Dat heb ik gevraagd! “En is jullie openrelatie ook bekend bij je partner?”. Vaak was dat niet het geval. Blijkbaar zijn er vrouwen te porren voor dergelijke avontuurtjes anders loont het niet. Maar ik hef dan wel de match op, kan mijn tijd wel beter gebruiken.quote:Op woensdag 15 maart 2023 09:23 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Kun je de volgende keer vragen waarom ze dat wel zo snel met jou delen maar kennelijk niet met hun relatie?
For science, Piger and me
Huh? Hoezo hebben ze er geen baat bij om eerlijk te zijn naar de vrouwen? Het zorgt ervoor dat de de vrouw waarmee ze vreemd gaan weet hoe het zit. Dat ze dus niet op een relatie met hem hoevn te verwachten en dat het gewoon puur voor de seks is.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 20:30 schreef Piger het volgende:
[..]
Dus die mannen gaan vreemd en zijn dus niet eerlijk naar hun partner, maar ze hebben wel het fatsoen om eerlijk te zijn tegen diegene waarmee ze vreemd gaan? Terwijl ze daar geen enkele baat bij hebben, want die vrouwen zien ze maar voor 1 of een paar keer en zijn hoogstwaarschijnlijk wel single.
Ik snap er niets van.
Ja maar dat kan je toch ook zeggen zonder te melden dat je vreemd gaat.quote:Op woensdag 15 maart 2023 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Huh? Hoezo hebben ze er geen baat bij om eerlijk te zijn naar de vrouwen? Het zorgt ervoor dat de de vrouw waarmee ze vreemd gaan weet hoe het zit. Dat ze dus niet op een relatie met hem hoevn te verwachten en dat het gewoon puur voor de seks is.
Misschien denken ze dat sommige vrouwen opzoek zijn naar spannend contact? Ik heb oprecht geen idee en het spreekt me ook niet aan.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:32 schreef Piger het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je toch ook zeggen zonder te melden dat je vreemd gaat.
Dus he ja ik ben niet op zoek naar iets voor lange termijn.
Weet niet hoeveel vrouwen hiermee afvallen maar mag toch hopen dat minimaal 80% afhaakt als ze weten dat die man vreemd gaat.
Tja, kan van alles zijn. De vrouw kan het spannender vinden. Het kan zijn dat de vrouw zoiets heeft van, das mooi, dan heb ik verder ook geen gezeik met hem qua mocht ie meer willen. Of dat hij minder beschikbaar is daardoor. Of het boeit haar gewoon totaal niet.quote:Op woensdag 15 maart 2023 11:32 schreef Piger het volgende:
Ja maar dat kan je toch ook zeggen zonder te melden dat je vreemd gaat.
Dus he ja ik ben niet op zoek naar iets voor lange termijn.
Weet niet hoeveel vrouwen hiermee afvallen maar mag toch hopen dat minimaal 80% afhaakt als ze weten dat die man vreemd gaat.
Breeze.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:55 schreef MultiBanaan het volgende:
Dus, heb nu een maandje Bumble, kreeg eerst wel steady matches, meerdere dates per week plannnen. Maar nu heeft het Bumble algoritme ineens besloten dat het klaar is en krijg ik nauwelijks nog matches. Iemand een tip voor een app die deze onzin niet doet?
Is toch allemaal hetzelfde?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:55 schreef MultiBanaan het volgende:
Dus, heb nu een maandje Bumble, kreeg eerst wel steady matches, meerdere dates per week plannnen. Maar nu heeft het Bumble algoritme ineens besloten dat het klaar is en krijg ik nauwelijks nog matches. Iemand een tip voor een app die deze onzin niet doet?
Nadat je geen matches kreeg of deed je dat al die tijd?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 20:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Dat is het ding, heb boost gekocht, spotlights aangezet, als een malle geswiped, nog steeds bijna niks. Snap dat het in begin wat meer is, maar van 100 naar 0 kan niet de bedoeling zijn. Hier ga ik natuurlijk niet voor betalen
Nee daarna, daarvoor hoefde ik lang niet zoveel moeite te doen voor matchesquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:09 schreef Piger het volgende:
[..]
Nadat je geen matches kreeg of deed je dat al die tijd?
Hmm..quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:10 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nee daarna, daarvoor hoefde ik lang niet zoveel moeite te doen voor matches
Zelfde kan ook wel gewoon hoor. Tinder vraagt dan waarom je het verwijderd. "Frisse start" blabla. Heb ik nooit problemen mee gehad. Af en toe boostje kopen en je zit zo weer op 100 likes na 1-2 maand.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:44 schreef Piger het volgende:
[..]
Maar kan best dat de eerste week super veel likes komen.
Je kan ook account eraf flikkeren en met andere email of telefoon opnieuw proberen
dokken, die apps zijn gemaakt om je op een gegeven moment te laten dokkenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 11:55 schreef MultiBanaan het volgende:
Tja dikkerdjes herkende ik op een gegeven moment wel. Die hadden dan alleen foto's van hun gezicht of vanuit een bepaalde hoek. Vaak vond ik mensen wel adv werk/locatie etc online.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:17 schreef Piger het volgende:
Drama date van de week.
Ze zag er totaal niet uit als op de foto. Veel ouder, en laten we zeggen iets minder slank.
Vervolgens alleen maar over zichzelf praten. Uur lang, over 1 onderwerp.
Was mijn eerste slechte ervaring. Maar begrijp wel dat je bij een volgende date wat terughoudender/minder enthousiast daar heen gaat
Was ook de eerste waar het fout ging. 90% vind je wel op basis van naam/functie.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja dikkerdjes herkende ik op een gegeven moment wel. Die hadden dan alleen foto's van hun gezicht of vanuit een bepaalde hoek. Vaak vond ik mensen wel adv werk/locatie etc online.
En dan zijn ze beledigd als je vraagt om recente foto'squote:Op woensdag 29 maart 2023 13:51 schreef Piger het volgende:
[..]
Was ook de eerste waar het fout ging. 90% vind je wel op basis van naam/functie.
En de fotos waren dus gewoon erg oud. Dus flink aangekomen in tussentijd.
Juist en dan ook nog eens vol (...) van zichzelf zijn. Zij had dus niet door dat ze als dikkerdje lager op de trap staat dan een slank iemand. Dat is in de regel gewoon zo.quote:Op woensdag 29 maart 2023 13:51 schreef Piger het volgende:
[..]
Was ook de eerste waar het fout ging. 90% vind je wel op basis van naam/functie.
En de fotos waren dus gewoon erg oud. Dus flink aangekomen in tussentijd.
Haha, ik ben wat voorzichtiger met dat soort uitspraken, maar snap je punt.quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Juist en dan ook nog eens vol (...) van zichzelf zijn. Zij had dus niet door dat ze als dikkerdje lager op de trap staat dan een slank iemand. Dat is in de regel gewoon zo.
Heb je ooit een positieve reactie gehad als je vroeg om andere/meer foto's dan?quote:Op woensdag 29 maart 2023 14:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan zijn ze beledigd als je vraagt om recente foto's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |