Nederland heeft er ook een hoop.quote:
Suarez speelt bij Nacional.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doet Suarez eigenlijk nog wat bij Atletico?
En is Rochet die gast die er geen reet van kon bij AZ?
Ja die Rochet!quote:Op donderdag 24 november 2022 13:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doet Suarez eigenlijk nog wat bij Atletico?
En is Rochet die gast die er geen reet van kon bij AZ?
Daar is hij toch alweer weg?quote:Op donderdag 24 november 2022 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Suarez speelt bij Nacional.
Ja.
Ja, net zoals Ronaldo feitelijk weg is bij United. Maar daar zat hij de afgelopen weken.quote:
Contract liep af vlak voor het WK. Hij heeft ze nog naar landstitel geloodst. Zou me niet verbazen als hij na WK stopt.quote:
Aha.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, net zoals Ronaldo feitelijk weg is bij United. Maar daar zat hij de afgelopen weken.
Die zie ik allebei wel stoppen na dit toernooi
Eens wat anders dan zwartquote:Op donderdag 24 november 2022 13:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Kim gaat geel pakken
Wat ordinair.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Eens wat anders dan zwart
[ afbeelding ]
Veel mensen hebben een woke-obsessie.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:28 schreef superniger het volgende:
Rivkah met haar one laf obsessie.
En je nummer 1 is?quote:Op donderdag 24 november 2022 13:32 schreef Caland het volgende:
Kutact met die Jappen die de boel opruimen
En ondertussen zijn Aziaten het één na ranzigste volk ter wereld en hebben we een jarenlange lockdown aan ze te danken. Hypocriet stel
Er gaan geruchten dat als ze wereldkampioen worden ze de beker ophalen met die band om.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:30 schreef 3rr0r het volgende:
Trainen met migranten was een stukje voor de Nederlandse buhne. Een statement dat ook opvalt bij de kijkers over de wereld dus nooit gedaan.
Het is waanzinnig knap wat landen als Kroatië en Uruguay presteren met zo weinig inwoners, maar het gevolg is dat je veel te lang aan types als Lovren en Caceres vastzitquote:Op donderdag 24 november 2022 13:31 schreef Slobeend het volgende:
Nog steeds Caceres, wat een armoede.
Japanners zijn wellicht wat anders dan heel Azie.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:32 schreef Caland het volgende:
Kutact met die Jappen die de boel opruimen
En ondertussen zijn Aziaten het één na ranzigste volk ter wereld en hebben we een jarenlange lockdown aan ze te danken. Hypocriet stel
Die wonen ook in Azië.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen uit India, vanzelfsprekend.
India is toch ook Aziequote:Op donderdag 24 november 2022 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind ik niet, die hebben een aparte gradatie van smerigheid.quote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:45 schreef Slobeend het volgende:
Het racistische uurtje in dit subforum is weer aangebroken zie ik.
Ik ben niet racistisch, ik ben enkel tegen onhygiënische mensen.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:45 schreef Slobeend het volgende:
Het racistische uurtje in dit subforum is weer aangebroken zie ik.
Die poepen gewoon op straat.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
@Zipportalquote:Op donderdag 24 november 2022 13:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Die poepen gewoon op straat.
Weet je wie ook tegen onhygiënische mensen was?quote:Op donderdag 24 november 2022 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben niet racistisch, ik ben enkel tegen onhygiënische mensen.
quote:Op donderdag 24 november 2022 13:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weet je wie ook tegen onhygiënische mensen was?
Geluid uit.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:55 schreef Remco het volgende:
Ik dacht dat Jeroen Grueter thuis was gebleven?
Dat wordt 90 minuten naar uiterst vreemde intonatie en klemtonen luisteren.
Lekker in de bezemkast.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:55 schreef Remco het volgende:
Voor de eerste keer sinds 1998 ontbreek ik op het #WK en dat doet veel pijn. Maar afreizen was geen optie; ik ben thuis harder nodig. Zeven wedstrijden doe ik in de eerste ronde vanuit Hilversum. De rest is in vertrouwde handen bij mijn fijne collega’s.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:55 schreef Remco het volgende:
Die K staat voor klote.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:57 schreef BB-King het volgende:
Koreaanse volkslied is better te versmaden dan die verschrikkelijke K-pop.
Wat is er thuis?quote:Op donderdag 24 november 2022 13:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor de eerste keer sinds 1998 ontbreek ik op het #WK en dat doet veel pijn. Maar afreizen was geen optie; ik ben thuis harder nodig. Zeven wedstrijden doe ik in de eerste ronde vanuit Hilversum. De rest is in vertrouwde handen bij mijn fijne collega’s.
Die kunnen er geen reet van.quote:
Kim min Jae is een monsterquote:Op donderdag 24 november 2022 14:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die kunnen er geen reet van.
Ja, maar waar is Ho Lee Fuk?quote:
Nou ja, totaal niet... de laatste klank niet.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:03 schreef RipCity het volgende:
Monterrei??
Zo spreek je dat totaal niet uit
Staat naast Sum ting Wongquote:Op donderdag 24 november 2022 14:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, maar waar is Ho Lee Fuk?
36quote:Op donderdag 24 november 2022 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe oud is Godin inmiddels? 42?
Was wel schattigquote:
Gekoloniseerd.quote:
Onmenselijk om daar te voetballenquote:Op donderdag 24 november 2022 14:11 schreef Halcon het volgende:
Bolivia-uit kun je ook wel verliezen.
Het valt in elk geval niet mee. Genoeg Europese teams die het daar ook lastig zat zouden hebben.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Onmenselijk om daar te voetballen
Brazilië moest erna letterlijk aan de beademingquote:Op donderdag 24 november 2022 14:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het valt in elk geval niet mee. Genoeg Europese teams die het daar ook lastig zat zouden hebben.
Daarom.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:17 schreef Durmada het volgende:
[..]
Brazilië moest erna letterlijk aan de beademing
Gewoon onprofessioneel. Hoezo krijgt zo iemand accreditatie.quote:
We missen Colombia.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:20 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
Zuid Amerikaanse teams vallen flink tegen. Azië prima.
Ecuador deed toch 'n beetje wat je ervan kunt verwachten?quote:Op donderdag 24 november 2022 14:20 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
Zuid Amerikaanse teams vallen flink tegen. Azië prima.
Ecuador stelt niks voor. Dat die erbij zijn is best apart gezien hun materiaal.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ecuador deed toch 'n beetje wat je ervan kunt verwachten?
Argentinië viel tegen ja. Uruguay is net 20 minuten bezig en Brazilië moet nog.
Dat is Bum-Kun Cha.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:22 schreef Nober het volgende:
PSV'ers Park en Lee niet de eerste die het echt gemaakt hebben als Koreaan in Europa
Aldus de Belg
In de Rotterdamse haven schijnt er nog wel wat Colombiaanse sfeer op te snuiven.quote:
Kennelijk stelde Peru, Colombia, Chili, Paraguay nog minder voor.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:25 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
[..]
Ecuador stelt niks voor. Dat die erbij zijn is best apart gezien hun materiaal.
Wat een loempia zongen wij dan.quote:
Colombia was gewoon te laat met het opstellen van SiniGOAT, anders waren ze nu een kanshebber voor het WKquote:Op donderdag 24 november 2022 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennelijk stelde Peru, Colombia, Chili, Paraguay nog minder voor.
Ja, cholera mooi!quote:Op donderdag 24 november 2022 14:30 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ben je daarom arts geworden, dat je naar hartelust met namen van ziektes kan strooien?
Hij is gynaecoloog, hij maakte van zijn hobby zijn beroep.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:30 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ben je daarom arts geworden, dat je naar hartelust met namen van ziektes kan strooien?
Klumgodquote:Op donderdag 24 november 2022 14:32 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij is gynaecoloog, hij maakte van zijn hobby zijn beroep.
Colombia heeft wel betere hoeren dan Ecuador.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Kennelijk stelde Peru, Colombia, Chili, Paraguay nog minder voor.
Ik heb 1-0quote:Op donderdag 24 november 2022 14:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kon je van 10km afstand aan zien komen
Vroeger deden ze gewoon allemaal niet mee bij zo'n blessure.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:36 schreef Bugno3 het volgende:
De maskerdichtheid op dit WK is echt ongekend hoog.
Tijd voor een gemaskerd balquote:Op donderdag 24 november 2022 14:36 schreef Bugno3 het volgende:
En dan komt de keeper van Iran er ook nog bijquote:Op donderdag 24 november 2022 14:36 schreef Bugno3 het volgende:
Mag hij nog een wedstrijdje van Argentinië doen?quote:Op donderdag 24 november 2022 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grueter lepelt maar nog eens wat feitjes op
Geen idee.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2022 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al besproken. Zie post 91.
Afgehandeld.
@KingRoland approves this message.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:42 schreef Durmada het volgende:
Aziaten zijn bezig aan een sterk toernooi
Do Ping?quote:Op donderdag 24 november 2022 14:42 schreef Durmada het volgende:
Aziaten zijn bezig aan een sterk toernooi
Doe dat denken maar niet meer.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:45 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
36. Al besproken. Door jou zelfs denk ik.
Oh, dat was Oriente. Jullie lijken ook zo op elkaar.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:45 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
36. Al besproken. Door jou zelfs denk ik.
Ik beschouw dit als een gigantisch compliment, wat jij @Oriente ?quote:Op donderdag 24 november 2022 14:45 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Oh, dat was Oriente. Jullie lijken ook zo op elkaar.
Kim ook, die zijn met twaalf ofzo.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hwang had er wel eentje mogen maken
Die smst al de wissels door.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:47 schreef alpeko het volgende:
Deze wedstrijd kan wat Guus Hiddink gebruiken
Als hij het over de coach had, had hij ongelofelijk gelijkquote:Op donderdag 24 november 2022 14:45 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Volgens user @:Mexicanobakker is het gigantisch verjongd bij Joeroekwai.
Misschien appt hij wat wissels door aan Bento?quote:Op donderdag 24 november 2022 14:47 schreef alpeko het volgende:
Deze wedstrijd kan wat Guus Hiddink gebruiken
Ja Uruguay valt smerig tegenquote:Op donderdag 24 november 2022 14:40 schreef Caland het volgende:
Koreaantjes beter, user @:mexicanobakker heeft weer eens gelogen
Dan moet Bento wel reageren op zijn tikkie, Guus heeft ook kosten.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien appt hij wat wissels door aan Bento?
https://www.snoeiengids.nl/beuk-snoeien/quote:Op donderdag 24 november 2022 14:48 schreef onlogisch het volgende:
Tijd voor wat snoeiharde beuken.
@:Caland
Ik heb mezelf net weekend gegund dus begin met deze knallerquote:Op donderdag 24 november 2022 14:48 schreef onlogisch het volgende:
Geen Def Rhymezquote:Op donderdag 24 november 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net weekend gegund dus begin met deze knaller
Wat adviseerde je dokter?quote:Op donderdag 24 november 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen Rene le Blanc?quote:Op donderdag 24 november 2022 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook niet echt een 100% kans of zo.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:55 schreef Slobeend het volgende:
De grote kansen zijn voor Uruguay geweestAlleen die kopbal.
Nee.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook niet echt een 100% kans of zo.
@onlogisch gaat per nieuwe wedstrijd betere platen aandragenquote:Op donderdag 24 november 2022 14:48 schreef onlogisch het volgende:
Wil niet herkenbaar in beeld.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft die gozer een masker op?
Die denkt zeker nog dat het Halloween is.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor het gemaskerde bal na de wedstrijdquote:Op donderdag 24 november 2022 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel gelachenquote:Op donderdag 24 november 2022 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die denkt zeker nog dat het Halloween is.
Alhoewel je daar in Zuid-Korea blijkbaar geen grapjes over mag maken.
Jammer dat die nog leeft.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:14 schreef GlennQuagmire het volgende:
Hier had Turpin wel een kaart voor mogen geven
Er waren ook Nederlandse studenten daar in die straat…quote:Op donderdag 24 november 2022 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die denkt zeker nog dat het Halloween is.
Alhoewel je daar in Zuid-Korea blijkbaar geen grapjes over mag maken.
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:18 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Er waren ook Nederlandse studenten daar in die straat…
Ik heb vandaag nog een Nederlandse student gesproken.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:18 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Er waren ook Nederlandse studenten daar in die straat…
Ach gewoon stoppen met fluiten kan ik ook wel mee levenquote:Op donderdag 24 november 2022 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat die nog leeft.
Naar wie? Dikkerdje Suarez kan er niets meer vanquote:
Ik mis de Raketenmann van Rotterdamquote:Op donderdag 24 november 2022 15:28 schreef BB-King het volgende:
Die Rochet kwam erin als een raket.
Er wordt ook overwogen om Kim eraf te halen voor Kim.quote:
Dat het eerste topic nog niet vol is, zegt ook wel iets.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:32 schreef Caland het volgende:
Dit is zelfs nog saaier dan Mexico - Polen
Zou onterecht zijn vind ik. Ze kunnen beter Kim eruit halen.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er wordt ook overwogen om Kim eraf te halen voor Kim.
Dat vind ik een gewaagde uitspraakquote:Op donderdag 24 november 2022 15:32 schreef Caland het volgende:
Dit is zelfs nog saaier dan Mexico - Polen
Donderdag is ook wel kantoordag voor veel mensen. @Calandquote:Op donderdag 24 november 2022 15:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat het eerste topic nog niet vol is, zegt ook wel iets.
Gelukkig vanavond de galacticosquote:Op donderdag 24 november 2022 15:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat het eerste topic nog niet vol is, zegt ook wel iets.
Jaquote:Op donderdag 24 november 2022 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zouden jullie liever naar Uruguay of naar Zuid-Korea op vakantie gaan?
Uruguay siiiiiiquote:Op donderdag 24 november 2022 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zouden jullie liever naar Uruguay of naar Zuid-Korea op vakantie gaan?
En het mooie is dat kantoordag volgende week verplaatst is naar dinsdagquote:Op donderdag 24 november 2022 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Donderdag is ook wel kantoordag voor veel mensen. @:Caland
Dat is waar ook, ik heb nu ook zin in volgende week dinsdag op kantoorquote:Op donderdag 24 november 2022 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
En het mooie is dat kantoordag volgende week verplaatst is naar dinsdag
(wat dus feitelijk een zuipdag wordt)
Gelukkig zijn Lopez en Bjorkan een unaniem belachelijk groot succes gebleken.quote:
In tegenstelling tot gisteren heb ik nog geen seconde gezien vandaag, lijkt er niet op dat ik iets misquote:Op donderdag 24 november 2022 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Donderdag is ook wel kantoordag voor veel mensen. @:Caland
Toch nog iets vermakelijksquote:
Ik krijg nieuwe appreciatie voor het voetbal van Feyenoord afgelopen maanden.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot gisteren heb ik nog geen seconde gezien vandaag, lijkt er niet op dat ik iets mis
Dat wordt een drukke week voor je!quote:Op donderdag 24 november 2022 15:34 schreef Caland het volgende:
[..]
En het mooie is dat kantoordag volgende week verplaatst is naar dinsdag
(wat dus feitelijk een zuipdag wordt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |