abonnement Unibet Coolblue
pi_206763828
Welkom in het datingsites/appstopic!

Bespreek hier datingsites/apps, welke werkt het fijnst....hoe maak ik een goed profiel....wat zijn goede foto's...welke ervaringen heb jij?

Date gevonden? Deel het in dit topic: R&P / Het Datingtopic #236 -
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 21 november 2022 @ 17:11:59 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_206763843
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 16:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Omdat die eerste kus de start was van een relatie?
Mss waren wij hier in B kneuteriger dan jullie?
Geen idee of het land waar je vandaan komt er wat mee te maken heeft...
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 21 november 2022 @ 17:16:46 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206763960
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2022 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien ben ik wel te goedgelovig en te makkelijk, dat kan ook, maar ik heb geen zin om de controlerende narcist uit te gaan hangen.
Nee heel verstandig je hebt ook mensen die bij het werk van hun date gaan staan posten.
Huilen dan.
pi_206763992
quote:
11s.gif Op maandag 21 november 2022 17:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee heel verstandig je hebt ook mensen die bij het werk van hun date gaan staan posten.
Deed mijn ex, met haar nieuwe vriend, toen ik nog bij de Efteling werkte jaren geleden :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 21 november 2022 @ 17:20:19 #5
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_206764054
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 17:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Deed mijn ex, met haar nieuwe vriend, toen ik nog bij de Efteling werkte jaren geleden :')
Huh, waarom doe je zoiets? Of waren ze dol op de Efteling? Sowieso, als ik een vriend had, zou ik hard wegrennen als hij bij het werk van z'n ex wil gaan posten, maar al helemaal niet meegaan :o
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_206764101
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 17:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Deed mijn ex, met haar nieuwe vriend, toen ik nog bij de Efteling werkte jaren geleden :')
heel raar dat je dan vanuit die gedachte ineens zo de kous op de kop krijgt
Sicker than your average.
pi_206764154
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 17:20 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Huh, waarom doe je zoiets? Of waren ze dol op de Efteling? Sowieso, als ik een vriend had, zou ik hard wegrennen als hij bij het werk van z'n ex wil gaan posten, maar al helemaal niet meegaan :o
Ze wou nog praten, om wat voor reden dan ook. Terwijl bij mij nee ook nee is. Maar dat wou er niet in. Daarna toch vriendelijk maar duidelijk gezegd dat het echt over was. Maar ook dat ik er niet van gediend was. Toen leek ze het te snappen. En die vriend heeft de hele tijd niks gezegd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 21 november 2022 @ 22:55:10 #8
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_206770801
-edit -

lamaar ook _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_206770825
Ik weet het niet meer, leuk om matches te krijgen en om te daten.

Maar er ontbreekt iets en dat is toch de interesse naar mij. Daarom kap ik dates op het laatste moment af. Het voelt voor mij alsof ik een (..) ben door mijn (...)

Ik hoop dat het ergens anders beter is.
Wat heeft het voor nut als je wordt gezien als vrouwenneuker en meer niet. Ik voel hem niet.
pi_206772000
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2022 22:55 schreef Sounddragon het volgende:
-edit -

lamaar ook _O-
Ik zou er echt een nier voor over hebben om te weten wat hier stond
Sicker than your average.
  donderdag 24 november 2022 @ 14:13:34 #11
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_206803033
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 08:39 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ik zou er echt een nier voor over hebben om te weten wat hier stond
Kan makkelijker;

Regel een kleurtje, dan kun je de edits lezen :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_206911238
tvp :)
pi_206911289
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 17:09 schreef elenag het volgende:
tvp :)
Je kan gewoon volg topic aanklikken hoor :P
pi_206911303
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 17:15 schreef Faxie het volgende:

[..]
Je kan gewoon volg topic aanklikken hoor :P
Toch werkt een tvp ook wel goed om contact te krijgen met andere FOK!ers :P
pi_206911324
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 17:16 schreef elenag het volgende:

[..]
Toch werkt een tvp ook wel goed om contact te krijgen met andere FOK!ers :P
Nepfotos vast ook :P
  zondag 8 januari 2023 @ 14:02:38 #16
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_207469423
Even een weekje weer wat datingapp's geprobeerd maar je bent ook zo weer genezen. Veel fake-profielen of vrouwen met wat uidagende foto's en verder een linkje naar insta/snap-profiel. Verder een hele berg eenheidsworst aan die drankjes, dansjes & dinnetjes figuren. De matches die je dan wel krijgt lopen maar zelden op een leuk gesprek uit. Bij veel vrouwen moet je alle informatie 'eruit trekken' als het ware en bovendien komt dat bijzonder ongeïnteresseerd over.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_207470102
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 17:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Deed mijn ex, met haar nieuwe vriend, toen ik nog bij de Efteling werkte jaren geleden :')
Dat is toch creepy? Het is je ex :') Laat lekker gaan zeg. Jij bent een nieuw hoofdstuk van je leven in gegaan, hij/zij ook. Een berichtje is ook niet gewenst maar daar valt nog wel over heen te lezen en te blokkeren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar daadwerkelijk ergens fysiek naartoe gaan om te kijken/posten? Dat is fucking stalkerig en op geen enkele manier goed te praten. MOVE ON!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2023 15:00:01 ]
  zondag 8 januari 2023 @ 14:53:30 #18
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_207470123
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 14:02 schreef PzKpfw het volgende:
Even een weekje weer wat datingapp's geprobeerd maar je bent ook zo weer genezen. Veel fake-profielen of vrouwen met wat uidagende foto's en verder een linkje naar insta/snap-profiel. Verder een hele berg eenheidsworst aan die drankjes, dansjes & dinnetjes figuren. De matches die je dan wel krijgt lopen maar zelden op een leuk gesprek uit. Bij veel vrouwen moet je alle informatie 'eruit trekken' als het ware en bovendien komt dat bijzonder ongeïnteresseerd over.
We zijn allemaal moe van de dating apps.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_207470135
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 14:02 schreef PzKpfw het volgende:
Even een weekje weer wat datingapp's geprobeerd maar je bent ook zo weer genezen. Veel fake-profielen of vrouwen met wat uidagende foto's en verder een linkje naar insta/snap-profiel. Verder een hele berg eenheidsworst aan die drankjes, dansjes & dinnetjes figuren. De matches die je dan wel krijgt lopen maar zelden op een leuk gesprek uit. Bij veel vrouwen moet je alle informatie 'eruit trekken' als het ware en bovendien komt dat bijzonder ongeïnteresseerd over.
Verbaast mij ook :') Heel veel "Aangenaam, drankjes en dansjes hihiihihi" types. En veel Aziatische nepperds.
Heb een tijdje Bumble geprobeerd en hoewel ik daar wel een aantal matches had, en de vrouwen daar initiatief moeten nemen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is het tot nu toe ook nog niet op meer dan WhatsApp contact met een dame uitgelopen.
Heb ik nog contact mee, maar telkens als er een datum komt voor een afspraakje dan komt er "opeens" wat tussen. Terwijl we wel gebeld/videobelt/voicememoed hebben dus ik snap het niet, want ze komt wel geïnteresseerd en leuk over op app. Maar voor sommige is het natuurlijk ook gewoon een spelletje
pi_207658601
Jammer dat deze reeks geen goede OP heeft.
  zaterdag 21 januari 2023 @ 19:38:36 #21
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_207658885
quote:
2s.gif Op zondag 8 januari 2023 14:54 schreef Emptystreet het volgende:
Heb een tijdje Bumble geprobeerd [..] en de vrouwen daar initiatief moeten nemen
Klinkt interessant.

Mijn ervaringen zijn dat op Badoo er eigenlijk amper reacties komen van meiden, en als ze dan al reageren zijn het ook van korte oppervlakkige dingen.
Het stikt daar de laatste tijd ook van de Filipijnse vrouwen: die liken volgens mij iedereen daar, zodat ze maar beet hebben.

Op Tinder lijkt het wel alsof er alleen maar knappe meiden zitten: te mooi om waar te zijn. Lijkt alsof ze die als lokaas inzetten om je tot betalen te verleiden (zodat je berichten kunt sturen).

Mijn ervaring is dat Facebook dating het meest eerlijk is (er zijn wel redelijk wat Aziatische fakers, maar die herken je makkelijk aan de Chinese dames en mannennamen :P )
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_207659484
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 19:18 schreef Alpha0 het volgende:
Jammer dat deze reeks geen goede OP heeft.
Begin eens met een goed opzetje... :)
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  Moderator zondag 22 januari 2023 @ 09:49:27 #23
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_207677076
Ik vind dat hele unmatchen bij tinder super onaardig gebouwd.

Unmatch > Profiel weg > Chathistorie weg. Soms merk je het niet eens.
Als ik nu unmatch met iemand waar ik eerder mee heb gesproken, stuur ik eerst een berichtje, dag later unmatch ik. Waarom? Vind ik wel zo netjes.
Maar eigenlijk zou Tinder dit moeten faciliteren.

Vandaag 1 andersom gehad. Superleuk mee gechat, maar ze liet al een tijdje niets meer horen. Prima als ze match weghaalt, maar vind het wel fijn om dan te horen. Evt met reden.
Eerst denken, dan typen
  zondag 22 januari 2023 @ 21:32:51 #25
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_207677132
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 21:29 schreef Piger het volgende:
Ik vind dat hele unmatchen bij tinder super onaardig gebouwd.

Unmatch > Profiel weg > Chathistorie weg. Soms merk je het niet eens.
Als ik nu unmatch met iemand waar ik eerder mee heb gesproken, stuur ik eerst een berichtje, dag later unmatch ik. Waarom? Vind ik wel zo netjes.
Maar eigenlijk zou Tinder dit moeten faciliteren.

Vandaag 1 andersom gehad. Superleuk mee gechat, maar ze liet al een tijdje niets meer horen. Prima als ze match weghaalt, maar vind het wel fijn om dan te horen. Evt met reden.
Eens, wel eens gehad dat ik zag dat ik een berichtje had, maar toen ik het wilde bekijken was ik geunmatcht en kon ik het berichtje ook niet meer bekijken. Weet niet of je als je abo hebt nog wel de chats kan zien? Niet dat ik daar een abo voor zou nemen trouwens, weg is weg.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_207677151
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 14:02 schreef PzKpfw het volgende:
Even een weekje weer wat datingapp's geprobeerd maar je bent ook zo weer genezen. Veel fake-profielen of vrouwen met wat uidagende foto's en verder een linkje naar insta/snap-profiel. Verder een hele berg eenheidsworst aan die drankjes, dansjes & dinnetjes figuren. De matches die je dan wel krijgt lopen maar zelden op een leuk gesprek uit. Bij veel vrouwen moet je alle informatie 'eruit trekken' als het ware en bovendien komt dat bijzonder ongeïnteresseerd over.
Veel gesprekken lopen matig als je elkaar niet qua timing. Een lekker gesprek voeren schiet niet op als er steeds een aantal uur tussen zit.

Ben benieuwd hoe rest dat doet.
Gaan jullie snel over op telefoonnummer?
Open anderen bewust maar 1 of 2x per dag de app?
Eerst denken, dan typen
pi_207677213
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 21:32 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Eens, wel eens gehad dat ik zag dat ik een berichtje had, maar toen ik het wilde bekijken was ik geunmatcht en kon ik het berichtje ook niet meer bekijken. Weet niet of je als je abo hebt nog wel de chats kan zien? Niet dat ik daar een abo voor zou nemen trouwens, weg is weg.
Nee weg is weg. Abo of geen abo.
Blijf het een rare technische keuze vinden.
Eerst denken, dan typen
  zondag 22 januari 2023 @ 21:44:58 #28
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_207677306
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 21:38 schreef Piger het volgende:

[..]
Nee weg is weg. Abo of geen abo.
Blijf het een rare technische keuze vinden.
Hmm ja, ik weet eigenlijk niet zo goed hoe het op de andere apps is (Bumble, Paiq, Happn, Badoo, ...), hanteren ze daar een ander beleid?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_207677336
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Hmm ja, ik weet eigenlijk niet zo goed hoe het op de andere apps is (Bumble, Paiq, Happn, Badoo, ...), hanteren ze daar een ander beleid?
Nog geen ervaring met andere apps.
Ben wel benieuwd.
Eerst denken, dan typen
  zondag 22 januari 2023 @ 21:54:02 #30
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_207677424
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 21:34 schreef Piger het volgende:

[..]
Veel gesprekken lopen matig als je elkaar niet qua timing. Een lekker gesprek voeren schiet niet op als er steeds een aantal uur tussen zit.

Ben benieuwd hoe rest dat doet.
Gaan jullie snel over op telefoonnummer?
Open anderen bewust maar 1 of 2x per dag de app?
Bij mij is het meestal even tijdje berichtjes heen en weer sturen. Tot een van de twee aangeeft iets anders te moeten/willen gaan doen. En het hangt van mijn stemming en drukte af of ik steeds direct antwoord of daar even mee wacht. Hangt trouwens ook wel af van hoe leuk het gesprek/de man is. :@
Telefoonnummer uitwisselen maakt voor mij weinig uit, ik hou niet van bellen. Dus dan is het alsnog wanneer je zin/tijd hebt om berichtjes te antwoorden. (en ja, je hebt altijd wel tijd om een berichtje te sturen, maar bv op het werk of in gezelschap ga ik niet om de paar minuten een berichtje sturen). Maar er moet op een gegevens moment wel een soort gesprek op gang komen, als er continu enkele uren tussen 2 berichtjes zit, dan gaat het wel erg traag en is het wmb wel gedoemd te mislukken.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_207677703
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Bij mij is het meestal even tijdje berichtjes heen en weer sturen. Tot een van de twee aangeeft iets anders te moeten/willen gaan doen. En het hangt van mijn stemming en drukte af of ik steeds direct antwoord of daar even mee wacht. Hangt trouwens ook wel af van hoe leuk het gesprek/de man is. :@
Telefoonnummer uitwisselen maakt voor mij weinig uit, ik hou niet van bellen. Dus dan is het alsnog wanneer je zin/tijd hebt om berichtjes te antwoorden. (en ja, je hebt altijd wel tijd om een berichtje te sturen, maar bv op het werk of in gezelschap ga ik niet om de paar minuten een berichtje sturen). Maar er moet op een gegevens moment wel een soort gesprek op gang komen, als er continu enkele uren tussen 2 berichtjes zit, dan gaat het wel erg traag en is het wmb wel gedoemd te mislukken.
Weet niet of ieder zn tinder notificaties aan heeft staan, zoniet is whatsapp wat laagdrempeliger.

Als het gesprek beetje op gang komt (en uiteraard leuk is), dan probeer ik wel snel te schakelen naar een date. Merk dat de spanning er anders weer snel af is.

Maar dat trage reageren. Tja ik snap qua werk wel. Maar op bijvoorbeeld zo'n zondagavond als nu probeer ik wel beetje snel te reageren.
Eerst denken, dan typen
pi_207677946
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 21:34 schreef Piger het volgende:

[..]
Veel gesprekken lopen matig als je elkaar niet qua timing. Een lekker gesprek voeren schiet niet op als er steeds een aantal uur tussen zit.

Ben benieuwd hoe rest dat doet.
Gaan jullie snel over op telefoonnummer?
Open anderen bewust maar 1 of 2x per dag de app?
Vind Breeze wat dat betreft eigenlijk wel veel leuker, wel spannend natuurlijk om op date te gaan met iemand die je daarvoor nog niet gesproken hebt (hebt alleen het profiel gezien), maar als twee mensen elkaar leuk lijken te vinden dan ga je ook echt op date, in plaats van dat je blijft chatten met iemand waar misschien helemaal niks uit komt.

Tinder heb ik eraf gegooid, teveel geswipe voor het aantal matches dat ik kreeg. Hinge staat er nog wel op, ligt een beetje hoe het gesprek aanvoelt daar...als het leuk is dan proberen af te spreken, maar als je te lang chat merk je zelf ook dat het nogal nutteloos voelt ofzo? Je wilt ook weer niet teveel weten van iemand voordat je de date in gaat, moet wel spannend blijven.

Blijft een lastige natuurlijk! Maar te lang wachten is nooit een goede optie..
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  zondag 22 januari 2023 @ 23:12:38 #33
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_207678297
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 22:19 schreef Piger het volgende:

[..]
Weet niet of ieder zn tinder notificaties aan heeft staan, zoniet is whatsapp wat laagdrempeliger.

Als het gesprek beetje op gang komt (en uiteraard leuk is), dan probeer ik wel snel te schakelen naar een date. Merk dat de spanning er anders weer snel af is.

Maar dat trage reageren. Tja ik snap qua werk wel. Maar op bijvoorbeeld zo'n zondagavond als nu probeer ik wel beetje snel te reageren.
Oh ja, ik heb ook wel regelmatig dat ik mn notificaties mis, maar dat zeg ik dan ook wel. En inderdaad op zo'n zondagavond als nu zou ik ook gewoon proberen een soort gesprek te voeren.

quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 22:39 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Vind Breeze wat dat betreft eigenlijk wel veel leuker, wel spannend natuurlijk om op date te gaan met iemand die je daarvoor nog niet gesproken hebt (hebt alleen het profiel gezien), maar als twee mensen elkaar leuk lijken te vinden dan ga je ook echt op date, in plaats van dat je blijft chatten met iemand waar misschien helemaal niks uit komt.

Ja, ik hoor van veel mensen dat Breeze best leuk is. Misschien ooit nog eens proberen.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_207678348
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 22:39 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Vind Breeze wat dat betreft eigenlijk wel veel leuker, wel spannend natuurlijk om op date te gaan met iemand die je daarvoor nog niet gesproken hebt (hebt alleen het profiel gezien), maar als twee mensen elkaar leuk lijken te vinden dan ga je ook echt op date, in plaats van dat je blijft chatten met iemand waar misschien helemaal niks uit komt.

Tinder heb ik eraf gegooid, teveel geswipe voor het aantal matches dat ik kreeg. Hinge staat er nog wel op, ligt een beetje hoe het gesprek aanvoelt daar...als het leuk is dan proberen af te spreken, maar als je te lang chat merk je zelf ook dat het nogal nutteloos voelt ofzo? Je wilt ook weer niet teveel weten van iemand voordat je de date in gaat, moet wel spannend blijven.

Blijft een lastige natuurlijk! Maar te lang wachten is nooit een goede optie..
Al wat dates gehad via breeze?
En ben benieuwd hoevaak je een match hebt maar dat de date alsnog niet doorgaat.
Eerst denken, dan typen
pi_207678633
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 21:34 schreef Piger het volgende:

[..]
Veel gesprekken lopen matig als je elkaar niet qua timing. Een lekker gesprek voeren schiet niet op als er steeds een aantal uur tussen zit.

Ben benieuwd hoe rest dat doet.
Gaan jullie snel over op telefoonnummer?
Open anderen bewust maar 1 of 2x per dag de app?
Als ik een dag met iemand aan 't chatten ben via een datingsite en vind dat het goed voelt dan vraag ik vaak wel om een telefoonnummer of ik geef het haar en zeg dan "Kijk maar of je er behoefte aan hebt om mij te appen"

Ben nu met iemand aan 't appen al sinds begin December waar een date er lang niet van kwam door omstandigheden. Wel steeds plannen maar dan was ze ziek of had ze dit of dat.. En NU lijkt het er dan ein-de-lijk van te komen. Op hoop van zegen.

Over het algemeen vind ik een max van 2 weken voor een date wel goed. Als het langer duurt dan 2 weken om af te spreken (Tenzij er een legitieme reden is) heb ik al zoiets van joh, laat maar.. Ik word aan een lijntje gehouden.
Met deze dame voelt het toch iets anders of zo, kan het niet goed uitleggen. Al hoop ik dat ik het bij het juiste eind heb.

Met mijn laatste date sprak ik af na 1,5 week, en dat is eigenlijk meestal zo gegaan bij de meeste dates.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2023 23:56:05 ]
pi_207678634
Breeze?
pi_207678962
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 23:19 schreef Piger het volgende:

[..]
Al wat dates gehad via breeze?
En ben benieuwd hoevaak je een match hebt maar dat de date alsnog niet doorgaat.
Denk nu een stuk of 4, niet heel veel maar doordat je al meteen bij het matchen een date wordt voorgeschoteld (en ook moet betalen) is iedereen ook iets kieskeuriger...denk ik...hoop ik :P

Één keer gehad dat een date de date uitstelde met een wat vage reden, daarna alsnog op date geweest maar eigenlijk merk je dat iemand met 2-0 achterstaat. Kan natuurlijk altijd wat gebeuren, maar vage redenen vallen eigenlijk nooit goed. Was ook niet echt een klik tijdens de date, expats moeten gewoon met andere expats daten en niet met mij.

Afzeggen van een geplande date kan wel maar, dat kost je wel het bedrag dat je had betaald voor de match, en alhoewel dat geen enorm bedrag is (¤7,50 geloof ik) is het wel een reden om de date gewoon door te laten gaan of te herplannen.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207683299
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 00:54 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Denk nu een stuk of 4, niet heel veel maar doordat je al meteen bij het matchen een date wordt voorgeschoteld (en ook moet betalen) is iedereen ook iets kieskeuriger...denk ik...hoop ik :P

Één keer gehad dat een date de date uitstelde met een wat vage reden, daarna alsnog op date geweest maar eigenlijk merk je dat iemand met 2-0 achterstaat. Kan natuurlijk altijd wat gebeuren, maar vage redenen vallen eigenlijk nooit goed. Was ook niet echt een klik tijdens de date, expats moeten gewoon met andere expats daten en niet met mij.

Afzeggen van een geplande date kan wel maar, dat kost je wel het bedrag dat je had betaald voor de match, en alhoewel dat geen enorm bedrag is (¤7,50 geloof ik) is het wel een reden om de date gewoon door te laten gaan of te herplannen.
Dacht het idee kan nog steeds hetzelfde zijn als bij Tinder. Matchen om te zien wie met je wil matchen, maar goed dat het meevalt.

Het valt me op dat Tinder een vreemd algoritme heeft. Vrouwen die naar voren komen om te swipen hebben vaker de naam van vrouwen waar ik al eerder mee gematched heb.
Het lijkt echt geen toeval. Zitten namen bij die niet vaak voorkomen, maar ik nu wel vaker op swipe.
Zelfde geldt voor bepaalde plaatsnamen, die wel in de range vallen maar dunbevolkt zijn.
En zelf horoscoop. Ik kom super veel boogschutters tegen.

Vreemd toch?
Eerst denken, dan typen
pi_207684422
Dan werkt het algoritme toch juist goed? Als je 10 mensen uit Appelscha hebt geliket, dan denkt het algoritme dat jij mensen uit Appelscha leuker vind dan mensen uit Beverwijk.

Als je 20 keer een Emma leuk vindt dan weet het algoritme dat jij waarschijnlijk Emma's leuk vindt, maar krijg je wel minder Sofies te zien.

Zelfs voor een algoritme kost een "Meneer Piger houdt van 'blonde dame met blauwe ogen', 'donkerdere dame met zwart haar' swiped hij minder naar links" meer werk dan als die een selectie moet maken op vooringevulde velden te maken (naam, plaats, horoscoop).

Komt bij dat de algoritmes van de meeste dating apps het bij lange na niet halen bij een Face ID van Apple of een Clearview AI. Dat is ook helemaal niet in het interesse van de dating apps zelf, want dan zou je op een gegeven moment echt alleen nog maar dezelfde mensen tegen komen.

Of bedoel je iets anders?
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207686309
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 15:03 schreef eudaemonia het volgende:
Dan werkt het algoritme toch juist goed? Als je 10 mensen uit Appelscha hebt geliket, dan denkt het algoritme dat jij mensen uit Appelscha leuker vind dan mensen uit Beverwijk.

Als je 20 keer een Emma leuk vindt dan weet het algoritme dat jij waarschijnlijk Emma's leuk vindt, maar krijg je wel minder Sofies te zien.

Zelfs voor een algoritme kost een "Meneer Piger houdt van 'blonde dame met blauwe ogen', 'donkerdere dame met zwart haar' swiped hij minder naar links" meer werk dan als die een selectie moet maken op vooringevulde velden te maken (naam, plaats, horoscoop).

Komt bij dat de algoritmes van de meeste dating apps het bij lange na niet halen bij een Face ID van Apple of een Clearview AI. Dat is ook helemaal niet in het interesse van de dating apps zelf, want dan zou je op een gegeven moment echt alleen nog maar dezelfde mensen tegen komen.

Of bedoel je iets anders?
Bij voornamen is dat toch ridicuul?

Misschien logisch dat als ik veel Floor's like, dat ik weinig Priscilla/Kimberly's te zien krijg.
Maar letterlijk dezelfde naam?

Hetzelfde geldt voor de horoscoop. Als ik dat zelf niet eens heb ingesteld moet ie toch snappen dat ik dat niet boeiend vind.

Daarnaast gaat het dus specifiek om vrouwen waar ik een match mee had. Niet specifiek dat ik 300 fleurs heb geliked.
Eerst denken, dan typen
pi_207687278
Hé, ben het helemaal met je eens, maar helaas maak ik het algoritme niet :)
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 19:18:25 #42
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_207699212
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 14:02 schreef PzKpfw het volgende:
Even een weekje weer wat datingapp's geprobeerd maar je bent ook zo weer genezen. Veel fake-profielen of vrouwen met wat uidagende foto's en verder een linkje naar insta/snap-profiel. Verder een hele berg eenheidsworst aan die drankjes, dansjes & dinnetjes figuren. De matches die je dan wel krijgt lopen maar zelden op een leuk gesprek uit. Bij veel vrouwen moet je alle informatie 'eruit trekken' als het ware en bovendien komt dat bijzonder ongeïnteresseerd over.
Een paar jaar terug heb ik een cursus gedaan om beter te worden in chatten op datingsapps. In die cursus werd gesteld dat de meeste mannen niet begrijpen dat vrouwen een andere definitie van 'boeiend' hebben dan mannen. Mannen vinden een vraag als 'ohh wat interessant, je bent architect, wat architect je?' een boeiende vraag terwijl vrouwen het als oer en oer saai ervaren. Wat voor veel mannen nogal vervelend is, want de vrouw blijft wel gewoon antwoorden (want niet antwoorden is onbeschoft) maar ondertussen heeft ze allang al haar interesse verloren en zal de man nooit weten waar het mis liep.

Hier moest ik aan denken doordat je het over 'informatie eruit trekken' hebt. Vraag meaf of dat het probleem wat je hebt niet een sterk verband heeft met jouw definitie van wat een boeiend gesprek zou zijn.

Toen ik er achter kwam dat 'mannen gesprekken' niet als boeiend ervaren was dat wel een eye opener voor me. Samen met een berg andere handvatten heeft dit wel voor verbetering in de kwaliteit van mijn chats gezorgt.

[ Bericht 6% gewijzigd door embedguy op 24-01-2023 19:24:14 ]
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_207701550
De chats die tot nu hebben geleid of leiden tot een date zijn eigenlijk alleen maar super onzin gesprekken.

Vrijwel geen onderwerp in te vinden. Paar flauwe grapjes naar elkaar en dan subtiel, maar eigenlijk totaal niet subtiel een date erin verwerken.

Enige serieuze is dan even, oh waar woon jij dan. En waar ben je naar op zoek.

Oh en ik begrijp het zelf ook niet hoor. Maar dit lijkt bij mij te werken.
Eerst denken, dan typen
pi_207702354
Sommige mensen kunnen echt totaal niet chatten. Dan heb ik gelijk al zoiets van laat maar en doe ik ze weg. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207703246
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 19:18 schreef embedguy het volgende:
Een paar jaar terug heb ik een cursus gedaan om beter te worden in chatten op datingsapps. In die cursus werd gesteld dat de meeste mannen niet begrijpen dat vrouwen een andere definitie van 'boeiend' hebben dan mannen. Mannen vinden een vraag als 'ohh wat interessant, je bent architect, wat architect je?' een boeiende vraag terwijl vrouwen het als oer en oer saai ervaren. Wat voor veel mannen nogal vervelend is, want de vrouw blijft wel gewoon antwoorden (want niet antwoorden is onbeschoft) maar ondertussen heeft ze allang al haar interesse verloren en zal de man nooit weten waar het mis liep.
En wat moet je wel vragen? Moet je überhaupt iets vragen?
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207703998
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 22:10 schreef Discombobulate het volgende:
Sommige mensen kunnen echt totaal niet chatten. Dan heb ik gelijk al zoiets van laat maar en doe ik ze weg. :')
Meeste mensen zijn saai heb ik ervaren geldt ook voor de mensen die er niet op zitten.

Als je vanuit een ander leven komt en dan terug in de beschaving komt, zijn mensen gewoon saai. Zelfs 6 jaar jonger dan ik.
pi_207704004
- Er worden veel aaname gemaakt.
- Een aantal vrouwen op meerdere apps gematched. (Awkard)
- Veel achterdocht.
- Ontzettend oppervlakkige rijksuniversiteit meiden. (Totaal niet slim)
- Date gehad met een meid, waarvan het profiel gewoon niet klopte.
- Weinig interesses uberhaupt.

Dat mensen spontaan zijn, kan ik hierbij zeggen dat mensen dat niet zijn.

Alle bovenstaande is regio specifiek heb ik gemerkt.

Ik ben wel dating app moe, maar ik swipe in principe niet. Ik kan zien wie mij liked zonder te betalen. (Geldt voor Tinder, Bumble en Hinge)

Ik heb mensen meegemaakt die mij twee hebben geliked en de tweede keer mij niet herkende. Kennelijk zit er wen verschil tussen mijn foto's... heel bizar. Ik heb de screenshots nog en ik ging helemaal stuk.

Als het er niet is, is het ook prima.
Ik merk wel dat mensen niet zoveel doen in hun leven en dat niet lekker in hun vel zitten ook een rol speelt.

Ik zie met dit soort vrouwen geen toekomst tegemoet. (Ik val alleen op vrouwen)
pi_207704006
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:24 schreef Piger het volgende:
De chats die tot nu hebben geleid of leiden tot een date zijn eigenlijk alleen maar super onzin gesprekken.

Vrijwel geen onderwerp in te vinden. Paar flauwe grapjes naar elkaar en dan subtiel, maar eigenlijk totaal niet subtiel een date erin verwerken.

Enige serieuze is dan even, oh waar woon jij dan. En waar ben je naar op zoek.

Oh en ik begrijp het zelf ook niet hoor. Maar dit lijkt bij mij te werken.
Hier wel alleen serieus. Die straat ben ik allang gepasseerd, kan weinig escaleren.
pi_207708685
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 04:43 schreef DisneyXDEE het volgende:
- Er worden veel aaname gemaakt.
- Een aantal vrouwen op meerdere apps gematched. (Awkard)
- Veel achterdocht.
- Ontzettend oppervlakkige rijksuniversiteit meiden. (Totaal niet slim)
- Date gehad met een meid, waarvan het profiel gewoon niet klopte.
- Weinig interesses uberhaupt.

Dat mensen spontaan zijn, kan ik hierbij zeggen dat mensen dat niet zijn.

Alle bovenstaande is regio specifiek heb ik gemerkt.

Ik ben wel dating app moe, maar ik swipe in principe niet. Ik kan zien wie mij liked zonder te betalen. (Geldt voor Tinder, Bumble en Hinge)

Ik heb mensen meegemaakt die mij twee hebben geliked en de tweede keer mij niet herkende. Kennelijk zit er wen verschil tussen mijn foto's... heel bizar. Ik heb de screenshots nog en ik ging helemaal stuk.

Als het er niet is, is het ook prima.
Ik merk wel dat mensen niet zoveel doen in hun leven en dat niet lekker in hun vel zitten ook een rol speelt.

Ik zie met dit soort vrouwen geen toekomst tegemoet. (Ik val alleen op vrouwen)
Ik heb al een poosje contact met iemand die zegt dat ze universitair geschoold is tussen neus en lippen door met enige regelmaat. Maar dat valt echt niet te halen uit de gesprekken die er gevoerd worden. Soms is het beter om dat soort info gewoon lekker te laten liggen. Degene die zo geschoold is denkt dan dat ze heel wat is en erg intelligent is, maar vervolgens komen de gesprekken niet veel verder dan de standaard en word er alleen gepraat wanneer daar vanuit de andere partij behoefte aan is.
pi_207709400
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 21:24 schreef Piger het volgende:
De chats die tot nu hebben geleid of leiden tot een date zijn eigenlijk alleen maar super onzin gesprekken.

Dit 100%.

Je dient geen interview af te nemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')