Geen idee of het land waar je vandaan komt er wat mee te maken heeft...quote:Op maandag 21 november 2022 16:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat die eerste kus de start was van een relatie?
Mss waren wij hier in B kneuteriger dan jullie?
Nee heel verstandig je hebt ook mensen die bij het werk van hun date gaan staan posten.quote:Op maandag 21 november 2022 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien ben ik wel te goedgelovig en te makkelijk, dat kan ook, maar ik heb geen zin om de controlerende narcist uit te gaan hangen.
Deed mijn ex, met haar nieuwe vriend, toen ik nog bij de Efteling werkte jaren geledenquote:Op maandag 21 november 2022 17:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee heel verstandig je hebt ook mensen die bij het werk van hun date gaan staan posten.
Huh, waarom doe je zoiets? Of waren ze dol op de Efteling? Sowieso, als ik een vriend had, zou ik hard wegrennen als hij bij het werk van z'n ex wil gaan posten, maar al helemaal niet meegaanquote:Op maandag 21 november 2022 17:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Deed mijn ex, met haar nieuwe vriend, toen ik nog bij de Efteling werkte jaren geleden
heel raar dat je dan vanuit die gedachte ineens zo de kous op de kop krijgtquote:Op maandag 21 november 2022 17:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Deed mijn ex, met haar nieuwe vriend, toen ik nog bij de Efteling werkte jaren geleden
Ze wou nog praten, om wat voor reden dan ook. Terwijl bij mij nee ook nee is. Maar dat wou er niet in. Daarna toch vriendelijk maar duidelijk gezegd dat het echt over was. Maar ook dat ik er niet van gediend was. Toen leek ze het te snappen. En die vriend heeft de hele tijd niks gezegd.quote:Op maandag 21 november 2022 17:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, waarom doe je zoiets? Of waren ze dol op de Efteling? Sowieso, als ik een vriend had, zou ik hard wegrennen als hij bij het werk van z'n ex wil gaan posten, maar al helemaal niet meegaan
Kan makkelijker;quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik zou er echt een nier voor over hebben om te weten wat hier stond
Toch werkt een tvp ook wel goed om contact te krijgen met andere FOK!ersquote:Op vrijdag 2 december 2022 17:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan gewoon volg topic aanklikken hoor
Nepfotos vast ookquote:Op vrijdag 2 december 2022 17:16 schreef elenag het volgende:
[..]
Toch werkt een tvp ook wel goed om contact te krijgen met andere FOK!ers
Dat is toch creepy? Het is je exquote:Op maandag 21 november 2022 17:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar daadwerkelijk ergens fysiek naartoe gaan om te kijken/posten? Dat is fucking stalkerig en op geen enkele manier goed te praten. MOVE ON!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2023 15:00:01 ]
We zijn allemaal moe van de dating apps.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:02 schreef PzKpfw het volgende:
Even een weekje weer wat datingapp's geprobeerd maar je bent ook zo weer genezen. Veel fake-profielen of vrouwen met wat uidagende foto's en verder een linkje naar insta/snap-profiel. Verder een hele berg eenheidsworst aan die drankjes, dansjes & dinnetjes figuren. De matches die je dan wel krijgt lopen maar zelden op een leuk gesprek uit. Bij veel vrouwen moet je alle informatie 'eruit trekken' als het ware en bovendien komt dat bijzonder ongeïnteresseerd over.
Verbaast mij ookquote:Op zondag 8 januari 2023 14:02 schreef PzKpfw het volgende:
Even een weekje weer wat datingapp's geprobeerd maar je bent ook zo weer genezen. Veel fake-profielen of vrouwen met wat uidagende foto's en verder een linkje naar insta/snap-profiel. Verder een hele berg eenheidsworst aan die drankjes, dansjes & dinnetjes figuren. De matches die je dan wel krijgt lopen maar zelden op een leuk gesprek uit. Bij veel vrouwen moet je alle informatie 'eruit trekken' als het ware en bovendien komt dat bijzonder ongeïnteresseerd over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is het tot nu toe ook nog niet op meer dan WhatsApp contact met een dame uitgelopen.
Heb ik nog contact mee, maar telkens als er een datum komt voor een afspraakje dan komt er "opeens" wat tussen. Terwijl we wel gebeld/videobelt/voicememoed hebben dus ik snap het niet, want ze komt wel geïnteresseerd en leuk over op app. Maar voor sommige is het natuurlijk ook gewoon een spelletje
Klinkt interessant.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:54 schreef Emptystreet het volgende:
Heb een tijdje Bumble geprobeerd [..] en de vrouwen daar initiatief moeten nemen
Begin eens met een goed opzetje...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:18 schreef Alpha0 het volgende:
Jammer dat deze reeks geen goede OP heeft.
Be my guest, ik zet hem er dan wel in!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:18 schreef Alpha0 het volgende:
Jammer dat deze reeks geen goede OP heeft.
Eens, wel eens gehad dat ik zag dat ik een berichtje had, maar toen ik het wilde bekijken was ik geunmatcht en kon ik het berichtje ook niet meer bekijken. Weet niet of je als je abo hebt nog wel de chats kan zien? Niet dat ik daar een abo voor zou nemen trouwens, weg is weg.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:29 schreef Piger het volgende:
Ik vind dat hele unmatchen bij tinder super onaardig gebouwd.
Unmatch > Profiel weg > Chathistorie weg. Soms merk je het niet eens.
Als ik nu unmatch met iemand waar ik eerder mee heb gesproken, stuur ik eerst een berichtje, dag later unmatch ik. Waarom? Vind ik wel zo netjes.
Maar eigenlijk zou Tinder dit moeten faciliteren.
Vandaag 1 andersom gehad. Superleuk mee gechat, maar ze liet al een tijdje niets meer horen. Prima als ze match weghaalt, maar vind het wel fijn om dan te horen. Evt met reden.
Veel gesprekken lopen matig als je elkaar niet qua timing. Een lekker gesprek voeren schiet niet op als er steeds een aantal uur tussen zit.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:02 schreef PzKpfw het volgende:
Nee weg is weg. Abo of geen abo.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eens, wel eens gehad dat ik zag dat ik een berichtje had, maar toen ik het wilde bekijken was ik geunmatcht en kon ik het berichtje ook niet meer bekijken. Weet niet of je als je abo hebt nog wel de chats kan zien? Niet dat ik daar een abo voor zou nemen trouwens, weg is weg.
Hmm ja, ik weet eigenlijk niet zo goed hoe het op de andere apps is (Bumble, Paiq, Happn, Badoo, ...), hanteren ze daar een ander beleid?quote:Op zondag 22 januari 2023 21:38 schreef Piger het volgende:
[..]
Nee weg is weg. Abo of geen abo.
Blijf het een rare technische keuze vinden.
Nog geen ervaring met andere apps.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik weet eigenlijk niet zo goed hoe het op de andere apps is (Bumble, Paiq, Happn, Badoo, ...), hanteren ze daar een ander beleid?
Bij mij is het meestal even tijdje berichtjes heen en weer sturen. Tot een van de twee aangeeft iets anders te moeten/willen gaan doen. En het hangt van mijn stemming en drukte af of ik steeds direct antwoord of daar even mee wacht. Hangt trouwens ook wel af van hoe leuk het gesprek/de man is.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:34 schreef Piger het volgende:
[..]
Veel gesprekken lopen matig als je elkaar niet qua timing. Een lekker gesprek voeren schiet niet op als er steeds een aantal uur tussen zit.
Ben benieuwd hoe rest dat doet.
Gaan jullie snel over op telefoonnummer?
Open anderen bewust maar 1 of 2x per dag de app?
Weet niet of ieder zn tinder notificaties aan heeft staan, zoniet is whatsapp wat laagdrempeliger.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal even tijdje berichtjes heen en weer sturen. Tot een van de twee aangeeft iets anders te moeten/willen gaan doen. En het hangt van mijn stemming en drukte af of ik steeds direct antwoord of daar even mee wacht. Hangt trouwens ook wel af van hoe leuk het gesprek/de man is.
Telefoonnummer uitwisselen maakt voor mij weinig uit, ik hou niet van bellen. Dus dan is het alsnog wanneer je zin/tijd hebt om berichtjes te antwoorden. (en ja, je hebt altijd wel tijd om een berichtje te sturen, maar bv op het werk of in gezelschap ga ik niet om de paar minuten een berichtje sturen). Maar er moet op een gegevens moment wel een soort gesprek op gang komen, als er continu enkele uren tussen 2 berichtjes zit, dan gaat het wel erg traag en is het wmb wel gedoemd te mislukken.
Vind Breeze wat dat betreft eigenlijk wel veel leuker, wel spannend natuurlijk om op date te gaan met iemand die je daarvoor nog niet gesproken hebt (hebt alleen het profiel gezien), maar als twee mensen elkaar leuk lijken te vinden dan ga je ook echt op date, in plaats van dat je blijft chatten met iemand waar misschien helemaal niks uit komt.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:34 schreef Piger het volgende:
[..]
Veel gesprekken lopen matig als je elkaar niet qua timing. Een lekker gesprek voeren schiet niet op als er steeds een aantal uur tussen zit.
Oh ja, ik heb ook wel regelmatig dat ik mn notificaties mis, maar dat zeg ik dan ook wel. En inderdaad op zo'n zondagavond als nu zou ik ook gewoon proberen een soort gesprek te voeren.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:19 schreef Piger het volgende:
[..]
Weet niet of ieder zn tinder notificaties aan heeft staan, zoniet is whatsapp wat laagdrempeliger.
Als het gesprek beetje op gang komt (en uiteraard leuk is), dan probeer ik wel snel te schakelen naar een date. Merk dat de spanning er anders weer snel af is.
Maar dat trage reageren. Tja ik snap qua werk wel. Maar op bijvoorbeeld zo'n zondagavond als nu probeer ik wel beetje snel te reageren.
Ja, ik hoor van veel mensen dat Breeze best leuk is. Misschien ooit nog eens proberen.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:39 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Vind Breeze wat dat betreft eigenlijk wel veel leuker, wel spannend natuurlijk om op date te gaan met iemand die je daarvoor nog niet gesproken hebt (hebt alleen het profiel gezien), maar als twee mensen elkaar leuk lijken te vinden dan ga je ook echt op date, in plaats van dat je blijft chatten met iemand waar misschien helemaal niks uit komt.
Al wat dates gehad via breeze?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:39 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Vind Breeze wat dat betreft eigenlijk wel veel leuker, wel spannend natuurlijk om op date te gaan met iemand die je daarvoor nog niet gesproken hebt (hebt alleen het profiel gezien), maar als twee mensen elkaar leuk lijken te vinden dan ga je ook echt op date, in plaats van dat je blijft chatten met iemand waar misschien helemaal niks uit komt.
Tinder heb ik eraf gegooid, teveel geswipe voor het aantal matches dat ik kreeg. Hinge staat er nog wel op, ligt een beetje hoe het gesprek aanvoelt daar...als het leuk is dan proberen af te spreken, maar als je te lang chat merk je zelf ook dat het nogal nutteloos voelt ofzo? Je wilt ook weer niet teveel weten van iemand voordat je de date in gaat, moet wel spannend blijven.
Blijft een lastige natuurlijk! Maar te lang wachten is nooit een goede optie..
Als ik een dag met iemand aan 't chatten ben via een datingsite en vind dat het goed voelt dan vraag ik vaak wel om een telefoonnummer of ik geef het haar en zeg dan "Kijk maar of je er behoefte aan hebt om mij te appen"quote:Op zondag 22 januari 2023 21:34 schreef Piger het volgende:
[..]
Denk nu een stuk of 4, niet heel veel maar doordat je al meteen bij het matchen een date wordt voorgeschoteld (en ook moet betalen) is iedereen ook iets kieskeuriger...denk ik...hoop ikquote:Op zondag 22 januari 2023 23:19 schreef Piger het volgende:
[..]
Al wat dates gehad via breeze?
En ben benieuwd hoevaak je een match hebt maar dat de date alsnog niet doorgaat.
Dacht het idee kan nog steeds hetzelfde zijn als bij Tinder. Matchen om te zien wie met je wil matchen, maar goed dat het meevalt.quote:Op maandag 23 januari 2023 00:54 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Denk nu een stuk of 4, niet heel veel maar doordat je al meteen bij het matchen een date wordt voorgeschoteld (en ook moet betalen) is iedereen ook iets kieskeuriger...denk ik...hoop ik
Één keer gehad dat een date de date uitstelde met een wat vage reden, daarna alsnog op date geweest maar eigenlijk merk je dat iemand met 2-0 achterstaat. Kan natuurlijk altijd wat gebeuren, maar vage redenen vallen eigenlijk nooit goed. Was ook niet echt een klik tijdens de date, expats moeten gewoon met andere expats daten en niet met mij.
Afzeggen van een geplande date kan wel maar, dat kost je wel het bedrag dat je had betaald voor de match, en alhoewel dat geen enorm bedrag is (¤7,50 geloof ik) is het wel een reden om de date gewoon door te laten gaan of te herplannen.
Bij voornamen is dat toch ridicuul?quote:Op maandag 23 januari 2023 15:03 schreef eudaemonia het volgende:
Dan werkt het algoritme toch juist goed? Als je 10 mensen uit Appelscha hebt geliket, dan denkt het algoritme dat jij mensen uit Appelscha leuker vind dan mensen uit Beverwijk.
Als je 20 keer een Emma leuk vindt dan weet het algoritme dat jij waarschijnlijk Emma's leuk vindt, maar krijg je wel minder Sofies te zien.
Zelfs voor een algoritme kost een "Meneer Piger houdt van 'blonde dame met blauwe ogen', 'donkerdere dame met zwart haar' swiped hij minder naar links" meer werk dan als die een selectie moet maken op vooringevulde velden te maken (naam, plaats, horoscoop).
Komt bij dat de algoritmes van de meeste dating apps het bij lange na niet halen bij een Face ID van Apple of een Clearview AI. Dat is ook helemaal niet in het interesse van de dating apps zelf, want dan zou je op een gegeven moment echt alleen nog maar dezelfde mensen tegen komen.
Of bedoel je iets anders?
Een paar jaar terug heb ik een cursus gedaan om beter te worden in chatten op datingsapps. In die cursus werd gesteld dat de meeste mannen niet begrijpen dat vrouwen een andere definitie van 'boeiend' hebben dan mannen. Mannen vinden een vraag als 'ohh wat interessant, je bent architect, wat architect je?' een boeiende vraag terwijl vrouwen het als oer en oer saai ervaren. Wat voor veel mannen nogal vervelend is, want de vrouw blijft wel gewoon antwoorden (want niet antwoorden is onbeschoft) maar ondertussen heeft ze allang al haar interesse verloren en zal de man nooit weten waar het mis liep.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:02 schreef PzKpfw het volgende:
En wat moet je wel vragen? Moet je überhaupt iets vragen?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:18 schreef embedguy het volgende:
Een paar jaar terug heb ik een cursus gedaan om beter te worden in chatten op datingsapps. In die cursus werd gesteld dat de meeste mannen niet begrijpen dat vrouwen een andere definitie van 'boeiend' hebben dan mannen. Mannen vinden een vraag als 'ohh wat interessant, je bent architect, wat architect je?' een boeiende vraag terwijl vrouwen het als oer en oer saai ervaren. Wat voor veel mannen nogal vervelend is, want de vrouw blijft wel gewoon antwoorden (want niet antwoorden is onbeschoft) maar ondertussen heeft ze allang al haar interesse verloren en zal de man nooit weten waar het mis liep.
Meeste mensen zijn saai heb ik ervaren geldt ook voor de mensen die er niet op zitten.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:10 schreef Discombobulate het volgende:
Sommige mensen kunnen echt totaal niet chatten. Dan heb ik gelijk al zoiets van laat maar en doe ik ze weg.
Hier wel alleen serieus. Die straat ben ik allang gepasseerd, kan weinig escaleren.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:24 schreef Piger het volgende:
De chats die tot nu hebben geleid of leiden tot een date zijn eigenlijk alleen maar super onzin gesprekken.
Vrijwel geen onderwerp in te vinden. Paar flauwe grapjes naar elkaar en dan subtiel, maar eigenlijk totaal niet subtiel een date erin verwerken.
Enige serieuze is dan even, oh waar woon jij dan. En waar ben je naar op zoek.
Oh en ik begrijp het zelf ook niet hoor. Maar dit lijkt bij mij te werken.
Ik heb al een poosje contact met iemand die zegt dat ze universitair geschoold is tussen neus en lippen door met enige regelmaat. Maar dat valt echt niet te halen uit de gesprekken die er gevoerd worden. Soms is het beter om dat soort info gewoon lekker te laten liggen. Degene die zo geschoold is denkt dan dat ze heel wat is en erg intelligent is, maar vervolgens komen de gesprekken niet veel verder dan de standaard en word er alleen gepraat wanneer daar vanuit de andere partij behoefte aan is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 04:43 schreef DisneyXDEE het volgende:
- Er worden veel aaname gemaakt.
- Een aantal vrouwen op meerdere apps gematched. (Awkard)
- Veel achterdocht.
- Ontzettend oppervlakkige rijksuniversiteit meiden. (Totaal niet slim)
- Date gehad met een meid, waarvan het profiel gewoon niet klopte.
- Weinig interesses uberhaupt.
Dat mensen spontaan zijn, kan ik hierbij zeggen dat mensen dat niet zijn.
Alle bovenstaande is regio specifiek heb ik gemerkt.
Ik ben wel dating app moe, maar ik swipe in principe niet. Ik kan zien wie mij liked zonder te betalen. (Geldt voor Tinder, Bumble en Hinge)
Ik heb mensen meegemaakt die mij twee hebben geliked en de tweede keer mij niet herkende. Kennelijk zit er wen verschil tussen mijn foto's... heel bizar. Ik heb de screenshots nog en ik ging helemaal stuk.
Als het er niet is, is het ook prima.
Ik merk wel dat mensen niet zoveel doen in hun leven en dat niet lekker in hun vel zitten ook een rol speelt.
Ik zie met dit soort vrouwen geen toekomst tegemoet. (Ik val alleen op vrouwen)
Dit 100%.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:24 schreef Piger het volgende:
De chats die tot nu hebben geleid of leiden tot een date zijn eigenlijk alleen maar super onzin gesprekken.
Hoe kun jij dan zonder te betalen zien wie je liked? Dat wil ik ook wel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 04:43 schreef DisneyXDEE het volgende:
- Er worden veel aaname gemaakt.
- Een aantal vrouwen op meerdere apps gematched. (Awkard)
- Veel achterdocht.
- Ontzettend oppervlakkige rijksuniversiteit meiden. (Totaal niet slim)
- Date gehad met een meid, waarvan het profiel gewoon niet klopte.
- Weinig interesses uberhaupt.
Dat mensen spontaan zijn, kan ik hierbij zeggen dat mensen dat niet zijn.
Alle bovenstaande is regio specifiek heb ik gemerkt.
Ik ben wel dating app moe, maar ik swipe in principe niet. Ik kan zien wie mij liked zonder te betalen. (Geldt voor Tinder, Bumble en Hinge)
Ik heb mensen meegemaakt die mij twee hebben geliked en de tweede keer mij niet herkende. Kennelijk zit er wen verschil tussen mijn foto's... heel bizar. Ik heb de screenshots nog en ik ging helemaal stuk.
Als het er niet is, is het ook prima.
Ik merk wel dat mensen niet zoveel doen in hun leven en dat niet lekker in hun vel zitten ook een rol speelt.
Ik zie met dit soort vrouwen geen toekomst tegemoet. (Ik val alleen op vrouwen)
Had het tussen aanhalingstekens moeten zetten, want nu lijkt het of alsof ik ze echt zie. Maar dat is niet zo.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe kun jij dan zonder te betalen zien wie je liked? Dat wil ik ook wel.
Nee. sommige veranderen van gedachten en dit is ook de reden waarom ik gewoon saai ben op die apps. Ik heb geen tijd om de clown uit te hangen. Ik ga misschien is een keer een vrouwen account aanmaken. Kijken hoe dat is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:14 schreef Piger het volgende:
Er zit nog iets heel geks in Tinder!
2 vrouwen die mij hadden gelijkt. Beide stond er: long term open to short (of andersom).
Nadat ik ook heb geliked en dus een match. Staat in beide profielen opeens 'serieus'. Die niet meer long term of open to short.
Zit Tinder mij hier nou voor de gek te houden. Proberen aantal likes op te voeren?
Nee dit was echt binnen secondes.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:50 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Nee. sommige veranderen van gedachten en dit is ook de reden waarom ik gewoon saai ben op die apps. Ik heb geen tijd om de clown uit te hangen. Ik ga misschien is een keer een vrouwen account aanmaken. Kijken hoe dat is.
Handleiding online daten:quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:51 schreef Gibson88 het volgende:
Hier toch maar weer een Bumble aangeslingerd: Wel matches, maar verlopen allemaal ondanks verlenging. Waarom ? Geen idee. Match dan niet muts.
Tinder: Amper matches, nauwelijks gesprekken. Wellicht da tik hem in het verleden al te vaak heb uitgespeeld, en eigenlijk gewoon 's met een nieuw nummer of email adres moet aanmelden.
Happn: > Geen idee, dat was veel en vaak kommer en kwel.
Paiq: Ook geen idee. Laatste keer barstte het van de oppervlakkige vrouwen, domme vragen in hun quiz, hypocrisie, en beetje het afvoerputje van. Als je overal bent afgewezen verdrink je in deze beerput.
Tsja jouw eerste punt lukt mij nog wel. Punt twee geen idee wat je probeert te zeggen. Punt 3: Neen, ik betaal geen premium account. Wellicht dat dat hem is en dat ik dan pas getoond word bij andere leden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Handleiding online daten:
1. Wees aantrekkelijk
2. ...
3. profit
Ik heb gehoord dat als je aantrekkelijk bent, je geen probleem hebt met matches krijgen. Mja, dan moet je nog wel goed op je foto's staan. Zelf swipe ik mensen zonder tekst trouwens ook naar links.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:44 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Tsja jouw eerste punt lukt mij nog wel. Punt twee geen idee wat je probeert te zeggen. Punt 3: Neen, ik betaal geen premium account. Wellicht dat dat hem is en dat ik dan pas getoond word bij andere leden.
Het is natuurlijk moeilijk te bepalen wat een normaal aantal matches is.quote:Op woensdag 15 februari 2023 14:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat als je aantrekkelijk bent, je geen probleem hebt met matches krijgen. Mja, dan moet je nog wel goed op je foto's staan. Zelf swipe ik mensen zonder tekst trouwens ook naar links.
Badoo is toch het afvoerputje?
Paiq zou ik juist denken dat het minder oppervlakkig is, omdat je daar de foto's pas ziet na x berichtjes. Maar heb het idee dat het daar ook moeizaam gaat voor mannen. De paar keer dat ik een quiz invul of inga op een foto reactie krijg ik namelijk bijna altijd wel antwoord. Heb jij een quiz? Hoeveel reacties krijg je daar als man op?
Ik hoor trouwens tegenwoordig veel mensen positief over Breeze praten, misschien is dat ook nog een optie.
Of meedoen aan first dates natuurlijk
Je moet je proberen zo min mogelijk te storen aan alle vrouwen die niet liken of vertikken te antwoorden of alle andere moeilijke scenario's.quote:Op woensdag 15 februari 2023 17:36 schreef Piger het volgende:
[..]
Het is natuurlijk moeilijk te bepalen wat een normaal aantal matches is.
Uiteindelijk is ook een online profiel gewoon marketing.
Je beste fotos laten zien.
Je sterkste kwaliteiten.
Ik ben vrij lang, dus heb ik in mn profiel gezet.
Ik sport amper maar ski wel jaarlijks, dus dat maar ergens aangevinkt.
Eigenlijk zijn mn hobbies op Tinder een verzameling van hobbies, die ik op zich wel heb, maar tegelijkertijd een zo divers mogelijke verzameling is. Dus niet de 5 dingen die ik het meeste doe.
Uiteindelijk allemaal bullshit, maar je moet er toch een beetje in meegaan.
Uiteindelijk leidt het zeker tot meer dates dan ik zou hebben zonder Tinder. Dus per saldo is dat voor mij een succes. Maar ik oefen ook nog een beetje.
Via hinge 2 matches maar die reageren niet. Dat snap ik dan niet.
Iedereen heeft het recht op niet liken. Reageren hetzelfde.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je moet je proberen zo min mogelijk te storen aan alle vrouwen die niet liken of vertikken te antwoorden of alle andere moeilijke scenario's.
Focus je op de matches die je er zelf uitsleept en probeer daar iets uit te halen. Daten is een genadeloos harde wereld en het is eten of gegeten worden.
Een standaardvraag is niet kinderachtig? Maar gewoon saai en niet creatief.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:59 schreef El_Thijs het volgende:
Vrouwen die in hun profieltekst zetten dat mannen kinderachtig en onvolwassen zijn, maar dan wel met de meest standaardvragen komen
Bij Tinder: altijd het tweede profiel dat je te zien krijgt als je de app opent. De eerste is altijd een random profiel, maar nooit eentje die jou heeft geliked, de tweede is ALTIJD iemand die jou heeft geliked.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe kun jij dan zonder te betalen zien wie je liked? Dat wil ik ook wel.
Vrouwen die al in hun online profiel aan t zeuren zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2023 12:59 schreef El_Thijs het volgende:
Vrouwen die in hun profieltekst zetten dat mannen kinderachtig en onvolwassen zijn, maar dan wel met de meest standaardvragen komen
"Hey! Ik zie op je foto's dat je motor rijdt. Leuk! Hoe bevalt dat?"quote:Op vrijdag 17 februari 2023 10:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een standaardvraag is niet kinderachtig? Maar gewoon saai en niet creatief.
Welke vraag zou jij graag hebben dat er aan je gesteld wordt?
Dan moet je eerst zijn cursus volgen, wil je daar antwoord op krijgen. Maar 500 euro per sessie.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 23:11 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
En wat moet je wel vragen? Moet je überhaupt iets vragen?
Merel: Hoi!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Hey! Ik zie op je foto's dat je motor rijdt. Leuk! Hoe bevalt dat?"
Zoiets.
Probleem is dat als ze nog 20 andere kerels praat, dat ze weinig moeite hoeft te doen. En dan moet je er of erg goed uit zien of laten zien dat je wel iets leuks te melden hebt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Merel: Hoi!
Ik: Heeey Merel! Leuk profiel heb je! Zie dat je van paardrijden houdt, is dat je eigen paard?
Merel: Ja klopt!
Einde gesprek.(of je moet een geforceerde extra vraag stellen, maar dan is het daarna ook wel klaar)
Wat een shitshow die apps.
Wat vind je moeilijk?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:31 schreef Discombobulate het volgende:
Het is voor mannen gewoon bijna onmogelijk. En voor vrouwen weer ontzettend makkelijk. Waar is de equality police, moeten ze niet niet gelijk trekken?
Geen idee, ik zeg alleen dat de ongelijkheid gigantisch is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:33 schreef Piger het volgende:
[..]
Wat vind je moeilijk?
Alsin met hoeveel dates/matches etc. zou je tevreden zijn per maand?
Weinig aan te doen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Geen idee, ik zeg alleen dat de ongelijkheid gigantisch is.
Klopt hoor. Maar ook een vraag in de categorie 'waarom heb je/doe je/denk je...?' verzandde al heel snel in bloedeloos gelul. Een beetje diepzinnigheid blijkt voor veel mensen al snel te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:30 schreef Piger het volgende:
[..]
Probleem is dat als ze nog 20 andere kerels praat, dat ze weinig moeite hoeft te doen. En dan moet je er of erg goed uit zien of laten zien dat je wel iets leuks te melden hebt.
Eens dat shitshow kan zijn maar gesloten vragen stellen is natuurlijk niet handig.
Haha klopt helemaal.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt hoor. Maar ook een vraag in de categorie 'waarom heb je/doe je/denk je...?' verzandde al heel snel in bloedeloos gelul. Een beetje diepzinnigheid blijkt voor veel mensen al snel te ingewikkeld.
En ja, dat is ook heel vaak het resultaat geweestquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Merel: Hoi!
Ik: Heeey Merel! Leuk profiel heb je! Zie dat je van paardrijden houdt, is dat je eigen paard?
Einde gesprek.(of je moet een geforceerde extra vraag stellen, maar dan is het daarna ook wel klaar)
Wat een shitshow die apps.
Vrijwel volledig met je eens alleen vond ik het one night stand gelul altijd nog wel leuk, zorgde er ook voor dat er spanning in de gesprekken bleef. (En seks is altijd meegenomen) Inderdaad was niet 'online' zijn altijd een recept voor een doodlopend gesprek.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:09 schreef Piger het volgende:
[..]
Haha klopt helemaal.
Maar alle dates die ik heb gehad (niet dat ik representatief ben. En ik doe ook maar wat bij mij lijkt te werken), kwamen uit een redelijk kort gesprek wat nergens over ging.
Vervolgens moffel je er een speelse vraag in om op date te gaan (zo, dus wanneer gaan wij dan ..) en klaar.
Of je vraagt om een nummer, maar dan zit je alsnog aan dat gelul via whatsapp o.i.d. Heb ik zelf niet zo'n zin in.
Wat mij in ieder geval altijd tot niets leidt:
- gesprekken waar je redelijk serieuze vragen stelt. Dus werk/interesses maar zonder flauwigheid tussendoor
- matches waarbij je nooit tegelijkertijd 'online' lijkt te zijn. Elke dag 1/2 berichten naar elkaar worden niet echt speels.
- Onenight stand achtig gelul ben ik duidelijk niet voor gemaakt. Ze lijken allemaal enigszins serieuze intentie's te hebben. Die dat niet hebben matchen dus niet met mij, of zijn wellicht degene die daarom dus niet reageren op mijn vraag.
Op Facebook dating blijft de chathistorie wel bewaard na een unmatch.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
ik weet eigenlijk niet zo goed hoe het op de andere apps is (Bumble, Paiq, Happn, Badoo, ...), hanteren ze daar een ander beleid?
Op paiq volgens mij ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 02:55 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Op Facebook dating blijft de chathistorie wel bewaard na een unmatch.
Alle mannen oproepen om minder te liken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Geen idee, ik zeg alleen dat de ongelijkheid gigantisch is.
Euh ja, zo begint vaak een gesprek. Ook in het echte leven. Dat je iemand een vraag stelt en daar gewoon kort antwoord op krijgt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Klopt wel maar wat je dus wel vaak ziet is dat er geen wedervraag komt en dan wordt het meteen al duwen en trekken. Omdat vrouwen de luxe hebben om te kiezen uit talloze matches.quote:Op maandag 6 maart 2023 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Euh ja, zo begint vaak een gesprek. Ook in het echte leven. Dat je iemand een vraag stelt en daar gewoon kort antwoord op krijgt.
Die "geforceerde extra vraag" waar jij het over hebt. Dat is exact het punt waar je je kan onderscheiden van de rest. Of minimaal aantonen dat je een leuk gesprek kan voeren.
Als je iemand in het echt aanspreekt is dat toch ook niet altijd direct geweldig? Soms heb je even nodig om het gesprek "op gang" te krijgen. Soms gebeurd het spontaan. Soms gebeurd het helemaal niet. Dat is met mannen én vrouwen.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt wel maar wat je dus wel vaak ziet is dat er geen wedervraag komt en dan wordt het meteen al duwen en trekken. Omdat vrouwen de luxe hebben om te kiezen uit talloze matches.
Haha nadat alle dates in het weekend mislukt zijn, gaat iedereen op maandagavond weer op jacht!quote:Op maandag 6 maart 2023 13:39 schreef Piger het volgende:
Maandagavond lijkt het altijd druk op date datingsites.
Kan je weer even oefenen
Maar je moet toch ook wel een beetje moeite doenquote:Op maandag 6 maart 2023 12:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt wel maar wat je dus wel vaak ziet is dat er geen wedervraag komt en dan wordt het meteen al duwen en trekken. Omdat vrouwen de luxe hebben om te kiezen uit talloze matches.
Maar als je daar niet zo goed in bent heb je het gelijk al verneukt. De één doet dat zo even terwijl de ander daar nooit echt goed in wordt. En de eerste indruk is altijd het belangrijkst zeggen ze.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Als je iemand in het echt aanspreekt is dat toch ook niet altijd direct geweldig? Soms heb je even nodig om het gesprek "op gang" te krijgen. Soms gebeurd het spontaan. Soms gebeurd het helemaal niet. Dat is met mannen én vrouwen.
Ah, is dat een teken dat de lente er weer aan komt?quote:Op zondag 12 maart 2023 20:52 schreef Faxie het volgende:
Het kriebelt weer een beetje om een app te installerenHelp!
Wat is dat ook alweer?quote:Op zondag 12 maart 2023 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, is dat een teken dat de lente er weer aan komt?misschien Breeze? Hoor er wel goede verhalen over, maar het is niet in alle steden beschikbaar, dus soms moet je wat reizen voor je date (maar dat is anders vaak ook wel). Als ik weer ga daten, kies ik denk ik ook daarvoor, heb wel een beetje genoeg van de chats op de apps.
Het lastige lijkt mij dat het lopende band is. Het zal mij niet verbazen dat er deelnemers zijn die na 5 a 6 mensen het al beu zijn.quote:Op zondag 12 maart 2023 21:35 schreef eudaemonia het volgende:
Denk dat als je bij een speed-date event een vlotte babbel hebt je al heel wat streepjes voor hebt op de rest
Beetje zelfde als je normaal een date in stap lijkt me? Leuk uitzien, interesse tonen in de ander en niet meteen beginnen over je collectie aquariumvissen. watergekoelde computer of een uiteenzetting over de val van Rusland.
Hoef je niet te chatten, op basis van foto's en interesses zeg je ja of nee. Beiden ja is in principe een date. Kost geloof ik dan ook al wat geld, waardoor de date meestal wel doorgaat en je niet mensen hebt die ja zeggen om te kijken hoe goed ze nog in de markt liggen. En ook niet tig van die saaie gesprekjes.quote:
Met hoeveel mensen ga je op zo'n avond 'op date'?quote:Op zondag 12 maart 2023 22:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het lastige lijkt mij dat het lopende band is. Het zal mij niet verbazen dat er deelnemers zijn die na 5 a 6 mensen het al beu zijn.
Ja, dan zit je daar.
Ah. Hm zal eens kijken.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoef je niet te chatten, op basis van foto's en interesses zeg je ja of nee. Beiden ja is in principe een date. Kost geloof ik dan ook al wat geld, waardoor de date meestal wel doorgaat en je niet mensen hebt die ja zeggen om te kijken hoe goed ze nog in de markt liggen. En ook niet tig van die saaie gesprekjes.
Ik weet niet of het echt verstandig is om iemand anders af te kraken.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:21 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen ga je op zo'n avond 'op date'?
Denk inderdaad wel dat je een beetje af moet wijken van de 'standaard' vragen, als een dame al 10 keer 'wat doe je voor werk? oooh, wat interessant, ik doe ....' heeft gehoord dan is de lol er op een gegeven moment ook wel een beetje af.
Of doe het op de Seinfeld manier, en ga lekker meta op de date-avond 'hey, zie je die guy in het zwart daar? Volgens mij wilt het hem nog niet helemaal lukken, zie hem daar zitten, helemaal cool te zijn met zijn zwarte broek en zwarte jas, wie denkt hij wel niet dat hij is? Maffia? Wat een kapsones!'![]()
Volgens mij zijn er rond de 10 a 12 per geslacht. Enne, enn subtiele Seinfeld referentie zal ongetwijfeld wel langs komen.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:21 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen ga je op zo'n avond 'op date'?
Denk inderdaad wel dat je een beetje af moet wijken van de 'standaard' vragen, als een dame al 10 keer 'wat doe je voor werk? oooh, wat interessant, ik doe ....' heeft gehoord dan is de lol er op een gegeven moment ook wel een beetje af.
Of doe het op de Seinfeld manier, en ga lekker meta op de date-avond 'hey, zie je die guy in het zwart daar? Volgens mij wilt het hem nog niet helemaal lukken, zie hem daar zitten, helemaal cool te zijn met zijn zwarte broek en zwarte jas, wie denkt hij wel niet dat hij is? Maffia? Wat een kapsones!'![]()
Wel een goeie om een vriend(in) mee te nemen, dan voel je je ook meteen wat meer zelfverzekerd.quote:Op zondag 12 maart 2023 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt verstandig is om iemand anders af te kraken.
Ik ben wel eens naar een speeddate geweest. 11 mannen, 3 minuten per man. Dat is zo voorbij. Veel toch wel standaard gesprekjes ja. Maar je krijgt wel meer een indruk van hoe iemand is. Ik had geen aantekeningen gemaakt tijdens de gesprekjes en wist je achteraf dus niet meer wie wie was, maar op zich geen ramp, daar kom je bij de vervolgdate wel achter.
Ik zag er best tegenop, als introvert, maar het viel heel erg mee, eigenlijk best wel voor herhaling vatbaar. Veel mensen komen trouwens wel met vrienden, ik was ook samen met een vriendin. Is ook wel leuk, dan kun je achteraf verhalen vergelijken.
quote:Op zondag 12 maart 2023 22:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er rond de 10 a 12 per geslacht. Enne, enn subtiele Seinfeld referentie zal ongetwijfeld wel langs komen.
Nou ja, je kan natuurlijk zelf het gesprek sturen, er zijn geen vragenlijstjes ofzo. Kan geen kwaad om wat vragen achter de hand te hebben. Iets wat je graag wil weten of wat bij je past, beter niet zo'n "waar zie jij jezelf over 5 jaar"-vraagquote:Op zondag 12 maart 2023 23:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wel een goeie om een vriend(in) mee te nemen, dan voel je je ook meteen wat meer zelfverzekerd.
Maar waren het dan telkens een soort interviews die werden afgenomen? Dat klinkt dan wel lastig om de focus erop te houden. Niet dat je per ongeluk mensen door elkaar haalt. Hoe ervaarde jij dat?
Deze mannen hebben geen open relatie..quote:Op maandag 13 maart 2023 20:51 schreef Piger het volgende:
Ik vraag me af hoe Aziatische vrouwen tinder ervaren.
Door de absurd veel fake profielen, heb ik de neiging ze allemaal naar links we swipen. Ook al zitten er vast genoeg echte profielen.
Ja ik zie ook wel eens vrouwen met open relaties. Maar dat zijn vaak niet de meeste aantrekkelijke.
Wil daar eens op reageren .... het eerste van wat ik vet heb gemaakt, inderdaad, Filipna's liken alles. Niet alleen met dating apps maar ook met facebook. Mijn Filipina ook. En wie in dat spel niet meedoet wordt daar dan ook niet meer geliked. Ze zijn ook super vriendelijk, Filipijnse mannen en vrouwen maar je moet er niet meteen veel achter zoeken. My friend over there ... Hoe heet ze? Oh ik zal even gaan vragen. Haha friends ...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:38 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
Klinkt interessant.
Mijn ervaringen zijn dat op Badoo er eigenlijk amper reacties komen van meiden, en als ze dan al reageren zijn het ook van korte oppervlakkige dingen.
Het stikt daar de laatste tijd ook van de Filipijnse vrouwen: die liken volgens mij iedereen daar, zodat ze maar beet hebben.
Op Tinder lijkt het wel alsof er alleen maar knappe meiden zitten: te mooi om waar te zijn. Lijkt alsof ze die als [b]lokaas inzetten om je tot betalen te verleiden (zodat je berichten kunt sturen).
[/b]
Mijn ervaring is dat Facebook dating het meest eerlijk is (er zijn wel redelijk wat Aziatische fakers, maar die herken je makkelijk aan de Chinese dames en mannennamen)
Zie mijn bijdrage hierboven, vrees dat het dan zo een gevalletje is. Voor zeker 90% is het dat!quote:Op maandag 13 maart 2023 21:14 schreef Piger het volgende:
Dat vertellen ze dan wel weer eerlijk tijdens de match?
Snap ik niet.
Nouja, niet zo moeilijk te snappen denk ik. Als je het in je profiel zet (merk ik zelf ook, maar dan wel met een volledig eerlijke/transparante open relatie), dan zitten nu eenmaal niet heel veel vrouwen te wachten op een kerel met een relatie.quote:Op maandag 13 maart 2023 21:14 schreef Piger het volgende:
Dat vertellen ze dan wel weer eerlijk tijdens de match?
Snap ik niet.
Dus die mannen gaan vreemd en zijn dus niet eerlijk naar hun partner, maar ze hebben wel het fatsoen om eerlijk te zijn tegen diegene waarmee ze vreemd gaan? Terwijl ze daar geen enkele baat bij hebben, want die vrouwen zien ze maar voor 1 of een paar keer en zijn hoogstwaarschijnlijk wel single.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:14 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Nouja, niet zo moeilijk te snappen denk ik. Als je het in je profiel zet (merk ik zelf ook, maar dan wel met een volledig eerlijke/transparante open relatie), dan zitten nu eenmaal niet heel veel vrouwen te wachten op een kerel met een relatie.
Niet dat de kans ineens superveel groter worden dat ze dat wel willen als ze eenmaal gematcht en gepraat hebben, maar kennelijk voelen ze dan tóch iets meer kans te hebben als ze dat uitleggen.
Je hebt vast ook wel mannen die dan uiteindelijk niets zeggen en dan gewoon vreemdgaan natuurlijk. Dus die zitten er misschien nog weleens tussen bij de zogenaamde wel single mannen, maar dan kom je waarschijnlijk niet eens achter.
Nahja dat snap ik ook niet helemaal, het zou mijn manier ook niet zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:30 schreef Piger het volgende:
[..]
Dus die mannen gaan vreemd en zijn dus niet eerlijk naar hun partner, maar ze hebben wel het fatsoen om eerlijk te zijn tegen diegene waarmee ze vreemd gaan? Terwijl ze daar geen enkele baat bij hebben, want die vrouwen zien ze maar voor 1 of een paar keer en zijn hoogstwaarschijnlijk wel single.
Ik snap er niets van.
Pardon waar wil je mijn reactie op?quote:Op dinsdag 14 maart 2023 22:25 schreef Piger het volgende:
Nou ben benieuwd naar reactie van monstercookie. Want die ervaart dat.
Jij ervaart toch mannen met een relatie?quote:Op woensdag 15 maart 2023 08:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Pardon waar wil je mijn reactie op?
Ow al heel snel hoor. Ze vragen naar wat ik zoek ik geef antwoord en dan delen ze die infoquote:Op woensdag 15 maart 2023 08:45 schreef Piger het volgende:
[..]
Jij ervaart toch mannen met een relatie?
Wanneer vertellen ze dat of kom je daar achter?
Kun je de volgende keer vragen waarom ze dat wel zo snel met jou delen maar kennelijk niet met hun relatie?quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ow al heel snel hoor. Ze vragen naar wat ik zoek ik geef antwoord en dan delen ze die info
Dat heb ik gevraagd! “En is jullie openrelatie ook bekend bij je partner?”. Vaak was dat niet het geval. Blijkbaar zijn er vrouwen te porren voor dergelijke avontuurtjes anders loont het niet. Maar ik hef dan wel de match op, kan mijn tijd wel beter gebruiken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:23 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Kun je de volgende keer vragen waarom ze dat wel zo snel met jou delen maar kennelijk niet met hun relatie?
For science, Piger and me
Huh? Hoezo hebben ze er geen baat bij om eerlijk te zijn naar de vrouwen? Het zorgt ervoor dat de de vrouw waarmee ze vreemd gaan weet hoe het zit. Dat ze dus niet op een relatie met hem hoevn te verwachten en dat het gewoon puur voor de seks is.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:30 schreef Piger het volgende:
[..]
Dus die mannen gaan vreemd en zijn dus niet eerlijk naar hun partner, maar ze hebben wel het fatsoen om eerlijk te zijn tegen diegene waarmee ze vreemd gaan? Terwijl ze daar geen enkele baat bij hebben, want die vrouwen zien ze maar voor 1 of een paar keer en zijn hoogstwaarschijnlijk wel single.
Ik snap er niets van.
Ja maar dat kan je toch ook zeggen zonder te melden dat je vreemd gaat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Huh? Hoezo hebben ze er geen baat bij om eerlijk te zijn naar de vrouwen? Het zorgt ervoor dat de de vrouw waarmee ze vreemd gaan weet hoe het zit. Dat ze dus niet op een relatie met hem hoevn te verwachten en dat het gewoon puur voor de seks is.
Misschien denken ze dat sommige vrouwen opzoek zijn naar spannend contact? Ik heb oprecht geen idee en het spreekt me ook niet aan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:32 schreef Piger het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je toch ook zeggen zonder te melden dat je vreemd gaat.
Dus he ja ik ben niet op zoek naar iets voor lange termijn.
Weet niet hoeveel vrouwen hiermee afvallen maar mag toch hopen dat minimaal 80% afhaakt als ze weten dat die man vreemd gaat.
Tja, kan van alles zijn. De vrouw kan het spannender vinden. Het kan zijn dat de vrouw zoiets heeft van, das mooi, dan heb ik verder ook geen gezeik met hem qua mocht ie meer willen. Of dat hij minder beschikbaar is daardoor. Of het boeit haar gewoon totaal niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:32 schreef Piger het volgende:
Ja maar dat kan je toch ook zeggen zonder te melden dat je vreemd gaat.
Dus he ja ik ben niet op zoek naar iets voor lange termijn.
Weet niet hoeveel vrouwen hiermee afvallen maar mag toch hopen dat minimaal 80% afhaakt als ze weten dat die man vreemd gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |