Inspector Maddy doet verhoor.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
Erik weet niet meer wat er stond op de muur
Ze weten het primaquote:
Leuk tochquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:38 schreef puzziepie het volgende:
Ah een gele kaart en boete
Ik denk dat dit een hele bewuste actie was en dat ze al de beslissing hadden genomen om heel snel weg te gaan
Dus Djedi wil naar huis, maar wil niet vrijwillig weg.. dus dan maar op de muur kalken en hopen dat je een gele kaart krijgt..quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:38 schreef puzziepie het volgende:
Ah een gele kaart en boete
Ik denk dat dit een hele bewuste actie was en dat ze al de beslissing hadden genomen om heel snel weg te gaan
Je kan die tekst nog bijna op de muur lezen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze weten het prima
Maar ja als ze dat hardop zeggen ….
En een ander 10000 euro door de neus boortquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dus Djedi wil naar huis, maar wil niet vrijwillig weg.. dus dan maar op de muur kalken en hopen dat je een gele kaart krijgt..
Oja dat gaat uit de pot..maar afwachten of Djedi gaat zeggen dat zij gedaan heeftquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een ander 10000 euro door de neus boort
Ze deden vannacht ook debiel , raar sfeertje tussen die tweequote:
Dat heeft ze zelf bedachtquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
Bijzonderheden: Alleen Djedi mag op het bord(de muur) schrijven.
Ik zal ze allebei geen moment missenquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze deden vannacht ook debiel , raar sfeertje tussen die twee
Ik denk dat ze allebei weg willen. rare vibe hing erquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dus Djedi wil naar huis, maar wil niet vrijwillig weg.. dus dan maar op de muur kalken en hopen dat je een gele kaart krijgt..
Dit vind ik een goed idee. Er is namelijk niet / nauwelijks duidelijk wie wat heeft gekregen qua strafquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:27 schreef chufi het volgende:
@:FEBO kunnen de actuele straffen , lees gele kaarten, ook niet op het grote scherm komen te staan?
Niemand zal ze missenquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal ze allebei geen moment missen
Als het goed is heeft alleen zoe nog een persoonlijke gele kaartquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit vind ik een goed idee. Er is namelijk niet / nauwelijks duidelijk wie wat heeft gekregen qua straf
Maar bij 1 gele kaart ben je toch nog niet weg?quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allebei weg willen. rare vibe hing er
Ze willen zelf wegquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar bij 1 gele kaart ben je toch nog niet weg?
1 gele kaart kan eventueel nog kwijtgescholden worden. Tot nu toe is Zoe volgens mij de enige met 1 gele kaart op zak die niet meer weg gaat.
Alle gele kaarten die ze nu krijgen zijn blijvendquote:Op dinsdag 22 november 2022 09:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar bij 1 gele kaart ben je toch nog niet weg?
1 gele kaart kan eventueel nog kwijtgescholden worden. Tot nu toe is Zoe volgens mij de enige met 1 gele kaart op zak die niet meer weg gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |