quote:Op maandag 21 november 2022 22:26 schreef D. het volgende:
Ben wel benieuwd met wat voor een surprise Jappie en Isaac komen nav dit gesprek
dat geeft te denkenquote:Op maandag 21 november 2022 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe heeft het nu al 5 dagen over het feit dat ze geen zeikwijf is....
Is er al iemand in huis betrapt op enige zelfkennis?quote:Op maandag 21 november 2022 22:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe heeft het nu al 5 dagen over het feit dat ze geen zeikwijf is....
het is bijna bijzonder dat 2 volwassen mannen een andere volwassen man willen sturenquote:Op maandag 21 november 2022 22:30 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac en Jappie hebben topoverleg over Jeff
Sinds ie een relatie heeft met KimD is er een dalende lijn ingezet door Jeffreyquote:Op maandag 21 november 2022 22:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is bijna bijzonder dat 2 volwassen mannen een andere volwassen man willen sturen
Wat raar is eigenlijk, want KimD zegt vaak zinnige dingen tegen hem. Maar hij is ietwat eigenwijsquote:Op maandag 21 november 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
Sinds ie een relatie heeft met KimD is er een dalende lijn ingezet door Jeffrey
Nee,dat zou ook een teken van zwakte zijn.quote:Op maandag 21 november 2022 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Is er al iemand in huis betrapt op enige zelfkennis?
Kim D wil ook haar stempel er op drukkenquote:Op maandag 21 november 2022 22:31 schreef Kakadylo het volgende:
Sinds ie een relatie heeft met KimD is er een dalende lijn ingezet door Jeffrey
Ik geloof niet dat het dat helemaal is. Hij voelt zich niet achtergesteld door de Febo .. hij zegt altijd dat hij niks hoeft... maar hij snapt niet dat iemand die eigenlijk al 3 maand niks uitvoert beloond wordt voor het nietsdoen. En ook dat zal gechargeerd zijn.quote:Op maandag 21 november 2022 22:32 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe voelt zich achter gesteld door en Jeff voelt zich achter gesteld door de Febo omdat ze muziek heeft gekregen. Samen draaien ze hun lp telkens weer af.
Dat is het probleem, hij doet graag het totaal tegenovergestelde van wat hem gevraagd/geadviseerd wordt, puur om z'n egoquote:Op maandag 21 november 2022 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat raar is eigenlijk, want KimD zegt vaak zinnige dingen tegen hem. Maar hij is ietwat eigenwijs
In kader van muziek is dit een treffende post.quote:Op maandag 21 november 2022 22:32 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe voelt zich achter gesteld door en Jeff voelt zich achter gesteld door de Febo omdat ze muziek heeft gekregen. Samen draaien ze hun lp telkens weer af.
jasper vind ik ook het eerlijkstquote:Op maandag 21 november 2022 22:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper ziet eigenlijk alles het beste ...
Wat deed Jeff dan tijdens managerschap van Maddy en Martin allen opnaaien,stoken en er met een gestrekt been ingaan maar goed iedereen speelt zijn eigen rol/spel en heeft verschillende aannames.quote:Op maandag 21 november 2022 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het dat helemaal is. Hij voelt zich niet achtergesteld door de Febo .. hij zegt altijd dat hij niks hoeft... maar hij snapt niet dat iemand die eigenlijk al 3 maand niks uitvoert beloond wordt voor het nietsdoen. En ook dat zal gechargeerd zijn.
Isaac z'n belang is vrij duidelijk, de boel opstoken en Jeff helemaal loco te maken, maar dan wel zo sneaky mogelijk.quote:Op maandag 21 november 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
jasper vind ik ook het eerlijkst
Isaac vertrouw ik voor geen meter
Richting Martin 1x ... Maddy heeft hij de laatste 2 weken geholpen. Maddy werd vooral door haar eigen kamer opgenaaid.quote:Op maandag 21 november 2022 22:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat deed Jeff dan tijdens managerschap van Maddy en Martin allen opnaaien,stoken en er met een gestrekt been ingaan maar goed iedereen speelt zijn eigen rol/spel en heeft verschillende aannames.
Informatie verzamelen? Ik weet het ook niet.quote:Op maandag 21 november 2022 22:40 schreef greysbones het volgende:
ik snap Jappie in deze ook niet zo
hij heeft eerder ook aangegeven Isaac niet te vertrouwen
zou kunnenquote:Op maandag 21 november 2022 22:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Informatie verzamelen? Ik weet het ook niet.
Marciano vertrouw ik ook nietquote:Op maandag 21 november 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
jasper vind ik ook het eerlijkst
Isaac vertrouw ik voor geen meter
die is ook echt niet te vertrouwenquote:Op maandag 21 november 2022 22:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Marciano vertrouw ik ook niet
Is ook een onbetrouwbaar figuur idd, maar Isaac is nog een graadje erger..quote:Op maandag 21 november 2022 22:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Marciano vertrouw ik ook niet
NIetusquote:Op maandag 21 november 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:
Niemand is te vertrouwen, het is een spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |