenzaken gaat, dan moet het haast wel Zoe zijn. Of misschien Leila? Die was ook nog laat wakker.
Ah precies wat Isaac en Jappie een paar weken geleden hebben gedaan, Op de muren schrijven met een soortgelijke boodschap .quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat gisteren de stijltang is verstopt en nu wat anders.
Wie het vindt mag de speculaas ook houden.
Dit was duidelijk te zien op de streams, Djedi zegt tegen KKW ..ik ben toch altijd vroeg wakker, dan ga ik douchen en verstopt het..eergisteren in de hangstoel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
Djedi en Ruben hebben dus nadat ze eerst de schroevendraaiers hadden verstopt nu de föhn en stijltang verstopt
Ik zie op de Facebook pagina van "Berend Meints fanpage" om 02.10 uur een lang videoframent dat Ruben en Djedi, allebeide dus, geschreven hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee djedi
Toevallig staat er op FB een cap waarbij djedi bezig is
Betraptquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:18 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Cap van Henk Blubberman
Cap van FreshFruitquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:18 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Cap van Henk Blubberman
Er is al zo vaak gedreigd met een gele kaart, maar er worden maar heel weinig gele kaarten uitgedeeldquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:
Als je voor zoiets dergelijks een gele kaart wilt riskeren
Ja en na de laatste keer is er duidelijk gecommuniceerd dat dit niet mag .quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Er is al zo vaak gedreigd met een gele kaart, maar er worden maar heel weinig gele kaarten uitgedeeld
er zou een gele kaart komen bij praten en roken (volgens mij) nooit gegeven
een gele kaart bij wangedrag na het alcoholgebruik.....is ook niet echt uitgedeeld en zo misschien nog wel meer dreigementen. En er is ook al vaker op de muren geschreven.
Zijn al weer gevonden.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:21 schreef puzziepie het volgende:
lol Mora en Djedi hebben de halterstangen verstopt.\Druk nachtje geweest
Dat dusquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:26 schreef mnesymne het volgende:
Volgens mij willen mensen naar huis, maar niet vrijwillig. Dan dus maar gele kaarten proberen te krijgen
We hebben caps van het schrijvenquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:27 schreef juul. het volgende:
[..]
De tekst ging over de verstopte krultang als er één iemand is die zich daar druk overmaakt
Ik had het over de halterstangen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:27 schreef juul. het volgende:
[..]
De tekst ging over de verstopte krultang als er één iemand is die zich daar druk overmaakt
een geldboete voor de groep zou ook wel vermakelijk zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:27 schreef chufi het volgende:
@:FEBO kunnen de actuele straffen , lees gele kaarten, ook niet op het grote scherm komen te staan?
Er staat een cap dat djedi aan het schrijven is en er is een filmpje op FB waarbij djedi en Ruben te zien zijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:27 schreef juul. het volgende:
[..]
Die is heilig.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:30 schreef mnesymne het volgende:
Je mag veel doen in de loods van mensen, maar van de prijzenpot blijf je af
Oh jeequote:Op dinsdag 22 november 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er staat een cap dat djedi aan het schrijven is en er is een filmpje op FB waarbij djedi en Ruben te zien zijn
Mikequote:Op dinsdag 22 november 2022 09:30 schreef mikekomen het volgende:
Hallo lieve Fokkers! Is het al bekend wanneer centraal is?
Ik vind dat verstoppen wel grappig eigenlijkquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had het over de halterstangen.
Oh Djedi.quote:
Meestal om 11 uur.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:30 schreef mikekomen het volgende:
Hallo lieve Fokkers! Is het al bekend wanneer centraal is?
Bijna hoofd tegen hoofd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:33 schreef greysbones het volgende:
Erik en Isaac hebben ruzie gehad ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |